İŞ YÖNETİM STRATEJİLERİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Girişimcilik Öğr.Gör.SEDA AKIN GÜRDAL. İş Kurma Motivasyonu  Motivasyon girişimci kişiye, önemli bir kişisel dinamizm kazandırır.  Kişi işi kurarken,
Advertisements

İşletme Politikası 7 – 8 Mart Üretim / Pazarlama Politikaları.
VİZYON MİSYON Fırsatlar Tehditler Üstünlükler Zayıflıklar
Türk Müşavir Mühendisler ve Mimarlar Birliği 11. Teknik Müşavirlik Kongresi Etkili Süreç Yönetimi ve Teknoloji Yönetim Yeteneği Dr. Ahmet Tunçay 28 Nisan.
İŞLE 524 – İŞLE 531 Yönetim Muhasebesi
DAĞITIM İŞLEVİ Mal veya hizmetin müşterilere, tüketicilere ulaştırılması ile ilgili tüm işlevleri içerir. Modern ekonomilerde üreticilerin tüketicilerle.
Stratejik Pazarlama 4. Hafta
Girişimcilik Öğr.Gör.Seda AKIN GÜRDAL. Ders Akışı İşletmenin Amaçları İşletme Çevre İlişkisi.
İSTANBUL ESENYURT ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME ANABİLİMDALI YÖNETİM ve ORGANİZASYON CENK SOYER SÜREÇ YENİLEME DEĞİŞİM MÜHENDİSLİĞİ REENGINEERINGG.
Fiyat ve Fiyatlandırma
I.BÖLÜM TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI KAVRAMI VE PAZARLAMA
Ulusların Rekabet Üstünlüğü. Küresel rekabetin öneminin artması ulusların önemini yitirmesine mi sebep oldu? – Ulusal değerler, kültür, ekonomik yapılar,
Pazarlama Çevresi.
MODERN PAZARLAMA SİSTEMİ ve PAZARLAMA ÇEVRESİ
Bölüm 7 Temel Stratejiler ve Alt Grupları
Bölüm 4 İşletme Analizi © Ülgen&Mirze 2004.
Bölüm 2 Stratejik Yönetim Süreci ve Unsurları
MAN 533T ULUSLARARASI PAZARLAMA Küresel Pazarlara Giriş Stratejileri ve Rekabet Avantajları 29/03/2017 Kaynak: Global Pazarlama, Keegan & Green; Stratejik.
Üretim teknolojisi ve bilişim teknolojisindeki değişim
Prof. Dr. Cengiz Yılmaz Orta Doğu Teknik Üniversitesi
Dünya’nın En Büyük Perakendecisi
10.OLİGOPOL PİYASASI.
ECON 321 ULUSLARARASI İKTİSAT
Uluslararası Pazarlama Araştırması
YA ZİNCİR KIRILIRSA ??? P.
PAZARLAMA KARARLARINI ETKİLEYEN ÇEVRESEL FAKTÖRLER
PAZAR ARAŞTIRMASI ÖĞR.GÖR.TAYLAN VURGUN.
GENEL MUHASEBE.
YÖNT 102 – İŞLETMEYE GİRİŞ II
Pazarlama Yönetimi Doç. Dr. Hayrettin ZENGİN.
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİNİN ORTAYA ÇIKIŞ NEDENLERİ
Aşağıdaki kavramları açıklayınız
Pazarlama Planlaması.
Ürün veya Hizmet Satışı
SAĞLIK KURUMLARINDA KARAR VERME YÖNTEMLERİ
ECON 321 ULUSLARARASI İKTİSAT
FORFAITING Dr. ÇAĞATAY Orçun.
6. TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI TEORİSİ
Öğr.Gör.Seda AKIN GÜRDAL
Bölüm 9 İş Yönetim Stratejileri : Rekabet Stratejileri
Bölüm 2 Stratejik Yönetim Süreci ve Unsurları
11.OLİGOPOL PİYASASI.
PAZARLAMADA FİYATLAMA
*GOVA MODEL SAYANIN TEZĞAH İŞLERİ
I.BÖLÜM TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI KAVRAMI VE PAZARLAMA
Bölüm 4: Tarımsal ürünlerin pazarlama fonksiyonları
Pazarlama tanımları 1970’li yıllardan önce, pazarlama, hemen hemen tüm pazarlama teorisyenleri tarafından, kar amaçlı işletmelerin, ürünleri ve hizmetleri.
Bölüm 4 İşletme Analizi © Ülgen&Mirze 2004.
Tüketici Pazarları Örgütsel Pazarlar
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Tedarik Zinciri Yönetimi:
LOJ436 Lojistik Yönetimi Ders – I
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Örgütlerde STRATEJİK PLANLAMA
Ürün Farklılaştırma, Konumlandırma ve Yeniden Konumlandırma
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Bilgi Yönetimi Uygulamaları II
6. TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI TEORİSİ
ISL 561 PAZARLAMA YÖNETİMİ
Gülmüş BÖRÜHAN1 , I. Özge YUMURTACI HÜSEYİNOĞLU2, Pervin ERSOY3
Pazarlama ve Marka Yöneticisi
Hizmet Pazarlamasında Fiyat Kavramı
Pazar Bölümlendirme, Hedefleme, Konumlandırma
İŞLETMEDE ARAŞTIRMA VE GELİŞTİRME (AR-GE) İŞLEVİ
BÖLÜM X FİYATLANDIRMA.
YENİ ÜRÜN GELİŞTİRME ve ÜRÜN YAŞAM SÜRECİ STRATEJİLERİ
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU 1
Örgüt Kuramı, Örgüt Tasarımı ve Örgütsel Değişim
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Sunum transkripti:

İŞ YÖNETİM STRATEJİLERİ

REKABET STRATEJİLERİ Şirket Stratejisi İşletme Stratejisi Fonksiyonel Strateji İşletmenin günlük yaşamı ile ilgili olarak, içinde bulunduğu pazarda rakiplerine karşı nasıl hareket edeceğini ve onlarla nasıl rekabet etmesi gerektiği ile ilgili konuları inceler.

MÜŞTERİLER Müşteriler satın alma davranışlarındaki farklılık açısından 2 grupta sınıflanırlar : Tüketici Müşteriler Kendi kişisel ve aile tüketimlerini karşılamak amacıyla mal ve hizmet satın alan müşteriler. Ticari Müşteriler İşletmelerinde tüketim, yatırım, üretim ve ticari amaçlarla mal veya hizmet satın alanlar.

REKABET STRATEJİLERİ Maliyet liderliği stratejisi Farklılaştırma stratejisi Odaklanmış stratejiler Birleşik rekabet stratejileri