Yaratıcılık Oturumu Sunucunun Adı.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Öğrenci Bakış Açısı Dil düzeyi B2 seviyesindedir.
Advertisements

Elazığ İhracat ve Katma Değer Artışı Ortak Akıl Toplantısı WorldCafe Toplantı Akışı.
Öğretim yöntem ve teknikleri
Windows 8.
Üniversitelerarası Girişimcilik ve Yenilikçilik Endeksi
Invitation for a meeting at new season. YENİ DÖNEM İÇİN TOPLANTI DAVETİYESİ.
Paydaş Analizi Nasıl Yapılır?
TİDE XI. Türkiye İç Denetim Kongresi - 9 Kasım 2007
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği
FİİLLERDE ÇATI.
Altı Şapkalı Düşünme Tekniği
Altı Şapkalı Düşünme.
MADDENİN HAL DEĞİŞİMİ.
Elektrik Akımı Hazırlayan: Mustafa Arbay.
PROJE NEDİR? Önceden belirlenmiş bir süre içerisinde;
‘Eğiticilerin Eğitimi’ Teknikler 1. Gün 3. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
YARATICI DÜŞÜNME VE YARATICILIK
21. Yüzyıl becerileri.
Tömük Yeşilyurt İlköğretim Okulu 6.Sınıf Leyla YILMAZ
Polonya(Kurucu)-Türkiye(Kurucu)-Makedonya(Üye)
Örnek Olay Öğretim Yöntemi
TÖMÜK SİNAN SUVERİR İLKÖĞRETİM OKULU MERSİN - Erdemli Ferda ÇELİK
İSLAMDA YORUM FARKLILIKLARI
Düzenleyici Etki Analizinin Türk Hukuk Sistemine Tanıtılması DEA’ların Şeffaflık, Konsültasyon ve İletişim Unsurlarının Artırılması Mart 2009 Oturum.
Bilgisayar Destekli Öğretim
İŞ VE MESLEK DANIŞMANLIĞI UYGULAMALI DANIŞMANLIK EĞİTİMİ
TÜRKÇE Mızrap Ege Durakoğlu.
Bölüm 5: ODAK Game Design Theory and Practice 2Ed BTÖ616 | Eğitsel Bilgisayar Oyunları Tasarımı | Pınar Nuhoğlu “Akışı hisset… Akışın bir parçası.
Öğretim İlke ve Yöntemleri Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık
KLASİK DÖNEM BESTECİLERİ
‘Eğiticilerin Eğitimi’ Pratik Faaliyetler 2. Gün 4. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ Proje başlığı Adınız | Bölüm Adı|
AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ Projenin Adı : Verimli ve Doğru Çalışma Bölüm Adı : Sunanın Adı : 1.
Öğrenci Bakış Açısı Dil düzeyi B2 seviyesindedir.
Bilimsel Yöntemin Adımları. 1. Bir Soru Sorun:  Bilimsel yöntem, gözlemlerinize ilişkin bir soru sorduğunuz zaman başlar. Nasıl, Ne, Ne zaman, Kim, Hangi,
Windows 8.
ÖNSÖZ Günümüzün yenilikler ve gelişmelerle dolu ortamı, kurumlar için de büyük bir dinamizm gerektirmekte ve çağa uyum açısından belirli adımları atmalarını.
Ozan ÖZGÜVEN & Esra KELLECİ
PROJE GELİŞTİRME yorum, araş.gör.levent yılmaz gençlik grubu KOLAY SİSTEM YÖNTEMİ.
ÜNİTE 2 : İBADET KONUSUNDA BİLGİLENELİM KAZANIM: İbadetlerin davranışlar üzerindeki etkisini fark eder. TARTIŞMA YÖNTEMİ.
ÖZGÜVENLİ GELECEK PROJESİ
END3061 SİSTEM ANALİZİ VE MÜHENDİSLİĞİ
Etwinning Plus öğretmenlerinin, eTwinning projenize dahil edilmesi
Sorular Şekil1. Sorular Şekil 2 Sorular 1)Şekil 1 ve Şekil 2’de listelenen bölümlendirme boyutlarını gözden geçirin ve bugün bir saat almak isteseniz.
BÖLÜM 1 Bilişsel Psikolojiye Giriş
Tekstilde Tasarım Yöntemleri I Dersi Dönem Sonu Ekip Projesi
YETİŞKİN EĞİTİMİ VE İLETİŞİM BECERİLERİ
CREATIVITY &PROBLEM SOLVING Brainstorming, Questions, Hats
GİRİŞİMCİNİN ÖZELLİKLERİ NELERDİR?
? Problem çözme bilimsel bir araştırmadaki problem çözmeye benzer. Analitik bir süreçtir. Bu süreç içerisinde önce olaylar gözlemlenir. Belli bir durumu.
İŞ PLANI ÖĞR.GÖR.TAYLAN VURGUN.
Proje Oluşturma ve Yönetimi
İŞ PLANI ÖRNEĞİ HAZIRLAMA
BTEP222 Animasyonla Hikaye Anlatımı
İş Projesi Planı Sunucu Adı | Şirket Adı.
Şirket Adı İş planı sunusu.
ÖĞRETİM İLKE ve YÖNTEMLERİ
Hoş Geldiniz! Şirket Adı.
Adınız | Öğretmen adı | Okul
Beyin Fırtınası Oturumu
Fen Öğretiminin Genel Amaçları Prof. Dr. Fitnat KAPTAN Arş. Gör. Dr
Projenizin adını buraya yazın Adınız Öğretmeninizin adı Okulunuz
BEYİN FIRTINASI TEKNİĞİ
* Konunuzu buraya yazın
Proje Adı | Şirket Adı | Sunucu Adı
Şirket Adı İş Planı.
Yaratıcılık Oturumu Sunuyu Yapanın Adı.
Hem bugüne hem de geleceğe yönelik fikirler
Yaratıcılık Oturumu Sunuyu Yapanın Adı.
* Konunuzu buraya yazın
Sunum transkripti:

Yaratıcılık Oturumu Sunucunun Adı

Gündem Genel Bakış Beyin fırtınası hedefleri Kurallar Beyin fırtınası etkinlikleri Özet Sonraki adımlar

Genel Bakış Bu toplantının konusuna hızlı bir genel bakış: Gündem Beklentiler

Beyin Fırtınası Hedefleri Çalışmanın hedeflerini açıklayın. Yeni ürün veya hizmet fikirleri? Yeni özellik fikirleri? Özellik/ürün adlandırması? Tanıtım fikirleri? Bir işleme yönelik yeni bir yöntem? En önemli gereksinimleri veya kısıtlamaları tanımlayın.

Kurallar Her fikir önemlidir. Yaratıcı olun. Risk alın. Eleştirmeyin.

Beyin Fırtınası Etkinliği Fikir üretin. Yaratıcı düşünceyi teşvik etmek için oyunlardan ve alıştırmalardan yararlanın. Fikir akışı yavaşladığında, yeni fikirler üretmek için başka bir çalışmayı deneyin. Ufak gruplar halinde çalışmak yararlı olabilir. Tüm yorum ve fikirleri kaydetmek için bir bilgisayar kullanın.

Özet Fikirleri gözden geçirin. En iyi adayları oylayın ve bu fikirleri bir araya getirin. Gereksinimleri ve kısıtlamaları belirleyin. En iyi 5-10 fikri seçerek listeyi kısaltın.

Sonraki Adımlar Bundan sonra ne yapılacağını belirtin: Üretilen fikirlerin araştırılması? Daha büyük bir grup ile devam edilmesi? Çalışmanın devamı için eylem öğelerini oluşturun: Fikirleri gerçekleştirmeye başlayın.