Hakkında Gazi Üniversitesi Tıp Fakültesi 2 Ekim 1979 yılında Ankara İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi'ne bağlı olarak kurulmuştur. Ülkemizde nitelikli.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
OEE ve KOBETSU KAIZEN EĞİTİMLERİ Yer : İzmir
Advertisements

Bologna Sürecinde Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Deneyimi Doç. Dr. Sema ERGÖNÜL MGSÜ BEK üyesi MSGSÜ ADEK Koordinatörü 28 Mayıs 2010.
Özel Hastane Web Sitelerinin Sağlık Turizmi Kapsamında Analizi
Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı Türkiye Cumhuriyeti VERİMLİLİK YÖNETİMİ BECERİLERİ Ali DOĞAN ST Uzmanı 2016 Yılı Verimlilik Projeleri Değerlendirme.
Farabi Değişim Programı Tanıtımı. Farabi Programı, Yüksek Öğretim Kurum- ları arasında, öğrenci ve öğretim üyesi değişim programıdır. Erasmus ile benzerlik.
Ulusal Yayınların Stratejik Önemi Prof. Dr. Çetin Erol Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi Kardiyoloji AD YÖK Genel Kurul Üyesi.
TÜRKİYE ODALAR VE BORSALAR BİRLİĞİ. TOBB nedir ? Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (kısa TOBB) Ticaret Odaları, Sanayi Odaları, Ticaret ve Sanayi Odaları,
Antalya/Muratpaşa SABİHA GÖKÇEN ANAOKULU EFQM KAZANANLAR KONFERANSI ASLI KANBİR OKUL MÜDÜRÜ 24 Şubat 2016 İstanbul Deniz Müzesi.
Müşteri memnuniyetinin artırılmasına yönelik olarak kalite yönetim sisteminin kurulması ve geliştirilmesi konusunda rehberlik eden ve ISO tarafından yayınlanmış.
Türk Standartları Enstitüsü ’ nün Belgelendir me Faaliyetler i Resmiye Kulu
Veri Toplama ve Değerlendirme Sistemi Tanıtım Toplantısı.
İSTANBUL ESENYURT ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME ANABİLİMDALI YÖNETİM ve ORGANİZASYON CENK SOYER SÜREÇ YENİLEME DEĞİŞİM MÜHENDİSLİĞİ REENGINEERINGG.
Sağlık Hizmeti Kalite Göstergeleri
 LÖSEV, 24 Eylül 2000 tarihinde, lösemili çocuklara özel, modern tıbbın tüm olanaklarını bünyesinde barındıran 2000'li yılların.
ERASMUS+ GENÇL İ K KA2 İ L SOSYAL ETÜT VE PROJE MÜDÜRLÜ Ğ Ü.
Kaizen.com KAIZEN TM Institute Etkin Sağlık Hizmet Yönetimi için Çözüm Ortağınız Hedefler ve Örnekler.
Diyarbakır Eğitim ve Araştırma Hastanesi Dr. Fetin Rüştü YILDIZ Başhekim.
HASTA ODAKLı TEDAVI Doç. Dr. Hatice Camgöz Akda ğ İ stanbul Teknik Üniversitesi İş letme Mühendisli ğ i Bölümü.
KYS KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ. 2 İçerik Kalite Nedir? ISO 9001:2000 Hakkında Genel Bilgi Kalite Politikamız Kalite Hedefimiz KYS nin Şirketimizde.
AYAKTA TEŞHİS VE TEDAVİ YAPILAN ÖZEL SAĞLIK KURULUŞLARI HAKKINDA YÖNETMELİK Tıp merkezi, poliklinik, laboratuvar, müessese ve muayenehanelerin: Açılmaları,
HAZIRLAYANLAR SEDA NUR GÖK KEMAL ŞAHİN. AÇILIMI Türkiye Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Kurumu Türkiye’de bilim ve teknolojiyi teşvik etme Yönlendirme.
Yrd. Doç. Dr. Hikmet MARAŞLI Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümü Öğretim Üyesi Proje Yürütücüsü Türkiye.
NİĞDE ZÜBEYDE HANIM SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULUNA HOŞGELDİNİZ
ANKARA ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ SOSYAL HİZMET BÖLÜMÜ
Ömer halİsdemir üniversitesİ Bilgi İşlem Daire BAŞKANLIĞI’na Hoşgeldiniz.. Arzu YILMAZ.
YETERSİZLİĞİ OLAN BİREYLERE İLİŞKİN ULUSLARARASI YASAL DÜZENLEMELER
ISO ÇEVRE YÖNETİM SİSTEMİ
MÜHENDİSLİK ve MİMARLIK FAKÜLTESİ
ENGELSİZ ÜNİVERSİTE FAALİYET RAPORU
Birim Bilgi Teknolojileri Tic.A.Ş.
Konu 9 ISO-9000 Kalite Güvencesi Standartları
ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi Araştırma ve Uygulama Merkezi Stratejik Planı Yrd. Doç. Dr. Günver GÜNEŞ Merkez.
ANKARA ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ SOSYAL HİZMET BÖLÜMÜ
NİĞDE ZÜBEYDE HANIM SAĞLIK YÜKSEKOKULUNA HOŞGELDİNİZ
GENEL SEKRETERLİK BİRİMİNE HOŞGELDİNİZ
Bugün Günlerden Asistan Hekim;
İç Hastalıkları Klinik Stajı GİRİŞ DERSİ
ANKARA ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ SOSYAL HİZMET BÖLÜMÜ
KAMU YÖNETİMİNDE REFORM
SAĞLIK HİZMETLERİ ARZI
Yrd.Doç.Dr. Çağdaş Erkan AKYÜREK
ÜÇÜNCÜ BÖLÜM İÇ DENETİM VE İÇ KONTROL SİSTEMİ
NİĞDE ZÜBEYDE HANIM SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULUNA HOŞGELDİNİZ

AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Hayvancılık İşletmeleri Açısından Yönetim
Cube Organization Presents.
İlk hastanesi 1991 yılında kurulan Acıbadem Sağlık Grubu, bünyesinde bulunan 21 hastane ve 16 tıp merkezinde doktor, hemşire olmak üzere.
10. Sınıf alan-dal seçimi REHBERLİK SERVİSİ.
Erdem Danyer 1,2* , N.Gamze YÖRÜK 2
COŞKUNLAR SÜRÜCÜ KURSLARI Trafik ve Çevre Bilgisi
İZMİR ÜNİVERSİTELERİ PLATFORMU DÖNEMİ ÇALIŞMALARI
DİCLE ÜNİVERSİTESİ KALİTE YOLCULUĞU
GÜMÜŞOVA MESLEK YÜKSEKOKULU ÜRETİMDE KALİTE KONTROL PROGRAMI
DÖNEMİ FAALİYET RAPORU Sunucu: Yrd. Doç. Dr. Fevzi HANSU
SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ turizm mevzuatı
PERFORMANS KAVRAMI PERFORMANSIN BOYUTLARI
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
BATMAN ÜNİVERSİTESİ FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ ( )
Yasal Çerçeve Yapılan Çalışmalar Yapılması Gereken Çalışmalar
BAP Koordinatörlüğünün Görev ve Sorumlulukları
Açıköğretim e-Destek Hizmeti
TEŞHİSLE İLİŞKİLİ GRUPLAR (TİG) TÜRKİYE UYGULAMASI
Hayvan Sağlığı Uygulama ve Araştırma Merkezi
KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ
Sunum transkripti:

hakkında Gazi Üniversitesi Tıp Fakültesi 2 Ekim 1979 yılında Ankara İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi'ne bağlı olarak kurulmuştur. Ülkemizde nitelikli sağlık hizmeti sunan kurumlar arasında yer alan hastane aynı zamanda, sağlık bilimleri alanında önemli bir eğitim ve araştırma merkezidir. İmzalanan bir protokol ile Dr. Muhittin Ülker Acil Yardım ve Travmatoloji Hastanesi'nde, Gazi Üniversitesi Tıp Fakültesi'nin Uygulama ve Araştırma Hastanesi olarak hizmete girmiştir. Hastane 1986 yılında Beşevler yerleşkesine, şu anda B Blok olarak hizmet veren binasına taşınmıştır. 1994 yılında C Blok poliklinik binası, 1997 yılında D Blok; yataklı servisler, laboratuarlar ve görüntüleme ünitelerinin yer aldığı binası hizmete girmiştir. 2001 yılında A Bloğun hizmete açılmasıyla birlikte Acil Servisi daha geniş bir alana sahip olmuş ve aynı blokta Ayaktan Kemoterapi Ünitesi hizmet vermeye başlamıştır. 2009 yılında E Blok hizmet birimlerinin faaliyete geçmesiyle birlikte hastane 5 blok kapasitesine ulaşmıştır.

1028 (aktif 960) yatak kapasitesine sahip hastanede, 2016 yılında; yaklaşık 1 milyonun üzerinde hastaya ayaktan, 65.000 hastaya yatarak tedavi hizmeti verilmiş ve cerrahi branşlarında yaklaşık 49.200 ameliyat gerçekleştirilmiştir.

VİZYONU Modern tıbbın ışığında, tıp ve teknoloji alanında yaşanan gelişmeleri takip eden, etik ilke ve değerlere bağlı, hasta ve çalışan güvenliği ve memnuniyetini sağlamaya odaklı, etkin, verimli ve kaliteli hizmet anlayışıyla ülkemizde öncü ve uluslararası alanda örnek bir "Sağlık Araştırma ve Uygulama Merkezi" olmaktır.

MİSYONU Gazi Üniversitesi Sağlık Araştırma ve Uygulama Merkezi Gazi Hastanesi olarak temel hedefi, tıp ve teknoloji alanında yaşanan gelişmeleri takip ederek, toplumun ihtiyacı olan kaliteli tanı ve tedavi hizmetlerini sunmak yanında; alanında nitelikli eğitim, öğretim ve araştırma faaliyetlerinin yürütülmesine olanak sağlamaktır.

DEĞERLERİ Dürüstlük Sorumluluk Duyarlılık Saygı Özveri Şeffaflık Liderlik  Ekip Ruhu  Çalışkanlık  Güleryüz  Hakkaniyet Eşitlik  Hasta Memnuniyeti

ÜSTÜNLÜKLER 1997 yılından itibaren hastanenin ISO Kalite Belgesi bulunmaktadır. Nicelik olarak büyük bir kurumdur. Binaların diğer merkezlere nazaran genç olması, Şehir merkezinde olup, ulaşım kolaylığı nedeniyle zaman tasarrufu sağlamakta ve de maddi kayıpları azaltmaktadır. Bilgi ve yüksek teknolojik kaynaklara sahip olan merkezi bu sayede, erken teşhis ve tanı koyma olanağına sahiptir. Deneyimli, konusunda uzman öğretim elemanları sayesinde tedavi alanında da başarılı ve etkilidir. Bu üstünlükler eğitim kalitesini de olumlu yönde geliştirmektedir.

ZAYIFLIKLAR Sağlık Araştırma ve Uygulama Merkezinin hala devam etmekte olan inşaatları nedeniyle bazı bölümlerinin, hastane içinde kendilerine ait yerlere henüz geçememiş olması, Gün geçtikçe artan hasta sayısına uygun otopark alanın olmaması, Hasta sayısının ve talebinin her geçen gün artmasına karşılık mevcut kapasitenin yetmemesinden dolayı, başvuruda bulunan hastalara zamanında hizmet verilememektedir Artan hasta sayısına bağlı olarak ihtiyaç duyulan eğitimli personel eksikliği .

ÖNERİ VE TEDBİRLER Çalışanların motive edilerek sürece katılmaları sağlanmalı. Personel sayısının artırılması ve buna paralel olarak gerekli kaynakların sağlanması gerekmektedir. Stok sistemiyle ilgili sorunların çözülmesi.

KALİTE POLİTİKASI Gazi Hastanesinde çalışmaktan mutluluk duyan,güler yüzlü, yetenekli,konusunda bilgili ve deneyimli,ekip ile hizmet vermek, Hastaneye başvuranların sağlık ile ilgili her türlü sorununu güvenli bir şekilde ve kısa sürede çözümlemek, Bilim ve Teknolojideki yeniliklere uygun olarak hizmet kalitesinin etkinliğini sürekli geliştirmek,ve en iyi olmak kalite politikası hedeflerindendir.

KALİTE YOLCULUĞU Hastanede kalite çalışmaları; Ocak 1997 tarihinde başlamıştır.  29 Mayıs 1998 tarihinde; hastanede Türk Standartları Enstitüsü (TSE) tarafından Belgelendirme Tetkiki gerçekleştirilmiş ve 29 Mayıs 1998 tarihinden itibaren geçerli olmak üzere hastane TS- EN-ISO 9001 Kalite Sistem Belgesi ile belgelendirilmiştir. Bu vesileyle hastane, Kalite Güvence Sistem Belgesini almaya hak kazanan ilk devlet Üniversite Hastanesi olmuştur. Mayıs 2001 tarihinden itibaren hastanede Kalite Yönetim Sistemlerinden ISO 9000? in geliştirilmiş son revizyonu olan TS EN ISO 9001:2000 uygulanmaya başlamıştır. Hastane 2010 yılında alınan TS-EN-ISO 9001:2008 KALİTE YÖNETİM SİSTEM BELGESİ ile çalışmalarına devam etmektedir. Sağlık Bakanlığı tarafından 01 Mart 2011 tarihinde yayımlanan Sağlıkta Performans ve Kalite Yönergesi kapsamında, Hastane Hizmet Kalite Standartları çalışmaları, hastane kalite çalışmalarına eklenmiştir.

KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ  İlk defada, zamanında ve doğru hizmeti gerçekleştirebilmek,  Hizmet sunumu esnasında hata olasılığını yok etmek,  Olabilecek hataların tespiti ve bir daha tekrarlanmasını önlemek, Hasta ihtiyaç ve beklentileri ile uluslararası standartlar doğrultusunda sağlık hizmeti sunmak,  Hastaları, ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi ve Sağlıkta Kalite Standartları-Hastane şartlarına göre yeterli düzeyde güvence vermek için yürütülen tüm faaliyetleri tasarlamak, planlamak, uygulamak, ölçmek, izlemek, geliştirmek ve iyileştirmek,Gazi Hastanesinin kalite yönetim amaçlarıdır.

Gazi Hastanesi kalite yönetim sistemi, müşteri ihtiyaçlarından, politika ve hedeflerinden, sunmuş olduğu hizmetlerinden, proses ve iş deneyimlerinden yola çıkılarak tasarlanmış ve uygulamaya konulmuştur.

GAZİ HASTANESİ KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ Hastanede,Kalite Yönetim Sistemini uygulamak için,3 ana proses belirlenmiştir. 1)YÖNETİM SORUMLULUĞU ANA PROSESİ 2)HİZMET GERÇEKLEŞTİRME ANA PROSESİ 3)DESTEK HİZMETLER ANA PROSESİ

KALİTE KOORDİNATÖRLÜĞÜ  Hasta ve Çalışan Güvenliğinin Sağlanması Hasta ve Çalışan Memnuniyetinin Sağlanması  Etkinlik ve Etkililiğin Sağlanması olmak üzere 3 ana hedefe odaklanmış ve sürekli iyileşmeyi ilke edinmiştir.

TEŞEKKÜRLER ZEYNEP TEK 2151051052 SAĞLIK YÖNETİMİ (II.Ö)