AMAÇ ARAÇ-GEREÇ ve YAPIMI KULLANIM ŞEKLİ KAZANIMLAR

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Hâsılat kavramları Firmaların kârı maksimize ettikleri varsayılır. Kâr toplam hâsılat ile toplam maliyet arasındaki farktır. Kârı analiz etmek için hâsılat.
Advertisements

ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
DİK PRİZMALAR Tabanları birbirine eş herhangi bir çokgen ve yan yüzeyleri taban düzlemlerine dik birer dikdörtgen olan cisimlere dik prizmalar dik prizmalar.
Monte-Carlo Simülasyonu
DERS :FEN VE TEKNOLOJİ KONU:BASİT MAKİNELER
- BASİT MAKİNELER -  .
VAN UÇMAYI SEVDİ, UÇAK VE YOLCU SAYILARI ARTMAYA DEVAM EDİYOR…. TÜRKİYE'DE Kİ TÜM HAVALİMANLARINDA OLDUĞU GİBİ VAN FERİT MELEN HAVALİMANINDA Kİ YOLCU,
KISIM 3 Bilişsel Gelişimi Arttırma BÖLÜM 8 Problem Çözme ve Eleştirel Düşünme.
Çapraz Tablolar Tek ve İki Değişkenli Grafikler.  Çapraz Tablo ve Diğer Tabloları Oluşturabilmek  Bu Tablolara Uygun Grafikleri Çizebilmek Amaç:
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme
Örnek 1 Kullanıcının girdiği bir sayının karesini hesaplayan bir program yazınız.
DİYARBAKIR 2008.
TEMEL İŞLEVLERİNE GÖRE REHBERLİK
GEOMETRİK CİSİMLER VE HACİM ÖLÇÜLERİ
EĞİTİM VE ÖĞRETİM YILI 2.DÖNEM 3.MATEMATİK 5 YAZILI TEST SORULARI.
2014 ORTA ÖĞRETİME YERLEŞTİRME SİSTEMİ – 2015 E ğ itim- ö ğ retim yılında altı temel ders için 8. sınıfta ö ğ retmen tarafından dönemsel olarak.
EBOB&EKOK Ökkeş ŞAHİN TEOG 8.SINIF
Kütahya SİTELER ÖĞRENCİ YURDU Talebeleri 2007 ALAN ve HACİM HESAPLARI Lütfen tıklayarak ilerleyiniz.
TESVİYE EĞRİLERİNİN ÇİZİMİ
YÜZEY :Cisimlerin hava ile temas eden bölümlerine yüzey denir.
11. SINIF: KUVVET ve HAREKET ÜNİTESİ Denge
PROJE TABANLI ÖĞRENME ATÖLYESİ
T.C MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI TEMEL EĞİTİM GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
İstatistiksel Testler
GÖKADALAR (GALAKSİLER)
T.C MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI TEMEL EĞİTİM GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
MATEMATİK PERFORMANS ÖDEVİ.
Sıklık Dağılımları Yrd. Doç. Dr. Emine Cabı.
ISTATİSTİK I FIRAT EMİR DERS II.
İç Hastalıkları Klinik Stajı GİRİŞ DERSİ
OYUNLAR 2. KISIM İstanbul Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü
Another graphic or chart
ÇEMBER VE DAİRE YUNUS AKKUŞ-2017.
Geçen yılı hatırlayalım
Hazırlayan: Safiye Çakır Mat.2-A
DÖRTGENLER.
TYS102 ÖLÇME BİLGİSİ Yrd. Doç. Dr. N. Yasemin EMEKLİ
BIÇAKÇI BEDRİYE BAYKAŞ ORTAOKULU OKUL KÜLTÜRÜ
Değirmendere Hacı Halit Erkut Anadolu Lisesi
KONİ.
X-IŞINLARI KRİSTALOGRAFİSİ
-MOMENT -KÜTLE VE AĞIRLIK MERKEZİ
KULLANILAN MALZEMELER
Özel Üçgenler Dik Üçgen.
TEMEL GEOMETRİK KAVRAMLAR VE ÇİZİMLER
OYNAYARAK ÖĞRENİYORUM
MERDİVENLER.
RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TAM SAYILARDA TOPLAMA İŞLEMİ CETVELİ EZGİ BÖLEK, ÖZGE AYTAÇ, AYŞE NUR KOÇALİ MATERYALİN AMACI MATERYALİN.
RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Sağlık Bilimleri Fakültesi
ÇOKGENLER.
ARAÇ-GEREÇLERİN ÖĞRETİMDEKİ YERİ & ÖNEMİ
KORELASYON VE DOGRUSAL REGRESYON
OKUMA-YAZMA BECERİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
2-6 YAŞ ÇOCUK ELBİSE KALIBI
Agregalarda Granülometri (Tane Büyüklüğü Dağılımı)
5.İstasyon 6.İstasyon 4.İstasyon 7.İstasyon 2.İstasyon 1.İstasyon
KAVRAM HARİTALARI.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
İMÜ198 ÖLÇME BİLGİSİ İMÜ198 SURVEYING Bahar Dönemi
BÖLÜM 10 Dalga Hareketi. BÖLÜM 10 Dalga Hareketi.
EĞİTİME GİRİŞ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
KONU : MAKSİMUM MİNİMUM (EKSTREMUM) NOKTALARI
GÖVDE ANALİZİ Bir ağacın fidan aşamasından kesim aşamasına kadar geçen süre içerisinde büyüme öğelerinde (çap, boy, göğüs yüzeyi ve hacim) meydana gelen.
Okul Öncesi Dönemde Problem Çözme
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
SINAVLAR VE DEĞERLENDİRME. SINAVLAR VE DEĞERLENDİRME.
Bilimsel Araştırma Yöntemleri
ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ YÖNERGESİ
EŞ YÜKSELTİ (TESVİYE) EĞRİLERİNİN
Sunum transkripti:

AMAÇ ARAÇ-GEREÇ ve YAPIMI KULLANIM ŞEKLİ KAZANIMLAR   AMAÇ ARAÇ-GEREÇ ve YAPIMI KULLANIM ŞEKLİ KAZANIMLAR İlköğretim 7. ve 8, sınıflarda okuyan öğrencilere pi sayısını öğretmek ve herhangi bir çemberde çemberin çevresinin, çapına oranının her zaman bir sabit sayı olduğunu somut olarak göstermek amacıyla tasarlanmıştır. 4 adet 60cm×8cm ebatında tahta 1 adet 60cm×60cm ebatında kontplak Yeterli miktarda kum Pergeli için tahta çubuklar ve ip 4 adet 60cm×8cm ebatında tahta bir kare olacak şekilde çakılır ve altına 60cm×60cm ebatında kontplak çakılarak bir üstü açık kare dik prizma meydana getirilir. Sonra yeterli miktarda kum bu kare dik prizmanın içine dökülür. İnce tahta çubuklarla da basit bir pergel yapılır. Kazanım 1: Çemberin ve çember parçasının uzunluğunu tahmin eder ve hesaplar. Kazanım 2: Bir çemberin çevre uzunluğu ile çapı arasındaki ilşkiyi ölçme yaparak belirler. Kazanım 3: Pi sayısının tarihçesini bilir. Put your information here. Remember to size your font accordingly.