TEOG (Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş)

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
2015 TEOGs Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş sınavı.
Advertisements

2013 TEOG (Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş) 2013 TEOG (Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş)
2013 TEOG (Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş)
ORTAK SINAVLAR.
EBA BİLİŞİM AĞI TANITIMI VE KULLANIMI. EBA v2 EBAv2 : Eğitimde FATİH Projesinin içerik bileşeni olarak 2012 yılında yayın hayatına başlayan Eğitim Bilişim.
STRES SINAV KAYGISI KARACASU LİSESİ Rehberlik Servisi.
TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ Öğrencilerin aldıkları puanlar kadar yaptıkları doğru tercihler de iyi bir liseye adım atmalarına yardımcı olacaktır.8.sınıf.
EN İ Y İ LER HEP B İ Z İ MLE BÖLGEN İ N BEŞ OKUL B İ R İ NC İ S İ.
REHBERLİKVE ÖLÇME DEĞERLENDİRME BİRİMLERİ TEMEL EĞİTİMDEN ORTA ÖĞRETİME GEÇİŞ SİSTEMİ.
MEHMET EM İ N YURDAKUL ORTAOKULU REHBERL İ K SERV İ S İ teog.
Eğitimin doğasında var olan değişim ve gelişime paralel olarak, ortaöğretime geçiş modelinin işlevsel, sürdürülebilir ve esnek bir nitelik göstermesi.
ADIYAMAN FEVZİ ÇAKMAK İLKÖĞRETİM OKULU SUNAY AKIN OYUNCAK KÜTÜPHANESİ.
Temel Eğitimden Orta Öğretime Geçiş (TEOG) Sistemi.
AKRAN DESTEKLİ ÖĞRENME
1 Ölçme, Değerlendirme ve Sınav Şube Müdürlüğü ORTAK SINAVLAR.
ATP MESLEK ALANLARINA GEÇİŞ KOŞULLARI
1 Sınav Güvenliği ve Sınav Yönetimi Daire Başkanlığı Ölçme, Değerlendirme Ve Sınav Hizmetleri Genel Müdürlüğü.
TEOG YAKLA Ş IRKEN 7. SINIF TEOG B İ LG İ LEND İ RME SEM İ NER İ.
TEST ÇÖZME TEKNİKLERİ. Test çözmede 3 unsur önemlidir.
Prof dr. AhaT and ı can ortaokulu Ortak s ı navlar ÖZCAN GÜREL ÖZCAN GÜREL Psikolojik Danışman ve Rehber Öğretmen.
TÜRKİYE BİLİMSEL ARAŞTIRMA VE TEKNOLOJİK ARAŞTIRMA KURUMU 17. ULUSAL İLKÖĞRETİM MATEMATİK VE 20. ULUSAL BİLİM OLİMPİYATLARI SINAVLARI NİSAN 2012.
TEOG BÜ Ş RA ATICI REHBER Ö Ğ RETMEN Öğretim Yılında 8. sınıfta okuyan öğrenciler, Ortaöğretime (Liseye) yeni sınav sistemi olan TEOG ile.
DESTEK EĞİTİM ODASI.
MEHMET H İ KMET KA Ş ERC İ ORTAOKULU Aylin TORUN Aylin TORUN REHBER ÖĞRETMEN.
ZAMAN YÖNETİMİ-2 Yrd. Doç. Dr. Özlem BALABAN. Zaman Yönetimi Süreci 1-Zaman kullanım analizi: Amaç, zamanın nereye harcandığını belirlemektir. Bireyler.
2014 ORTA ÖĞRETİME YERLEŞTİRME SİSTEMİ – 2015 E ğ itim- ö ğ retim yılında altı temel ders için 8. sınıfta ö ğ retmen tarafından dönemsel olarak.
Bu slayt, ön lisans öğrencilerimize son sınıfta ya da mezun olduktan sonra başvuru yapabilecekleri sınavlar hakkında bilgi verme amaçlı hazırlanmıştır.
Etkin Öğretim Sistemi Etkin Öğretim Sistemi Ders Anlatım Föyleri
ORTA ÖĞRETİME GEÇİŞ UYGULAMASI
Bu BEP’in Geliştirildiği BEP Toplantısı
Prof. Dr. Ahat andIcan ortaokulu
TERCİH VE YERLEŞTİRME İŞLEMLERİ 2017
İç Hastalıkları Klinik Stajı GİRİŞ DERSİ
TEOG.
Öğretimin Uyarlanması
YENİ SINIF GEÇME YÖNETMELİĞİ
NOT VERME VE MEZUNİYET.
ÖRGÜN EĞİTİMLE BİRLİKTE HAFIZLIK PROJESİ TANITIM PROGRAMINA
KOCASİNAN REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
İLKOKULU 4/D SINIFI VELİ TOPLANTISINA HOŞGELDİNİZ 2 EKİM 2017.
K.İ.H.O. REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA HİZMETLERİ
LİSELERE GEÇİŞ SİSTEMİ
Özel Yeteneklerin Geliştirilmesi Daire Başkanlığı
TEOG SINAVI.
LİSELERE GEÇİŞ SİSTEMİ MAHALLİ YERLEŞTİRME SİSTEMİ(MYS)
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
LİSELERE GEÇİŞ SİSTEMİ
NECİP FAZIL KISAKÜREK İMAM HATİP ORTAOKULU REHBERLİK SERVİSİ
ÇUMRA İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
TEOG SINAV SİSTEMİ.
TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ (TEOG)
Yüksek öğretim KURUMLARI sınavı
Eğitim-öğretim Yılı Bandırma Rehberlik Araştırma Merkezi
LİSELERE GEÇİŞ SİSTEMİ
Hazırlık Sınıfı Hazırlık Sınıfı 1. Kurs Olarak Uygulama
UZEM KULLANIM KILAVUZU
Aile Eğitim Semineri HOŞ GELDİNİZ
Geliştirme Genel Müdürlüğü
ÖZEL ATACAN ANADOLU LİSESİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI SINAVI (YKS)
VERİMLİ ÇALIŞMA TEKNİKLERİ BAŞARI SUNU
ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ uygulamasI
MERKEZİ SINAV SİSTEMİ SINAV KOMİSYONU.
EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
LİSELERE GEÇİŞ SİSTEMİ
SINAVLAR VE DEĞERLENDİRME. SINAVLAR VE DEĞERLENDİRME.
1 /D SINIFI VELİ TOPLANTISI
Liselere Geçiş Sınavı;
Geliştirme Genel Müdürlüğü
LİSELERE GEÇİŞ SİSTEMİ
ABİDE (Akademik Becerilerin İzlenmesi ve DEğerlendirilmesi)
Sunum transkripti:

2016-2017 TEOG (Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş) ATATÜRK YATILI BÖLGE ORTAOKULU

TEOG 2016-2017 Sınava katılmak için başvuru yapılmayacak, ücret yatırılmayacak. Ayrı bir PYBS sınavı yok. Sınav yeri ve sınav sonucu e-okul veli bilgilendirme sisteminden duyurulacak. Sınav yapılan okullarda sınav günleri ders yapılmayacak.

TEOG 2016-2017 Öğrenciler olağanüstü haller ve özel durumlar dışında kendi okullarında sınava girecekler. Sınava giremeyenler mazeret belgelerini iletecekler Sınavlar KASIM ayının son haftası ile NİSAN ayının son haftası yapılacaktır.

TEOG 2016-2017 Sorular 4 seçenekli, yanlış doğruyu götürmeyecek. Standart saat dışında sözlük, hesap makinesi, cep telefonu... vb yanlarında olmayacak. Sınıf yoklama listesi sırasına göre oturacaklar.

TEOG 2016-2017(uygulama) Yanlarında kurşun kalem,silgi, kalemtraş bulunduracaklar. Kurşun kalemle cevap kağıdında kodlama yapacaklar. Sadece cevap kağıdındaki imza bölümünü ve yoklama listesindeki imzalarını tükenmez kalemle atacaklardır. Öğrenci adına düzenlenmiş cevap kağıdı olacak.

TEOG 2016-2017(uygulama) A B C D kitapçık türü olacak. Cevap kağıdına kitapçık türünü kodlayacaklar. Her ders için ayrı oturum, 20 soru 40 dk. Geç gelen 15 dk ya kadar sınava girecek. 20 dk dolmadan sınavdan çıkılmayacak. Oturumlar arası 30 dk boşluk.

TEOG 2016-2017 (uygulama) Son 5 dk kala salondan çıkılmayacak. Sınav bitiminde cevap kağıtları teslim edilecek. 3 oturum bittikten sonra kitapçıkları okuldan alınabilecek.

TEOG 2016-2017 (değerlendirme) Yerleştirme puanı 500 tam puan üzerinden yapılacak. 6,7,8. sınıf başarı puanları tam puan 300 Merkezi sistem sınavları tam puan 700 İkisinin aritmetik ortalaması yerleştirme puanıdır.

TEOG 2016-2017 (değerlendirme) Tek puan türü hesaplanacak. Her test kendi içinde eşit ağırlığa sahip olacak. Ancak testler arasında katsayı farkı olacak. Tüm hesaplamalar virgülden sonra 4 basamak olarak hesaplanacak.

TEOG 2016-2017 (değerlendirme)

TEOG 2016-2017 (sonuç) Sınav sonuç belgesi gönderilmeyecek. E-okul veli bilgilendirme sisteminden sonuçlar görülebilecek. Sonuçlara itiraz 5 takvim günü içerisinde, YEĞİTEK’ e yazılı olarak yapılacak.

NELER YAPMAMALIYIZ? Oturumlar arasında çocuklarımızı sorgulamamalıyız. Ne yaptı?, kaç doğrusu var?, yanlışı var mı?, heyecanlındı mı? Bu sorular bir sonraki oturum öncesi çocuğunuzun gerilimini artırır.

Öğrenciler arkadaşları ile yaptıklarını karşılaştırarak umutsuzluğa düşebilir. Fazla yanlış yaptığını düşünen öğrenciler bir sonraki sınava ümitsizliğe kapılmış,düşük motivasyon ya da yüksek kaygı ile girebilir.

Ne Yapmalıyız? Motivasyonu sağlamak için…. Olumlu yönlerini, başarılı olduğu noktaları ön plana çıkarmak gerekir. Çabasını değerlendirmek ve desteklemek önemlidir.

Çalışma ortamı ve koşulları: Evin ve ailenin fiziki koşulları göz önüne alınarak öğrencinin rahat çalışabileceği ortamların oluşturulması. Ortamın sessiz olması ( televizyon, cep telefonu, misafir ) Masa başında sandalyeye oturarak çalışması. Mekanda ısı ve ışığın yeterli olması. Çalışma ortamında dikkat dağıtacak unsurların olmaması(cep telefonunun ve televizyonun kapalı olması, dikkat dağıtıcı poster vb. olmaması ) Ortamın düzenli olması (ihtiyaç duyacağı çalışma materyallerinin yanında bulunması, dağınık olmaması Çalışma ortamının sık sık havalandırılması. Çalışma ortamının mümkünse sabit bir yer olması. Fiziksel ihtiyaçlarının karşılanması (sağlıklı beslenme...)

Dinlenmeye de vakit ayırmak: Başarıya ulaşmak için zaman çok iyi değerlendirilmelidir, ancak bunu yaparken beynin ve vücudun dinlenmesine de vakit ayrılmalıdır. Eğer dinlenme arası verilmezse vücut zorlandığı için stres hormonu salgılanır, konsantrasyon yeteneği zayıflar, verimlilik düşer.

Planlı çalışma… Derse hazırlıklı gitmek Dersi etkili dinlemek (derse aktif katılım ve not tutmak) Ödevleri ve projeleri zamanında yapmak. Günlük, haftalık, aylık tekrarlar Zamanı etkin kullanmak (Uygun zamanda sosyal faaliyet, uygun zamanda test konu çalışma)

Başarı konusunda kendinize güvenin ve bu güveni tutum ve davranışlarınızla hissettirin.

Katılımınız için teşekkür ederiz…