OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
KİLİS 7 ARALIK ÜNİVERSİTESİ
Advertisements

AİLELERİN EĞİTİM SÜRECİNE KATILIM ÇALIŞMALARI
Günlük Plan Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık.
NİZİP HÜSEYİN YALÇIN ÇAPAN ANADOLU LİSESİ
SAKARYA ÜNİVERSİTESİ’NDE
Millî Eğitim Bakanlığı İlköğretim ve Orta Öğretim
TAYYAR KUZ Engelli ve Yaşlı Hizmetleri Genel Müdürlüğü
Nasıl Kullanabiliriz ? EVDEKİ ALETLER.
İSTAMP 2014 TATBİKAT REHBERİ ve GENEL ESASLAR. Genel Bilgiler.
6331 Sayılı İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunu
YILLIK VE GÜNLÜK PLANLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ
MESLEK TANITIMLARI.
BİLGİ İŞLEM DAİRESİ BAŞKANLIĞI
15 Ekim 2012 Afyonkarahisar ENGELLİLERİN HAKLARINA İLİŞKİN SÖZLEŞMENİN UYGULANMASININ TEŞVİK EDİLMESİ VE İZLENMESİNE İLİŞKİN ULUSLARARASI VE ULUSAL MEKANİZMALAR.
3. Üretim Sistemi Geliştirme Planı ve Üretim Planının Hazırlanması
SINIF YÖNETİMİ YENİ BİR DÖNEME BAŞLANGIÇ
KİLİS 7 ARALIK ÜNİVERSİTESİ
Öğretim Durumlarını Planlama
BİTİRME TASARIM VE YILİÇİ PROJELERİ SUNUM STANDARTLARI
MİHRİ HATUN ANAOKULU VELİ BİLGİLENDİRME SEMİNERİ
OKUL GELİŞİMİ YÖNETİM EKİBİ (OGYE) TOPLANTISI
Çukurova Üniversitesi Anaokulu Hoş GeldinizToplantısı 04-05/09/2014
Danışman: Prof. Dr. Mustafa ERGÜN Hazırlayan: Melike ELMEZ
Okulumun dünü, bugünü, yarını…
DESTEK EĞİTİM ODASI Kaynaştırma eğitimine tabi olanlara sunulan bir hizmet Kaynaştırma uygulamalarının bir parçası ve tamamlayıcısı.
EĞİTİCİLERİN EĞİTİMİ SEMİNERİ 08-10/12/2009
Kdz. Ereğli Kaymakamlığı Turgut Reis Orta Okulu
Etkinlikler ve Örnek Formlar
KALİTE GÜVENCE VE GELİŞTİRME PROGRAMI
ÖZEL EĞİTİM SINIFI VE KAYNAŞTIRMA UYGULAMALARI
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA YÖNTEMLERİ
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA.
Bu derste, Sınıfta istenmeyen davranışların önlenmesi
Eylül Ayında Yapılacak İş ve İşlemler
YAKIN DOĞU ÜNİVERSİTESİ ATATÜRK EĞİTİM FAKÜLTESİ
Türkiye Kamu Hastaneleri Kurumu Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı
Mehmet ŞAHİN Toprak Sanayi İ.Ö.O./ÇORUM
FAALİYET RAPORLARI ve HAZIRLAMA ESASLARI
İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
OTMG KAPSAMINDA YAPTIĞIMIZ ETKİNLİKLER GELİŞİM ALANLARI EYLÜLEKİMKASIMARALIKOCAKŞUBATMARTNİSAN MESLEKİ GELİŞİM KİŞİSEL VE MESLEKİ GELİŞM Öğrencilerin.
YENİ TÜRK TİCARET KANUNU SÜRECİNDE YOL HARİTASI Hazırlayan: Recep Aşır Temmuz 2012.
PS İ KOLOJ İ K DANI Ş MAN VE REHBER Ö Ğ RETMEN ZEYNEP KOCAMAN.
CGL 310 OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMLARI II DERSİ
CGL 310 OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMLARI II DERSİ
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ OKULA UYUM PROGRAMI ÖĞRETMEN KILAVUZU VE
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
SAĞLIK, KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI
Programın Karşılaştırılması Sunusu
OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE GEZİ ALANLARI VE GÖZLEM
CGL 310 OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMLARI II DERSİ
ROLLER ve SORUMLULUKLAR
PROJE BAŞLIĞI Proje Kısa Tanıtım Proje Planı Yöntem Sonuç
PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK HİZMETLERİ PLANI HAZIRLAMA TAKVİMİ
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
ROLLER ve SORUMLULUKLAR
BE BEP NEDİR ?.
REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA HİZMETLERİ PLAN HAZIRLAMA
BİL1007 BİLGİ TEKNOLOJİLERİ VE UYGULAMALARI
Derleme/Düzenleme : Manavgat RAM RPD Hizmetleri Bölümü
ÖĞRETİM İLKE ve YÖNTEMLERİ
BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMLARI (BEP)
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMI. PLAN Bir düşünceyi, bir işi ve tasarıyı sonuçlandırmak için önceden belirtilen hususların çizgi resim ve ya yazıyla gösterilmesidir.
Sunum transkripti:

OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I

Aile Katılım Çalışmaları 0-36 aylık çocuklar için eğitim programı kapsamında eğitimcilerin sorumluluklarından biri de aile katılım çalışmaları planlamaktır. Program kapsamında aile katılımı ve iletişimini geliştirmek için 0-36 Aylık Çocuklar İçin Eğitim Programı ile Bütünleştirilmiş Aile Destek Eğitim Rehberi (EBADER) hazırlanmıştır

Sağlık, Bakım ve Beslenme…… 0-36 aylık çocuklar için eğitim programında çocukların bakım ve korunmasında dikkat edilmesi gereken hususlar sağlık, bakım ve beslenme kılavuzu da yer almıştır.

Uygulama Eğitimci, 0-36 aylık çocuklar için eğitim programına uygun planlamalarını yaptıktan sonra planladığı öğrenme sürecini günlük akış çerçevesinde uygulayarak, çocukların, kendisinin ve programın değerlendirmesini yapmalı ve değerlendirme sonuçlarını sonraki uygulamalarına yansıtmalıdır.

Uygulama sırasında eğitimcilerin dikkat etmeleri gereken durumlar; Günlük eğitim akışı ve etkinlik planı göz önüne alınarak gerekli materyal ve ortamın düzenlenmesi, Günlük akışta etkinlik bölümüne o gün için planlanan etkinliklerin tamamının başlık hâlinde yazılması, Her yaş aralığı için ayrı ayrı etkinlik planlarının hazırlanması ve bu etkinliklerin isimlerinin günlük akışta belirtilmesi,

Uygulama sırasında eğitimcilerin dikkat etmeleri gereken durumlar; Etkinliklerin sadece kapalı alanlarda değil açık alanlarda da yapılmasına özen gösterilmesi, Eğitimcinin çocuk için rol modeli olduğunu göz önüne alarak jest ve mimiklerine, ses tonuna, vücut diline dikkat etmesi, tutum ve davranışları ile çocuğa güvende olduğunu hissettirmesi, tedirgin ve kaygılı tutum ile davranışlardan kaçınması,

Uygulama sırasında eğitimcilerin dikkat etmeleri gereken durumlar; Etkinlik planında belirtilen güvenlik önlemlerinin gözden geçirilmesi, Çocukların birbirinden farklı özelliklerde olduğunu göz önüne alarak karşılaştırma yapmaktan kaçınması uygulama sırasında eğitimcinin dikkat etmesi gereken noktalardandır.