2016-2017 ÖĞRETİM YILI “SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK” DERSİ DEĞERLENDİRME SONUÇLARI EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ 21.06.2017.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNE YÖNELİK İŞBAŞI EĞİTİM ve GİRİŞİMCİLİK EĞİTİM PROGRAMI TÜRKİYE İŞ KURUMU.
Advertisements

Materyal Hazırlama Yönergesi Nisan, Materyal Ödevi2 Materyal Hazırlama Hazırlanan materyal vize sınavı yerine geçecek. Materyal ödevlerinin en son.
AKRAN DESTEKLİ ÖĞRENME
Lisans Müfredatı ve Erken Klinik Eğitim Tıp Eğitimi Anabilim Dalı Seminerleri / 201.
Gazi Üniversitesi Bilgi Paketi Süreç Bilgilendirme Toplantısı 25 MART 2014.
Fen tutum. Fen eğitimi ve fene karşı tutum ile ilgili araştırmalar incelendiğinde öğrencilerin, öğretmen adaylarının ve öğretmenlerin fene karşı tutumları,
AYAKTA TEŞHİS VE TEDAVİ YAPILAN ÖZEL SAĞLIK KURULUŞLARI HAKKINDA YÖNETMELİK Tıp merkezi, poliklinik, laboratuvar, müessese ve muayenehanelerin: Açılmaları,
Dr. Süleyman Sadi SEFEROĞLU Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
Etkin Öğretim Sistemi Etkin Öğretim Sistemi Ders Anlatım Föyleri
Emine Hoşoğlu doğan İstanbul şehir üniversitesi Eylül 2014
Etkin Öğretim Sistemi Etkin Öğretim Sistemi Ders Anlatım Föyleri
BDÖde Kullanılan Yaygın Formatlar
Uzaktan eğitim; - eğitim sisteminden doğan yüksek maliyeti düşürme, geleneksel eğitim modelinden daha yüksek verimin alındığı sanal sınıf ortamında.
HALK SAĞLIĞI HEMŞİRELİĞİ İNTÖRN UYGULAMASI DEĞERLENDİRME SONUÇLARI
6.SABDEK Toplantısı nisan 2017, Eskişehir
EĞiTiMDE iLETiŞİM VE EĞiTiM ARAÇLARI
RUH SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ DERSİ İNTÖRN UYGULAMASI
DARICA ÜLKÜN YALÇIN ANADOLU LİSESİ
OKUL ÖNCESİNDE.
NİĞDE ZÜBEYDE HANIM SAĞLIK YÜKSEKOKULUNA HOŞGELDİNİZ
İç Kontrol Standartlarına Uyum Eylem Planı Toplantısı
BBY 252 Araştırma Yöntemleri 2017 Bahar Ders Hakkında Bilgi
EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
ÖĞRETİM YILI “SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK” DERSİ DEĞERLENDİRME SONUÇLARI EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
İç Hastalıkları Klinik Stajı GİRİŞ DERSİ
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
Öğretimin Uyarlanması
YENİ SINIF GEÇME YÖNETMELİĞİ
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
KA1 – Yüksek Öğrenimde Bireylerin Öğrenme Hareketliliği
SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK II UYGULAMASI
ÇOCUK SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ DERSİ
ANKARA ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ SOSYAL HİZMET BÖLÜMÜ
Halkali Mehmet Akİf Ersoy meslekİ ve TEKNİK ANADOLU lİsesİ
Teknolojİ ve tasarIm dersİ
BİNGÖL ÜNİVERSİTESİ YABANCI DİLLER YÜKSEK OKULU
EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
Sağlık Bilimleri Fakültesi
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
ÇUMRA İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI
Erdem Danyer 1,2* , N.Gamze YÖRÜK 2
Electude Kullanımı ile İlgili Bilgiler
ENDÜSTRİYEL OTOMASYON DERSİ LABORATUVARI ARA PROJE RAPORU
Hazırlık Sınıfı Hazırlık Sınıfı 1. Kurs Olarak Uygulama
BBY 252 Araştırma Yöntemleri 2018 Bahar Ders Hakkında Bilgi
31 Ocak - 2 Şubat 2007 Dumlupinar Üniversitesi Kütahya
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
UZEM KULLANIM KILAVUZU
ÖĞRETİM ARAÇ-GEREÇLERİNİN SEÇİMİ ve HAZIRLANMASI
Üniversitelerarası Girişimcilik ve Yenilikçilik Endeksi
Akreditasyon ve Yeterlilikler Çerçevesinde
ÜNİVERSİTEDE YABANCI DİL ÖĞRETİMİNDE İNTERNET KULLANIMINA İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ Mehmet AKSÜT Nihat ÇAKIN 
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
EĞİTİME GİRİŞ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
Rastgele Nesneler Dersi
İŞYERİNDE MÜHENDİSLİK EĞİTİMİ (İME)
GÖRÜŞME İLKE VE TEKNİKLERİ Sağlık Bilimleri Fakültesi
EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
FARABİ DEĞİŞİM PROGRAMI
ÖĞRETİM YILI “SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK” DERSİ DEĞERLENDİRME SONUÇLARI EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
ESKİŞEHİR TEKNİK ÜNİVERSİTESİ ÇEVRE MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ
BAP Koordinatörlüğünün Görev ve Sorumlulukları
FARABİ KOORDİNATÖRLÜĞÜ
Isparta Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu, orta öğretim kurumlarından mezun öğrencilerin 2 yıl süreyle eğitim-öğretim gördükleri, Ön lisans diploması.
Üniversite ve Akademik Dürüstlük Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
ABİDE (Akademik Becerilerin İzlenmesi ve DEğerlendirilmesi)
Sunum transkripti:

2016-2017 ÖĞRETİM YILI “SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK” DERSİ DEĞERLENDİRME SONUÇLARI EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ 21.06.2017

DERS KOORDİNATÖRÜ Prof. Dr. Esra ENGİN DERS ÖLÇME DEĞERLENDİRME SORUMLUSU Doç. Dr. Şeyda DÜLGERLER DERS SEKRETERİ Ar. Gör. Dr. Ayşe KAHRAMAN Ar. Gör. Hale SEZER Ar. Gör. Nihan YALÇINER Ar. Gör. Gülsüm ÇONOĞLU

“SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK” DERSİ 1. MODÜL: HEMŞİRELİK VE İLETİŞİM 2. MODÜL:SAĞLIKLI YAŞAM I 3. MODÜL:SAĞLIKLI YAŞAM II 4. MODÜL:YAŞAM BOYU ÖĞRENME 5. MODÜL: İLKYARDIM 6. MODÜL: SAĞLIKLI BİREYİ TANILAMA

2016-2017 öğretim yılında “SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK DERSİ” ne kayıtlı öğrenci sayısı 298’dir. Bu öğrencilerin 17 ‘si devamsızlıktan kalmıştır. Yıl sonu ders bitirme sınavına 281 öğrenci girmiştir. 22 öğrenci bütünleme sınavına girmiştir. Bütünleme sınavından 7 kişi kalmıştır.

Not Dağılımı

Öğrenci Geri Bildirimleri Modüllere Yönelik Öğrenci Geri Bildirimleri

Konu İçerikleri Bakımından Öğrenci Görüşleri Konu Tamamlama: En iyi 1. modül, yetersiz 2. modül İçerik Yeterlilik: En iyi 5. modül, yetersiz 2. modül İçerik Anlaşılma: En iyi 5. modül, yetersiz 2. modül

Dersin İşleniş Biçimi Bakımından Öğrenci görüşleri Öğrenciyi Motive Etme : En iyi 5. modül, yetersiz 6. modül Ders İşlenişi: En iyi 5. modül, yetersiz 6. modül Ders Süresi: En iyi 1. modül, yetersiz 2. modül

Konuların Sunumuna ilişkin Öğrencilerin Görüşleri Konu vaka ilişkisi : En iyi 5. modül, yetersiz 6. modül Öğrenci katılımına fırsat: En iyi 4. modül, yetersiz 6. modül Öğretim elemanı hazırlığı: En iyi 1. modül, yetersiz 2. modül

Materyal Kullanma ve Hedefe Ulaşma Durumuna ilişkin Öğrenci Görüşleri Hedefe ulaşma : En iyi 5. modül, yetersiz 3. modül Materyal kullanma: En iyi 5. modül, yetersiz 3. modül

Sınava İlişkin Öğrenci Görüşleri Sınav süresi : En iyi 5. modül, yetersiz 2. modül Sınav sorularının hedefe ulaşması: En iyi 5. modül, yetersiz 3. modül

Laboratuara Yönelik Öğrenci Görüşleri

Laboratuarın Fizik Ortam, Öğrenci Sayısı, Teorik Bilgi Uyumu ve Malzeme Yeterliği Lab/teori uyumu : En iyi 5. modül, yetersiz 3. modül Malzeme yeterliliği: En iyi 2. modül, yetersiz 3. modül Öğrenci sayısı: En iyi 2. modül, yetersiz 3. modül Fizik uygunluk: En iyi 2. modül, yetersiz 3. modül

Laboratuarın süresi, Öğretim elemanı Hazırlığı ve İletişimi İletişim: En iyi 1. modül, yetersiz 2. modül Hazırlık: En iyi 1. modül, yetersiz 2. modül Süre: En iyi 2. modül, yetersiz 3. modül

Öğrenciye Fırsat verme, beceri kazandırma ve Geribildirim Geribildirim: En iyi 5. modül, yetersiz 3. modül Beceri kazandırma: En iyi 2. ve 5. modül, yetersiz 3. modül Fırsat verme: En iyi 6. modül, yetersiz 3. modül

TEŞEKKÜRLER...