Hedeflerinize Bizimle Ulaşın...!

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
I am a student. Ben öğrenci-y-im. Ben hasta-y-ım.
Advertisements

İŞ KURMA SÜREÇLERİ.
 zihinlerdeki çağrışımlar,  hisler, tutumlar, izlenimler  olumlu/olumsuz değerlendirmeler  akla gelen özet-resim  genel görünüş  sembolik anlam.
Kamu/Özel Sektör/YMM Alanında Tam Uzmanlaşmış Kadro Kalite Denetimi Tecrübe Ve Deneyimlerle Dolu Bir Profesyonel Geçmiş Güçlü Referanslar Müşteri.
Şirinevler mahallesi 721 sok. No: 7/A Altınordu ORDU.
DURUM ANAL İ Z İ. Bir sonraki bölüm olan Araştırma’da doğru soruları sormanız için öncelikle elinizdeki bilgileri ortaya koyun… Tüketiciyle ilgili konular.
Yeni native mecranız. 2 Neotempo bünyesinde kurulan Yaratıcı Ekip, sizlerden gelen brief’ler üzerinde çalışıp, en etkili Native Reklam fikirlerini onayınıza.
BALSA MOBİLYA. DOĞTAŞ  Hacı Ali Doğanın 1972 de ‘Doğan Mobilya’yı kurması ile başlıyor.  Hızlı gelişimi sayesinde 1993’te Arnavutluk’a ihracatını yaptı.
Page  1 BUCAK MEHMET CADIL ANADOLU ÖĞRETMEN LİSESİ COMENIUS PROJE TANITIMI.
Ad Soyad, Girişimdeki Rolünüz Yatırımcı Sunumu Girişiminizin Adı Bir cümle ile en basit şekilde ne yaptığını anlatın.
Endüstriyel Pazarlar ve Endüstriyel Tüketici
E- Pazarlama Nedir? Pazarlama, bir ürünün tüketici tarafından bilinmesi, talep edilmesi ve alınmasını sağlayan, bu çerçevede, birçok bileşeni bulunan planlanmış.
Almanca Tercüme Hizmetleriyle Mükemmel bir Deneyim Yaşayın.
Şehir Hastanelerinde Bilişim Çözümleri Kadir Boysan Türk Telekom Kurumsal İş Birimi Genel Müdür Yardımcısı.
MED 167 Making Sense of Numbers Değişkenlik Ölçüleri.
İşletme Yönetimi Dr. Adil AKINCI Bankacılık ve Finans Bölümü.
Pay ve payda kavramlarını hatırlayalım… Tane 1 6 = Yandaki gibi payı paydasından küçük kesirlere Basit Kesir demiştik.
70 adet ulusal ve yerel LPG şirketinin olduğu tüplügaz pazarında, ev tüpü satışlarında yerel rekabet avantajı sağlamak ve bayi motivasyonunu arttırmak.
Üç Aylık Geçiş Hareketleri
Yrd. Doç Dr. M. İsmail Bağdatlı UYGULAMALI GİRİŞİMCİLİK 2 UYGULAMALI GİRİŞİMCİLİK 2.
İŞLETMELER Yapılan araştırmalara göre ilk üç sıradadır. Salça, domatesli ürünler ve ketçap pazarının lider markasıdır. Gıda üretiminde ve dağıtımında.
KYS KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ. 2 İçerik Kalite Nedir? ISO 9001:2000 Hakkında Genel Bilgi Kalite Politikamız Kalite Hedefimiz KYS nin Şirketimizde.
GÜVENLE TAŞIYORUZ.
MODERN PAZARLAMA SİSTEMİ ve PAZARLAMA ÇEVRESİ
TREE OF DREAMS.
KONULAR BÖLÜM: Kesirler, Ondalık Kesirler, Yüzde
GİRİŞİMCİLİK, SOSYAL GİRİŞİMCİLİK VE İNOVASYON
Adıyaman Üniversitesi Teknoloji Transfer Ofisi
Hedeflerinize Bizimle Ulaşın...!
Turizmde Kriz Yönetimi & Çözümler
Yrd. Doç. Dr. Şule Aydın Turan
“ekonomik, sosyal ve kültürel gereksinmelerini karşılayabilmek için
ÖĞR.GÖR.TAYLAN VURGUN.
Pazarlama Yönetimi Doç. Dr. Hayrettin ZENGİN.
Yrd. Doç Dr. M. İsmail Bağdatlı
Aşağıdaki kavramları açıklayınız
TURİZM PAZARLAMASI Emir Hilmi Üner.
Madde 2: Tanımlar Bu Sözleşmenin amaçları bağlamında,
SOSYAL MEDYA VE HALK KÜLTÜRÜ
PAZARLAMA YÖNETİMİ PAZARLAMA YÖNETİMİ • PAZARLAMAYA GİRİŞ
Bölüm 9 İş Yönetim Stratejileri : Rekabet Stratejileri
İstanbul Vinç Kiralama Hizmetleri
Cube Organization Presents.
I.BÖLÜM TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI KAVRAMI VE PAZARLAMA
İK MAKALESİ.
Pazarlama tanımları 1970’li yıllardan önce, pazarlama, hemen hemen tüm pazarlama teorisyenleri tarafından, kar amaçlı işletmelerin, ürünleri ve hizmetleri.
YONT 172 BİLGİ TEKNOLOJİLERİNE GİRİŞ II
Tedarik Zinciri Yönetimi:
KÜRESEL GİRİŞİMCİLİK VE İNOVASYON YÖNETİMİ
Üniversitelerarası Girişimcilik ve Yenilikçilik Endeksi
BÖLÜM 5: PAZAR ÇEŞİTLERİ VE FİYAT OLUŞUMU
GİRİŞİMCİ VE GİRİŞİMCİLİK
Akdeniz Üniversitesi Gerçek Panoramik Fotoğraflarla Kampüs Gezintisi
Ne tüketirsen sen osun “ucuz bir ceket ucuz bir adam demektir” Veblen (1934)
ISL 561 PAZARLAMA YÖNETİMİ
KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK
seyahat zeyno zeyno seyahat
Yaratıcı Strateji: Planlama ve Geliştirme
Aziz Filiz Office1 Superstore Genel Müdür
BÖLÜM I PAZARLAMA NEDİR?.
Pazarlama İletişimi ve Etik
GAS 208 PAZARLAMANIN TEMEL İLKELERİ ve HİZMET PAZARLAMASI
YONT 172 BİLGİ TEKNOLOJİLERİNE GİRİŞ II
Biz kimiz? İstanbul, Kocaeli(İzmit), Kocaeli(Gebze), Trabzon ve Samsun’da birer ofisin yanısıra görüşmeleri devam eden Bursa, Sakarya ile yurtdışında Almanya,
BANKACILIK VE FİNANS bölümü
ULUSLARARASI İŞLETMECİLİK bölümü
Örgüt Kuramı, Örgüt Tasarımı ve Örgütsel Değişim
Paydaşlar, Yöneticiler ve Etik
Sunum transkripti:

Hedeflerinize Bizimle Ulaşın...! Balıkesir Reklam Hedeflerinize Bizimle Ulaşın...!

Vizyonumuz Müşteri odaklı kesintisiz hızlı, güvenilir bir hizmet sunmak. Müşterilerimizin koşulsuz memnuniyeti, Çalışanlarımızın tatmin ve memnuniyeti, Ticari ve sosyal ilişkilerimizde karşılıklı güven, Kaliteli hizmet ile mutlu müşteri hizmeti, Girişimci ruhumuz, yaratıcı ve tutkulu fikirlerimizi, içtenliğimizle tamamlıyoruz.

Balıkesir’de Reklamcılık Balıkesir Reklam Hayatın her alanında farkı yaratan insanlardır. Birlikte çalıştığımız insanların, müşterilerimizin, çözüm ortaklarımızın, siz tüketicilerinizin, sözün özü profesyonel ilişkide olduğumuz herkesin kıymetini biliyoruz.

Pazar Payımız

Sektörel Grafiğimiz