Şirket Adı İş planı sunusu.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Hâsılat kavramları Firmaların kârı maksimize ettikleri varsayılır. Kâr toplam hâsılat ile toplam maliyet arasındaki farktır. Kârı analiz etmek için hâsılat.
Advertisements

Çalışma Sermayesi Yönetimi Bir Önceki Haftadan (ProForma Tablolar ile) Devam...  Dynastatic Corporation bugüne kadar büyüme göstermemesine.
BÖLÜM 4 Finansal Tablo Analizi Bu bölümü okuduğunuz zaman, şunları yapabiliyor olmanız gerekir: Oran analizinin ne olduğunu açıklamak Beş grup oranın.
Finansal tablolar analizi Bilanço Varlıklar Dönen Varlıklar Nakit ve Benzerleri1080 Alıcılar Stoklar Toplam Dönen Varlıklar
Page  1 BUCAK MEHMET CADIL ANADOLU ÖĞRETMEN LİSESİ COMENIUS PROJE TANITIMI.
Stratejik Pazarlama 4. Hafta
Girişimcilik Öğr.Gör.Seda AKIN GÜRDAL. Ders Akışı İşletmenin Amaçları İşletme Çevre İlişkisi.
İşletme Yönetimi Dr. Adil AKINCI Bankacılık ve Finans Bölümü.
Finansal Planlama Stratejik Planlanlama O Misyon? O Kurumsal Faaliyet Alanı? O Kurumsal Amaç Bildirimi? O Kurumsal Stratejiler? O Faaliyet.
Araştırma ve Strateji BBY256 Bilgi Mimarisi.
KKTC’DE GİRİŞİMCİLİK PROJESİ Girişimcinin Adı Soyadı, Başvuru Kodu İş Fikri Adı Sunum Tarihi.
Öğr. Gör. Dr. İnanç GÜNEY Adana MYO
ATHLETEQUIP COMPANY Athletequip, 1964 yılında Charles Ball ve Clark Alexander ortaklığında Toledo Ohio’da kurulmuştur 1969 yılında Bay Alexander’ın ölümüyle.
ERP YAZILIMLARI ERKAN KARATAŞ
10.OLİGOPOL PİYASASI.
Uluslararası Pazarlama Araştırması
Proje Dosyası - Belgeleme - Raporlama
PAZAR ARAŞTIRMASI ÖĞR.GÖR.TAYLAN VURGUN.
RAPORLAMA DÖNEMİNDEN SONRAKİ OLAYLAR
Adventure Works 2008 Satış Teklifi
ÜNİTE 1: FİNANS YÖNETİMİ.
Şirket Adı İş Planı.
Şirket Adı İş planı sunusu.
İŞLETMELERİN KURULUŞU
ANKARA ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ SOSYAL HİZMET BÖLÜMÜ
Aşağıdaki kavramları açıklayınız
SAĞLIK HİZMETLERİ ARZI
ETİKET.
Ürün veya Hizmet Satışı
Bölüm 9 İş Yönetim Stratejileri : Rekabet Stratejileri
9/9/2018 Ürün Adı Sununun Başlığı.
DÖRDÜNCÜ BÖLÜM KAR DAĞITIM KARARLARI.
11.OLİGOPOL PİYASASI.
Eğitim Sunusu Başlığı Sunuyu Veren Adınız.
PAZARLAMADA FİYATLAMA
İŞ YÖNETİM STRATEJİLERİ
FİNANSAL PİYASALAR VE KURUMLAR
Bölüm 4: Tarımsal ürünlerin pazarlama fonksiyonları
Bölüm 6 Örgütsel Yönlendirme
Denetimden geçmiş mali tabloların bankacılık sistemindeki önemi
İşletme Finansı Doç.Dr. G. Cenk AKKAYA.
Bir Kurumda Öğrenme Merkezi (ÖMer) Nasıl Oluşturulur?
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
[Yıl Ekleyin] Okul Yılı Okul Adı Öğretmenin Adı Sınıf
Planlama Fonksiyonu.
RAPORLAMA DÖNEMİNDEN SONRAKİ OLAYLAR
İçerik GELİRİN BÖLÜNMESİ DEVAM ( FAİZ, KAR).
Hizmet Pazarlamasında Fiyat Kavramı
İŞLETMEDE ARAŞTIRMA VE GELİŞTİRME (AR-GE) İŞLEVİ
Yaratıcı Strateji: Planlama ve Geliştirme
BÖLÜM X FİYATLANDIRMA.
Eğitim Sunusu Başlığı Sunan Adınız Not eklemek için tıklatın.
Satış Eğitimi Veren Kişi [Ad].
EĞİTİME GİRİŞ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
6.2.3.PAZAR BÖLÜMLENDİRMESİ VE HEDEF PAZAR SEÇİMİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Hoş Geldiniz! [Yıl] Okul Yılı.
Bölüm 1 Giriş. Bölüm 1 Giriş Teknolojik Yeniliğin Önemi Teknolojik yenilik günümüzde birçok endüstrideki rekabet başarısının en önemli tek itici gücüdür.
Şirket Adı İş Planı.
Şirket Adı İş Planı Sunusu.
YENİ ÜRÜN GELİŞTİRME ve ÜRÜN YAŞAM SÜRECİ STRATEJİLERİ
Sermaye Maliyeti Sermaye maliyeti; kullanılan veya kullanılması planlanan her çeşit kaynağın, maliyetlerinin ağırlıkları dikkate alınarak ortalamasının.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Proje başlığı Adınız | Öğretmeninizin adı | Okulunuz
Örgüt Kuramı, Örgüt Tasarımı ve Örgütsel Değişim
Paydaşlar, Yöneticiler ve Etik
Sunum transkripti:

Şirket Adı İş planı sunusu

İş Kavramı İşinizin temelindeki ürün, hizmet, teknoloji veya stratejiyi özetleyin.

Şirketinizin uzun vadedeki misyonunu açıkça belirtin. Şirketin büyümesine doğrudan yardımcı olacak sözcükler kullanmaya çalışın, ancak mümkün olduğunca kısa kesin.

Piyasa Özeti Piyasanızın geçmişin, şu anki durumunu ve geleceğini özetleyin. Piyasa payında, liderlikte, oyuncularda, piyasa kaymalarında, maliyetlerde, fiyatlandırmada veya rekabette, şirketinize başarı fırsatı sunan değişiklikleri gözden geçirin.

Fırsatlar Sorunları ve fırsatları tanımlayın. Tüketici sorunlarını belirleyin ve bu sorunların oluşturduğu ürün/hizmet fırsatlarının doğasını tanımlayın.

Rekabet Rekabeti özetleyin. Şirketinizin rekabet avantajının ana hatlarına değinin.

Amaç ve Hedefler 5 yıllık hedeflerinizi sıralayın 5 yıllık hedeflere ulaşmak için belirli ve ölçülebilir amaçlar ortaya koyun. Piyasa payı hedeflerini sıralayın. Gelir/karlılık hedeflerini sıralayın.

Ekip CEO ve temel yönetimi adlarıyla sıralayın. Bu kişilerin birer başarı olduğunu göstermek için önceki başarılardan bahsedin. Bu alandaki deneyim yıllarını özetleyin.

[Tam Adı] Başkan Yardımcısı Ekip [Tam Adı] Başkan, CEO [Tam Adı] Başkan Yardımcısı [Tam Adı] Müdür

Kaynak Gereksinimleri Aşağıdaki kaynakların gereksinimlerini listeleyin: Personel Teknoloji Finansman Dağıtım Terfi Ürünler Hizmetler

Finansal Plan Finansal modelinizi fiyatlandırma varsayımlarınızı tanımlayan yüksek düzey bir finansal planın ana hatlarına değinin. Bu plan, gelecek üç yıl için beklenen yıllık satış ve karı içermelidir. Bu malzemeyi uygun şekilde kapsayacak slaytlar kullanın.

Riskler ve Ödüller Önerilen projenin risklerini ve bu risklere nasıl yaklaşılacağını özetleyin. Özellikle finansman arıyorsanız, eklenen ödülleri tahmin edin.

Önemli Sorunlar Yakın dönem Uzun dönem Hemen ve yakın dönem çözüm gerektiren önemli kararları ve sorunları tanımlayın. Karar ertelemenin sonuçlarından bahsedin. Uzun dönem Uzun dönem çözüm gerektiren sorunları tanımlayın. Finansman arıyorsanız, çözüm için finansal kaynak gerektiren tüm sorunlar konusunda net olun.

Ek Destek malzeme ve kaynaklara başvurun