KADIN SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ DERSİ İNTÖRN UYGULAMASI DEĞERLENDİRME SONUÇLARI 2015- 2016 Öğretim Yılı.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
SAĞLIK Sağlık Okuryazarlığı - Sağlık Çalışanları -
Advertisements

Güz Yrd. Doç.Dr. Zeynep Ocak
HÜTF TIP-BİLİM DOKTORU (MD-PhD) BÜTÜNLEŞİK PROGRAMI YÖK’nin tarihli sayılı yönetmeliği ile açıldı ve eğitim yılında faaliyete.
HEMŞİRELİK VE EBELİK LİSANS TAMAMLAMA PROGRAMI UYGULAMA ESASLARI
Ege Üniversitesi Hemşirelik Fakültesi Öğretim Yılı Topluma Hizmet Uygulamaları Dersi Dereceye Giren Projeler.
METAL TEKNOLOJİSİ ALANI
*Hülya ÖZKAN **Yasemin AKBAL ERGÜN
SB EGE DOĞUMEVİ VE KADIN HASTALIKLARI EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ AİLE PLANLAMASI EĞİTİM MERKEZİ Op.Dr. Kenan Ertopçu.
BURSA SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ EĞİTİM ŞUBESİ  Çalışma hayatı süresince bilgi, beceri ve verim düzeyini yükseltici plânlı eğitim etkinlikleridir.  Çalışma.
GÖRSEL SANATLAR SUNUMU
E.Ü.T.F Çalışan Sağlığı, Güvenliği ve Hakları Birimi
ERCİYES ÜNİ. TIP FAKÜLTESİ TIP EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
Prof.Dr.Şükrü Hatun Dekan. Geçen Çalıştaydan bugüne.. Fakültemizde “canlı ve etkin bir eğitim” için heyecan sürüyor Öğrenci sayılarındaki artış eğitimle.
NEDEN Yıldırım Beyazıt Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Hemşirelik Bölümü ? .
BİR ÖZEL HASTANEDE ÇALIŞAN HEMŞİRELERİN
Emine YAZICI (Temizlik Pers.) (9)
GATA HEMŞİRELİK YÜKSEKOKULU KLASİK EĞİTİM MEZUNU HEMŞİRELER İLE ENTEGRE EĞİTİM PROGRAMI MEZUNU HEMŞİRELERİN BAŞARI KARŞILAŞTIRMASI Evren ÖRNEK ÖZTÜRK*,
ANNE ÖLÜMLERİNİ ÖNLEME SEMPOZYUMU
2014 Tıp Eğitimi Çalıştayı Program Değerlendirme ve Geliştirme Kurulu sunumu.
ENGELSİZ ODTÜ BİRİMİ (EOB) EOB’nin Kuruluşu 2006 yılında onaylanan ve 2010 yılında revize edilen “Yüksek Öğretim Kurumları Özürlüler Danışma.
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ DİLBİLİM TOPLULUĞU MAYIS
1.Etkinlik ‘Kurt Ailesi’ hikayesi okundu. Sınıftan akıllarına ne geldiyse onu renkli sim ve pullarla yapmaları istendi.
Sağlık Bakanlığı Hastanelerinin Yönetim ve Organizasyonu
ANNE ÖLÜMLERİNİ ÖNLEME SEMPOZYUMU
Onkoloji Hemşireliği Derneği Araştırma Teşvik Ödülü
İç Hastalıkları Klinik Stajı GİRİŞ DERSİ
İ.Ü.CERRAHPAŞA TIP FAKÜLTESİ HASTANESİ
MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİMİ TANITIM VE YÖNELTME SEMİNERİNE
GRUP İNCİ Enes Baki BİLECAN Büşra YILMAZ, Erdal DEMİR, Güldeniz ÇETİN,
GÖRSEL SANATLAR ÖĞRETİMİ “CD İLE NESNE YAPIMI”
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ’NDE ÖLÇME DEĞERLENDİRME ÇALIŞMALARI
İ.Ü.CERRAHPAŞA TIP FAKÜLTESİ HASTANESİ FİZİKSEL TIP VE REHABİLİTASYON AD HEMŞİRELİK HİZMETLERİ FAALİYETLERİ
BİYOİSTATİSTİK UYGULAMA II
OKULUMUZA HOŞ GELDİNİZ
İÜ’de Eğitimde Yeniden Yapılanma Toplantısı , İÜ , İÜ.
Tıp Doktoru-Bilim Doktorası Bütünleşik Programı
İstanbul Tıp Fakültesi Tıp Eğitimi Anabilim Dalı 16 Mart 2006 “İstanbul Tıp Fakültesi’nde Eğitim Merkezi’nden Anabilim Dalına”
HEMŞİRELİK HİZMETLERİ YÖNETİMİ
KAYNAŞTIRMA/BÜTÜNLEŞTİRME UYGULAMALARI VE BEP SEMİNERİ
Okulumuzda 1 2 Müdür Yardımcısı, 7 Meslek Dersleri Öğretmeni, 4 Kültür Dersleri Öğretmeni, 1 Rehber Öğretmen ve 4 Hizmetli çalışmaktadır.
BBY 467 Bilimsel ve Kültürel Mirasın Dijitalleştirilmesi Ders 7: Dijitalleştirme eğitimi Arş. Gör. Tolga Çakmak.
RİSKLİ YENİDOĞAN BEBEKLERDE HEMŞİRELİK BAKIMI VE GÜVENLİ TABURCULUK
Kadın Sağlığı Hemşireliği Derneği Üyelerinin Profili 2011.
MEZUNİYET ÖNCESİ TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI
Bilgisayar Mühendisliğine Giriş Ders-2
YAZ STAJI BİLGİLENDİRMESİ
CERRAHİ HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ İNTÖRN DERSİ DEĞERLENDİRME SONUÇLARI
Prof. Dr. Ayfer KARADAKOVAN
HALK SAĞLIĞI HEMŞİRELİĞİ İNTÖRN UYGULAMASI DEĞERLENDİRME SONUÇLARI
RUH SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ DERSİ İNTÖRN UYGULAMASI
SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK II DERSİ Ders Koordinatörü Prof. Dr
HALK SAĞLIĞI HEMŞİRELİĞİ İNTÖRN DERSİ
RUH SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ DERSİ İNTÖRN UYGULAMASI
KADIN SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ DERSİ İNTÖRN UYGULAMASI DEĞERLENDİRME SONUÇLARI Öğretim Yılı.
SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK II UYGULAMASI MODÜLÜ UYGULAMA DEĞERLENDİRME GRAFİKLERİ
OLAY BİLDİRİM ALGORİTMASI
SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK II DERSİ Ders Koordinatörü Prof. Dr
ÇOCUK SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ DERSİ
EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
ÖĞRETİM YILI “SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK” DERSİ DEĞERLENDİRME SONUÇLARI EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
HASTA KİMLİKLENDİRME VE KİMLİK DOĞRULAMA
ÇOCUK SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ DERSİ
HASTALIKLAR VE HEMŞİRELİK BAKIMI UYGULAMA MODÜLÜ DEĞERLENDİRME SONUÇLARI Ders Koordinatörleri Prof. Dr. Asiye AKYOL Prof. Dr. Gül ERTEM Ölçme.
Mezunlarımızın İş İmkanları Nelerdir?
ONKOLOJİ HEMŞİRELİĞİNİN ÖZENDİRİLMESİ için STRATEJİLER
HEMŞ.MELİKE ÇELİK DOÇ.DR.ÖZLEM UĞUR DOÇ.DR.EZGİ KARADAĞ
MEZUNİYET ÖNCESİ TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme
ÖĞRETİM YILI “SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK” DERSİ DEĞERLENDİRME SONUÇLARI EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
ÇOCUK SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ DERSİ
Sunum transkripti:

KADIN SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ DERSİ İNTÖRN UYGULAMASI DEĞERLENDİRME SONUÇLARI 2015- 2016 Öğretim Yılı

Ders Koordinatörü Prof. Dr. Ümran SEVİL Ders Sekreteri Arş. Gör. Dr. Duygu GÜLEÇ ŞATIR Arş. Gör. Endam ÇETİNKAYA

UYGULAMA ALANLARI 244 öğrenci KLİNİK Obstetri Servisi Jinekoloji Servisi Onkoloji Servisi Doğumhane Yoğun Bakım Tüp Bebek Servisi

Uygulama Alanı Sorumluları Öğretim Üye/Elemanları Sorumlu Hemşireler Prof. Dr. Ümran SEVİL Doç. Dr. Oya KAVLAK Doç. Dr. Gül ERTEM Doç. Dr. Şenay ÜNSAL ATAN Yard. Doç. Dr. Aynur SARUHAN Yard. Doç. Dr. Özlem DEMİREL BOZKURT Yard. Doç. Dr. Zeynep DAŞIKAN Ar.Gör. Dr. Duygu GÜLEÇ ŞATIR Arş.Gör. Dr. Ruşen ÖZTÜRK Ar. Gör. Dr. Nigar ÇELİK Ar. Gör. Özlem GÜNER Ar. Gör. Endam ÇETİNKAYA Ar.Gör. Nurdan Tuğçe GÜNAL Ar.Gör. Figen KAZANKAYA Ar. Gör. Sümeyye BAKIR Ar. Gör. Ruken YAĞIZ Başhemşire Dudu Demir Belgin Aksakal Sorumlu Hemşire Ayten Yorulmaz Ayşe Orman Selçuk Ümmü Ünsal Karatepe

Uygulama Süresi n: 201

Uygulama Alanlarının Fiziksel Koşulları

Uygulama Alanlarının Mesleki Becerileri Geliştirmeye Katkısı

Minimum:0 Maksimum: 10 (Ortalama= 7.3 SD: 1.7) Teorik/Kuramsal Bilgi ve Laboratuvar Çalışmalarının, Uygulama Alanı İle Örtüşme Durumu 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 1 Hiç ∆ Çok Minimum:0 Maksimum: 10 (Ortalama= 7.3 SD: 1.7)

Uygulama Alanına İlişkin Görüş Ve Öneriler Hemşire sayısı artırılmalı

Uygulama Alanlarında İletişimin Değerlendirmesi

Uygulamanın İletişim Beceri Gelişimine Katkısı 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Hiç ∆ Çok Minimum:2 Maksimum:10 (Ortalama=7.8, SD: 1,6)

Uygulama Alanlarında Kullanılan Formlara İlişkin Değerlendirme

Formlara İlişkin Görüşler Formlar kliniğe uygun Gebeliğe dair sorular ayrı bir formda olmalı 1

Seminerlere İlişkin Görüşlerin Dağılımı

Seminer Konularının Gelişime Katkısı 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Hiç ∆ Çok n= 201, Minimum:1 Maksimum:10 (Ortalama= 7.3, SD: 1.7)

Sorun Yaşama Durumu Dağılımı (%)

Sorunlar Baş örtüm sebebiyle ameliyathaneye girmekte sıkıntı yaşadım. (1 kişi) Hemşireler iş yüklerini bize devrediyorlar. (1 kişi) Hemşireler görev/yetki ve sorumluluklarını bize devrediyorlar. (1 kişi) Hemşirelerin tutumu sert. (1 kişi)

İntörn Öğrencilerin Başarı Notlarının Dağılımı Başarılı öğrenci sayısı:243 Bütünleme:1