Paydaş Memnuniyeti ve Bildirim Yönetimi Ölçme Analiz ve İyileştirme

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
OMOPHORUS Kalite Yönetim Sistemi Yazılımı
Advertisements

ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi Faydaları ve Uygulama Koşulları
AKREDİTASYON SİSTEMİNDE BALIKESİR SANAYİ ODASININ KALİTE UYGULAMALARI Konya.
Stratejik Yönetim süreçlerinin Üniversitelerin hizmet kalitesine olan katkıları Stratejik Yönetim süreçlerinin Üniversitelerin hizmet kalitesine olan katkıları.
6. Kaynak Yönetimi 1-İnsan kaynakları (görevlendirme, yeterlilik, eğitim) 2-Enformasyon 3-Alt yapı (işyeri, ekipman, devamlılık, destek hizmetler) 4-Çalışma.
1) İÇ DENETİM KAVRAMI İç denetim, kamu idaresinin çalışmalarına değer katmak ve geliştirmek için kaynakların ekonomiklik, etkililik ve verimlilik esaslarına.
T.C. BURSA VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
STRATEJİK PLANLAMA GÜRCAN BANGER.
İç kontrol Bilgilendirme Toplantısı 10 Nisan 2014 Strateji Geliştirme Dairesi Başkanlığı.
Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı
SAÜ' de KYS Çalışmaları
Risk Yönetimi Toplantımıza
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
KALİTE Hizmetin sunum standartlarının belirlenmesi, ve hizmete insanlar tarafından duyulan inanç, güven ve memnuniyetinartırılmasıdır.
ISO 9001:2008 Değişiklikleri Mart Madde No ve Değişiklikler Madde 1.2 “ürünün veya kuruluşun yapısı gereği bu standardın bir veya birkaç maddesinin.
SÜREÇ YÖNETİMİ İLE HIZLI BÜYÜMEYİ YÖNETMEK
7.1 GENEL Kuruluş, güvenli ürünler gerçekleştirmek için ihtiyaç duyulan süreçleri planlamalı ve geliştirmelidir.
5018 Kapsamında Stratejik Planlama
ARTVİN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
 Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı KARAMANOĞLU MEHMETBEY ÜNİVERSİTESİ.
İL DÜZEYİNDE KAMU KURUM VE KURULUŞLARININ YÜRÜTTÜKLERİ FAALİYETLERİN STRATEJİK PLAN VE PERFORMANS PROGRAMLARINA UYGUNLUĞUNA İLİŞKİN DEĞERLENDİRME RAPORU.
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ KURUM İÇİ BİLGİLENDİRME EĞİTİMİ
İç Kontrol Nedir? İdarenin amaçlarına, belirlenmiş politikalara ve mevzuata uygun olarak faaliyetlerin; - etkili, ekonomik ve verimli bir şekilde yürütülmesini,
Yerel ihtiyaçlara uygun kalite güvencesi:
POLİS AKADEMİSİ BAŞKANLIĞI
DÖNEM DEĞERLENDİRME TOPLANTISI ORDU İLİ
ISO- 9001:2008 Standardı - 8. Maddenin Tanıtımı ve Yorumlanması, Kalite İyileştirme Araçlarına Bakış 7. Hafta.
ARTVİN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ STRATEJİK PLANLAMA.
ISO 9001 standardı maddelerinin tanıtımı ve yorumlanması
ADEK BİŞKEK, Ana Görevler Akademik Değerlendirme ve Kalite Geliştirme Raporunu (ADEK Raporu) yıllık hazırlayarak rektörlüğe sunmak (Takvim Yılı.
Strateji Geliştirme Başkanlığı PERFORMANS PROGRAMI HAZIRLIKLARI VE İZLEME SÜRECİ 25 Kasım 2014 Antalya Coşkun KARAKOÇ İl Planlama Uzmanı.
TKY BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
EĞİTİMDE KALİTE ÖDÜLÜ EKİP RAPORU
“YÖNETİMİN GÖZDEN GEÇİRMESİ (YGG)” TOPLANTISI (Teknik Rapor)
ADEK Bişkek TEMEL GÖREVLER  Kalite Yönetim Sistemi standartlarına göre kalite sistemini kurmak, uygulamak ve devamını sağlamak için tüm faaliyetleri.
Erdemir Grubu İç Denetim Sistemi 9 Mayıs 2015.
KALİTE GÜVENCE VE GELİŞTİRME PROGRAMI
KIRKLARELİ İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ AR-GE BİRİMİ İZLEME VE DEĞERLENDİRME Esra ERARSLAN.
AYDIN ÇEVRE VE ŞEHİRCİLİK İL MÜDÜRLÜĞÜ
ISO 9001:2015 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ ŞARTLAR
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
Kurulan firma ismini, öğrenci isim, numara ve iletişim bilgilerini içermelidir.
KAMU YÖNETİMİNDE İÇ KONTROL SİSTEMİ ve İÇ KONTROL EYLEM PLANININ UYGULANMASI KAMU YÖNETİMİNDE İÇ KONTROL SİSTEMİ ve İÇ KONTROL EYLEM PLANININ UYGULANMASI.
AVRUPA ÜNİVERSİTELER BİRLİĞİ KURUMSAL DEĞERLENDİRME PROGRAMI DENEYİMLER-KAZANIMLAR Prof. Dr. Selda Önderoğlu Hacettepe Üniversitesi HÜADEKK Üyesi Özdeğerlendirme.
PROJE YÖNETİMİ. Şirket veya kurumların stratejik veya operasyonel hedeflerini gerçekleştirmek üzere tasarlayıp yürüttükleri faaliyetler bütünüdür. Proje.
İKS UYGULAMA, İZLEME DEĞERLENDİRME İKS SONUÇLARIN PAYLAŞILMASI.
YÖNETİM SORUMLULUĞU. Yönetim Kalite politikasını oluşturmuştur. Yönetim kalite politikasında belirlenen değerlere sadık kalmayı taahhüt etmiş ve politikasını.
KAMU KURUMLARINDA SÜREÇ YÖNETİMİ ve
DÖNEMİ ANKARA ÜNİVERSİTESİ STRATEJİK PLANI HAZIRLIK SÜRECİ
KURUMSAL DIŞ DEĞERLENDİRME SORULARI
KIRGIZİSTAN-TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI
KIRIKKALE ÜNİVERSİTESİ MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ PROSEDÜRÜ
……………………….. BÖLÜMÜ/FAKÜLTESİ YGG SUNUMU Tarih: YGG Dönemi: 2016
YÖNETİMİ GÖZDEN GEÇİRME TOPLANTISI
KURUMSAL DIŞ DEĞERLENDİRME SORULARI
KALİTE YÖNETİMİ KOORDİNATÖRLÜĞÜ
TKY UYGULAMASI.
Sağlık Kuruluşlarında Halkla İlişkiler 6. Hafta*
KALİTE YÖNETİMİ KOORDİNATÖRLÜĞÜ
KALİTE GÜVENCESİ SİSTEMİ MEVZUATI
Yükseköğretim Kurulu Kalite Çalışmaları
ISO9001:2015 STANDARD REVİZYONU
YER TEMİZLEME MAKİNASI
SELÇUK ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜK VE BAĞLI BİRİMLERİN KALİTE YOLCULUĞU
Focus Performans ve Proje Yönetim Sistemi
Faaliyet Raporları Demet ARSLANTAŞ
KALİTE KOORDİNATÖRLÜĞÜ KALİTE KOMİSYONU BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
Yükseköğretim Kalite Kurulu (YÖKAK) Dış Değerlendirme Süreci
İSTANBUL GEDİK ÜNİVERSİTESİ KALİTE ÇALIŞMA SÜREÇLERİ
Genel Sekreterlik Organizasyon Şeması
Sunum transkripti:

Paydaş Memnuniyeti ve Bildirim Yönetimi Ölçme Analiz ve İyileştirme

Paydaş Memnuniyeti ve Bildirim Yönetimi Prosedürü İstanbul Üniversitesinde hizmet kalitesinin arttırılması ve paydaş odaklı hizmet sunulması amacıyla kurulan Paydaş Memnuniyeti ve Bildirim Yönetimi Sistemi Paydaş Memnuniyeti Anketleri Sosyal Medya Bilgi edinme Formu, CİMER ve e-posta BİMER Yazı İşleri Genel Evrak Müdürlüğü Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı Çağrı Merkezi Kalsis İstek Formu Kanallarından gelen bildirimlerden oluşmaktadır.

Paydaş Memnuniyeti ve Bildirim Yönetimi Prosedürü Paydaş Memnuniyeti Anketleri (http://kalite.istanbul.edu.tr/tr/content/memnuniyet-anketleri/memnuniyet- anketleri ) Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü aracılığı ile gelen, Sosyal Medya Bilgi edinme Formu, CİMER ve e-posta BİMER Yazı İşleri Genel Evrak Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı çağrı merkezi “440 00 92” numaralı hat üzerinden öğrenciler ile ilgili bilgilendirme ve yönlendirme yaptıkları bildirim yöntemidir.İlgili yöntemde gelen bildirimler “Çağrı Merkezi Kayıt Formunda(İÜ/KK/FR-004)” kategorize edilir. Tüm paydaşlara açık bir İstek ve talep ekranı.(Kalsiste anlatıldı) Tüm Bildirim Sonuçları Kalite Koordinatörlüğü tarafından 3 aylık periyotlar halinde analiz edilir.

Ölçme, Analiz ve İyileştirme Prosedürü İlgili prosedür İstanbul Üniversitesi’ne bağlı birimlerin hizmet uygunluğunu; anketler, performans göstergeleri, tüm gelen bildirimler ile ölçülmesi ve bunun sonucunda iyileştirilmesini sistematik bir hale getirmesi için hazırlanmıştır.

Ölçme, Analiz ve İyileştirme Prosedürü Ölçme Kriterlerinin Belirlenmesi(KPI Analizi-Performans göstergeleri) Kalite Koordinatörlüğü tarafından ilgili birimlerle görüşmeler yapılarak birimin alt süreç ve faaliyetleri doğrultusunda, iş çıktılarına göre performans göstergeleri ve performans göstergelerini meydana getiren kontrol kriterleri belirlenmiş ve ölçülmeye başlanmıştır. Kontrol kriterlerine ilişkin veriler ilgili birimler tarafından üçer aylık periyotlarla ‘Veri Giriş Formu (İÜ/KK/FR-001)’na işlenerek Kalite Koordinatörlüğü’ne iletilir. Anketlere ait veriler ile birlikte Kalite Koordinatörlüğü tarafından üçer aylık periyotlarla analiz edilir. Performans göstergelerine ait hedefler Kalite Koordinatörlüğü tarafından ilgili birimlerden ‘Performans Göstergeleri Hedef Formu (İÜ/FR-014)’ üzerinden talep edilerek yıllık ve üçer aylık olarak belirlenir. Belirlenen hedefler Üst Yönetim onayına sunulur.

Ölçme, Analiz ve İyileştirme Prosedürü Elde edilen Anket Sonuçları Performans Göstergeleri Sonuçları Düzeltici Önleyici Faaliyet sonuçları İç Tetkik sonuçları Tüm paydaşlardan gelen bildirimler Kalite yönetim sistemi kapsamında Yönetimin Gözden Geçirmesi(YGG) toplantısında görüşülmek üzere hazırlanır.

Ölçme, Analiz ve İyileştirme Prosedürü İyileştirme Sistemi, birimleri kalite politikası, stratejik plan ve hedefleri doğrultusunda birimlerini iyileştirme amacını benimsemiştir. İyileştirme sistemi yapılan iyileştirmelerin sistematik olması ve sürekliliğinin sağlanması amacıyla kurulmuştur. İyileştirme Sisteminin Girdileri Gelen Tüm Talep ve Öneriler (Paydaş Bildirimi ve Yönetimi Prosedürü (İÜ/PR-007)) Yaşanan uygunsuzluklar ve sisteme etkileri Performans Göstergeleri ve Sonuçları Hedefler ve Ulaşılma Durumları İç Tetkik Sonuçları Birimlerden Gelen İyileştirme Takip Formları (İÜ/FR-15) ve DÖF Formları (İÜ/FR-006)

Ölçme, Analiz ve İyileştirme Prosedürü İyileştirme Yöntemleri Yardımıyla iyileştirmenin öncelik düzeyi, iyileştirmenin faaliyetleri, faaliyetleri uygulamak için kaynakları, varsa işleyiş ve dokümanda değişiklikler, belirlenir. İstanbul Üniversitesinin ve birimin hangi hedeflerine ne derece katkı sağladığı,belirlenir. Belirlenen bu parametreler ‘İyileştirme Takip Formu (İÜ/FR-15)’ ve ‘toplantı tutanak formuna (İÜ/FR-003)’ işlenir.

Süreç Geliştirme İyileştirme Toplantısı Süreç içi iyileştirme toplantısını her birim kendi içinde 3 ayda en az bir kere olmak üzere yapar. (Problemleri çözmek, işleyişi geliştirmek gibi amaçlar ile yapılan tüm toplantılar bu kapsamda kabul edilir.) Toplantı gündemini Birim Kalite Temsilcisi ve Birim Dokümantasyon Sorumlusu belirtilen iyileştirme sistemi girdileri doğrultusunda belirler. İyileştirme amacı ile yapılan toplantılar ‘Toplantı Tutanak Formuna (İÜ/FR-003)’ işlenir. Birim Kalite Temsilcisi tarafından belirlenen kişi iyileştirmelerin uygulama takibini ‘Iyileştirme Takip Formu(İÜ/FR-15)’nu doldurarak yapar. Kalite Koordinatörlüğüne iletir.