Çağrı Merkezi Satış Ekranı Hangi proje için kullanılacak ise o isim seçilecek. (Yetki Bazlı)

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ Öğrencilerin aldıkları puanlar kadar yaptıkları doğru tercihler de iyi bir liseye adım atmalarına yardımcı olacaktır.8.sınıf.
Advertisements

EN İ Y İ LER HEP B İ Z İ MLE BÖLGEN İ N BEŞ OKUL B İ R İ NC İ S İ.
SİGORTACILIK EĞİTİM MERKEZİ
Veri Tabanı Yönetim Sistemleri Hafta 1. 2 Temel Kavramlar Veri Olguların, kavramların, veya talimatların, insan tarafından veya otomatik yolla iletişim,
EK DERS UYGULAMA REHBERİ. GIRIŞ EKRANı Sisteme giriş için adresi kullanılmaktadır. Kullanıcı adı ve şifre için ö ğ renci bilgi.
FARABİ KURUM KOORDİNATÖRLÜĞÜ
Mal ve Hizmet Alımları Bildirimi (BA) ve Mal ve Hizmet Satı ş ları Bildirimi (BS) Formu NE ZAMAN GÖNDER İ L İ R? Ba ve Bs formlarını aylık dönemler halinde.
LUCA BILGISAYARLı MUHASEBE PROGRAMı Öğr. Gör. Coşkun Aliyazıcıoğlu KTÜ Beşikdüzü Meslek Yüksekokulu Şubat
T. C. TORONTO BAŞKONSOLOSLUĞU KONSOLOSLUK İŞLEMLERİ RANDEVU SISTEMI.
LUCA BILGISAYARLı MUHASEBE PROGRAMı Öğr. Gör. Coşkun Aliyazıcıoğlu KTÜ Beşikdüzü Meslek Yüksekokulu Şubat
TÜRKİYE İŞ KURUMU DENİZLİ İL MÜDÜRLÜĞÜ E-İSTİHDAM TANITIM PROGRAMI-2008.
EK DERS UYGULAMA REHBERİ. GIRIŞ EKRANı Sisteme giriş için adresi kullanılmaktadır. Ö ğ renci bilgi sistemi için kullanılan kullanıcı.
LUCA Bilgisayarlı muhasebe programı
Sunu Ödevinden +? puan alabilmek için; 1-Sunu En az 15 Slayt’tan oluşmalıdır. 2-Slaytlar arasında Slayt Geçişleri olmalıdır. 3-Her Slaytta en az bir animasyon.
WEB’DEN KİŞİSELLEŞTİRİLMİŞ KART DOLUMU KILAVUZU. WEB’DEN DOLUM AŞAMALARI Webden dolum için öncelikle internet tarayıcımızın adres Kısmına
ÜCRETLİ ÖĞRETMEN E-BİLDİRGE İŞLEMLERİ
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı
G ÖREV 1-9. G ÖREVLER - 1 Gazi Böte’nin web sitesinde duyuru başlıkları yer alan tıklandığında ilgili duyuruya ulaşılan verileri içinde tutacak bir tablo.
DÖNEMSONU UYGULAMALARI
Sevgili 8.sınıf öğrencisi; Kendi yeteneklerin, ilgilerin, değerlerin hakkında bilgi sahibi olmak ve daha doğru lise tercihi yapabilmek için lütfen öncesinde.
HER EVENT. E- Davetiye Yaka Kartı Anket Tasarımı.
T.C. ERBAA KAYMAKAMLIĞI İlçe Millî Eğitim Müdürlüğü Hazırlayan Fatih BAL V.H.K.İ KBS-TKYS YIL SONU İŞLEMLERİ 1.
Açlığını Gider Detaylı Kullanım Kılavuzu
BİLGİSAYARINIZA E-İMZA ÜRETİMİ İÇİN
Mobil Uygulama Entegrasyonu İle
Katalog Tarama B a s ı l ı k a y n a k l a r
AŞI VE ANTİSERUMLARDA KAREKOD UYGULAMASI
Öğrenci Bilgi Yönetim Sistemi
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
Üyenin Sisteme Girişi
KDV BEYANNAMESİ / MUHTASAR BEYANNAME / KURUMLAR VERGİSİ BEYANNAMESİ / GEÇİCİ VERGİ BEYANNAMESİ’NDE ORTAK ÖZELLİKLER F5 PENCERESİ Beyannamelerde yer alacak.
Hazırlayan : İbrahim Gökhan Uzun
BAPSİS ÜZERİNDEN ARA RAPOR VE SONUÇ RAPORUNUN YÜKLENMESİ
ULUSAL MESLEKİ BİLGİ SİSTEMİ
ÜGD MEVZUATI ve TAREKS - II
TEMİZ İNTERNET KULLANIMI
ÖĞRENCİ İŞLERİ SİSTEMİNE GİRİŞ
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
VELİLER İÇİN ANKET GİRİŞİ
E-BÜTÇE TENKİS OLUŞTURMA
Tez Veri Girişi Ulusal Tez Merkezine, Tez Döneminde olan ve Danışmanı ile Tez konusunu belirleyip, Enstitümüzün onayından geçen tüm öğrenciler giriş yapmak.
sgk. gov. tr/sahis/pages/login
BİLİM ve SANAT MERKEZİ TANILAMA SÜRECİ
İNTERNETTE ARAMAYI ÖĞRENİYORUM
Muhasebe yazılımı.
Eğitim-Öğretim İzleme ve Değerlendirme Sistemi
Gmail Hesabı Nasıl Alınır?
UZEM KULLANIM KILAVUZU
E-DEVLET ANTRENÖR KURSU
Kişi Sayma Sistemleri Kişi Sayma Sistemleri.
Dicle Üniversitesi Online Talep Takip Sistemi
e-Rapor – Yatağa Bağımlı Kişiler için Tek Hekim Raporu
LİSANSÜSTÜ PROGRAMLARIMIZA BAŞVURU KLAVUZU
TÜRKİYE NOTERLER BİRLİĞİ
VERİTABANI YÖNETİM SİSTEMLERİ 3-Normalizasyon
Gis.gazi.edu.tr.
Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı
“Kimlik Bilgileri” kısmında Kişisel Bilgiler girilir ve “Kaydet” butonuna basılarak,bilgiler kaydedilir. Tüm Bilgilerin girişi eksiksiz yapılmadır.
TURNITIN programında tez tarama
5.6 İKS Dokümantasyonu Her çiftçi için belli dokümanlar ve İKS seviyesinde tutulmalıdır. ( İKS Rehberi 5.6’da belirtildiği gibi) Bu kayıtlar hem iç hem.
OKUDUKÇA WEB SAYFASI VE ANDROİD UYGULAMASI KULLANIM KILAVUZU
Paylaşım Semineri İş Akışı
BİREYSEL EMEKLİLİK UYGULAMASI
Karşıt evrakları hazırlama programı sunumu
Kayıtta kullandığınız mail adresine gelen bilgileri giriniz.
9- BELEDİYELERDE TEŞKİLİ ZORUNLU GECEKONDU FONU İLE İLGİLİ TÜM İŞLEMLER :
Öğretim Yılında TC’de bir üniversiteye yerleşme hakkı kazanan öğrencilerin yapması gereken işlemler ve gerekli belgeler:
Öğretim Yılında TC’de bir üniversiteye yerleşme hakkı kazanan öğrencilerin yapması gereken işlemler ve gerekli belgeler:
Sunum transkripti:

Çağrı Merkezi Satış Ekranı Hangi proje için kullanılacak ise o isim seçilecek. (Yetki Bazlı)

Müşteri Temsilcisi Durumu

Görüşme Ekranı Referans İste Adı Soyadı Telefon Şikayet/Öneri TC Kimlik No İkinci Ad Cinsiyeti BayBayan Yanlış Numara Kabul Etmedi Kararsız Daha Sonra Ara Bilgi Güncelleme Her ekranda sabit alan Kaydet ve Çık Aksiyon Detayları Kayıtlı Aksiyon Görüşme Detayı SATTIM Ulaşılamadı Bu ekran default olarak gelecektir.

Referans İste butonu tıklandığında aşağıdaki ekranın açılması gerekmektedir. Adı Soyadı Telefon Cinsiyeti BayBayan Mesleği ÇıkışYeni Referans EkleKaydet ….. Müşterinin Referası Referans Müşteri Kayıt Ekranı Referans Müşteri Kayıt Ekranından referans müşteri kaydedildiği zaman referans veren müşteri için kaç adet referans verdi ise toplamı ile …. Referans Müşteri verdi şeklinde otomatik aksiyon kaydı yapılımalıdır. Referans kaydı yapılan müşteri adayının 1.aksiyon kaydı Referans Müşteri olarak otomatik olarak kaydetsin. Açıklama bölümüne hangi müşterinin olduğu yazılsın. Referans Müşteri Kayıt Ekranı Kaydetmeden çıkmak istediğinize emin misiniz? Evet KaydetmeHayır Kaydetme

Şikayet/Öneri Butonu tıklandığında aşağıdaki ekranın gelmesi gerekmektedir. Şikayet/Öneri Formu Şikayet Formu Öneri Formu Destek tablolarından parametrik olarak tanımlanması sağlanmalıdır. Konu Açıklama Şikayet/Öneri Formu Kaydetmeden çıkmak istediğinize emin misiniz? Evet KaydetmeHayır Kaydetme Kaydet butonuna basıldığında (x) çıkılabilsin. Kaydet dışında iptal veya (X) basıldığında pop-up olarak uyarı ekranı açılsın. Kaydet butonu ile müşteriye otomatik aksiyon kaydı gerçekleşsin ve görüşme detaylarına açıklama kısmında yer alan not atılsın

SATTIM Sattım Butonu tıklandığında otomatik olarak bir sonraki ekrana geçiş sağlanmalıdır. Yanlış Numara Kabul Etmedi Kararsız Daha Sonra Ara Bilgi Güncelleme Ulaşılamadı Yeni bir ekran açılmalıdır. Ekranda; İlgilenmiyor Benzer Kartı Var Pahalı Buldu Sigortası Aynı Hiz. veriyor. Kredi Kartı Aynı Hiz. veriyor. Diğer Yeni bir ekran açılmalıdır. Ekranda; Mail İstiyor Web Sitesini İncelemek istiyor. Dİğer 1 Saat Sonra Ara 1 Gün Sonra Ara Aşağıdaki Tarihte Ara Bir yakınına danışacak Mail İstiyor Aksiyonu tıklandığında, butonunda yazan adrese otomatik olarak gönderilecektir. Ayrıca aşağıdaki tarihte ara aksiyonunun da kullanılma zorunluluğu sağlanacaktır. Web Sitesini İncelemek İstiyor Aksiyonu tıklandığında, aşağıdaki tarihte ara aksiyonunun da kullanılma zorunluluğu sağlanacaktır. Yeni bir ekran açılmalıdır. Ekranda; Tüm kırılımların bir sonraki slayttaki gibi düzenlenmelidir. Kredi Kartı

İLGİLENMİYOR Benzer Kartı Var Back-UpDiğer Pahalı Buldu Sigortası Aynı Hiz. veriyor. Kredi Kartı Aynı Hiz. veriyor. Diğer Zorunlu Seçilmesi gereken alan Zorun alan tıklandığında başlığın Müşteri Kabul Etmedi/İlgilenmiyor yazması gerekmektedir.

Eğitim Doğum Tarihi Çocuk Sayısı Medeni Hali Sigorta İlkOrtaLise Üniversite

Eğitim EvetHayır EvetHayır EvetHayır EvetHayır EvetHayır EvetHayır

2. Görüşme Ekranı Referans İste Adı Soyadı Telefon Şikayet/Öneri TC Kimlik No İkinci Ad Cinsiyeti BayBayan Kabul Etmedi Kararsız Daha Sonra Ara Bilgi Güncelleme Her ekranda sabit alan Kaydet ve Çık Aksiyon Detayları Kayıtlı Aksiyon Görüşme Detayı TEKLİF OLUŞTUR

Konut Yardım AdresiFatura AdresiKart Teslim Adresi Posta Kodu İlçe İl Posta Kodu Semt Adres Listesi Adres Tipi Adres Bilgileri Kaydetmeden çıkmak istediğinize emin misiniz? Evet KaydetmeHayır Kaydetme Ülke Türkiye Posta KoduMahalle Cadde Sokak

Plaka Marka Model Model/Yıl Araç Listesi Yukarıdaki veriler bu alanda table olarak gözükmelidir. Araç Yardım Default olarak tikli olarak gelecektir.

Adı Soyadı Telefon Cinsiyeti BayBayan Mesleği ÇıkışYeni Birey EkleKaydet ….. Müşterinin Aile Bireylerii Yakınlık Derecesi Combo box olacaktır. Yakınlık Derecesi Şikayet/Öneri Formu Kaydetmeden çıkmak istediğinize emin misiniz? Evet KaydetmeHayır Kaydetme

SATIŞ EKRANI Referans İste Adı Soyadı Telefon Şikayet/Öneri TC Kimlik No İkinci Ad Cinsiyeti BayBayan Kabul Etmedi Kararsız Daha Sonra Ara Bilgi Güncelleme Her ekranda sabit alan Kaydet ve Çık ÇEKİM YAP Kart Tipi Ek Hizmet Adı TC Kimlik No kayıtlı değil ise uyarı msj. çıkmalı. Kart Tipi Kart Sah.Adı Soyadı

KREDİ KARTI ÇEKİM EKRANI Referans İste Adı Soyadı Telefon Şikayet/Öneri TC Kimlik No İkinci Ad Cinsiyeti BayBayan Kabul Etmedi Kararsız Daha Sonra Ara Bilgi Güncelleme Her ekranda sabit alan İşlem Tipi Combo box olacak Kredi kartı No Kart tipi Çekilecek Tutar Satış Tipi Bankadan dönen mesaj çıkmalı Kaydet ve Çık