KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
TS EN ISO 9001:2008 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
Advertisements

Kalite Kavramı.
KİŞİSEL SATIŞ Müşteri istek ve ihtiyaçları doğrultusunda gösterim ve ikna etmeye dayalı tutundurma çabalarına kişisel satış denir.
Laboratuvarlarda Kalite Yönetim Sistemi: Giriş
AKREDİTASYON SİSTEMİNDE BALIKESİR SANAYİ ODASININ KALİTE UYGULAMALARI Konya.
Türk Oda ve Borsaları Akreditasyon Projesi 2009 John Lockett.
KAYSERİ SANAYİ ODASI KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ. İSO VE EN * ISO NEDİR? * 1947 yılında kurulan ve yaptığı standardizasyon çalışmaları sonucu sanayiye, ticarete.
ISO 9001:2008 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
KALİTE Hizmetin sunum standartlarının belirlenmesi, ve hizmete insanlar tarafından duyulan inanç, güven ve memnuniyetinartırılmasıdır.
SÜREÇ YÖNETİMİ İLE HIZLI BÜYÜMEYİ YÖNETMEK
Prof. Dr. M. Erdal GÜZELDEMİR
7.1 GENEL Kuruluş, güvenli ürünler gerçekleştirmek için ihtiyaç duyulan süreçleri planlamalı ve geliştirmelidir.
Biz Kimiz? DELFİN, her türlü doküman tabanlı teknolojileri araştırmak, geliştirmek, kurum ve şirketlere fiziksel arşiv ve elektronik arşivleme hizmetlerinde.
KALİTE YÖNETİMİ (EĞİTİMDE).
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ KURUM İÇİ BİLGİLENDİRME EĞİTİMİ
24 Kalite yönetimi.
ISO 9001 standardı Maddelerinin Tanıtımı ve Yorumlanması, Kalite Yönetim Sistemlerinde Dokümantasyon 4. Hafta.
Adli Tıpta Kalite Yönetimi ISO 17025
T.C. OKAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ SAĞLIK YÖNETİMİ YÜKSEKLİSANS 1.PROGRAM SAĞLIK HUKUKU ÖDEVİ-II HAZIRLAYAN Dr Beytullah ŞAHİN AKADEMİK DANIŞMAN.
1 T.C. HİTİT ÜNİVERSİTESİ MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ GIDA MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ KALİTE YÖNETİM PRENSİPLERİ Yrd. Doç. Dr. FATİH ÖZBEY 2007.
Kalite Temsilcisi Handan KUZPINARI
ISO- 9001:2008 Standardı - 8. Maddenin Tanıtımı ve Yorumlanması, Kalite İyileştirme Araçlarına Bakış 7. Hafta.
KALİTE POLİTİKASI Müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutarak, kendi sahamızda kaliteden ödün vermeksizin eğitilmiş personelimizle birlikte yükümlülüğümüz.
TÜSİAD - KalDer KALİTE ÖDÜLÜ’nün AMACI ve ULUSAL KALİTE HAREKETİ İLE İLİŞKİSİ Kalite bilincini ve Toplam Kalite Yönetimi anlayışını ülke çapında yaymak.
MECHSOFT MechSoft, orta ve büyük ölçekli yüzlerce firmaya yazılım alanında danışmanlık ve servis hizmeti veren bir IT firmasıdır. JAVA ve NET teknolojilerinde.
Kalite Yönetim Prensipleri (Devam)
ISO 9001 standardı maddelerinin tanıtımı ve yorumlanması
Kalite Nedir? Furkan LEVENTOĞLU.
Performans ölçme ve değerlendirme güz
Kalite Yönetim Sistemlerinin Tarihsel Gelişimi, ISO 9000 Standartlar Ailesi, Kalite Yönetim Prensipleri 2. Hafta.
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ KURUM İÇİ BİLGİLENDİRME EĞİTİMİ
Kalite Kavramı ve Toplam Kalite Yönetimi - Kalite Yönetim Sistemi ilişkisi 1. Hafta.
T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI ERZURUM NUMUNE HASTANESİ TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
İŞ GÜVENLİĞİ UYGULAMALARINDA YÖNETİM SİSTEMLERİNİN ENTEGRASYONU
AYDIN ÇEVRE VE ŞEHİRCİLİK İL MÜDÜRLÜĞÜ
ISO 9001:2015 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ ŞARTLAR
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
Kalite Yönetimi Genel Tanımlar.
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ NEDİR?
V- Örgüt Yönünün Belirlenmesi VİZYON, MİSYON, AMAÇLAR-HEDEFLER Örgütler kendilerini tanımlarlar. Bireylerin kişisel özellikleri ve hevesleri gibi örgütler.
Kurulan firma ismini, öğrenci isim, numara ve iletişim bilgilerini içermelidir.
LOBI HOME GAYRIMENKUL BIREYSEL VE KURUMSAL DANı Ş MANLıK HIZMETLERI.
KAYNAK YÖNETİMİ Kaynakların sağlanması Müşteri memnuniyeti hedeflenerek, kalite yönetim sistemiuygulanması ve iyileştirilmesi için gerekli olan kaynakihtiyaçları.
Kalite nedir? Kalite nedir? Kalite “ bir mal veya hizmetin müşteri beklenti ve gereksinimlerini karşılayabilme yeteneğidir” diye de tarif edilebilir. Tüketicilerin.
KALİTE GÜVENCESİ VE STANDARTLARI
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
 Kalite en basit tanımıyla, müşteri isteklerine cevap verebilmektir.
Bilgisayar Mühendisliğindeki Yeri
Faaliyet gösterdiğimiz hizmet sektöründe en büyük eksikliğin kalifiye iş gücü olduğundan yola çıkarak; ‘Aslolan insana verilen değerdir’ anlayışıyla kaliteli,
İç Tetkikçi Eğitimi Abdullah ANAR. Ne Konuşacağız ● KALİTE KAVRAMI ● ISO 9001:2000 ● İÇ TETKİK.
29/07/2005 Kalite Yolculuğu ISO 9001 : 2000 Bir yaşam biçimine doğru.... Abdullah ANAR.
1 Doküman Kontrolü İyi Dokümantasyonun Temelleri ve Doküman Kontrol Sistemleri.
KYS KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ. 2 İçerik Kalite Nedir? ISO 9001:2000 Hakkında Genel Bilgi Kalite Politikamız Kalite Hedefimiz KYS nin Şirketimizde.
ISO 9001:2015 standardı – Maddelerinin Tanıtımı
Kalite Kavramı ve Toplam Kalite Yönetimi - Kalite Yönetim Sistemi ilişkisi 1. Hafta.
Kalite Yönetimi Yrd.Doç.Dr. Murat Tanık.
5. YÖNETİM KALİTESİ ve STANDARTLARI
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
ISO 9001:2015 standardı – Maddelerinin Tanıtımı
Kalite Yönetim Prensipleri (Devam)
ISO9001:2015 STANDARD REVİZYONU
ISO9001:2015 STANDARD REVİZYONU
SELÇUK ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜK VE BAĞLI BİRİMLERİN KALİTE YOLCULUĞU
Focus Performans ve Proje Yönetim Sistemi
Müşteri Memnuniyetini Geliştirme Planı
İçerik Tarihçe Hizmetlerimiz ve Çözümlerimiz Organizasyon Yapısı
KALİTE GÜVENCESİ VE STANDARTLARI
Sunum transkripti:

KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ KYS KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ 23.05.2005

İçerik Kalite Nedir? ISO 9001:2000 Hakkında Genel Bilgi Kalite Politikamız Kalite Hedefimiz KYS nin Şirketimizde Uygulanışı 23.05.2005

Kalite Nedir? ???????? 23.05.2005

Kalite Nedir? Tanımı zor, tanıması kolay, ölçmesi imkansız (Kikchenman) Yapısal özellikler kümesinin şartları yerine getirme derecesi (ISO 9001:2000) Kullanıma Uygunluk (Juran) Şartlara Uygunluk (Crosby) Müşteri gereksinim ve beklentilerini karşılayan bir ürün oluşturma becerisi Bir yaşama biçimi ... Özaltın 23.05.2005

Kalite Nedir? Müşteri Ürün 23.05.2005

ISO Nedir? ISO (International Standardization for Organization, International Organization of Standart) İsviçre'nin Cenevre kentinde bulunmakta 90'dan fazla üye ülkeye sahip 23.05.2005

ISO 9001 nedir? Bir sistem standardıdır Mutfağın iyiliğini belgeler, yemeğin iyi olup olmadığını değil. ISO 9000 belgesi der ki : Bu mutfak dünya standardında bir mutfaktır. Bu mutfakta iyi yemek pişebilir, bu yemekler lezzetli olabilir. Özaltın 23.05.2005

ISO 9001 Serisinde Kaynaklar ISO 9001:2000 KYS Şartlar ISO 9004:2000 KYS Performans iyileştirmesi için Klavuz 23.05.2005

ISO 9001 de Temel Amaç Hata ve kusurları, azaltmak, ortadan kaldırmak ve daha önemlisi önlemektir. Müşteri gereksinim ve beklentilerini karşılayan kaliteli ürün ve hizmetlerin sağlanması. Müşteri-Tedarikçi ilişkisinin etkinliğini artırmak Yönetici-Çalışan ilişkisini artırma Verimlilik ve üretkenliği artırma 23.05.2005

Ürün Nedir? Bir prosesin sonucu Donanım Yazılım Hizmet İşlenmiş Maddeler 23.05.2005

Kalite Yönetim Sistemi Yönetimin sorumluluğu Temel Döngü Kalite Yönetim Sistemi Sürekli İyileştirme Yönetimin sorumluluğu M Ü Ş T E R İ M Ü Ş T E R İ Ölçüm analiz iyileştirme Kaynakların yönetimi m e n u i y t Ürün (ve/veya hizmet) üretilmesi ürün/hizmet Girdi Çıktı 23.05.2005 İşlem

Bizde 23.05.2005

Bizde Bu süreçlerin detayına KYS portalı içinde, linklerden SÜREÇLER olarak ulaşılır. Süreçler üzerine çalışma devam etmektedir. 23.05.2005

8 Temel Prensip Müşteri odaklılık, Liderlik, Çalışanların katılımı, Süreç yaklaşımı, Sistem yaklaşımı, Sürekli iyileştirme, Verilere dayalı karar verme, Tedarikçilere karşı çıkar ortaklığı ilişkisi. 23.05.2005

Kalite Politika ve Hedefleri Temel Yapı Kalite Politika ve Hedefleri Stratejik Seviye Anayasa KALİTE EL KİTABI Taktik Seviye Kanun PROSEDÜRLER DESTEK DOKÜMANLARI, FORMLAR, TALIMATLAR, STANDARTLAR Uygulama Seviyesi Yönetmelik 23.05.2005 KAYITLAR

Özet KALİTE; Müşteri gereksinim ve beklentilerini karşılayan bir ürün oluşturma becerisi, ISO 9001; Ürün ve müşteri odaklıdır. ISO 9001; Bir sistem standardıdır. Temel ürünümüz yazılım, hizmet Zorunlu prosedürler; Doküman Kontrolü, Kayıtların Kontrolü, İç Tetkik, Uygunsuzluk, Düzeltici faaliyet, Önleyici faaliyet. 23.05.2005

Kalite Politikamız “ Yurtiçinde ve Yurtdışında güvenirliği, kaliteli hizmeti, proje başarıları, sunulan ürün ve hizmette farklılıkları ile global marka olmak ve müşterilerimize, çalışanlarımıza kattığımız değeri sürekli ve belirgin bir biçimde arttırmak için; Yurtiçindeki ve Yurtdışındaki bankalara yazılım hizmeti sunmak, müşteri ağını genişletmek, Yurtiçindeki bankalar ve diğer kuruluşlara, özel çözümler ve dış kaynak kullanım hizmeti sunmak, Müşteri ihtiyaç ve beklentilerini kaliteli hizmet ile karşılamak, 23.05.2005

Kalite Politikamız Ürünlerinde kullanmakta olduğu Java, Oracle ve benzer teknolojilerle gerçekleştirdiği büyük çaplı projeleri finans sektörünün diğer sahalarına ve finans sektörü dışına taşımak, Güvenilir, çözüm sağlayıcı, kendisini sürekli geliştiren, daha iyi hizmet, daha mutlu müşteri, daha mutlu çalışan felsefesini benimseyen bir organizasyon oluşturmak, ARGE yatırımı yaparak, ürünlerde teknolojik gelişmeleri sağlamak ve yeni teknolojiler ile yeni ürünler / yeni pazarlar yaratmak, 23.05.2005

Kalite Politikamız COBIT implemantasyonunun gerçekleştirilmesi için Şirket içi gerekli çalışmaların yapılmasını sağlamak, Etkin eğitimler ile personel bilgi ve beceri gelişimine imkan sağlamak, Seçkin çalışanlarımızla iş mükemmeliyetini hedefleyerek; kaliteyi ve teknolojik gelişmeleri, 15 yılı aşan iş tecrübemiz ile birleştirip müşterilere rekabetçi, güvenilir, yüksek kaliteli çözümler sunmaktır. 23.05.2005

2007 Yılı Hedefimiz Müşteri memnuniyetini arttırmak ve şirket verimliliğini yükseltmek, COBIT, IT Denetimi konusunda hizmet sağlayıcı olmak, Teknoloji Geliştirme Bölgelerinde yer almak ve bu kapsamda hizmet ağımızda dikkate alındığında kısa vadede Teknokent oluşumları içerisinde yeralmak, Yazılım süreçlerinin olgunlaştırılması, sürekli iyileştirilerek etkin ve verimli hale getirilmesi ile; orta ve uzun vade şirketimizin CMMI-3 (Capability Maturity Model Integration) seviyesini belgelendirmesi amaçlanmaktadır. 23.05.2005

Uygulama http://kys.yaz.com.tr KYS portalımızdır. 23.05.2005

Uygulama Portal içinde Dokümanlarımız bölümünde Kalite Politikamız Eğitim Dış Kaynaklarımız KEK Prosedürler Süreçler Formlar Görev Tanımları Kayıtlar 23.05.2005