%68 % 32 ANADOLU İMAM HATİP LİSELERİ İMAM HATİP ORTAOKULLARI EĞİTİM İÇERİĞİ.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Diyadin İmam Hatip Lisesi Eğitim Öğretim yılında toplamda 4 sınıf ve 146 dokuzuncu sınıf öğrencisi ile eğitim ve öğretime başlamıştır. İmam.
Advertisements

+ Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi. + Sunum İçeriği Eğitim Fakültesi Tarihçesi Eğitim Fakültesinin Şu Anki Durumu Öğrenci/Öğretim Elemanı Sayısı.
REHBERLİK VE VE KİŞİSEL GELİŞİM MERKEZİ MERKEZİ. ORTAÖĞRETİME GEÇİŞTE YENİ SİSTEM.
İMAM HATİP ORTAOKUL VE LİSELERİ MÜDÜRLERİ TOPLANTISI GÜNDEMİ 1- Açılış ve Tanışma 2- Memnuniyet Anketi Analizi 3-Değerlendirme (Sayın Kâmil AYDOĞAN) 4-İlimizdeki.
SIGHT School Self-Evaluation: Shared Reflection and Action TÜRKİYE MİLLİ EĞİTİM SİSTEMİ Türkiye eğitim sistemi Türkiye Milli Eğitim Bakanlığı tarafından.
Figen ŞENGÜL 1, Gülşah SEYDAOĞLU 2 Çukurova Üniversitesi, (1) Adana Sağlık Yüksek Okulu, (2)Tıp Fakültesi Tıp Eğitimi AD Hemşirelik Eğitim Modellerinin.
AKRAN DESTEKLİ ÖĞRENME
FEN LİSELERİNİN AMACI; Fen Bilimleri ve Matematik alanlarında başarılı olan ve mesleğini bu alanlarda seçmek isteyen öğrencileri üniversiteye hazırlamaktır.
2016 -LYS ABDULKADİR SAYIN REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ ABDULKADİR SAYIN REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ.
LİSELERDE ALAN SEÇİMİ KANDIRA ANADOLU LİSESİ REHBERLİK ve PSİKOLOJİK DANIŞMA SERVİSİ.
KISIM 3 Bilişsel Gelişimi Arttırma BÖLÜM 8 Problem Çözme ve Eleştirel Düşünme.
YGS ne demektir? YGS, Yükseköğretime Geçiş Sınavı demektir. YGS 1,2 : Sayısal puanla öğrenci alan bölümler içindir. YGS 3,4 : Sözel puanla öğrenci alan.
Psikolojik Danışma ve Rehberlik
ÖLÇME DEĞERLENDİRME VE SINAV HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ.
KONYA BİLİM VE SANAT MERKEZİ EĞİTİM ÖĞRETİM YILI.
Program Tasarım Modelleri
AKKUŞ İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI 2016.
Prof. Dr. İnayet Aydın Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi
2015 YGS ANALİZ KAMİL ÖZBAŞ Rehber Öğretmen YGS ANALİZİ (TÜRKÇE)  YGS’nin 40 soruluk Türkçe kısmında ağırlık; sözcük, cümle ve paragraf düzeyinde.
OKULUMUZ HAKKINDA BİLGİLER Öğretmen Sayısı : 19 Öğrenci Sayısı : 212 KURUM BİLGİLERİ Derslik Sayısı : 9 Fen Laboratuarı Sayısı :0 BT(Bilgisayar) Sınıfı.
T.C. ALTINDAĞ İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİMİ TANITIM - YÖNELTME Ankara, 2016.
ERDEMLİ MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ TARIM ALANI.
IĞDIR ÜNİVERSİTESİ ZİRAAT FAKÜLTESİ
KURŞUNLU ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ TANITIMI
ÖZEL YETENEKLİ BİREYLERİN EĞİTİMİ
MESLEKLERİ TANIYALIM DÖRT YILLIK LİSANS PROGRAMLARI ‘ü’
NİĞDE ZÜBEYDE HANIM SAĞLIK YÜKSEKOKULUNA HOŞGELDİNİZ
2017 ÖSYS YGS-LYS TANITIMI.
HAYAT BİLGİSİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI
PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK SERVİSİ
10. Sınıf Seçmeli Ders Bilgilendirme Sunumu
ÖRGÜN EĞİTİMLE BİRLİKTE HAFIZLIK PROJESİ TANITIM PROGRAMINA
«Tarımsal Eğitimin Adresi»
Y ÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI
MESLEK NEDİR? Meslek , ‘bir kişinin hayatını kazanmak geçimini sağlamak için yaptığı iş’ olarak tanımlanmaktadır. Belli bir eğitimi gerektiren bilgi,
FELSEFE BÖLÜMÜ.
Program Tasarım Modelleri
2018 Yükseköğretim Kurumları Sınavı Tanıtım Sunumu
Fransa Eğitim Sistemi Dr. Yar Ali METE.
Yükseköğretim Kurumları Sınavı
YÜKSEK ÖĞRETİM KURUMLARI SINAVI
2018 Yükseköğretim Kurumları Sınavı Tanıtım Sunumu
Y ÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI
YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI SINAVI (YKS)
Yükseköğretime Geçiş Sınavı (YGS) 2016
MESLEKLERİ TANIYALIM DÖRT YILLIK LİSANS PROGRAMLARI ‘f’
Mesleki Eğitimi Geliştirme Tanıtım ve Yönlendirme
Müfitcan ÖZKÖYLÜ CUMHURİYET İLKOKULU REHBERLİK SERVİSİ
ÇUMRA İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
Yüksek öğretim KURUMLARI sınavı
2017 ÖSYS YGS-LYS DEĞİŞİKLİKLERİ.
Eğitim-öğretim Yılı Bandırma Rehberlik Araştırma Merkezi
MİLLÎ EĞ İ T İ M S İ S T E M İMİZDE İ m a m H a t i p Liseleri İmam Hatip Ortaokulları Millî Eğitim Bakanlığı Din Öğretimi Genel Müdürlüğü.
1- İmam Hatip Okulları nedir?
MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI ÖZEL PROGRAM VE PROJE UYGULAYAN EĞİTİM KURUMLARI EĞİTİM ÖĞRETİM YILI YILSONU İZLEME DEĞERLENDİRME RAPORU DURSUN ALİ KURT.
H. A.AKINCI ANADOLU LİSESİ REHBERLİK SERVİSİ Psk. Dan . Erkan EVEGÜ
YÜKSEKÖĞETİM KURUMLARI SINAVI (TYT-YKS) YILMAZ ZARİÇ Psikolojik Danışman 2018.
ÖBBS (Öğrenci Başarılarının Belirlenmesi Sınavı)
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
ÖZEL ATACAN ANADOLU LİSESİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI SINAVI (YKS)
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
LİSELERE GEÇİŞ SİSTEMİ
TÜRKÇE EĞİTİMİNİN ÖNEMİ
Üniversite ve Akademik Dürüstlük Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİM PROGRAMI HAZIRLAMA PLANI (1)
FELSEFE BÖLÜMÜ.
Liselere Geçiş Sınavı;
ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ YÖNERGESİ
LİSELERE GEÇİŞ SİSTEMİ
Sunum transkripti:

%68 % 32

ANADOLU İMAM HATİP LİSELERİ İMAM HATİP ORTAOKULLARI EĞİTİM İÇERİĞİ

Dört (4) yıl boyunca bir öğrenci;  Haftada 6 saatten 24 saat matematik  Haftada 2 +4 saatten 12 Saat Fizik  Haftada 2 +4 saatten 12 Saat Kimya  Haftada 3 +2 saatten 10 Saat Biyoloji Alarak Fen ağırlıklı program alabilir. Benzeri şekilde Felsefe, Mantık, Tarih, Dil ve Anlatım, Çağdaş Türk ve Dünya Tarihi gibi dersler alarak Sosyal Bilimler ağırlıklı program alabilir.

İMAM HATİP LİSELERİ ÖĞRETİM PROGRAMLARINDA ÖĞRENCİLERE KAZANDIRLMASI HEDEFLENEN BECERİLER İMAM HATİP LİSELERİ ÖĞRETİM PROGRAMLARINDA ÖĞRENCİLERE KAZANDIRLMASI HEDEFLENEN BECERİLER

 Kur’an-ı Kerim Mealini Kullanma Becerisi  Kur’an-ı Kerim’i Doğru, Güzel Okuma Anlama ve Yorumlama Becerisi

 Hadis Kaynaklarını Kullanma Becerisi  Tefsir Kaynaklarını Kullanma Becerisi

 Eleştirel Düşünme Becerisi  İletişim ve Empati Becerisi  Problem Çözme Becerisi  Araştırma Becerisi  Bilgi Teknolojilerini Kullanma Becerisi

 Türkçeyi Doğru, Güzel ve Etkili Kullanma Becerisi  Değişim ve Sürekliliği Algılama Becerisi  Mekân, Zaman ve Kronolojiyi Algılama Becerisi  Sosyal Katılım Becerisi  Çevre Bilinci Kazanma ve Çevreyi Koruma Becerisi

Millî ve mânevi değerlerine bağlı, insanlığa hizmet etme idealine sahip, akademik başarısı yüksek, karakterli ve güzel ahlaklı insanlar yetiştirmeyi önceler. İMAM HATİP LİSELERİ

Kur’an ve Hadis İlimlerinin çağımızın ihtiyacına göre yeniden anlaşılmasında ve yorumlanmasında öncülük eden uzmanların eğitim gördüğü ilk kurumlardır.

İmam hatip liselerinde okutulan dersler diğer ortaöğretim kurumlarımızdaki dersler ile aynı olup mezun olan öğrenciler YGS ve LYS ye girerek ülkemizdeki ve yurt dışındaki bütün üniversitelere ve fakültelere eşit haklara sahip olarak kaydolmaktadır.

İLGİYLE DİNLEDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ…