BARTIN ÜNİVERSİTESİ’NDE BOLOGNA SÜRECİ bologna.bartin.edu.tr.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
BARTIN ÜNİVERSİTESİ’NDE BOLOGNA SÜRECİ
Advertisements

TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ Öğrencilerin aldıkları puanlar kadar yaptıkları doğru tercihler de iyi bir liseye adım atmalarına yardımcı olacaktır.8.sınıf.
+ Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi. + Sunum İçeriği Eğitim Fakültesi Tarihçesi Eğitim Fakültesinin Şu Anki Durumu Öğrenci/Öğretim Elemanı Sayısı.
Bologna Sürecinde Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Deneyimi Doç. Dr. Sema ERGÖNÜL MGSÜ BEK üyesi MSGSÜ ADEK Koordinatörü 28 Mayıs 2010.
KALİTE ETİKETLERİ VE ÖDÜLLER Ayşe SAYLIK TR Ulusal Destek Servisi.
Farabi Değişim Programı Tanıtımı. Farabi Programı, Yüksek Öğretim Kurum- ları arasında, öğrenci ve öğretim üyesi değişim programıdır. Erasmus ile benzerlik.
FARABİ KURUM KOORDİNATÖRLÜĞÜ
Ulusal Yayınların Stratejik Önemi Prof. Dr. Çetin Erol Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi Kardiyoloji AD YÖK Genel Kurul Üyesi.
Prof.Dr. Muzaffer Elmas BOLOGNA EŞGÜDÜM KOMİSYONU Bologna süreci “Yıllık Eylem Planı Çalışma alanlarında iç ve dış paydaşlara bilgilendirme.
KOORDİNATÖRLER TOPLANTISI (no:2) ECZACILIK FAKÜLTESİ.
Veri Toplama ve Değerlendirme Sistemi Tanıtım Toplantısı.
Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Hizmetleri Şube Md Yılı Faaliyet Raporu Sunumu.
Gazi Üniversitesi Bilgi Paketi Süreç Bilgilendirme Toplantısı 25 MART 2014.
1 T.C. Yükseköğretim Kurulu YÜKSEKÖĞRETİM KURULU STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRESİ BAŞKANLIĞI.
GRUNDTVIG Yetişkin Eğitimi ve Yaşam Boyu Öğrenme.
ÖĞRENCİ GÖZÜYLE BOLOGNA SÜRECİ KAPANIŞ ve DEĞERLENDİRME TOPLANTISI 16 HAZİRAN 2009,ANKARA SULTAN GÜROL BOLOGNA ULUSAL TAKIMI ÖĞRENCİ TEMSİLCİSİ
Enstitüler (Fen Bilimleri-Sosyal Bilimler- Sağlık Bilimleri) 2016 YÜKSEKÖĞRETİM KALİTE KURULU KURUM İÇ DEĞERLENDİRMESİ.
HARRAN ÜNİVERSİTESİNE VE İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ.
Prof. Dr. Feral OGAN-BEKİROĞLU Yrd. Doç. Dr. Kürşad DURU
DOĞUŞ TEKNOLOJİ 20 Mart 2017 Bilkent Üniversitesi.
NİĞDE ZÜBEYDE HANIM SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULUNA HOŞGELDİNİZ
Müdür V. DOÇ. DR. Durmuş DAĞHAN
Stratejik plan çalışmaları kapsamında yapılan akademik Personel Anket SONUÇLARI.
FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİ
IĞDIR ÜNİVERSİTESİ ZİRAAT FAKÜLTESİ
HARRAN ÜNİVERSİTESİNE VE İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİNE
Stratejik plan çalışmaları kapsamında yapılan İdari Personel Anket SONUÇLARI.
KURUMSAL DIŞ DEĞERLENDİRME SORULARI
ENGELSİZ ÜNİVERSİTE FAALİYET RAPORU
6.SABDEK Toplantısı nisan 2017, Eskişehir
Mühendislikte Akreditasyon ve Kalite Sistemi
NİĞDE ZÜBEYDE HANIM SAĞLIK YÜKSEKOKULUNA HOŞGELDİNİZ
GENEL SEKRETERLİK BİRİMİNE HOŞGELDİNİZ
Erasmus+ KA1 Projesi: Gelişim İçin Hareketlilik
ERASMUS+ AKADEMİK TANINMA
KA1 – Yüksek Öğrenimde Bireylerin Öğrenme Hareketliliği
BÖLÜM 3 ÖĞRETMENLİK MESLEĞİ. BÖLÜM 3 ÖĞRETMENLİK MESLEĞİ.
Neden Mesleki ve Teknik Eğitim Okulları?
AACSB AKREDİTASYONUNDA NEREDEYİZ?
NİĞDE ZÜBEYDE HANIM SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULUNA HOŞGELDİNİZ
STRATEJİK PLAN ( ) HAZIRLAMA TOPLANTISI
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Kalite Güvence Sisteminin Bir Adımı Program Yapılandırma
Erdem Danyer 1,2* , N.Gamze YÖRÜK 2
MUAFİYET VE İNTİBAK İŞLEMLERİ
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ BOLOGNA SÜRECİ ÇALIŞMA TAKVİMİ VE İŞ PAKETLERİ
GÜMÜŞOVA MESLEK YÜKSEKOKULU ÜRETİMDE KALİTE KONTROL PROGRAMI
Bologna Sürecinde Öğretim Perspektifi
Akreditasyon ve Yeterlilikler Çerçevesinde
SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ
Örgütlerde STRATEJİK PLANLAMA
BİYOMEDİKAL MÜHENDİSLİĞİ LİSANS EĞİTİMİ
PROGRAM DEĞERLENDİRME
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
EĞİTİME GİRİŞ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
BOLOGNA UZMANLARI 5.DÖNEM ULUSAL TAKIM PROJESİ 1 EKİM 2009,NEVŞEHİR
KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ Kütahya Dumlupınar Üniversitesi
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
YÜKSEKÖĞRETİMDE KALİTE GÜVENCESİ
ERZİNCAN ÜNİVERSİTESİ KALİTE GÜVENCE SİSTEMİ
EĞİTİME GİRİŞ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
EĞİTİME GİRİŞ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
TC ÜSKÜDAR ÜNİVERSİTESİ Sağlık Bilimleri Enstitüsü
Bologna Eşgüdüm Komisyonlarının
İSTANBUL GEDİK ÜNİVERSİTESİ KALİTE ÇALIŞMA SÜREÇLERİ
KURUMSAL DIŞ DEĞERLENDİRME SÜRECİ BİLGİLENDİRME SUNUMU
FARABİ DEĞİŞİM PROGRAMI
TC ÜSKÜDAR ÜNİVERSİTESİ Mühendislik ve Doğa Bilimleri Fakültesi
Yasal Çerçeve Yapılan Çalışmalar Yapılması Gereken Çalışmalar
Üniversite ve Akademik Dürüstlük Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
Sunum transkripti:

BARTIN ÜNİVERSİTESİ’NDE BOLOGNA SÜRECİ bologna.bartin.edu.tr

SUNU PLANI  Bologna Süreci (bologna.bartin.edu.tr)  Bartın Üniversitesi Bilgi Paketi (bubp.bartin.edu.tr)  Memnuniyet Bilgi Sistemi (anket.bartin.edu.tr)  Mezun Bilgi Sistemi (mbs.bartin.edu.tr)  ERASMUS, Mevlana, Farabi  Web görünürlüğü  Kalite Güvencesi ve Akreditasyon Süreci

BOLOGNA SÜRECİNDE NEREDEYİZ? ? BÜ Kuruluş Diploma Eki (DE) DE Etiketi AKTS Etiketi Kalite / Akredite Süreci Başvurular açılırsa HAZIRIZ! Kalite/Akredite Yıl HEDEF OLMALI !

Bartın Üniversitesi Bilgi Paketi bubp.bartin.edu.tr

Bartın Üniversitesi Bilgi Paketi bubp.bartin.edu.tr

Bilgi Paketine Veri Girişi ubys.bartin.edu.tr

Bilgi Paketine Veri Girişinde DİKKAT  Program ve ders bilgilerinin tamamlanmasında nicelik kadar niteliğin önemli olduğu unutulmamalı.  İngilizce çevirileri doğru yapılmalı.  Program/ders bilgileri güncel olmalı.  Bologna Kılavuzuna göre yapılmalı.  AKTS İş Yükü hesabı doğru yapılmalı (1 AKTS=25 saat).

NEDEN ÖNEMLİ? ÇÜNKÜ  Bölümler tarafından yazılan bilgiler, Diploma Eki’ne sistem tarafından otomatik olarak çekilmekte ve işlenmektedir.  Programların akreditasyon sürecinde bu bilgiler esas alınmaktadır.

NE YAPALIM?  Tüm programların bilgi paketinde veri girişlerini tamamlaması sağlanmalıdır.  Veri girişini tamamlayan programın sistem üzerinde raporlaması yapılarak kontrol edilmelidir.

Memnuniyet Bilgi Sistemi anket.bartin.edu.tr ÖNEMLİ!  Anketler zamanında yaptırılmalı!  Anket analizleri yapılmalı!  Geri dönütlere göre düzenlemeler yapılmalı!

Mezun Bilgi Sistemi mbs.bartin.edu.tr ÖNEMLİ!  Mezunlar takip edilmeli!

ERASMUS, MEVLANA, FARABİ ÇOK ÖNEMLİ  ERASMUS + kapsamında; Üniversitemize farklı ülke/üniversitelerden farklı fakülte/bölümlerimize öğrenci GELMELİ!

WEB GÖRÜNÜRLÜĞÜ  Tüm akademik, idari birim ve ilgili alt birimlerin web sayfaları sürekli güncellenmeli.  Bölüm/program web sayfaları standart/güncel olmalı ve Bilgi Paketi (bubp.bartin.edu.tr) ile ilişkilendirilmeli.

Kalite Güvence Sistemi  Kurum misyon, vizyon ve hedeflerine nasıl ulaşmaya çalışıyor? - Kalite güvence sistemleri, - İç ve dış değerlendirme süreçleri, - Program akreditasyonu.

AKREDİTASYON  Program tasarımı ve onayı süreci; - İç ve dış paydaş katkıları, - Program yeterlikleri ve TYYÇ, - Ders öğrenme çıktıları, - Web görünürlüğü.

AKREDİTASYON  Öğrenci merkezli öğrenme, öğretme ve değerlendirme; - AKTS iş yükü, - Ölçme ve değerlendirme, - Uluslararası, engelli öğrencilerin durumu, - Danışmanlık ve rehberlik hizmeti, - Web görünürlüğü.

AKREDİTASYON  Eğitim-öğretim kadrosu; - Yeterli sayıda ve nitelikte akademik personel, - Atama, yükselme, mesleki gelişim, - Performans izleme ve ödüllendirme, - Ders görevlendirmelerinde uzmanlık ile ders içeriği uyumu, - Sürdürülebilirlik.

AKREDİTASYON  Öğrenme kaynakları, erişilebilirlik ve destekler,  Programların sürekli izlenmesi ve güncellenmesi.

TEŞEKKÜRLER… Doç. Dr. Fatma ÜNAL Bartın Üniversitesi Bologna Koordinatörü BARTIN ÜNİVERSİTESİ’NDE BOLOGNA SÜRECİ