TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ EĞİTİM DAİRESİ BAŞKANLIĞI 07.06.2016 1 A T I L I M – E Ğ İ T İ M D A İ R E S İ B A Ş K A N L I Ğ I.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
EĞİTİM YÖNETİMİNE KATILIM
Advertisements

Nevşehİr Ünİversİtesİ
Araştırma Geliştirme Şube Müdürlüğü
Millî Eğitim Bakanlığı Çıraklık ve Yaygın Eğitim Genel Müdürlüğü
SİVAS TAPU VE KADASTRO XX.BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ
PERSONEL TOPLANTISINA
K. K. T. C MİLLİ EĞİTİM, GENÇLİK VE SPOR BAKANLIĞI EYLÜL 2010.
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
‘’Yasamak ve Yasatmak için Bilim ’’
REHBERLİK HİZMETLERİNİN ÖRGÜTLENMESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ
ARTVİN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
İL DÜZEYİNDE KAMU KURUM VE KURULUŞLARININ YÜRÜTTÜKLERİ FAALİYETLERİN STRATEJİK PLAN VE PERFORMANS PROGRAMLARINA UYGUNLUĞUNA İLİŞKİN DEĞERLENDİRME RAPORU.
POLİS AKADEMİSİ BAŞKANLIĞI
PERFORMANS PROGRAMI HAZIRLAMA SÜRECİ
Sürekli Kurumsal Gelişim Projesi Kalite Yönetim Sistemi ‘‘PRİZMA’’ İYİLEŞTİRME TAKIMI ÇALIŞMA RAPORU OCAK 2012 Diyarbakır DİYARBAKIR BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ TAPU.
İZMİR İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ 2014 – 2015 EĞİTİM VE ÖĞRETİM YILI ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN TANILAMA SÜRECİ ŞUBAT 2014.
1 KURUMSAL YÖNETİM KOMİTESİ EYLEM PLANI (Yapılan Çalışmalar, Mevcut Durum ve Planlanan Çalışmalar) Ender ÇOLAK Sermaye Piyasası Kurulu Başkan Yardımcısı.
İ.Ü. HASTANELERİ 2. ÇALIŞTAYI STRATEJİK PLANI Şubat.2013 ENEZ.
YARIN SİZDEYİZ PROJESİ
TAPU VE KADASTRO XII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ TAPU VE KADASTRO XII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ MOZAİK PERSONEL PERFORMANSINI GELİŞTİRME VE İYİLEŞTİRME TAKIMI MOZAİK PERSONEL.
MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI PERSONELİ İZİN YÖNERGESİ
KEŞFET KENDİNİ PROJESİ
BEP HAZIRLAYACAK EKİBİN OLUŞTURULMASI
ARTVİN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ STRATEJİK PLANLAMA.
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ UZMANLIK EĞİTİMİ 4 Ocak 2013 Tarihindeki Fakülte Kurulu’nda kabul edilen ilkeler ve çalışmalar.
KONYA İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ 28 – 29 KASIM 2013 TARİHİNDE YAPILACAK TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ SINAVI TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ SİSTEMİ.
İL YATIRIM PROGRAMI HAZIRLIK VE İZLEME SÜRECİ
YÖNETİM BİLGİ SİSTEMLERİ
OKUL SÜTÜ PROGRAMI 1.
BAŞARIYA BİR ADIM PROJESİ Kocasinan İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
Hacettepe Üniversitesi Tıp Fakültesi
KONULARIMIZ BEP Tanımı Amacı BEP nedir? \ ne değildir?
TEMEL EĞİTİM GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
HOŞGELDİNİZ ESKİŞEHİR İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
GELİŞİM İÇİN DEĞİŞİM PROJESİ”
TOPLANTI GÜNDEMİ Açılış Sunum Soru-Cevap Kapanış.
1 Yönetim Bilgi Sistemleri 2015– ANKARA Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLIĞI.
30 Eylül 2014 Eğitim Çalışmaları Webinar. Eğitim Çalışmaları Genel değerlendirme Eğitim planları – Grup gereksinimlerinin belirlenmesi – Eğitim süresinin.
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
T.C MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI MALATYA REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
Aile Atölyeleri Projesi
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ AÇIK VE UZAKTAN EĞİTİM FAKÜLTESİ Kalite Yönetim Sistemi Eğitim Sistem Mühendisliği …….. Süreci …… Bürosu …… Şubesi Süreç İyileştirme.
DESTEK EĞİTİM ODASI İŞLEYİŞ USUL VE ESASLARI
Kurullar, Meslekî Çalışmalar ve Komisyonlar
Destek Eğitim Odaları.
İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
22 Aralık 2010 Maliye Bakanlığının Planlama ve Kontrol Çemberi Rogier Tesson Thijs Leijen.
Bandırma Rehberlik ve Araştırma Merkezi
ÖĞRETMEN ATAMA VE YER DEĞİŞTİRME YÖNETMELİĞİ
2547 SK. GÖRE 38. MADDE GÖREVLENDİRİLME İŞ AKIŞ SÜRECİ
İbrahim AYDIN Bilişim Teknolojileri İl Koordinatörü.
Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü Kastamonu XIX. Bölge Müdürlüğü DENETİM İyileştirme Takımı Süreli Denetimler, Genel Denetimler, İnceleme, Ön İnceleme ve.
Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü MAYIS 2010 “3G” İYİLEŞTİRME TAKIMI Fotogrametri ve Geo. Daire Bşk. ÇALIŞMA RAPORU TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Fotogrametri.
SEYHAN HAVZASI SEKTÖREL SU TAHSİS PLANI HAZIRLANMASI PROJESİ T.C. ORMAN VE SU İŞLERİ BAKANLIĞI SU YÖNETİMİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Güney CAN Uzman Havza Yönetimi.
DENİZLİ 18. TAPU VE KADASTRO BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ Denizli Horozu İyileştirme Takımı Çalışma Raporu.
TAPU ARŞİV DAİRESİ BAŞKANLIĞI FERMAN İYİLEŞTİRME TAKIMI FERMAN İYİLEŞTİRME TAKIMI.
FEN DAİRESİ BAŞKANLIĞI ATILIM İYİLEŞTİRME TAKIMI.
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Kadastro Dairesi Başkanlığı ~ Sürekli Kurumsal Gelişim Projesi ~ ~ Sürekli Kurumsal Gelişim Projesi ~ “ Yalnızca Çözüm.
Çankaya Üniversitesi Personel Daire Başkanlığı
İTÜ Personel Daire Başkanlığı
Bazı Önemli Kural Değişiklikleri
Paydaş Memnuniyeti ve Bildirim Yönetimi Ölçme Analiz ve İyileştirme
T.C. BAŞBAKANLIK DEVLET PERSONEL BAŞKANLIĞI EĞİTİM DAİRESİ BAŞKANI
… Sınıf Öğretmeni.
TIMSS (Uluslararası Matematik ve Fen Eğilimleri Araştırması)
Faaliyet Raporları Demet ARSLANTAŞ
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
KAYSERİ İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ İSGB İL KOORDİNATÖRLÜĞÜ
BURS BİRİMİ (Ünİversİte)
Sunum transkripti:

TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ EĞİTİM DAİRESİ BAŞKANLIĞI A T I L I M – E Ğ İ T İ M D A İ R E S İ B A Ş K A N L I Ğ I

TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ EĞİTİM DAİRESİ BAŞKANLIĞI A T I L I M – E Ğ İ T İ M D A İ R E S İ B A Ş K A N L I Ğ I

TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ EĞİTİM DAİRESİ BAŞKANLIĞI A T I L I M – E Ğ İ T İ M D A İ R E S İ B A Ş K A N L I Ğ I İyileştirme Çalışmasının Konusu: Bazı Daire Başkanlıklarınca nitelikli personelin eğitici olarak görevlendirilmemesi

TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ EĞİTİM DAİRESİ BAŞKANLIĞI A T I L I M – E Ğ İ T İ M D A İ R E S İ B A Ş K A N L I Ğ I Sürekli Kurumsal Gelişim Projesi kapsamında Eğitim Dairesi Başkanlığı bünyesinde oluşturulan İyileştirme Takımı aracılığı ile Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü personelinin mesleki bilgi, beceri, tutum ve başarısını geliştirmek ya da bir üst göreve hazırlamak amacıyla düzenlenmekte olan hizmet içi eğitim programlarının etkililiğini belirlemek ve bu konuda geliştirici önerilerde bulunmaktır. AMACIMIZ

TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ EĞİTİM DAİRESİ BAŞKANLIĞI A T I L I M – E Ğ İ T İ M D A İ R E S İ B A Ş K A N L I Ğ I 6 Bazı Daire Başkanlıklarınca nitelikli personelin eğitici olarak görevlendirilmemesi BELİRLENEN PROBLEM:

TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ EĞİTİM DAİRESİ BAŞKANLIĞI A T I L I M – E Ğ İ T İ M D A İ R E S İ B A Ş K A N L I Ğ I Kasım 2009Aralık 2009Ocak 2010Şubat Kasım 2009 Saat Aralık 2009 Saat Ocak 2010 Saat Şubat 2010 Saat Aralık 2009 Saat Şubat 2010 Saat Şubat 2010 Saat ÇALIŞMA TAKVİMİ:

Neden: 1-Kendi İşlerinden vakit bulamaması 2-Başkanlığımızda öğretmen kadrosunun bulunmaması 3-Birim yöneticilerinin eğitim için görevlendirdiği personelin eğitimci niteliklerini yeterince bilmemesi 4- Başkanlığımızın eğitime katılan eğiticilerin nitelikli eğitici belirlenmesinde yazılı kriterlerinin olmaması 5-Eğiticilerin önceki performanslarına bakılmaksızın yeniden görevlendirilmesi 6- Ders ücretlerinin düşük olması nedeniyle nitelikli personelin teşvik edilememesi 7-Eğiticileri görevlendiren birim yöneticilerinin eğitime yetince önem vermemsi 8- Eğitimcilerin programa uygun davranmaması (yerine başka birini görevlendirilmesi) TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ EĞİTİM DAİRESİ BAŞKANLIĞI A T I L I M – E Ğ İ T İ M D A İ R E S İ B A Ş K A N L I Ğ I BELİRLENEN PROBLEME YÖNELİK NEDENLER (BEYİN FIRTINASI YÖNTEMİ) Problem: Bazı Daire Başkanlıklarınca nitelikli personelin eğitici olarak g ö revlendirilmemesi

TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ EĞİTİM DAİRESİ BAŞKANLIĞI A T I L I M – E Ğ İ T İ M D A İ R E S İ B A Ş K A N L I Ğ I

TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ EĞİTİM DAİRESİ BAŞKANLIĞI A T I L I M – E Ğ İ T İ M D A İ R E S İ B A Ş K A N L I Ğ I Eğiticinin çalıştığı Birim Amirinden kaynaklanan nedenler: FONKSİYONEL OLARAK SINIFLANDIRILAN PROBLEM: 3-Birim yöneticilerinin eğitim için görevlendirdiği personelin eğitimci niteliklerini yeterince bilmemesi Eğiticilerin eğitim performanslarının birim amirlerine iletilmemesi Personelin eğitim performansını birim amirine göstermemesi/gösterememesi Birim amiri tarafından eğitici performansı gösterecek ortamın oluşturulmaması ÇÖZÜM ÖNERİSİ: 3 - Kök nedenlere belirtilen çözüm önerisi aşağıdadır Eğiticilerin performans sonuçlarının (Eğitici Performans Formu, Eğitici Değerlendirme Formu (EK:3) ve Başkanlık Görüşü) her eğitim sonrası eğiticinin birim amirine rapor halinde gönderilmeli Nedene bağlı çözüm önerisinde bahsedilen Eğitici Performans Raporu ile birim amirleri eğiticilik görevi yapan personel hakkında bilgi sahibi olabilecektir Birimlerden her yıl istenen eğitici listelerinin 2011 Eğitim Yılı itibariyle Eğitici Talep Formu (EK:2) ile Eğitim Dairesi Başkanlığına iletilmesi sağlanmalı. Eğitici olarak görev yapmak isteyen ve eğitici istenirken gönderilecek eğitici kriterlerine uygun her personele Eğitici Talep Formu (EK:2) doldurma fırsatı tanınmalı.

TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ EĞİTİM DAİRESİ BAŞKANLIĞI A T I L I M – E Ğ İ T İ M D A İ R E S İ B A Ş K A N L I Ğ I Eğiticinin çalıştığı Birim Amirinden kaynaklanan nedenler: İZLENECEK YÖNTEM: İyileştirme Takımı Kurulu tarafından kabul edildiği takdirde eğitici performans kriterleri belirleme ile ilgili çalışmaya başlanılarak Eğitim Uzmanları tarafından en geç 1 ay içerisinde bitirilecek. Hazırlanacak Eğitici Performans Formu eğitim dönemlerinde eğitim programları da dikkate alınarak doldurulur. (Eğitici Performans Formu objektif ve ölçülebilir kriterler esas alınarak istatistiksel metoda uygun olarak hazırlanacaktır) Performans Formlarının hazırlanması ve doldurulması ve takibinden Eğitim Uzmanları sorumludur. Eğitici Değerlendirme Formu her sütunda yer alan puan ile soru adedi çarpımı o sütunun referans puanını gösterecektir. Örnek 1 puan*21=21 en düşük puanı, 5 puan*21=105 en yüksek puanı belirtmiş olacaktır. Yüzde olarak ifade edildiğinde 80 ve üzeri puan alan eğitimcilerin eğitim hizmeti alan personelce başarılı sayılacağı değerlendirme raporunda vurgulanmış olacaktır. Eğitici Değerlendirme Formunda gerçekleşen Eğitici Puanı Performans Formunda yer alacaktır. Başkanlığın görüşü de alınarak hazırlanacak durum belirtir rapor eğiticinin görev yaptığı birimde amirine iletilecektir. Her eğitici için hazırlanan ve birim amirine iletilen raporun bir nüshası Eğitim İşleri Şube Müdürlüğünde arşivlenerek (dosya ve elektronik veritabanı) ileriye dönük eğitici değerlendirmelerinde de kullanılabilecektir. Bu yöntemle amaçlanan: Nitelikli eğiticinin sürekliliğini sağlamak, birim amirlerini görevlendirdiği personelin eğitim performansını değerlendirmesine olanak tanımaktır.

TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ EĞİTİM DAİRESİ BAŞKANLIĞI A T I L I M – E Ğ İ T İ M D A İ R E S İ B A Ş K A N L I Ğ I Eğiticinin çalıştığı Birim Amirinden kaynaklanan nedenler: İZLENECEK YÖNTEM: Nedene bağlı çözüm önerisinde bahsedilen Eğitici Performans Raporu ile birim amirleri eğiticilik görevi yapan personel hakkında bilgi sahibi olabilecektir Her yıl Eğitim Kurulu Toplantısı öncesinde Eğitim İşleri Şube Müdürlüğü tarafından Genel Müdürlük Merkez Birimleri ve Taşra Birimlerinden Yıllık Eğitim Programı Taslağına esas eğitim talepleri ve eğitici isimleri istenirken Eğiticide olması gereken nitelikler (EK:1) ve Ek-2 Eğitici Talep Formu (EK:2) yazı ekinde gönderilecek. Birim amiri kriterlere uygun eğiticileri belirleyerek talep formları, eğitici liste ve talep edilen eğitimleri standart formlara uygun şekilde Eğitim Dairesi Başkanlığına iletecektir.

TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ EĞİTİM DAİRESİ BAŞKANLIĞI A T I L I M – E Ğ İ T İ M D A İ R E S İ B A Ş K A N L I Ğ I Eğiticinin çalıştığı Birim Amirinden kaynaklanan nedenler: FONKSİYONEL OLARAK SINIFLANDIRILAN PROBLEM: 5-Eğiticilerin önceki performanslarına bakılmaksızın yeniden görevlendirilmesi 5-1 – Eğitici bulmada sıkıntı çekilmesi ÇÖZÜM ÖNERİSİ: 5- Kök nedenlere belirtilen çözüm önerisi aşağıdadır Her yıl Eğitim Kurulu öncesi istenecek eğitici listeleri ve Eğitici Talep Formlarının (EK:2) değerlendirilerek şartları yazılı eğitici kriterlerine (EK:1) uyan personelden Eğitimci Havuzu oluşturulması. İZLENECEK YÖNTEM: Eğitici havuzunun oluşturulması birimlerden gelen talepler doğrultusunda her yıl için ayrı ayrı Eğitim İşleri Şube Müdürlüğünce sağlanacaktır.

TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ EĞİTİM DAİRESİ BAŞKANLIĞI A T I L I M – E Ğ İ T İ M D A İ R E S İ B A Ş K A N L I Ğ I Eğiticinin çalıştığı Birim Amirinden kaynaklanan nedenler: FONKSİYONEL OLARAK SINIFLANDIRILAN PROBLEM: 7-Eğiticileri görevlendiren birim yöneticilerinin eğitime yetince önem vermemesi ÇÖZÜM ÖNERİSİ: 7- Birim yöneticilerine yönelik her yıl en az bir kez eğitim kurulu öncesinde/sonrasında yıllık eğitim performansı, eğitim istatistikleri, sorunlar ve çözüm önerileri ile ilgili bilgilendirme sunumu yapılması. İZLENECEK YÖNTEM: Eğitim Kurulu öncesinde ya da sonrasında Eğitim Dairesi Başkanı, Kurs Müdürü ve Eğitim İşleri Şube Müdürünün katılımıyla birim yöneticilerine yönelik eğitim performansı, eğitim istatistikleri, sorunlar ve çözüm önerileriyle ilgili bilgilendirme sunumu yapılarak nitelikli eğitimci görevlendirilmesinin kurumun eğitim hizmetlerinin kalitesinin artırılmasına yönelik katkısı üzerinde durulacaktır.

TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ EĞİTİM DAİRESİ BAŞKANLIĞI A T I L I M – E Ğ İ T İ M D A İ R E S İ B A Ş K A N L I Ğ I Eğitim Dairesinden kaynaklanan nedenler : FONKSİYONEL OLARAK SINIFLANDIRILAN PROBLEM: 2-Başkanlığımızda öğretmen kadrosunun bulunmaması 2-1 – Öğretmen kadrosunun Milli Eğitim Bakanlığına devredilmesi. ÇÖZÜM ÖNERİSİ: / Eğitim Kurulu Kararının 21. Maddesinin bir an önce uygulamaya geçirilmesi. (EK:4) İZLENECEK YÖNTEM: 2 - Konu hakkında Başkanlık düzeyinde ve (Makamla da iletişim kurarak) Personel Dairesi Başkanlığı koordinasyonunda izlenecek yol belirlenecektir.

TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ EĞİTİM DAİRESİ BAŞKANLIĞI A T I L I M – E Ğ İ T İ M D A İ R E S İ B A Ş K A N L I Ğ I Eğitim Dairesinden kaynaklanan nedenler : FONKSİYONEL OLARAK SINIFLANDIRILAN PROBLEM: 4- Başkanlığımızın, eğitime katılan eğiticilerin nitelikli eğitici belirlenmesinde yazılı kriterlerinin olmaması ÇÖZÜM ÖNERİSİ: 4 - İyileştirme takımı tarafından yazılı kriterler oluşturulmuştur. (EK:1) Kurulun kabulü durumunda uygulamaya konulacaktır. İZLENECEK YÖNTEM: 4 - İyileştirme takımı tarafından yazılı kriterler oluşturulmuştur. (EK:1) Kurulun kabulü durumunda uygulamaya konulacaktır.

TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ EĞİTİM DAİRESİ BAŞKANLIĞI A T I L I M – E Ğ İ T İ M D A İ R E S İ B A Ş K A N L I Ğ I Eğiticiden kaynaklanan nedenler: FONKSİYONEL OLARAK SINIFLANDIRILAN PROBLEM: 1-Kendi İşlerinden vakit bulamaması 1-1 – İşleri yoğun olan personelin görevlendirilmesi 1-2 – Eğitime görevlendirilen personele rutin işler dışında iş verilmesi ÇÖZÜM ÖNERİSİ: 1- Alt nedene bağlı kök nedenlere belirtilen çözüm önerisi aşağıdadır I. 2008/ Eğitim Kurulu Kararının 21. Maddesinin bir an önce uygulamaya geçirilmesi. (EK:4) II. Konunun birim Başkanları ile diyalog yolu ile belirlenmesi. 1 – 2 -Konunun birim Başkanları ile diyalog yolu ile belirlenmesi. İZLENECEK YÖNTEM: 1.1. I. 2. Problemin izlenecek yöntemine göre hareket edilecektir. II. Birim amirleri ile yazılı iletişim dışındaki iletişim araçları kullanılarak diyalog kurulacaktır. Ayrıca; 7. Problemde konu edilen toplantılarda da dile getirilecektir Birim amirleri ile yazılı iletişim dışındaki iletişim araçları kullanılarak diyalog kurulacaktır. Ayrıca; 7. Problemde konu edilen toplantılarda da dile getirilecektir.

TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ EĞİTİM DAİRESİ BAŞKANLIĞI A T I L I M – E Ğ İ T İ M D A İ R E S İ B A Ş K A N L I Ğ I Eğiticiden kaynaklanan nedenler: FONKSİYONEL OLARAK SINIFLANDIRILAN PROBLEM: 8- Eğitimcilerin programa uygun davranmaması (yerine başka birini görevlendirilmesi) ÇÖZÜM ÖNERİSİ: 8- Eğitim ile ilgili alınan Makam olurunda belirtilen eğitim programının 15 gün önce eğiticiye bildirilmesi ve program üzerinde değişiklik yapılamayacağının gönderilecek tebligatta belirtilmesi. Programa uygun davranmayan eğiticilerin Eğitim Uzmanı tarafından hazırlanacak performans formlarına belirlenen katsayı ölçüsünde işaretlenmesi. İZLENECEK YÖNTEM: 8- Kurs Müdürlüğünce görevlendirilen bir personel tarafından Eğitim Program taslağının belli olmasını takiben (Genel Müdürlük Onayı Öncesi) iki gün içerisinde telefon ile eğiticilerle iletişim kurularak programda yer alan eğitim tarihlerinin uygunluğu konusunda teyit alınacak. Uygunsuzluk durumunda, programda uygun değişiklikler yapılması sağlanarak programın nihai olarak Makama sunulmuş olacaktır.

TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ EĞİTİM DAİRESİ BAŞKANLIĞI A T I L I M – E Ğ İ T İ M D A İ R E S İ B A Ş K A N L I Ğ I Yönetimsel Nedenler: FONKSİYONEL OLARAK SINIFLANDIRILAN PROBLEM: 6- Ders ücretlerinin düşük olması nedeniyle nitelikli personelin teşvik edilememesi ÇÖZÜM ÖNERİSİ: 6 - Her eğitim yılı sonunda ders veren eğiticilere manevi teşvik kapsamında teşekkür/takdir/plaket verilmesi İZLENECEK YÖNTEM: 6 - Eğitim İşleri Şube Müdürlüğünde bulunan eğitici veri tabanına istinaden performans puanları Kurs Müdürlüğünce belirlenecek puan ve üzerinde olan eğitici personele plaket diğer tüm eğitimcilere hizmet teşekkür belgesi verilecektir. (Her yıl Ocak-Şubat aylarında Makam Oluru ile verilecektir.)

TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ EĞİTİM DAİRESİ BAŞKANLIĞI A T I L I M – E Ğ İ T İ M D A İ R E S İ B A Ş K A N L I Ğ I

TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ EĞİTİM DAİRESİ BAŞKANLIĞI A T I L I M – E Ğ İ T İ M D A İ R E S İ B A Ş K A N L I Ğ I

TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ EĞİTİM DAİRESİ BAŞKANLIĞI A T I L I M – E Ğ İ T İ M D A İ R E S İ B A Ş K A N L I Ğ I

TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ EĞİTİM DAİRESİ BAŞKANLIĞI A T I L I M – E Ğ İ T İ M D A İ R E S İ B A Ş K A N L I Ğ I

TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ EĞİTİM DAİRESİ BAŞKANLIĞI A T I L I M – E Ğ İ T İ M D A İ R E S İ B A Ş K A N L I Ğ I UYGULAMA TAKVİMİ EĞİTİCİ KRİTERLERİ VE EĞİTİCİ TALEP FORMLARI 2011 YILI EĞİTİM PROGRAMI İÇİN TOPLANACAK İLK EĞİTİM KURULUNA ESAS MERKEZ VE TAŞRA BİRİMLERİNDEN İSTENİLEN TALEP YAZISI EKİNE KONULARAK UYGULAMAYA GEÇİLECEK. EĞİTİCİ PERFORMANS DEĞERLENDİRİLMESİ İYİLEŞTİRME KURULU KARAR TARİHİNDEN İTİBAREN 1 AY SÜRE İÇERİSİNDE EĞİTİM UZMANI TARAFINDAN HAZIRLANACAK, 2011 EĞİTİM PROGRAMINDA UYGULAMAYA GEÇİLECEK. EĞİTİCİ DEĞERLENDİRME FORMU 2011 EĞİTİM PROGRAMINDA UYGULAMAYA GEÇİLECEK. 2008/1 EĞİTİM KURULU KARARININ 21. MADDESİ 2011 YILI EĞİTİM PROGRAMI İÇİN TOPLANACAK İLK EĞİTİM KURULUNDA GÜNDEME ALINARAK YOL HARİTASI BELİRLENECEK

TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ EĞİTİM DAİRESİ BAŞKANLIĞI A T I L I M – E Ğ İ T İ M D A İ R E S İ B A Ş K A N L I Ğ I