EĞİTİM VE ÖĞRETİMDE YENİLİKÇİLİK ÖDÜLLERİ. Eğitim ve öğretim alanında özgün uygulamaların ödüllendirilerek teşvik edilmesi ve paylaşımın sağlanması.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
KARİYER YOLCULUĞUNDA İLK ADIMLAR
Advertisements

İstatistik ve Bilgi İşlem
WEB SİTESİ ÜYELİK GİRİŞİNİZ İÇİN ANA HABER EKRANI ÜZERİNDE YER ALAN E- POSTA ADRESİNİZ VE ŞİFRENİZİ MAİL ADRESİNİZE GÖNDERİLEN ÜYELİK BİLGİLERİ İLE YAPINIZ.
Sigortalı Tescil ve Hizmet Daire Başkanlığı /c
Düzenleme: Bülent ALTINÇELİK
TIBBİ CİHAZ ULUSAL BİLGİ BANKASI
Okul Web Sitesi Yönetim Paneli
2. AŞAMA BELGE KAYDI.
Temel Bilgisayar Bilimleri Dersi
EĞİTİM KURUMU YÖNETİCİLERİ GÖREV SÜRESİ UZATMA İŞLEMLERİ
KAMU HİZMET ENVANTERİ SEMİNERİ
VELİ BİLGİLENDİRME SİSTEMİ (VBS)
DÖRDÜNCÜ DÖNEM KANITA DAYALI TIP UYGULAMALARI Dr. Zeynep İnce, 2 Ocak 2013.
MERKEZİ SİCİL KAYIT SİSTEMİ (MERSİS)
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ ÖDÜL SÜRECİ ŞANLIURFA İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ AR-GE BÖLÜMÜ HOŞGELDİNİZ.
Halk Sağlığı Müdürlüğü
Organize Sanayi Bölgeleri Bilgi Sitesi Kullanıcı Rehberi
Özgeçmiş (cv) Hazırlama Teknikleri
SHU. Nuray TÜRKEN TEKNEKAYA Hasta Hakları İl Koordinatörü
HİZMETİÇİ EĞİTİM İŞLEMLERİ
LİSE 1. SINIF (9. SINIF) ORTAK ALAN.
Öğretmen e-okul’da ne yapar?
MEB TKY UYGULAMALARI ÖDÜL YÖNERGESİ
İLKÖĞRETİM KURUMLARI STANDARTLARI YAZILIMI
MANİSA İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
DERS AÇMA İŞLEMLERİ Akademik birimlere; yıl, dönem ve eğitim türü seçilerek ders açma ve açılan dersleri düzenleme ekranıdır. Bu ekran içerinde 3 bölüm.
Bir dönem ya da daha fazla yurtdışında öğrenim görmüş öğrencilerin yurtdışında olduğu dönemde gördüğü derslerin, yurtiçinde okuyacağı dönemdeki öğretim.
ÖĞRENCİ İŞLERİ ÖĞRENCİ OTOMASYON SİSTEMİ BİLGİ SUNUMU
Halk Sağlığı Müdürlüğü
STRATEJİ GELİŞTİRME BAŞKANLIĞI Bütçe Daire Başkanlığı
SODES BİS SİSTEMİ.
Ekim ayı sonuna (18 Ekim Perşembe, 12.00’a) kadar teslim edilecek belgeler Staj Defteri – Fakülte sekreterliğinden ve staj yapılan kurumdan onaylı Sicil.
Tercih İşlemlerinin Yapılacağı Yerler:
İlköğretim Kurumları Standartları 5N1K
MEB TEMEL EĞİTİM GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
EK-1 a. İl/İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerince Kurum Standartları Sistemi Uygulama Öncesi Tamamlanması Gereken Çalışmalar 1. Kurum Standartları Sisteminin.
2015 TEOG TERCİH KILAVUZUBİLGİLENDİRME SEMİNERİ
MEB Ölçme, Değerlendirme ve Sınav Hizmetleri Genel Müdürlüğü
HOŞGELDİNİZ ESKİŞEHİR İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
Yönetici Modülü’ne tıklayın.. Kullanıcı adı ve şifrenizi yazıp sisteme giriş yapınız.
Dyned sunusu.
İKS OKUL RAPORLARI NASIL ALINIR?
T.C ADANA VALİLİĞİ İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ TÜBİTAK PROJELERİ
TÜBİTAK 4006 BİLİM FUARLARI
BİLİM Sanat Merkezine Öğrenci Seçimi
SHU. Seyit ULUPINAR Ankara Onkoloji Eğitim ve Araştırma Hastanesi
BİLSEM TANILAMA SÜRECİ
DYNED BİLGİLENDİRME TOPLANTISI Dil öğrenme bir beceri edinme sürecidir ve pratik gerektirir.
YBS Yönetim Bilgi Sistemleri SED Sosyo Ekonomik Destek
1. İSTATİSTİĞİN OKUL İÇİN ÖNEMİ Eğitim istatistikleri ile; Okulun doğru veriye ulaşıp kendilerini geliştirmelerine, başarının ve verimin arttırılması.
EĞİTİM ÖĞRETİM YILI ÖĞRENCİ TANILAMA SÜRECİ
EĞİTİM VE ÖĞRETİM DESTEĞİ
EĞİTİM VE ÖĞRETİMDE YENİLİKÇİLİK ÖDÜLLERİ. RAPOR YAZIM ESASLARI Raporun Biçimsel Düzeni  Times New Roman, 11 punto, 1,15 satır aralığı kullanılacaktır.
EĞİTİM VE ÖĞRETİMDE YENİLİKÇİLİK ÖDÜLLERİ Hatay İ l MEM Proje Ekibi.
İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü
BAP OTOMASYON SİSTEMİNDE PROJE BAŞVURUSU NASIL YAPILIR?
2016 ORTAÖĞRETİM KURUMLARINA GEÇİŞ UYGULAMASI TERCİH VE YERLEŞTİRME
T.C. BİLİM, SANAYİ VE TEKNOLOJİ BAKANLIĞI BİLİM VE TEKNOLOJİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ AR-GE DESTEK PROGRAMLARI İL MÜDÜRLÜKLERİ EĞİTİM VE BİLGİLENDİRME TOPLANTISI.
Staj Bilgilendirme 2017 Makina Mühendisliği Bölümü Staj Komisyonu
MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ
Kayıt Yöneticisi (Records Manager)
BİLİM Sanat Merkezine Öğrenci Seçimi
PROJE BAŞLIĞI Proje Kısa Tanıtım Proje Planı Yöntem Sonuç
İŞYERİ TESCİLİ VE E-BİLDİRGE ŞİFRE İŞLEMLERİ
KARAMAN REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ

Staj Bilgilendirme 2018 Makina Mühendisliği Bölümü Staj Komisyonu
Ortaöğretime Geçiş Sistemi
PROJE SERGİSİ VE YARIŞMASI
Poster Başlık Yazarlar
Sunum transkripti:

EĞİTİM VE ÖĞRETİMDE YENİLİKÇİLİK ÖDÜLLERİ

Eğitim ve öğretim alanında özgün uygulamaların ödüllendirilerek teşvik edilmesi ve paylaşımın sağlanması amacıyla Milli Eğitim Bakanlığımız tarafından “ Eğitim ve Öğretimde Yenilikçilik Ödülleri” eğitim ve öğretim yılında gerçekleştirilecektir. Eğitim ve Öğretimde Yenilikçilik Ödülleri’ne ilgi Genelge´ de belirtilen koşullara sahip her tür ve kademedeki eğitim kurumlarında görev yapan öğretmen ve yöneticiler ile lise ve üstü düzeyde öğrenim gören öğrenciler başvuru yapabileceklerdir. Başvurular 4 Nisan-4 Mayıs 2016 tarihleri arasında adresi üzerinden elektronik ortamda yapılacaktır. Elektronik ortamda ve saha ziyareti ile yapılacak olan değerlendirmeler sonucu ödül almaya hak kazanan çalışmalar, bölgesel ve Bakanlık düzeyinde düzenlenecek törenlerle ödüllendirilecektir. Eğitim ve Öğretimde Yenilikçilik Ödülleri 5kategoride verilecektir.

Başvuru Yöntemi Başvurular bireysel ve kurumsal olarak adresin üzerinden elektronik ortamda yapılacaktır. Bireysel Başvuru (MEBBİS kullanıcısı olmayan) Başvuran MEB personeli ise MEBBİS kullanıcı şifresi ile öğrenci (lise) veya MEB personeli değil ise T.C Kimlik numarası ile sisteme giriş yapacak, online formlar doldurulacak ve çalışmanın raporu sisteme yüklenecektir.

Bireysel ve Kurumsal Başvuru (MEBBİS kullanıcıları) Bireysel Başvuru Bireysel veya Kurumsal Başvuru yapmak üzere; MEBBİS kullanıcılarının giriş yapabileceği ekran. MEBBİS kullanıcı adı ve şifreleri ile giriş yapabilecektir. MEBBİS kullanıcıları haricindekiler bu ekrandan başvuru yapamayacaklardır.

Kurumsal Başvuru Kurumsal Başvuru için ilgili alan seçilerek Kurumun MEBBİS şifresi ile giriş yapılabilecektir. Açıklamaları okuduğunu ve şartları kabul ettiğini onaylayarak Kurumsal Kullanıcı Girişi tıklanacaktır.

butonu tıklanarak sıra ile Çalışmanın Uygulandığı Kurum (e posta, telefon, adres), Proje Ekibi (en fazla 5 üye girişi yapılabilecektir) ve Proje Bilgileri (adı, amacı, konusu, kategorisi, başlama ve bitiş tarihi, elde edilen sonuçlar) ilgili alanlara doldurulmalıdır. Çalışmanın raporu, başvuru yapılan bilgisayarda önceden (pdf) olarak kaydedilerek, proje bilgileri bölümünden yükle butonu tıklanarak sisteme yüklenmelidir. Başvuru sırasında yapılan ekle, güncelle, sil, başvuruyu tamamla, kaydet, vazgeç gibi tüm fonksiyonlar bireysel başvuruda olduğu gibidir. Kişi ya da kurumun onayladığı başvurulara sistem otomatik olarak numara vermektedir. Bu başvuruların sayısı ve sistemin verdiği numara ile çalışmanın adı sol sütunda liste halinde sıralanmaktadır. Başvurusu tamamlanmış çalışmalar yeşil renkte, tamamlanmamış çalışmalar mavi renkte sıralanmıştır. Mouse ile ilgili çalışmanın üzerine gidilerek listedeki çalışmaların hangi kategoriye ait olduğu görülebilir.

Raporun Biçimsel Düzeni Times New Roman, 11 punto, 1,15 satır aralığı kullanılacaktır. Paragraf başları soldan girintili, paragraflar iki yana yaslı, tek sütun biçimde düzenlenecektir. Başlıklar aşağıdaki metinde yer aldığı gibi olacak, başlıklardan sonra boşluk bırakılmayacaktır. Belirtilenler dışında başlık eklenmeyecektir. Sayfa yapısı Word menüsünden Normal olarak ayarlanacaktır. Metin içerisinde metnin görsel bütünlüğünü ve anlatımın akışını bozmayacak biçimde resimlere yer verilebilir. Metin, tüm bölümleri dâhil, en fazla 8 sayfa olacaktır.

BAŞLIK…… Metin başlığı çarpıcı ve özgün olarak düzenlenmelidir. 1- Giriş Bu bölümde çalışmaya neden ihtiyaç duyulduğu ve çalışma fikrinin nasıl oluştuğu anlatılacaktır. Çalışma konusu ile ilgili eğitim literatüründe yer alan kuramsal bilgilere, benzer çalışmalara değinilecek, çalışmanın özgünlüğü ile ilgili bilgilere sade bir şekilde değinilecektir. Abartılı ifadelerden kaçınılmalıdır. Örneğin; “Bu konuda Türkiye’de daha önce yapılmış çalışma yoktur” ifadesi yerine “Türkiye’de bu konuda daha önce yapılmış bir çalışmaya rastlanmamıştır” ifadesi daha uygun olacaktır. Bu kısım bir sayfayı geçmemelidir. Aşağıdaki alt bölümlerden oluşmalıdır: 1.1. Çalışmanın özgünlüğü 1.2. Çalışmaya neden ihtiyaç duyulduğu

2- Problem Durumu En fazla 5-6 cümle ile çalışmanın problem durumundan bahsedilecektir 3- Çalışmanın Amaç ve Hedefleri Amaç ifadesinde çalışmanın tamamlanması ile ulaşılmak istenen sonuç, hedef ifadelerinde ise bunu gerçekleştirmek için gerçekleştirilmesi gereken alt amaçlar olmalıdır. Hedefler mümkün olduğunca sayısal olarak, zaman sınırlı belirlenmelidir. Aşağıdaki alt bölümlerden oluşmalıdır: 3.1. Çalışmanın amacı 3.2. Çalışmanın hedefleri

4- Yöntem ve Plan 4.1. Yöntem Uygulanan yöntemlerden kısaca bahsedilecektir. Çalışma kapsamında ……yöntemlerinden yararlanılmıştır. Yöntemlerden nasıl yararlanıldığı açıklanmalıdır Plan Çalışma planı, zaman çizelgesi, görev dağılımı, hangi faaliyetlerin nasıl belirlendiği gibi hususlar tablolardan yararlanarak açıklanacaktır. Aşağıdaki tablo örnek olarak sunulmuş olup geliştirebilir niteliktedir. Başlama tarihiBitiş tarihiSorumluAçıklamalar Faaliyet-1 Faaliyet-2 …

5- Uygulama Gerçekleştirilen uygulamalar akıcı bir anlatımla, çalışma planına uygun biçimde kronolojik olarak açıklanacaktır. Uygulamanın nasıl izlendiği ve değerlendirildiği ve izleme-değerlendirme sonuçlarından nasıl yararlanıldığı açıklanacaktır Çalışmanın uygulanması 5.2. İzleme ve değerlendirme 6- Sonuçlar 6.1.Paydaşlara sağlanan katkılar, amaç ve hedeflere ulaşma düzeyi Öğrenci, öğretmen, veli, idareci ve diğer paydaşlara sağlanan katkı ve faydalardan bahsedilecektir. Sayısal verilerden yararlanılmalı ve somut ifadeler kullanılmalıdır. Başlangıçta ortaya konan amaç ve hedeflere baz alınarak bunlara hangi düzeyde ulaşıldığı sayısal veriler ifadelerle belirtilmelidir. Örneğin; ……nolu hedefe ulaşılmış belirtilen …… faaliyetler gerçekleştirilmiştir. Ya da; Örnek; “Öğrenci devamsızlık oranı %23’ten %17’ye düşmüştür”, “Matematik dersi not ortalaması 74’ten 81’e yükselmiştir” gibi ifadelerden mümkün olduğunca yararlanılmalıdır Sürdürülebilirlik ve Yaygınlaştırılabilirlik Çalışmanın diğer okul kurumlar için model olabilirliği ve yerel ya da ulusal geneline yaygınlaştırılabilirliğinden bahsedilecektir. Genelge’ de yer alan hükümleri okudum; kabul, beyan ve taahhüt ediyorum.

ÇORUM İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ ARGE BİRİMİ corummem.argehttp//corumarge.mebgov.tr f