Learning to learn network for low skilled senior learners ÖĞRENMEYİ İSTİYORUM, FAKAT... BENİM STİLİM NE? Öğrenmeyi öğrenme Her yerde ve her zaman kendi.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
SÜLEYMAN DEM İ REL PRIMARY AND SECONDARY SCHOOL. GENERAL INTRODUCTION SCHOOL DIRECTORY, TEACHERS AND OTHER STAFF CLASSROOMS PARTS OF THE SCHOOL GALLERY.
Advertisements

This project has been funded with support from the European Commission UK01-KA This publication [communication] reflects the views only.
This project has been funded with support from the European Commission UK01-KA This publication [communication] reflects the views only.
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
Küçük Grup Eğitimi Şifa Üniversitesi Sağlık Bilimleri Yüksekokulu Eğitici Eğitimi Kursu Eylül 2015 / 281.
Learning to learn network for low skilled senior learners ÖĞRENCİ Mİ? EVET, O BENİM! Learning to Learn Training Öğrendiklerinizin aktif bir seçicisi olmak.
Learning to learn network for low skilled senior learners FARKLI ÖĞRENME STİLLERİ! Öğrenmeyi öğrenme Her yerde ve her zaman kendi stilimle öğrenme. Developed.
Learning to learn network for low skilled senior learners Hayat Boyu Öğrenme Toplumu Learning to Learn Training 21. Yüz Yılda Öğrenme Developed with the.
AKRAN DESTEKLİ ÖĞRENME
Yaparak yaşayarak öğrenme. Motivasyon ve yöneltme Learning to Learn Training Öğrenmede yetişkinleri ne güdüler? Developed with the support of the EU Leonardo.
Learning to learn network for low skilled senior learners ÖĞRENCİ Mİ? EVET, O BENİM! Learning to Learn Training Gölgede kalmış yeterliliklerinizin farkında.
Learning to learn network for low skilled senior learners ÖĞRENCİ Mİ? EVET, O BENİM! Learning to Learn Training Hafıza performansınızı geliştirmek Developed.
BİLGİSAYAR DESTEKLİ ÖĞRETİM © TemplatesWise.com 1.
Learning to learn network for low skilled senior learners HAYAT BOYU ÖĞRENME TOPLUMU Learning to Learn Training ÖGRENME KÜLTÜRÜ Developed with the support.
T.C. ORDU VALİLİĞİ İlköğretim Müfettişleri Başkanlığı TAM ÖĞRENME MODELİ TAM ÖĞRENME MODELİ.
Page  1 BUCAK MEHMET CADIL ANADOLU ÖĞRETMEN LİSESİ COMENIUS PROJE TANITIMI.
Okul Kademelerine Göre Gelişim Özellikleri YRD.DOÇ.DR. MUSTAFA TOPRAK.
Learning to learn network for low skilled senior learners Hayat Boyu Öğrenme Toplumu Learning to Learn Training Bir Fırsat Olarak Öğrenme Developed with.
Yaparak yaşayarak öğrenme. Motivasyon ve yöneltme Learning to Learn Training Amaç ve yetenek Developed with the support of the EU Leonardo da Vinci Programme.
ICFCY-MedUse - On the job learning by using ICF-CY in Social Paediatrics İşlevsellik, Yetiyitimi ve Sağlığın Uluslararası Sınıflandırılması -Çocuk ve Genç.
Elke HOFFMANN & Engin YILMAZ Hessenkolleg- Wetzlar / Almanya İzmir Özel Fatih Koleji / Türkiye Grup Çalışması ve e-Twinning: Metodlar ve Sonuçları / Grup.
Hazırlayan: Dr. Emine CABI
ÖZÜRLÜLÜĞE YAKLAŞIM. Yanlış: Özürlü kişiler hastadır, tedavi edilip iyileştirilmelidirler. Doğru: Özürlülük hastalık değildir. Özürlü kişiler özürlü olmayan.
RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK 1 YAPILANDIRMACI ÖĞRENME YAKLAŞIMI.
Bölüm I Hüseyin İlhan.
Strogami (Storytelling+Origami)
Learning to learn network for low skilled senior learners ÖĞRENCİ Mİ? EVET, O BENİM! Learning to Learn Training Bilinçsiz zihnimiz Developed with the support.
İNSAN BİLGİSAYAR ETKİLEŞİMİ: BİLİŞSEL BOYUT III. İBE alanında etkileşimi anlamaya çalışan uzmanlar, özellikle şema ve zihinsel modeller üzerinde yoğunlaşırlar.
SOLUNUM VE GEVŞEME EGZERSİZLERİ İLE ETKİLİ MÜZİK EĞİTİMİ AYŞEN ÜMİT İSTANBUL BİLİM VE SANAT MERKEZİ Müzik Mentoru.
Learning to learn network for low skilled senior learners Hayat Boyu Öğrenme Toplumu Learning to Learn Training Ne kazanıyoruz? Developed with the support.
Learning to learn network for low skilled senior learners ÖĞRENCİ Mİ? EVET, O BENİM! Learning to Learn Training Developed with the support of the EU Leonardo.
GRUNDTVIG Yetişkin Eğitimi ve Yaşam Boyu Öğrenme.
AVRUPA BİRLİĞİ GUNDTVİG ÖĞRENME ORTAKLIĞI ‘ALTIN ÇOCUKLAR ALTIN EBEVEYNLER’ PROJESİ EUROPEAN UNION GRUNDTVIG LEARN PARTNERSHIP GOLDEN PARENTS FOR GOLDEN.
KENDİMİZİ TANIMAK MESLEKLERİ TANIMAK MESLEK SEÇİMİNİN ÖNEMİ SEÇMEK İSTEDİĞİM MESLEKLER HAKKINDA NERELERDEN BİLGİ ALABİLİRİM.
Yaparak yaşayarak öğrenme. Motivasyon ve uyum Learning to Learn Training Motivasyon nedir ve neden ona ihtiyaç duyariz? Developed with the support of the.
Program Tasarım Modelleri
Learning to learn network for low skilled senior learners Her yerde ve her şekilde öğrenme Öğrenmeyi Öğrenme Eğitimi Developed with the support of the.
Learning to learn network for low skilled senior learners ÖĞRENME KABİLİYETİMİ VE YAKLAŞIMIMI BİLME Öğrenmeyi öğrenme Her yerde ve her zaman kendi stilimle.
Genel Öğretim İlkeleri EBİM altunsaray altunsaray.
Öğretim İlke ve Yöntemleri: Öğrenme Stratejileri
İngilizce Kelime Öğrenme Teknikleri Öğr. Ertuğrul TAŞKIN.
Süreç... Rehberlik Nedir? Rehberlik Ne Değildir? Reberlik İlkeleri Nelerdir? Rehberlik Servisinden Hangi Konulara Dair Yardım Alınabilir? - Bireysel Alan.
Emine Hoşoğlu doğan İstanbul şehir üniversitesi Eylül 2014
Farklılaştırılmış Öğretim
OYUN VE OYUNCAĞIN ÇOCUK GELİŞİMİ ÜZERİNE ETKİLERİ
Erken çocukluk döneminde fen ve matematik kavramlarının gelişimi
BİLGİSAYAR DESTEKLİ EĞİTİM İÇİN ÖĞRETİM TASARIMI
PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK SERVİSİ
Öğretimin Uyarlanması
ARAÇ GEREÇLERİN EĞİTİMDEKİ YERİ VE ÖNEMİ
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ 1
Drama ile İlgili Terimler / Eğitim Öğretim Sürecinde Drama
CESARETLENDİRME ve ÖVGÜ
Eğitim Bilimleri Fakültesi
PPT 6 Kapsayıcı bir eğitim için nasıl bir sınıf yönetimi yaklaşımı benimsemeliyim? Sınıfında Yabancı Uyruklu Öğrenci Bulunan Milli Eğitim Bakanlığı Öğretmenlerinin.
Program Tasarım Modelleri
Abant İzzet Baysal Üniversitesi
ÖĞRETİM İLKE ve YÖNTEMLERİ
Etkili Öğretmen Kimdir?
ÖĞRETİMDE PLANLAMA.
Eğitsel Rehberlik.
KAVRAM HARİTALARI.
ÖĞRETİM ARAÇ-GEREÇLERİNİN SEÇİMİ ve HAZIRLANMASI
ÖĞRENME STİLLERİ.
EĞİTİME GİRİŞ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
ÇOKLU ZEKA TEORİSİ Dr. Gökçe Karaman Benli.
Sağlık Bilimleri Fakültesi
ÖĞRETİM STRATEJİLERİ SUNUŞ YOLUYLA ÖĞRETİM BULUŞ YOLUYLA ÖĞRETİM
BİREYİ TANIMA TEKNİKLERİ
Öz, Akran ve Grup Değerlendirmeleri
Sunum transkripti:

learning to learn network for low skilled senior learners ÖĞRENMEYİ İSTİYORUM, FAKAT... BENİM STİLİM NE? Öğrenmeyi öğrenme Her yerde ve her zaman kendi stilimle öğrenme. Developed with the support of the EU Leonardo da Vinci Programme This project has been funded with support from the European Commission. This publication reflects the views only of the author, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein.

learning to learn network for low skilled senior learners Dersin sonunda öğreneceksiniz… Öğrenirken algıladığınız yöntemlere göre sizin öğrenme stiliniz ne? Senin öğrenme stilinde başarılı öğrenmeyi destekler sonuçlar neler? Zayıf ve güçlü yönlerini dengelemek için hangi stratejileri uygulamalısın? Emin olmak için zevk almalısın!!!!

learning to learn network for low skilled senior learners Çözüm! “Herkes pek çok duyu kullanır, ilk olmadığını bildiğim halde çocukluğumdan beri bir bakış açısı geliştirdim. Bundan sonra da öğretmenler gibi slaytlar,videolar,fotoğraflar,vb. kullandım” Benim tercih ettiğim duyumum... Fakat diğerlerini de geliştireceğim

learning to learn network for low skilled senior learners Kavram “Öğrenme stili” her öğrenenin bireyselliğini ifade eder. Bireysel farklılık kişiliği,zihinsel gelişimi,duyusal gelişimi davranışı ve bunların ve diğer farklılıkların karışık birleşimini içerir. Öğrenme stilin en fazla kullandığın duyu ile belirlenir,fakat herkes öğrenme stillerinin karışımına sahiptir. Farklı duyularla öğrenmeyi dene.

learning to learn network for low skilled senior learners Soru En iyi öğrenme yolun ne: yaparak, dinleyerek, okuyarak,...? Öğrenirken hangi duyunuzu geliştiriyorsunuz? Öğretmenin hangi metodu kullanmasını istersiniz? Dinleme? Uygulama?

learning to learn network for low skilled senior learners Kavram Bazı araştırma sonuçlarına göre;her öğrenme stilinde beynin farklı bir bölgesi kullanılır. Öğrenme sırasında beynin birden fazla kısmını kullanırsanız,öğrendiklerinizi daha fazla hatırlarsınız. Öğrenme stiliniz beyninizle yakından ilişkilidir.

learning to learn network for low skilled senior learners Kavram Henüz kullandığınız yöntemler gibi çok daha basit yöntemlerle de yetenekler geliştirebilirsiniz. Öğrenme için duyularınızı kullanin!

learning to learn network for low skilled senior learners Anahtar kavram GARDNER’ın Çoklu zekası:Yedi kısım öğrenmeyi ve diğer durumları etkiler. Sözel/dilsel:kelime bilgisi iyidir Mantıksal/matematiksel:Soru sormaktan hoşlanır. Görsel/uzamsal:görsel öğelere ihtiyaç duyar Müziksel/ritmik: müzikle daha iyi öğrenir Bedensel/kinestetik:fiziksel aktivitelerle öğrenir Sosyal/kişilerarası:grup çalışmalını sever İçsel: yalnız çalışmayı sever Bu senin mücadelen!

learning to learn network for low skilled senior learners Bonus Öğrenme stilinizin farkına vararak ve anlayarak sizin için en uygun öğrenme yöntemini kullanabilirsiniz.Bu sizin öğrenme hızınızı ve kalitenizi arttırır. Bu sizin olgunluğunuz ve kendinizi tanımanızın bir parçasıdır!

learning to learn network for low skilled senior learners Kavram Öğrenme stillerini anlamanın bazı yolları Öğrenmeden yararlanmak Öğreneme sürecini bilmek Çalışma alanı için öğrenme becerilerini yükseltmek Daha fazla yardımcı olabilmek(aileye,arkadaşlara vb.) Profesyonel hayatı geliştirmek Öğrenmenin keyfine varmak

learning to learn network for low skilled senior learners Örnek Ben daima (…..)duyumu kullanarak öğrenmeyi deniyorum Ben sadece benim için uygun olduğunu fark ettiğim yöntemle öğrenirim. Ben grup içinde deneyimlerimi kullanarak öğrenirim. Öğretmenle yakın ilişki ve arkadaşlık kurmaktan hoşlanırım. Öğrenme benim hobilerimin parçası Ben sabırlı öğretmen ve arkadaşlardan hoşlanırım yoksa kendimi güvensiz ve utangaç hissederim Soyut kavramlardan çok somut kavramlara odaklanmayı severim Yetişkin gibi davranılmaktan hoşlanırım ve öğretmenler bunu düşünmeli …….. Öğrenmekten hoşlanırım

learning to learn network for low skilled senior learners Anahtar kavram: özet Öğrenme stilleri öğrenmenin farklı yaklaşımı ve yoludur. Genellikle, her öğrencinin bireyselliğini,kişiliğini,zihinsel gelişimini,güvenini,tavrını,duyusal gelişimini ya da bunların ve farklılıkların karışımını ifade eder. Öğrenmenin pek çok yolu vardır.

learning to learn network for low skilled senior learners Alıştırma Öğrenme stilini kendi cümlelerinizle açıklayınız Eğitimini almak istediğiniz 5 konu ya da durumu listeleyiniz Öğrenirken kullanılmasını istediğiniz 5 metodu listeleyiniz Okulda öğrenirken edindiğiniz iki anıyı anlatınız Lütfen cevapları yazınız

learning to learn network for low skilled senior learners Sonuçlar Öğrenme stiliniz farkına vardığınızdan çok daha etkilidir. Tercih ettiğiniz stil öğrenmenize rehberlik eder. Öğrenmenizde en doğru stili bildiğinizden emin olmak için!!

learning to learn network for low skilled senior learners Sonuç! Lütfen bu üniteden çıkardığınız 5 sonucu yazın! Gelecek ünite……ilgili olacak Katılımınız için teşekkürler