Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

1 Scrigno, PMS’den daha fazlası: Geliri artırmak için dizayn edilmiş bir CRM.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "1 Scrigno, PMS’den daha fazlası: Geliri artırmak için dizayn edilmiş bir CRM."— Sunum transkripti:

1 1 Scrigno, PMS’den daha fazlası: Geliri artırmak için dizayn edilmiş bir CRM

2 2 Firma Hakkında Temeli Personel Sayısı Ofis Grup Cirosu Yüklü Uygulama Sayısı ISO:9001 Kalite Sertifikası Our Business Partner in Turkey 1981 (Pellegrini Grup: 1924) Yaklaşık 60 (Pellegrini Grup: 130) Venedik (Merkez), Roma, Palermo Euro Yaklaşık (İtalya, Hırvatistan, Malta, İsviçre, Çek Cumhuriyeti) N-D Teknoloji – Antalya

3 3 GP Dati Teknolojik İş Ortakları GP Dati‘nin ana teknoloji iş ortakları: -Oracle: GP Dati veritabanları, internet uygulama sunucuları ve FORMS geliştirme dili ile ilgili olarak 15 yıldan fazla bir süredir Oracle Teknoloji’yi benimsemiştir. - Microsoft: GP Dati dünyanın 47 ülkesine adapte olmuş ve 150 adet dil desteğine sahip dünya lideri ERP ürünü Microsoft Dynamics NAV ile iş ortaklığına sahiptir. GP Dati çoklu para birimi, çoklu ülke desteği ve çoklu dil ERP ile muhasebe, finans ve yönetici kontrolü yönetimlerini sağlamak adına Scrigno ile NAV’ı yan yana getirmiştir.

4 4 Zincir Otel Segmentinden Bazı Referanslar LOSINJ HOTELS - JADRANKA Group (www.losinj-hotels.com): 7 adet 3*-5* Resort hotels, toplam oda. ATAHOTELS (www.atahotels.it), İtalya’nın en büyük otel zinciri: 24 Otel, residence ve resort 4*-5* (toplam oda ve apart). ALPITOUR WORLD HOTELS & RESORTS (www.alpitourworldhotels.it), İtalya’nın en büyük tur operatörünün otelleri: 15 resort otel (toplam oda). ORIENT EXPRESS ITALY (www.orient-express.com): 6 De-Lux 5*L Otel Toplam 538 oda. TIVIGEST Hotels & Resorts (www.tivigest.com): 15 adet 3*-4* resort otel toplam oda. ITIHOTELS (www.itihotels.it): 12 adet resort 4*-5* otel, toplam oda EUROPA TOURIST GROUP (www.etgroup.info): 7 adet 3*-5* otel Toplam 900 oda. NOVA YARDINIA RESORT Group (www.novayardinia.it): 4 adet 5*-4* resort otel, toplam 800 oda.

5 5 Scrigno’nun odak noktası otel yönetimlerine ticari olarak stratejik alanlarda yüksek katma değerli çözümler sunmaktır: _ Üretim: Hedef: Tüm işlemlerle ilgili tutarlı bir şekilde bilgi edinmek _Finans ve Kontrol Hedef: Yönetici denetimi ile performansı belirlemek _ Pazarlama: Hedef: Müşteriyi bilmek ve menmuniyetini ölçmek _ Satış: Hedef: Bütün satış kanallarını kullanarak geliri arttırmak. Sales Marketing Control Production SCRIGNO: bulutlarda… bir mücevher kutusu! Scrigno, zincir ve tek oteller için web tabanlı yönetim sistemi

6 6 Scrigno : 1)Tamamen web tabanlı, PCI-DSS uyumlu data center içerisinde host ediliyor. 2) “Software As A Service” modunda hosting olarak veya müşteri yerinde kurulu şekilde hizmet verebilir 3)Offline çalışabilir: ana modüller, faturalama ve check-out işlemleri için 4)Merkezileştirilebilir yapı: Tek yerden envanter kontrolü, merkezi faturalama, merkezi mevduat, komisyonlar ve alacak hesapları yönetimi 5)Çoklu kanal dağıtım yeteneği: Çift taraflı entegre B2C, B2B ve IDS kanal yönetimi 6)Tek otellere yönelik özellikler: Komplike fiyatlandırma & paket yönetimi, kamp yapmaya özel PMS, sahil yönetimi, çoklu emlak fonksiyonlu RFID ödeme yönetimi Neden Scrigno?

7 7 On-line satış kanal yönetimi Artan satış kapasitesi ve müşteri bilgisi Restoran, Bar & POS, Malzeme kontrol ve Depo sistemi Veri analizi, Fiyatlandırma ve envanter stratejileri Genel defter, Yönetim kontrolü, Finans RFiD Teknolojisi: parasız ödemeler, tekrar programı Scrigno Bileşenleri Emlak Yönetim Sistemi, Toplantı & Kongre, Spa

8 8 Neden Gelir Yönetimi Odaklı PMS?

9 9 Scrigno’nun tüm müşterilere doğru ürünü doğru fiyata doğru zamanda getirebilmesi için temel felsefesi 4 Stratejik Pazarlama Temeli üzerine kuruludur Scrigno’nun Pazarlama Stratejisi “ÜRÜN”: Odalar “FİYAT”: Gelir optimizasyonu yapmak “BÖLGE”: Dağıtım kanallarını optimize etmek “PROMOSYON”: Segmentasyon, Pazarlama, CRM İş Stratejisi

10 10 > Gelir optimizasyonu FİYAT Pazarı oranlara göre böl ve odaların hedef oran/kotarını elde et Satış kısıtlamalarını kabul et: açık/kapalı günler, minimum konaklama, satış öncelikleri, ve oda satış hedefleri Scrigno’nun Pazarlama Stratejisi

11 11 > Gelir optimizasyonu FİYAT Pazarı oranlara göre daha güçlü böl ve odaların hedef oran/kotarını elde et Scrigno’nun Pazarlama Stratejisi Gelir stratejisinin rezervasyon ekibi tarafından yerine koyulduğundan emin olun

12 12 > Bütün kanalları kullanarak geliri optimize et BÖLGE Scrigno’nun Pazarlama Stratejisi Otelin durumunun yanı sıra dış kaynakları izle: IDS, GDS, web sitesi, acenteler

13 13 > Bütün kanalları kullanarak satışı optimize et BÖLGE Web Portalındaki uygunluğu kontrol etmek için çift yönlü kanal yönetimi kullanın Scrigno’nun Pazarlama Stratejisi

14 14 > Otel Oda satış optimizasyonu ve kontenjan yönetimi ÜRÜN Otellerin en büyük maliyeti olan satılmayan oda durumundan kaçınmak için oda envanteri yönetimi 3 yıl geriye dönük iptal etme oranlarına göre fazla rezervasyon yönetimi Scrigno’nun Pazarlama Stratejisi

15 15 > Otel Oda satış optimizasyonu ve kontenjan yönetimi ÜRÜN Otellerin en büyük maliyeti olan satılmayan oda durumundan kaçınmak için oda envanteri yönetimi Scrigno’nun Pazarlama Stratejisi Satılamayan oda sayısını azaltmak için “wash factor” oranını girin.

16 16 > Doğru hedef kitleye ürün tanıtımı PROMOSYON Etkili araçlar ile hedefli pazarlama kampanyaları yapmak Tercihlerine ve gider analizine göre müşterileri gruplayın, kampanyaları yapın ve sonuçları ölçün. Scrigno’nun Pazarlama Stratejisi

17 17 > Doğru hedef kitleye ürün tanıtımı PROMOSYON Etkili araçlar ile hedefli pazarlama kampanyaları yapmak Ekstra servis satışı ve müşteri sadakatini artırmak için yenilikçi misafir karşılama araçları kullanın Scrigno’nun Pazarlama Stratejisi

18 18 Scrigno’nun Bazı Temel Özellikleri

19 19 Çoklu Otel desteği aynı anda birden fazla otelin oda uygunluğunu kontrol edebilir. Çoklu Otel Desteği Merkezi Rezervasyon Yeteneği : single image inventory

20 20 Çok Katmanlı İş Zekası Raporları Scrigno Oracle veri tabanı ile birçok değişkene göre çok yönlü iş zekası raporları üretebilmektedir. Veri tabanında 3 yönlü arama yapılabilir: -Mevcut -Tahmin -Rezervasyon Hızı (gelecek dönem için satış artışı baz alınarak talep eğrisi analizi) Ay ortası tahmin raporları tüm ayın tahmin raporunu çıkarmak için mevcut ve gelecek olan rezervasyonları birleştirebilir. Veritabanı Raporları

21 21 Ay ortası tahmin (forecast) raporları: Örnek Veri Ambarı Raporlaması

22 22 Rezervasyonu alırken şunları görebilirsiniz: >Müşterinin geçmişte kullandığı ürünler (grup içindeki tüm otellerde), >Müşterinin tercihleri, >Müşteri yazışmaları CRM ve Pazarlama Müşteri Profili Yönetimi

23 23  Otomatik rezervasyon onayı  Üçüncü kişilere otomatik onay (transferler, masöz vs.)  Çoklu mail hesabı yönetimi  Scrigno doküman deposuna otomatik dosyalama Entegre Sistemi CRM ve Pazarlama

24 24 Acenta tarafından verilen oda konaklama listesini PMS içerisine direk aktararak zaman kazanın Excell dosyasından oda konaklama listesi aktarımı Gelişmiş Grup Rezervasyon Fonksiyonları

25 25 > IDS, GDS ve Fastbooking’in rezervasyon motorundan gelen tüm rezervasyonlar otomatik olarak PMS sistemine aktarılır Kanal Yönetim Entegrasyonu IDS’den rezervasyon indirme, Online rezervasyon kanalları entegrasyonu

26 26 TEŞEKKÜRLER! GP Dati Hotel Service Spa Via Paganello, 22/a Mestre (VE) Tel Fax


"1 Scrigno, PMS’den daha fazlası: Geliri artırmak için dizayn edilmiş bir CRM." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları