Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Firma Hakkında Temeli 1981 (Pellegrini Grup: 1924)

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Firma Hakkında Temeli 1981 (Pellegrini Grup: 1924)"— Sunum transkripti:

1 Scrigno, PMS’den daha fazlası: Geliri artırmak için dizayn edilmiş bir CRM

2 Firma Hakkında Temeli 1981 (Pellegrini Grup: 1924)
Personel Sayısı Ofis Grup Cirosu Yüklü Uygulama Sayısı ISO:9001 Kalite Sertifikası Our Business Partner in Turkey 1981 (Pellegrini Grup: 1924) Yaklaşık 60 (Pellegrini Grup: 130) Venedik (Merkez), Roma, Palermo Euro Yaklaşık (İtalya, Hırvatistan, Malta, İsviçre, Çek Cumhuriyeti) N-D Teknoloji – Antalya

3 GP Dati Teknolojik İş Ortakları
GP Dati‘nin ana teknoloji iş ortakları: Oracle: GP Dati veritabanları, internet uygulama sunucuları ve FORMS geliştirme dili ile ilgili olarak 15 yıldan fazla bir süredir Oracle Teknoloji’yi benimsemiştir. Microsoft: GP Dati dünyanın 47 ülkesine adapte olmuş ve 150 adet dil desteğine sahip dünya lideri ERP ürünü Microsoft Dynamics NAV ile iş ortaklığına sahiptir. GP Dati çoklu para birimi, çoklu ülke desteği ve çoklu dil ERP ile muhasebe, finans ve yönetici kontrolü yönetimlerini sağlamak adına Scrigno ile NAV’ı yan yana getirmiştir.

4 Zincir Otel Segmentinden Bazı Referanslar
LOSINJ HOTELS - JADRANKA Group (www.losinj-hotels.com): 7 adet 3*-5* Resort hotels, toplam oda. ATAHOTELS (www.atahotels.it), İtalya’nın en büyük otel zinciri: 24 Otel, residence ve resort 4*-5* (toplam oda ve apart). ALPITOUR WORLD HOTELS & RESORTS (www.alpitourworldhotels.it), İtalya’nın en büyük tur operatörünün otelleri: 15 resort otel (toplam oda). ORIENT EXPRESS ITALY (www.orient-express.com): 6 De-Lux 5*L Otel Toplam 538 oda. TIVIGEST Hotels & Resorts (www.tivigest.com): 15 adet 3*-4* resort otel toplam oda. ITIHOTELS (www.itihotels.it): 12 adet resort 4*-5* otel, toplam oda EUROPA TOURIST GROUP (www.etgroup.info): 7 adet 3*-5* otel Toplam 900 oda. NOVA YARDINIA RESORT Group (www.novayardinia.it): 4 adet 5*-4* resort otel, toplam 800 oda. 4 4

5 SCRIGNO: bulutlarda… bir mücevher kutusu!
Scrigno, zincir ve tek oteller için web tabanlı yönetim sistemi Scrigno’nun odak noktası otel yönetimlerine ticari olarak stratejik alanlarda yüksek katma değerli çözümler sunmaktır: _ Üretim: Hedef: Tüm işlemlerle ilgili tutarlı bir şekilde bilgi edinmek _Finans ve Kontrol Hedef: Yönetici denetimi ile performansı belirlemek _ Pazarlama: Hedef: Müşteriyi bilmek ve menmuniyetini ölçmek _ Satış: Hedef: Bütün satış kanallarını kullanarak geliri arttırmak. Sales Marketing Production Control

6 Neden Scrigno? Scrigno :
Tamamen web tabanlı, PCI-DSS uyumlu data center içerisinde host ediliyor. “Software As A Service” modunda hosting olarak veya müşteri yerinde kurulu şekilde hizmet verebilir Offline çalışabilir: ana modüller, faturalama ve check-out işlemleri için Merkezileştirilebilir yapı: Tek yerden envanter kontrolü, merkezi faturalama, merkezi mevduat, komisyonlar ve alacak hesapları yönetimi Çoklu kanal dağıtım yeteneği: Çift taraflı entegre B2C, B2B ve IDS kanal yönetimi Tek otellere yönelik özellikler: Komplike fiyatlandırma & paket yönetimi, kamp yapmaya özel PMS, sahil yönetimi, çoklu emlak fonksiyonlu RFID ödeme yönetimi

7 On-line satış kanal yönetimi
Scrigno Bileşenleri On-line satış kanal yönetimi Genel defter, Yönetim kontrolü, Finans Veri analizi, Fiyatlandırma ve envanter stratejileri Restoran, Bar & POS, Malzeme kontrol ve Depo sistemi Artan satış kapasitesi ve müşteri bilgisi RFiD Teknolojisi: parasız ödemeler, tekrar programı Emlak Yönetim Sistemi, Toplantı & Kongre, Spa

8 Neden Gelir Yönetimi Odaklı PMS?

9 “FİYAT”: Gelir optimizasyonu yapmak
Scrigno’nun Pazarlama Stratejisi Scrigno’nun tüm müşterilere doğru ürünü doğru fiyata doğru zamanda getirebilmesi için temel felsefesi 4 Stratejik Pazarlama Temeli üzerine kuruludur “ÜRÜN”: Odalar “FİYAT”: Gelir optimizasyonu yapmak İş Stratejisi “PROMOSYON”: Segmentasyon, Pazarlama, CRM “BÖLGE”: Dağıtım kanallarını optimize etmek

10 FİYAT Scrigno’nun Pazarlama Stratejisi > Gelir optimizasyonu
Pazarı oranlara göre böl ve odaların hedef oran/kotarını elde et Satış kısıtlamalarını kabul et: açık/kapalı günler, minimum konaklama, satış öncelikleri, ve oda satış hedefleri

11 FİYAT Scrigno’nun Pazarlama Stratejisi > Gelir optimizasyonu
Pazarı oranlara göre daha güçlü böl ve odaların hedef oran/kotarını elde et Gelir stratejisinin rezervasyon ekibi tarafından yerine koyulduğundan emin olun

12 BÖLGE Scrigno’nun Pazarlama Stratejisi
> Bütün kanalları kullanarak geliri optimize et Otelin durumunun yanı sıra dış kaynakları izle: IDS, GDS, web sitesi, acenteler

13 BÖLGE Scrigno’nun Pazarlama Stratejisi
> Bütün kanalları kullanarak satışı optimize et Web Portalındaki uygunluğu kontrol etmek için çift yönlü kanal yönetimi kullanın

14 ÜRÜN Scrigno’nun Pazarlama Stratejisi
> Otel Oda satış optimizasyonu ve kontenjan yönetimi Otellerin en büyük maliyeti olan satılmayan oda durumundan kaçınmak için oda envanteri yönetimi 3 yıl geriye dönük iptal etme oranlarına göre fazla rezervasyon yönetimi

15 ÜRÜN Scrigno’nun Pazarlama Stratejisi
> Otel Oda satış optimizasyonu ve kontenjan yönetimi Otellerin en büyük maliyeti olan satılmayan oda durumundan kaçınmak için oda envanteri yönetimi Satılamayan oda sayısını azaltmak için “wash factor” oranını girin.

16 PROMOSYON Scrigno’nun Pazarlama Stratejisi
> Doğru hedef kitleye ürün tanıtımı Etkili araçlar ile hedefli pazarlama kampanyaları yapmak Tercihlerine ve gider analizine göre müşterileri gruplayın, kampanyaları yapın ve sonuçları ölçün.

17 PROMOSYON Scrigno’nun Pazarlama Stratejisi
> Doğru hedef kitleye ürün tanıtımı Etkili araçlar ile hedefli pazarlama kampanyaları yapmak Ekstra servis satışı ve müşteri sadakatini artırmak için yenilikçi misafir karşılama araçları kullanın

18 Scrigno’nun Bazı Temel Özellikleri

19 Merkezi Rezervasyon Yeteneği : single image inventory
Çoklu Otel Desteği Çoklu Otel desteği aynı anda birden fazla otelin oda uygunluğunu kontrol edebilir.

20 Çok Katmanlı İş Zekası Raporları
Veritabanı Raporları Çok Katmanlı İş Zekası Raporları Scrigno Oracle veri tabanı ile birçok değişkene göre çok yönlü iş zekası raporları üretebilmektedir. Veri tabanında 3 yönlü arama yapılabilir: Mevcut Tahmin -Rezervasyon Hızı (gelecek dönem için satış artışı baz alınarak talep eğrisi analizi) Ay ortası tahmin raporları tüm ayın tahmin raporunu çıkarmak için mevcut ve gelecek olan rezervasyonları birleştirebilir.

21 Veri Ambarı Raporlaması
Ay ortası tahmin (forecast) raporları: Örnek

22 Müşteri Profili Yönetimi
CRM ve Pazarlama Müşteri Profili Yönetimi Rezervasyonu alırken şunları görebilirsiniz: >Müşterinin geçmişte kullandığı ürünler (grup içindeki tüm otellerde), >Müşterinin tercihleri, >Müşteri yazışmaları

23 Entegre E-mail Sistemi
CRM ve Pazarlama Entegre Sistemi Otomatik rezervasyon onayı Üçüncü kişilere otomatik onay (transferler, masöz vs.) Çoklu mail hesabı yönetimi Scrigno doküman deposuna otomatik dosyalama

24 Gelişmiş Grup Rezervasyon Fonksiyonları
Excell dosyasından oda konaklama listesi aktarımı Acenta tarafından verilen oda konaklama listesini PMS içerisine direk aktararak zaman kazanın

25 Kanal Yönetim Entegrasyonu
IDS’den rezervasyon indirme, Online rezervasyon kanalları entegrasyonu > IDS, GDS ve Fastbooking’in rezervasyon motorundan gelen tüm rezervasyonlar otomatik olarak PMS sistemine aktarılır

26 TEŞEKKÜRLER! giuseppe.pellegrini@gpdati.com hisham.razaq@gpdati.com
Hotel Service Spa Via Paganello, 22/a 30172 Mestre (VE) Tel Fax


"Firma Hakkında Temeli 1981 (Pellegrini Grup: 1924)" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları