Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

CallMax Telemarketing Yönetim Sistemi

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "CallMax Telemarketing Yönetim Sistemi"— Sunum transkripti:

1 CallMax Telemarketing Yönetim Sistemi

2 CallMax İle Hedeflenen Hizmetler
CallMax ile Tele Marketing esnasında yaptığınız görüşmeleri kayıt altında tutmak, aranacaklar listesini paylaştırmak, hatırlatıcılar ile çağrılarınızı yönetmek, operatör performanslarını kontrol etmek, kampanya geri dönüşlerini ölçebilmek, satış bilgilerini işlemek ve telefon ücretlendirmesi ile maliyet analizi yapabilmek CallMax’ın özelliklerinden bazılarıdır. Bir Tele Marketing Sisteminden beklenen tüm özellikleri karşılayabilecek şekilde hazırlanan CallMax’ın, güvenilirlik, performans, esneklik öne çıkan temel özelliklerindendir.

3 Sisteminin Özellikleri
MsSQL, MySQL ve Excell liste import Kampanya Tanımlama  Aranacak Listesinin Operatörlere ve Gruplara Paylaştırılması Görüşme bilgilerini kayıt altında tutarak içerik ve sonuç durumlarını belirleme Hatırlatıcılar Sayesinde Çağrı Erteleme Satış Bilgilerini İşleme, Çok Yünlü Raporlamalar Görüşme Raporları, Satış Raporları  Performans Raporları  Günlük Aktivite Durum Raporları Sınırsız Kullanıcı Tanımlama ve Yetkilendirme CallMax Microsoft SQL Server veya MY SQL veritabanı ile çalışmaktadır.

4 Nerelerde Kullanılır Call-Center'lar Telefonda Satış Yapan Şirketler Pazarlama Şirketleri Kampanya ve Randevu Yönetenler Alo-Bilgi Servisleri Tele-Anket Yapanlar Pazar Araştırmalarına Yönelik Aramalar

5 Neler entegre edilmiştir?
SMS Entegrasyonu: CallMax operatörleri sistem üzerinden planlı veya plansız SMS gönderebilirler. Yapılan satışlara dair bilgiler veya müşterinin isteyebileceği bilgiler istenilen GSM numarasına anında sms atılabilir. Farklı yürütülen operasyonlara yönelik spesifik SMS yapıları kurmak mümkündür. Toplu SMS: Sms yollama yöntemi olarak istediğiniz bir hizmet sağlayıcının api bağlantısı kullanılabileceği gibi, modem üzerindede toplu reklam sms leri yollayabilirsiniz. EMAİL Entegrasyonu: CallMax operatörleri yazılı ve görsel bilgi almak isteyen müşterilere ile önceden hazırlanan dosyaları spama düşmeksizin mail olarak yollayabilirler.

6 Neler entegre edilmiştir?
Voip bağlantısı: Mevcut bir voip kullanıcı adı ve şifreniz varsa görüşmelerinizi voip ile çok hızlı gerçekleştirebilirsiniz. Operatörler aramalarını kulaklık ve mikrofon ile numara çevirmeksizin bir maus tıklaması ile yaparlar. Ses Kayıt Entegrasyonu: Voip kullanıcı iseniz tüm görüşmeleriniz sunucunuzda belirtilen klasörde kayıt altına alınacaktır voip ile çok hızlı gerçekleştirebilirsiniz. Operatörler aramalarını kulaklık ve mikrofon ile numara çevirmeksizin bir maus tıklaması ile yaparlar.

7 Neler entegre edilebilir.
TAPI Entegrasyonu: TAPI sayesinde, telefon aramalarınız bilgisayar üzerinden gerçekleştirilebilir . Hızlı görüşme trafiğinin yaşandığı Çağrı Merkezlerinde CallMax ekranları üzerinden telefon araması tetiklenebilmektedir. CTI Entegrasyonu: Inbound çağrılarda arayan kişiyi algılayarak ilgili ekranların popup olarak gelmesi , otomatik olarak ilgili operatöre yönlendirilmesi , "Kara Listelerin" oluşması CallMax'ın diğer bir özelliğidir.

8 Neler entegre edilebilir.
CDR Entegrasyonu : Çağrı Ücretlendirme mekanizması ile CallMax üzerinden yapılan görüşmelerinizi ücretlendirip çağrı trafiğinizi verimli hale getirebilirsiniz . Ayrıca, oluşturulan arama havuzlarının gerçekten eritilip eritilmediğini, gerçek görüşme sürelerini ve adetlerini santral yazılımınızdan çekebilir, operasyonel verimliliği ve kontrolü artırabilirsiniz CRM Entegrasyonu : Kullanmakta olduğunuz bir CRM uygulamanız varsa gereken entegrasyon sağlayabilir, buradaki müşteriler üzerinden Tele Marketing çalışmaları yapabilirsiniz.

9 Operatör Yönetici Paneli

10 Operatör İş Atama Ekranı

11 SMS Modülü Giden Gelen Sms’ler

12 Ekran Görüntüleri

13 Operatör Ekranı

14 Ekran Görüntüleri

15 Teşekkürler


"CallMax Telemarketing Yönetim Sistemi" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları