Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

CallMax Telemarketing Yönetim Sistemi www.sega.com.tr.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "CallMax Telemarketing Yönetim Sistemi www.sega.com.tr."— Sunum transkripti:

1 CallMax Telemarketing Yönetim Sistemi

2 CallMax İle Hedeflenen Hizmetler CallMax ile Tele Marketing esnasında yaptı ğ ınız görüşmeleri kayıt altında tutmak, aranacaklar listesini paylaştırmak, hatırlatıcılar ile ça ğ rılarınızı yönetmek, operatör performanslarını kontrol etmek, kampanya geri dönüşlerini ölçebilmek, satış bilgilerini işlemek ve telefon ücretlendirmesi ile maliyet analizi yapabilmek CallMax’ın özelliklerinden bazılarıdır. Bir Tele Marketing Sisteminden beklenen tüm özellikleri karşılayabilecek şekilde hazırlanan CallMax’ın, güvenilirlik, performans, esneklik öne çıkan temel özelliklerindendir. CallMax ile Tele Marketing esnasında yaptı ğ ınız görüşmeleri kayıt altında tutmak, aranacaklar listesini paylaştırmak, hatırlatıcılar ile ça ğ rılarınızı yönetmek, operatör performanslarını kontrol etmek, kampanya geri dönüşlerini ölçebilmek, satış bilgilerini işlemek ve telefon ücretlendirmesi ile maliyet analizi yapabilmek CallMax’ın özelliklerinden bazılarıdır. Bir Tele Marketing Sisteminden beklenen tüm özellikleri karşılayabilecek şekilde hazırlanan CallMax’ın, güvenilirlik, performans, esneklik öne çıkan temel özelliklerindendir.

3 Sisteminin Özellikleri MsSQL, MySQL ve Excell liste import Kampanya Tanımlama Aranacak Listesinin Operatörlere ve Gruplara Paylaştırılması Görüşme bilgilerini kayıt altında tutarak içerik ve sonuç durumlarını belirleme Hatırlatıcılar Sayesinde Ça ğ rı Erteleme Satış Bilgilerini İ şleme, Çok Yünlü Raporlamalar Görüşme Raporları, Satış Raporları Performans Raporları Günlük Aktivite Durum Raporları Sınırsız Kullanıcı Tanımlama ve Yetkilendirme CallMax Microsoft SQL Server veya MY SQL veritabanı ile çalışmaktadır. MsSQL, MySQL ve Excell liste import Kampanya Tanımlama Aranacak Listesinin Operatörlere ve Gruplara Paylaştırılması Görüşme bilgilerini kayıt altında tutarak içerik ve sonuç durumlarını belirleme Hatırlatıcılar Sayesinde Ça ğ rı Erteleme Satış Bilgilerini İ şleme, Çok Yünlü Raporlamalar Görüşme Raporları, Satış Raporları Performans Raporları Günlük Aktivite Durum Raporları Sınırsız Kullanıcı Tanımlama ve Yetkilendirme CallMax Microsoft SQL Server veya MY SQL veritabanı ile çalışmaktadır.

4 Nerelerde Kullanılır Call-Center'lar Telefonda Satış Yapan Şirketler Pazarlama Şirketleri Kampanya ve Randevu Yönetenler Alo-Bilgi Servisleri Tele-Anket Yapanlar Pazar Araştırmalarına Yönelik Aramalar

5 Neler entegre edilmiştir? SMS Entegrasyonu: CallMax operatörleri sistem üzerinden planlı veya plansız SMS gönderebilirler. Yapılan satışlara dair bilgiler veya müşterinin isteyebilece ğ i bilgiler istenilen GSM numarasına anında sms atılabilir. Farklı yürütülen operasyonlara yönelik spesifik SMS yapıları kurmak mümkündür. Toplu SMS: Sms yollama yöntemi olarak istedi ğ iniz bir hizmet sa ğ layıcının api ba ğ lantısı kullanılabilece ğ i gibi, modem üzerindede toplu reklam sms leri yollayabilirsiniz. EMA İ L Entegrasyonu: CallMax operatörleri yazılı ve görsel bilgi almak isteyen müşterilere ile önceden hazırlanan dosyaları spama düşmeksizin mail olarak yollayabilirler. SMS Entegrasyonu: CallMax operatörleri sistem üzerinden planlı veya plansız SMS gönderebilirler. Yapılan satışlara dair bilgiler veya müşterinin isteyebilece ğ i bilgiler istenilen GSM numarasına anında sms atılabilir. Farklı yürütülen operasyonlara yönelik spesifik SMS yapıları kurmak mümkündür. Toplu SMS: Sms yollama yöntemi olarak istedi ğ iniz bir hizmet sa ğ layıcının api ba ğ lantısı kullanılabilece ğ i gibi, modem üzerindede toplu reklam sms leri yollayabilirsiniz. EMA İ L Entegrasyonu: CallMax operatörleri yazılı ve görsel bilgi almak isteyen müşterilere ile önceden hazırlanan dosyaları spama düşmeksizin mail olarak yollayabilirler.

6 Neler entegre edilmiştir? Voip ba ğ lantısı: Mevcut bir voip kullanıcı adı ve şifreniz varsa görüşmelerinizi voip ile çok hızlı gerçekleştirebilirsiniz. Operatörler aramalarını kulaklık ve mikrofon ile numara çevirmeksizin bir maus tıklaması ile yaparlar. Ses Kayıt Entegrasyonu: Voip kullanıcı iseniz tüm görüşmeleriniz sunucunuzda belirtilen klasörde kayıt altına alınacaktır voip ile çok hızlı gerçekleştirebilirsiniz. Operatörler aramalarını kulaklık ve mikrofon ile numara çevirmeksizin bir maus tıklaması ile yaparlar. Voip ba ğ lantısı: Mevcut bir voip kullanıcı adı ve şifreniz varsa görüşmelerinizi voip ile çok hızlı gerçekleştirebilirsiniz. Operatörler aramalarını kulaklık ve mikrofon ile numara çevirmeksizin bir maus tıklaması ile yaparlar. Ses Kayıt Entegrasyonu: Voip kullanıcı iseniz tüm görüşmeleriniz sunucunuzda belirtilen klasörde kayıt altına alınacaktır voip ile çok hızlı gerçekleştirebilirsiniz. Operatörler aramalarını kulaklık ve mikrofon ile numara çevirmeksizin bir maus tıklaması ile yaparlar.

7 Neler entegre edilebilir. TAPI Entegrasyonu: TAPI sayesinde, telefon aramalarınız bilgisayar üzerinden gerçekleştirilebilir. Hızlı görüşme trafi ğ inin yaşandı ğ ı Ça ğ rı Merkezlerinde CallMax ekranları üzerinden telefon araması tetiklenebilmektedir. CTI Entegrasyonu: Inbound ça ğ rılarda arayan kişiyi algılayarak ilgili ekranların popup olarak gelmesi, otomatik olarak ilgili operatöre yönlendirilmesi, "Kara Listelerin" oluşması CallMax'ın di ğ er bir özelli ğ idir. TAPI Entegrasyonu: TAPI sayesinde, telefon aramalarınız bilgisayar üzerinden gerçekleştirilebilir. Hızlı görüşme trafi ğ inin yaşandı ğ ı Ça ğ rı Merkezlerinde CallMax ekranları üzerinden telefon araması tetiklenebilmektedir. CTI Entegrasyonu: Inbound ça ğ rılarda arayan kişiyi algılayarak ilgili ekranların popup olarak gelmesi, otomatik olarak ilgili operatöre yönlendirilmesi, "Kara Listelerin" oluşması CallMax'ın di ğ er bir özelli ğ idir.

8 Neler entegre edilebilir. CDR Entegrasyonu : Ça ğ rı Ücretlendirme mekanizması ile CallMax üzerinden yapılan görüşmelerinizi ücretlendirip ça ğ rı trafi ğ inizi verimli hale getirebilirsiniz. Ayrıca, oluşturulan arama havuzlarının gerçekten eritilip eritilmedi ğ ini, gerçek görüşme sürelerini ve adetlerini santral yazılımınızdan çekebilir, operasyonel verimlili ğ i ve kontrolü artırabilirsiniz CRM Entegrasyonu : Kullanmakta oldu ğ unuz bir CRM uygulamanız varsa gereken entegrasyon sa ğ layabilir, buradaki müşteriler üzerinden Tele Marketing çalışmaları yapabilirsiniz. CDR Entegrasyonu : Ça ğ rı Ücretlendirme mekanizması ile CallMax üzerinden yapılan görüşmelerinizi ücretlendirip ça ğ rı trafi ğ inizi verimli hale getirebilirsiniz. Ayrıca, oluşturulan arama havuzlarının gerçekten eritilip eritilmedi ğ ini, gerçek görüşme sürelerini ve adetlerini santral yazılımınızdan çekebilir, operasyonel verimlili ğ i ve kontrolü artırabilirsiniz CRM Entegrasyonu : Kullanmakta oldu ğ unuz bir CRM uygulamanız varsa gereken entegrasyon sa ğ layabilir, buradaki müşteriler üzerinden Tele Marketing çalışmaları yapabilirsiniz.

9 Operatör Yönetici Paneli

10 Operatör İş Atama Ekranı

11 SMS Modülü Giden Gelen Sms’ler

12 Ekran Görüntüleri

13 Operatör Ekranı

14 Ekran Görüntüleri

15 Teşekkürler


"CallMax Telemarketing Yönetim Sistemi www.sega.com.tr." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları