Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU Metaveri ve Standartlar Daire Başkanlığı Sınıflamalar Grubu 28.04.2014 ISCED 2011 (Uluslararası Standart E ğ itim Sınıflaması)

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU Metaveri ve Standartlar Daire Başkanlığı Sınıflamalar Grubu 28.04.2014 ISCED 2011 (Uluslararası Standart E ğ itim Sınıflaması)"— Sunum transkripti:

1 TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU Metaveri ve Standartlar Daire Başkanlığı Sınıflamalar Grubu 28.04.2014 ISCED 2011 (Uluslararası Standart E ğ itim Sınıflaması)

2 TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU Metaveri ve Standartlar Daire Başkanlığı Sınıflamalar Grubu 2 ISCED Nedir? 28.04.2014 ISCED (Uluslararası Standart Eğitim Sınıflaması), eğitim istatistiklerinin derlenmesi, değerlendirilmesi, sunumu ve ulusal ve uluslar arası düzeyde karşılaştırılabilirliğinin sağlanması için UNESCO (Birleşmiş Milletler Eğitim, Bilim ve Kültür Örgütü) tarafından hazırlanmış bir sınıflamadır. Ülkelerin eğitim politikası analizleri yapmasını ve bu konuda karar vermesini kolaylaştırmak üzere tasarlanmış çok amaçlı bir sistemdir.

3 TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU Metaveri ve Standartlar Daire Başkanlığı Sınıflamalar Grubu 3 ISCED’İN KAPSAMI çocuklar özel eğitime ihtiyacı olanlar gençler ve yetişkinler ISCED eğitimin hangi yöntemle verildiğine bakmaksızın bütün örgün ve yaygın eğitim programlarını kapsamaktadır. 28.04.2014

4 TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU Metaveri ve Standartlar Daire Başkanlığı Sınıflamalar Grubu ISCED’İN ÇALIŞMA TEMELİ ISCED’deki temel sınıflama birimleri: Eğitim programı Eğitim yeterliliği 28.04.2014 4 Önceden belirlenmiş öğrenme amaçlarını gerçekleştirmek üzere tasarlanmış planlı eğitim faaliyetleri setidir. Bir eğitim programının veya bir programın bir aşamasının başarılı olarak tamamlandığını gösteren belge halindeki resmi onaylamadır.

5 TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU Metaveri ve Standartlar Daire Başkanlığı Sınıflamalar Grubu 5 ISCED’ İ N ÇALI Ş MA TEMEL İ olmak üzere iki ana eksende sınıflandırır. ISCED, eğitim programlarını içeriklerine göre; eğitim seviyesieğitim alanı 28.04.2014

6 TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU Metaveri ve Standartlar Daire Başkanlığı Sınıflamalar Grubu 6 ISCED 97ISCED 2011 -ISCED Seviye 0.1 ISCED Seviye 0ISCED Seviye 0.2 ISCED Seviye 1 ISCED Seviye 2 ISCED Seviye 3 ISCED Seviye 4 ISCED Seviye 5 ISCED Seviye 6 ISCED Seviye 7 ISCED Seviye 6ISCED Seviye 8 28.04.2014 ISCED 97 ve 2011 SEVİYELERİ DÖNÜŞÜM TABLOSU

7 TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU Metaveri ve Standartlar Daire Başkanlığı Sınıflamalar Grubu 7 28.04.2014 ISCED 2011 SEVİYELERİ Seviye 0 – Erken Çocukluk Dönemi Eğitimi Seviye 1 – Temel Eğitim Seviye 2 – Alt Düzey Ortaöğretim Eğitimi Seviye 3 – Üst Düzey Ortaöğretim Eğitimi Seviye 4 – Ortaöğretim Sonrası Yükseköğretim Derecesinde Olmayan Eğitim Seviye 5 – Kısa Dönem Yükseköğretim Eğitimi Seviye 6 – Lisans veya Eşdeğeri Seviye Seviye 7 – Yüksek Lisans veya Eşdeğeri Seviye Seviye 8 – Doktora veya Eşdeğeri Seviye

8 TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU Metaveri ve Standartlar Daire Başkanlığı Sınıflamalar Grubu Seviye 0 – Erken Çocukluk Dönemi Eğitimi 28.04.2014 8 * Çocukların bilişsel, fiziksel, sosyal ve duygusal gelişimini desteklemek ve aile eğitimi dışında organize edilmiş eğitim sunmak * Çocukları temel eğitime giriş için hazırlamak * Süre kriteri yok ancak bir programın burada kapsanabilmesi için programın eğitim faaliyetleri en azından günde 2 saat ve yılda 100 gün olmalıdır.

9 TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU Metaveri ve Standartlar Daire Başkanlığı Sınıflamalar Grubu Seviye 0 – Erken Çocukluk Dönemi Eğitimi 28.04.2014 9 KategorilerAlt kategoriler 01 Erken çocukluk dönemi eğitsel gelişimi 010 Erken çocukluk dönemi eğitsel gelişimi 02 Temel eğitim öncesi eğitim020 Temel eğitim öncesi eğitim

10 TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU Metaveri ve Standartlar Daire Başkanlığı Sınıflamalar Grubu Seviye 1 –Temel Eğitim *Öğrencileri okuma, yazma ve matematik temel becerileri ile donatmak *Bilginin temel alanlarını öğrenmeye ve anlamaya, kişisel ve sosyal gelişime yönelik sağlam bir temel oluşturmak *Alt düzey ortaöğretim eğitimine hazırlamak *Süre kriteri 4-7 yıl 28.04.2014 10

11 TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU Metaveri ve Standartlar Daire Başkanlığı Sınıflamalar Grubu Seviye 1 –Temel Eğitim 28.04.2014 11 KategorilerAlt kategoriler 10 Temel Eğitim100 Temel eğitim

12 TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU Metaveri ve Standartlar Daire Başkanlığı Sınıflamalar Grubu 12 Ülkemizde aşağıdaki okullar ISCED Seviye 1’de yer almaktadır. İlköğretim (1-5. sınıflar) Müzik ve Bale İlköğretim Okulu Otistik Çocuklar Eğitim Merkezi Eğitim ve Uygulama Okulu (Orta veya Ağır Düzeyde Zihinsel Engelliler ) 28.04.2014

13 TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU Metaveri ve Standartlar Daire Başkanlığı Sınıflamalar Grubu 13 Seviye 2 - Alt Düzey Ortaöğretim Eğitimi 28.04.2014 Dersler farklılaşmaya başlayacak. * Birçok konuda teorik kavramları tanıtan ve daha çok konu merkezli müfredat * Öğrettikleri ders konusunda uzmanlık bilgisine sahip öğretmenler * Süre kriteri 2-5 yıl

14 TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU Metaveri ve Standartlar Daire Başkanlığı Sınıflamalar Grubu 14 28.04.2014 Kategoriler (Oryantasyon) Alt kategoriler (Seviye tamamlama ve daha üst düzey seviye programlarına geçiş) 24 Alt Düzey Ortaöğretim GENEL 241 seviye tamamlama veya kısmi tamamlama için yetersiz ve ortaöğretime doğrudan geçiş yok 242 kısmı seviye tamamlama için yeterli ve ortaöğretime doğrudan geçiş yok 243 seviye tamamlama için yeterli, ortaöğretime doğrudan geçiş yok 244 seviye tamamlama için yeterli, ortaöğretime doğrudan geçiş var Seviye 2 - Alt Düzey Ortaöğretim Eğitimi

15 TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU Metaveri ve Standartlar Daire Başkanlığı Sınıflamalar Grubu 15 28.04.2014 Kategoriler (Oryantasyon) Alt kategoriler (Seviye tamamlama ve daha üst düzey seviye programlarına geçiş) 25 Alt düzey ortaöğretim MESLEKİ 251 seviye tamamlama veya kısmi tamamlama için yetersiz ve ortaöğretime doğrudan geçiş yok 252 kısmı seviye tamamlama için yeterli ve ortaöğretime doğrudan geçiş yok 253 seviye tamamlama için yeterli, ortaöğretime doğrudan geçiş yok 254 seviye tamamlama için yeterli, ortaöğretime doğrudan geçiş var Seviye 2 - Alt Düzey Ortaöğretim Eğitimi

16 TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU Metaveri ve Standartlar Daire Başkanlığı Sınıflamalar Grubu 16 Ülkemizde aşağıdaki okullar ISCED Seviye 2’de yer almaktadır. 243 Otistik Çocuklar Eğitim Merkezi (6-8. sınıflar) Eğitim ve Uygulama Okulu (Orta veya Ağır Düzeyde Zihinsel Engelliler) (6-8. sınıflar) 244 İlköğretim (6-8. sınıflar) Açık İlköğretim Müzik ve Bale İlköğretim Okulu (6-8. sınıflar) 28.04.2014

17 TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU Metaveri ve Standartlar Daire Başkanlığı Sınıflamalar Grubu Seviye – 3 Üst Düzey Ortaöğretim Eğitimi * ISCED Seviye 2’ye göre daha çeşitli, uzmanlaşmış ve detaylı öğretim * Yükseköğretime hazırlamak ve/veya istihdam edilmeye yönelik beceriler kazandırmak * Süre kriteri 2-5 yıl 28.04.2014 17

18 TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU Metaveri ve Standartlar Daire Başkanlığı Sınıflamalar Grubu 18 28.04.2014 Kategoriler (Oryantasyon) Alt kategoriler (Seviye tamamlama ve daha üst seviye programlarına geçiş) 34 Ortaöğretim GENEL 341 seviye tamamlama veya kısmi tamamlama için yetersiz ve ortaöğretim sonrası yükseköğretim derecesinde olmayan eğitime veya yükseköğretime doğrudan geçiş yok 342 kısmi seviye tamamlama için yeterli ve ortaöğretim sonrası yükseköğretim derecesinde olmayan eğitime veya yükseköğretime doğrudan geçiş yok 343 seviye tamamlama için yeterli, yükseköğretime doğrudan geçiş yok [fakat ortaöğretim sonrası yükseköğretim derecesinde olmayan eğitime doğrudan geçiş verebilir] 344 seviye tamamlama için yeterli, yükseköğretime doğrudan geçiş var [ISCED seviye 4'e doğrudan geçiş de verebilir] Seviye – 3 Üst Düzey Ortaöğretim Eğitimi

19 TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU Metaveri ve Standartlar Daire Başkanlığı Sınıflamalar Grubu 19 28.04.2014 Kategoriler (Oryantasyon) Alt kategoriler (Seviye tamamlama ve daha üst seviye programlarına geçiş) 35 Ortaöğretim MESLEKİ 351 seviye tamamlama veya kısmi tamamlama için yetersiz ve ortaöğretim sonrası yükseköğretim derecesinde olmayan eğitime veya yükseköğretime doğrudan geçiş yok 352 kısmi seviye tamamlama için yeterli ve ortaöğretim sonrası yükseköğretim derecesinde olmayan eğitime veya yükseköğretime doğrudan geçiş yok 353 seviye tamamlama için yeterli, yükseköğretime doğrudan geçiş yok [fakat ortaöğretim sonrası yükseköğretim derecesinde olmayan eğitime doğrudan geçiş verebilir] 354 seviye tamamlama için yeterli, yükseköğretime doğrudan geçiş var [ISCED seviye 4'e doğrudan geçiş de verebilir] Seviye – 3 Üst Düzey Ortaöğretim Eğitimi

20 TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU Metaveri ve Standartlar Daire Başkanlığı Sınıflamalar Grubu 20 Ülkemizde aşağıdaki okullar ISCED Seviye 3’te yer almaktadır. 344 Genel Lise Açıköğretim Lisesi Müzik ve Sahne Sanatları Lisesi 353 İş Okulu (Hafif düzeyde zihinsel engelliler ve görme engelliler) Kalfalık programları Ustalık programları 354 Mesleki ve Teknik Lise Mesleki Açık Öğretim Lisesi 28.04.2014

21 TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU Metaveri ve Standartlar Daire Başkanlığı Sınıflamalar Grubu 21 Seviye 4 - Ortaöğretim Sonrası Yükseköğretim Derecesinde Olmayan Eğitim 28.04.2014 ISCED Seviye 4 programları daha çok ISCED Seviye 3’teki bir programı tamamlamış katılımcıların bilgi, beceri ve yetkinliklerini genişletme görevi yapmaktadır. ISCED Seviye 3’ü tamamlamış olmalarına karşın Seviye 5’e girişe izin veren bir müfredatı izlememiş olan öğrencileri, Seviye 5’teki çalışmalara hazırlamak amacıyla tasarlanmış programlar tipik örneklerdir. Bu seviyedeki programlar Seviye 3 programlarına göre daha geniş kapsamlıdır ancak yükseköğretim seviyesinde değildir. Süre kriteri tipik olarak 6 aydan 2-3 yıla kadar değişir.

22 TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU Metaveri ve Standartlar Daire Başkanlığı Sınıflamalar Grubu 22 28.04.2014 Kategoriler (Oryantasyon) Alt kategoriler (Seviye tamamlama ve daha üst seviye programlarına geçiş) 44 Ortaöğretim sonrası yükseköğretim derecesinde olmayan eğitim GENEL 441 seviye tamamlama için yetersiz ve yükseköğretime doğrudan geçiş olmayan programlar 443 seviye tamamlama için yeterli ve yükseköğretime doğrudan geçiş olmayan programlar 444 seviye tamamlama için yeterli ve yükseköğretime doğrudan geçiş olan programlar Seviye 4 - Ortaöğretim Sonrası Yükseköğretim Derecesinde Olmayan Eğitim

23 TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU Metaveri ve Standartlar Daire Başkanlığı Sınıflamalar Grubu 23 28.04.2014 Kategoriler (Oryantasyon) Alt kategoriler (Seviye tamamlama ve daha üst seviye programlarına geçiş) 45 Ortaöğretim sonrası yükseköğretim derecesinde olmayan eğitim MESLEKİ 451 seviye tamamlama için yetersiz ve yükseköğretime doğrudan geçiş olmayan programlar 453 seviye tamamlama için yetersiz ve yükseköğretime doğrudan geçiş olmayan programlar 454 seviye tamamlama için yeterli ve yükseköğretime doğrudan geçiş olan programlar Seviye 4 - Ortaöğretim Sonrası Yükseköğretim Derecesinde Olmayan Eğitim

24 TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU Metaveri ve Standartlar Daire Başkanlığı Sınıflamalar Grubu 24 Seviye 5 - Kısa Dönem Yükseköğretim Eğitimi 28.04.2014 * Katılımcılara profesyonel bilgi, beceri ve yetkinlik sağlamak * Uygulama temelli olup mesleğe özgüdür ve öğrencileri işgücü piyasasına girmeleri için hazırlamak * Süre kriteri 2-3 yıl

25 TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU Metaveri ve Standartlar Daire Başkanlığı Sınıflamalar Grubu 25 28.04.2014 Kategoriler (Oryantasyon) Alt kategoriler (Seviye tamamlama) 54 Kısa dönem yükseköğretim GENEL 541 seviye tamamlama için yetersiz 544 seviye tamamlama için yeterli 55 Kısa dönem yükseköğretim MESLEKİ 551 seviye tamamlama için yetersiz 554 seviye tamamlama için yeterli Seviye 5 - Kısa Dönem Yükseköğretim Eğitimi

26 TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU Metaveri ve Standartlar Daire Başkanlığı Sınıflamalar Grubu 26 Ülkemizde aşağıdaki okullar ISCED Seviye 5’te yer almaktadır. 28.04.2014 544 554 Meslek Yüksek Okulu (Ön Lisans Programları) (Açık Öğretime ait 2 yıllık okullar dahil)

27 TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU Metaveri ve Standartlar Daire Başkanlığı Sınıflamalar Grubu 27 Seviye 6 - Lisans veya Eşdeğeri Seviye 28.04.2014 * Katılımcılara orta düzey akademik ve/veya profesyonel bilgi, beceri ve yetkinlik kazandırmak * Bu seviyedeki programlar tipik olarak teoriye dayalıdır ancak uygulamalı unsurlar da içerebilir. * Bir araştırma projesi veya tezin tamamlanmasını içerebilir. * Süre kriteri 3-4 yıl

28 TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU Metaveri ve Standartlar Daire Başkanlığı Sınıflamalar Grubu 28 28.04.2014 Kategoriler (Oryantasyon) Alt kategoriler (Süre/pozisyon) Tanım 64 Lisans veya eşdeğeri AKADEMİK 641seviye tamamlama için yetersiz 645birinci derece (3-4 yıl) 646uzun birinci derece (4 yıldan fazla) 647ikinci veya daha ileri derece, (bir lisans veya eşdeğer programın başarılı bir şekilde tamamlanmasını takiben) Seviye 6 - Lisans veya Eşdeğeri Seviye

29 TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU Metaveri ve Standartlar Daire Başkanlığı Sınıflamalar Grubu 29 28.04.2014 Kategoriler (Oryantasyon) Alt kategoriler (Süre/pozisyon) Tanım 65 Lisans veya eşdeğeri PROFESYONEL 651651seviye tamamlama için yetersiz 655655birinci derece (3-4 yıl) 656656uzun birinci derece (4 yıldan fazla) 657657ikinci veya daha ileri derece, (bir lisans veya eşdeğer programın başarılı bir şekilde tamamlanmasını takiben) Seviye 6 - Lisans veya Eşdeğeri Seviye

30 TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU Metaveri ve Standartlar Daire Başkanlığı Sınıflamalar Grubu 30 28.04.2014 Kategoriler (Oryantasyon) Alt kategoriler (Süre/pozisyon) Tanım 66 Lisans veya eşdeğeri ORYANTASYONU BELİRLENMEMİŞ 661661seviye tamamlama için yetersiz 665665birinci derece (3-4 yıl) 666666uzun birinci derece (4 yıldan fazla) 667667ikinci veya daha ileri derece, (bir lisans veya eşdeğer programın başarılı bir şekilde tamamlanmasını takiben) Seviye 6 - Lisans veya Eşdeğeri Seviye

31 TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU Metaveri ve Standartlar Daire Başkanlığı Sınıflamalar Grubu 31 Ülkemizde aşağıdaki okullar ISCED Seviye 6’da yer almaktadır. 28.04.2014 645 655 Açık Öğretim Fakültesi 4 yıllık programlar (mesleki ve akademik) 655Konservatuar

32 TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU Metaveri ve Standartlar Daire Başkanlığı Sınıflamalar Grubu 32 Seviye 7 - Yüksek Lisans veya Eşdeğeri Seviye 28.04.2014 * Bu seviyedeki programlar tipik olarak teoriye dayalıdır ancak uygulamalı unsurlar da içerebilir ve gelişmiş araştırma ve/veya en iyi profesyonel uygulamalarla şekillendirilir. * Seviye 6’dakinden daha ileri düzeyde bir araştırma projesi veya tezin tamamlanmasını içerebilir. * Süre kriteri 1-3 yıl

33 TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU Metaveri ve Standartlar Daire Başkanlığı Sınıflamalar Grubu 33 28.04.2014 Kategori (Oryantasyon) Alt kategori (Pozisyon) Tanım 74 Yüksek lisans veya eşdeğeri AKADEMİK 741seviye tamamlama için yetersiz 746uzun birinci derece (en az 5 yıl) 747İkinci veya ileri derece (bir lisans veya eşdeğer programın başarılı tamamlanmasını takiben) 748 ikinci veya ileri derece (bir yüksek lisans veya eşdeğer programın başarılı tamamlanmasını takiben) Seviye 7 - Yüksek Lisans veya Eşdeğeri Seviye

34 TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU Metaveri ve Standartlar Daire Başkanlığı Sınıflamalar Grubu 34 28.04.2014 Kategori (Oryantasyon) Alt kategori (Pozisyon) Tanım 75 Yüksek lisans veya eşdeğeri PROFESYONEL 751751seviye tamamlama için yetersiz 756756uzun birinci derece (en az 5 yıl) 757757İkinci veya ileri derece (bir lisans veya eşdeğer programın başarılı tamamlanmasını takiben) 758758 ikinci veya ileri derece (bir yüksek lisans veya eşdeğer programın başarılı tamamlanmasını takiben) Seviye 7 - Yüksek Lisans veya Eşdeğeri

35 TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU Metaveri ve Standartlar Daire Başkanlığı Sınıflamalar Grubu 35 28.04.2014 Kategori (Oryantasyon) Alt kategori (Pozisyon) Tanım 76 Yüksek lisans veya eşdeğeri ORYANTASYONU BELİRLENMEMİŞ 761761seviye tamamlama için yetersiz 766766uzun birinci derece (en az 5 yıl) 767767İkinci veya ileri derece (bir lisans veya eşdeğer programın başarılı tamamlanmasını takiben) 768768 ikinci veya ileri derece (bir yüksek lisans veya eşdeğer programın başarılı tamamlanmasını takiben) Seviye 7 - Yüksek Lisans veya Eşdeğeri

36 TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU Metaveri ve Standartlar Daire Başkanlığı Sınıflamalar Grubu 36 Ülkemizde aşağıdaki okullar ISCED Seviye 7’de yer almaktadır. 767 Yüksek Lisans (Akademik ve profesyonel) 756 Tıp Fakültesi Diş Hekimliği Fakültesi Eczacılık ve Veterinerlik Fakülteleri Ortaöğretim Öğretmenliği Eğitim Fakülteleri (Fizik, Kimya, Biyoloji, Coğrafya, Edebiyat, Matematik, Tarih ve Felsefe Grubu) 28.04.2014

37 TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU Metaveri ve Standartlar Daire Başkanlığı Sınıflamalar Grubu 37 Seviye 8 - Doktora veya Eşdeğeri Seviye 28.04.2014 * Araştırma odaklıdır. * İlgili çalışma alanındaki bilgiye önemli bir katkı sağlayan yayımlanabilir nitelikte bir tez veya eşdeğeri yazılı bir çalışmanın sunulmasını gerektirir. * Süre kriteri minimum 3 yıl

38 TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU Metaveri ve Standartlar Daire Başkanlığı Sınıflamalar Grubu 38 28.04.2014 Kategori (Oryantasyon) Alt kategoriTanım 84 Doktora veya eşdeğeri AKADEMİK 841seviye tamamlama için yetersiz 844seviye tamamlama için yeterli 85 Doktora veya eşdeğeri PROFESYONEL 851seviye tamamlama için yetersiz 854seviye tamamlama için yeterli 86 Doktora veya eşdeğeri ORYANTASYONU BELİRLENMEMİŞ 861seviye tamamlama için yetersiz 864 seviye tamamlama için yeterli Seviye 8 - Doktora veya Eşdeğeri Seviye

39 TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU Metaveri ve Standartlar Daire Başkanlığı Sınıflamalar Grubu 39 Ülkemizde aşağıdaki okullar ISCED Seviye 8’de yer almaktadır. 864 Doktora (Akademik veya sanatta yeterlilik) 854 Tıpta Uzmanlık Diş Hekimliğinde Uzmanlık 28.04.2014

40 TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU Metaveri ve Standartlar Daire Başkanlığı Sınıflamalar Grubu ISCED Sınıflamasının Kullanıldığı Araştırmalar Hanehalkı işgücü anketi Kazanç yapısı anketi Çıkış yapan ziyaretçiler Vatandaş giriş Hanehalkı yurtiçi ve yurtdışı turizm araştırması Yetişkin eğitimi araştırması 2012 Ceza infaz kurumu istatistikleri Satınalma gücü paritesi

41 TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU Metaveri ve Standartlar Daire Başkanlığı Sınıflamalar Grubu 41 TE Ş EKKÜRLER 28.04.2014


"TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU Metaveri ve Standartlar Daire Başkanlığı Sınıflamalar Grubu 28.04.2014 ISCED 2011 (Uluslararası Standart E ğ itim Sınıflaması)" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları