Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Kayseri İl Milli Eğitim Müdürlüğü 2012 Yılı Teklif Çağrısında Kabul Edilen AB Projelerinin Açılış ve Bilgilendirme Toplantısına Hoşgeldiniz 04.10.2012.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Kayseri İl Milli Eğitim Müdürlüğü 2012 Yılı Teklif Çağrısında Kabul Edilen AB Projelerinin Açılış ve Bilgilendirme Toplantısına Hoşgeldiniz 04.10.2012."— Sunum transkripti:

1 Kayseri İl Milli Eğitim Müdürlüğü 2012 Yılı Teklif Çağrısında Kabul Edilen AB Projelerinin Açılış ve Bilgilendirme Toplantısına Hoşgeldiniz

2  T.C. Avrupa Birliği Bakanlığına bağlı AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı tarafından Hayatboyu Öğrenme Programı 2012 yılı teklif çağrısında ilimizden 26 proje desteklenmeye uygun bulunmuş; 7 proje ise yedek listede yer almıştır. Kayseri İl Milli Eğitim Müdürlüğü olarak projeleri desteklenen kurumlarımızı tebrik eder başarılarının devamını dileriz.

3  GRUNDTVİG ÖĞRENME ORTAKLIK BAŞVURULARI KABUL LİSTESİ NoKurum AdıProje AdıHibe (Avro) 1Kayseri İl Milli Eğitim Müdürlüğü Exchange of Approaches and Strategies for Development of Eco-Awareness Talas İlçe Milli Eğitim MüdürlüğüInitial literacy in a social context AVRUPA DİL ÖDÜLÜNÜ ALMAKYA HAK KAZANAN KURUM NoKurum AdıProje Adı 1Kayseri Kilim Sosyal Bilimler LisesiTarihten Lider Şahsiyetler Yoluyla Dil Öğretimi LEONARDO DA VİNCİ ORTAKLIK BAŞVURULARI KABUL LİSTESİ NoKurum AdıProje AdıHibe (Avro) 1 Arif Molu Anadolu Teknik ve Endüstri Meslek Lisesi Tomorrow Becomes Today - Student-Made Advanced Real Technology Kayseri Halide Nusret Zorlutuna Kız Teknik ve Meslek Lisesi Europe Defines Diversity and Unity in Food Culture Kayseri Teknik ve Endüstri Meslek LisesiTomorrow Becomes Today - Student-Made Advanced Real Technology COMENİUS BÖLGESEL ORTAKLIK BAŞVURU KABUL LİSTESİ NoKurum AdıProje AdıOrtaklık Statüsü 1Kayseri İl Milli Eğitim MüdürlüğüCreation and Dissemination of Good Practices for Safe Internet Environment Koordinatör LEONARDO DA VİNCİ ORTAKLIK BAŞVURULARI YEDEK LİSTESİ NoKurum AdıProje AdıHibe (Avro) 1 Kayseri Melikgazi İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Mechatronics Orientation in e-Vocational English Kayseri Talas İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Mechatronics Orientation in e-Vocational English24000

4  LEONARDO DA VİNCİ HAREKETLİLİK BAŞVURULARI KABUL LİSTESİ NoKurum AdıProje AdıHibe (Avro) 1 Kayseri Melikgazi İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü IVT - Elektrik Motorları Kontrol Sistemleri Stajı ve Mesleki İngilizce Eğitimi Bünyan Teknik ve Endüstri Meslek Lisesi IVT - Hayat Boyu Öğrenme Stratejisi Açısından Kobilerdeki Modüler Güç Kontrol Sistemlerinin İncelenmesi Pınarbaşı Teknik ve Endüstri Meslek LisesiIVT - Avrupa’da Boru Kaynakçılığı Uygulamaları Özel Melikgazi Özel Eğitim Okulu IVT - Engelli Bireylerin Kayseri İş Gücü Piyasasına Katılımı Talas Halk Eğitim Merkezi ve Akşam Sanat Okulu VETPRO - Açık Kaynak Kodlu İşletim Sistemlerinde Eğitimcilerin Eğitimi LEONARDO DA VİNCİ HAREKETLİLİK BAŞVURULARI YEDEK LİSTESİ NoKurum AdıProje Adı 1 Bekir Yazgan Yaşar Çilsal Anadolu Sağlık Meslek Lisesi IVT - Hemşirelikte Mesleki Yeterliliğin Geliştirilmesi 2Tomarza Teknik Ve Endüstri Meslek LisesiIVT - İş Güvenliği Ve İş Sağlığı 3Ayşe Baldöktü Mesleki Eğitim Merkezi IVT - Mesleki Uygulamadaki Tasarım Standartlarının Yenilikçi Ve Alternatif Metodlar İle Yükseltilmesi COMENİUS İKİ TARAFLI OKUL ORTAKLIK BAŞVURULARI KABUL LİSTESİ NoKurum AdıProje AdıHibe (Avro) 1Hacı Ahmet Arısoy Anadolu LisesiInternational Youth Inclusion Kayseri Feyziye Memduh Güpgüpoğlu Güzel Sanatlar ve Spor Lisesi Growing up to Beauty15000 COMENİUS İKİ TARAFLI OKUL ORTAKLIK BAŞVURULARI YEDEK LİSTESİ NoKurum AdıProje AdıHibe (Avro) 1Seyyid Burhaneddin Anadolu Teknik ve Endüstri Meslek Lisesi Getting To Know Each Other23000

5  COMENİUS ÇOK TARAFLI OKUL ORTAKLIK BAŞVURULARI KABUL LİSTESİ NoKurum AdıProje AdıHibe (Avro) 1Yahya Kemal Beyatlı İlköğretim Okulu Living in a Multicultural Europe without Losing Our Own Identity Talas Sahra Galip Özsan İlköğretim OkuluLiving with the Elements Ayhan Yıldırım Anadolu LisesiEuroface Nuh Mehmet Baldöktü Anadolu LisesiThe Youth Parliament of Change Hacı Mustafa Gazioğlu İlköğretim OkuluAnimal Welfare Talas Yavru Vatan AnaokuluMaths through Games Atatürk Kız Teknik ve Meslek LisesiMigration across Europe Şehit Üsteğmen Ömer Mavi İlköğretim Okulu Take Nothing but Photos, Leave Nothing but Footprints, Kill Nothing but Time Baki Aye Simitçioğlu Anadolu Lisesi Survival Skills in Today's World Sami Yangın Anadolu LisesiOur World of Our Rights Adviye-Ahmet Eminoğlu İlköğretim Okulu Literacy Skills Development through Nature Poetry Rediscovery- Indoors and Outdoors Talas Nesrin Boysan AnaokuluThe Earth Cannot Be Recycled. Eco Kids - Eco Parents COMENİUS ÇOK TARAFLI OKUL ORTAKLIK BAŞVURULARI YEDEK LİSTESİ NoKurum AdıProje AdıHibe (Avro) 1Talas Fatma Mustafa Hasçalık İlköğretim Okulu Nature and Its Magic Sounds23000

6  T.C. Avrupa Birliği Bakanlığına bağlı AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı tarafından Hayatboyu Öğrenme Programı 2012 yılı teklif çağrısında Kayseri İl Milli Eğitim Müdürlüğünün Comenius Bölgesel Ortaklık ve Grundtvig Öğrenme Ortaklığı ile Gençlik Programı kapsamında da Eylem 4.3 Seminer projesi desteklenmeye uygun bulunmuştur.

7  Proje Bilgileri Proje TürüComenius Bölgesel Ortaklık Projesi Proje Tarihi Hibe Miktarı Avro Proje OrtaklarıRomanya, Kayseri Emniyet Müdürlüğü, Erciyes Üniversitesi, Behice Yazgan Anadolu Kız Lisesi, Ahmet Erdem Anadolu Ticaret Meslek Lisesi, Fatma-Mustafa Hasçalık İlköğretim Okulu Hareketlilik sayısı (varsa)24 Hareketliliğe Katılacak Öğretmen-Öğrenci Sayısı Güvenli İnternet Ortamlarının Oluşturulması ve Yaygınlaştırılması

8  Türkiye’de internet kullanımı yoğun bir şekilde artarken internetin bilinçsiz ve yanlış kullanılması nedeniyle tehditler de artmaktadır. Bu tehditlerin özellikle öğrencilerin akademik ve sosyo-kültürel yaşam üzerinde olumsuz etkileri vardır. Gerçekleştireceğimiz bu Comenius Bölgesel Ortaklık projesi ile konunun önemi hakkında veli ile öğretmenlerin bilinç ve farkındalık düzeyini artırarak bu tehditleri minimum seviyeye azaltmayı amaçlıyoruz. Güvenli İnternet Ortamlarının Oluşturulması ve Yaygınlaştırılması

9  Proje Faaliyetleri  Güvenli internet ortamını oluşturmak için öntest yardımıyla mevcut durumu analiz etme  Yerel ortak Erciyes Üniversitesi ile internetin bilinçsiz ve yanlış kullanımının öğrenciler üzerinde psikolojik ve sosyo-kültürel etkilerini araştırmak ve paylaşmak sonuçları öğretmenler ve veliler ile paylaşmak  Araştırma sonucunda belirlenen problemleri çözmek için çalıştay düzenlemek  Güvenli internet kullanımının oluşturulması ve yaygınlaştırılması için seminer düzenlemek  Ortak ülkede konuyla ilgili uygulamaları inceleyip Türkiye'deki uygulamalarla karşılaştırmak ve bunları e-kitap ile paylaşmak  Veli bilincini artırmak için broşür hazırlamak  Öğrenciler tarafından materyal köşesi, karikatür yarışması ve gala show hazırlamak  Projenin başarısını ölçmek için proje başında uygulanan öntestin aynı hedef gruba yeniden uygulamak Güvenli İnternet Ortamlarının Oluşturulması ve Yaygınlaştırılması

10  Proje Çıktıları  Yapılan öntest-sontest sonuçları  Yanlış ve bilinçsiz internet kullanımının araştırma sonuçları  Araştırma sonuçların belirlenen problemleri çözme amacıyla yapılacak olan çalıştay sonuçları  Website, kurum sitelerinde bilgilendirici bloglar, okullarda görsel panolar  Gala show  Güvenli internet materyal köşesi  El broşürü  Veli, öğrenci ve öğretmen bilincini artırma  Evlerde güvenli internet kullanımını artırma  Uluslararası konferans  E-kitap Güvenli İnternet Ortamlarının Oluşturulması ve Yaygınlaştırılması

11  Proje Bilgileri Proje TürüGrundtvig Öğrenme Ortaklığı Proje Tarihi Hibe Miktarı Avro Proje OrtaklarıLitvanya, Bulgaristan, İtalya, Yunanistan, Türkiye Hareketlilik sayısı (varsa)12 Hareketliliğe Katılacak Öğretmen-Öğrenci Sayısı 4 öğrenci / 8 öğretmen Eko-bilincin Geliştirilmesi için Yaklaşım ve Stratejilerin Paylaşılması

12  Eco-task projesi çevre bilincini artırma yöntem ve araçları analiz etme ve sergileme, uluslararası boyutta en iyi uygulamaları toparlama ve kendi yerelimize adapte etmeyi hedeflemektedir. Ayrıca kişilerin doğayı koruma, yaratıcılık ve yenilikçilik ruhlarını geliştirme, kendilerini küresel çevre üzerinde değişiklikler yapabilecek aktif katılımcılar gibi hissetme, doğayı korumayı öğrenme, tecrübeleri paylaşma ve harekete geçme gibi konularda öğrenme alanına sahip olmalarını hedeflemektedir. Projenin amacı uluslararası düzeyde deneyimleri paylaşmak, diğer ülkelerden iyi uygulamaları almak, toplum zihninde konunun yayılmasını sağlamak ve doğaya zarar vermeden insanların modern ve lüks bir dünyada yaşayabileceklerini göstermektir. Eko-bilincin Geliştirilmesi için Yaklaşım ve Stratejilerin Paylaşılması

13  Proje Faaliyetleri  Alan araştırması yapmak, iyi uygulamaları toparlamak, dönüştürülmüş atıklar hakkında etkili ve anlaşılabilir bilgi toplamak  Eğitim, uygulama, yaratıcılık – proje çalışmaları, yarışma, sunumlar ve seminerler- yoluyla çevre bilinci geliştirmek ve uygulamalı çalışmalar ve kendilerini ifade edebilecekleri yöntemlerle gençler ve çocuklar üzerinde eko-davranışsal beceriler geliştirmek  Doğa ve ekolojik çevre ile derslerin bağdaştırılması: (örnek: matematik ve doğa)  Ortak ülkelerde özellikle doğa bilinci ve bunun geliştirilmesiyle ilgili kurumları yerinde ziyaret etme  İnsanların bilgi edinebileceği, doğayla ilgili yenilikleri ve başarılı çalışmaları takip edebileceği, aynı anlayışa sahip insanlarla iletişime geçebileceği, çevreyi koruma hakkında kendi yaptıkları çalışmaları paylaşabilecekleri bir öğrenme/öğretme portalı oluşturmak. Eko-bilincin Geliştirilmesi için Yaklaşım ve Stratejilerin Paylaşılması

14  Proje Çıktıları  Eğitilmiş öğretmenler (her ülkede öğretmen)  Genç insanların çevre bilincinin artırılması (ortak ülkedeki öğretmenler edinecekleri bilgiler ışığında çevre ve konuları birleştiren çevre bilincini ve farkındalığı artıran en az 2 ders hazırlayacak)  Çevre problemlerini çözmede gençlerin aktif katılımı (yarışma, seminer, sunu, öğretmenlerle birlikte proje çalışmaları)  Daha proaktif toplum (her ortak ülkede yaygınlaştırma faaliyetleri, projenin tüm sonuçlarının sunulacağı final çalıştayı)  Çevre konuları üzerine geliştirilmiş kamu bilgilendiricileri (portal, proje materyallerini içeren CD, projenin yaygınlaştırılması) Eko-bilincin Geliştirilmesi için Yaklaşım ve Stratejilerin Paylaşılması

15  Demokrasinin Gençlik Fotoğraflarına Yansımaları Proje Bilgileri Proje TürüGençlik Projesi Eylem 4.3 Seminer Proje Tarihi Hibe Miktarı Avro Proje OrtaklarıAlmanya, Çek Cumhuriyeti, Litvanya, Romanya, İtalya, Estonya, Türkiye Hareketlilik sayısı (varsa)24 Hareketliliğe Katılacak Öğretmen-Öğrenci Sayısı 20 Genç 4 Lider

16  Kayseri MEM olarak Kasım 2012 tarihleri arasında ortaklarımızla birlikte Eylem 4.3 Seminer ‘Demokrasinin Gençlik Fotoğraflarına Yansımaları’ isimli projeyi gerçekleştireceğiz. 6 farklı ülkeden 24 gencin yer alacaktır. Projenin amacı günlük yaşamda kültürel çeşitlilik ve demokrasi bilincinin artırılması, mevcut gençlik katılımın ve aktif vatandaşlık gerçeklerini analiz etme, yerel geleneklere gençlik katılımının önemini vurgulama, demokrasiyi algılayışımızı fotoğraflara aktarmayı içermektedir. Proje Faaliyetleri Fotoğraf teknikleri hakkında sunumlar Kültürel çeşitlilik ve demokrasi hakkında beyin fırtınası Fotoğraf turu Yerel otoritelere ziyaretler Dış mekan aktiviteleri Sergi hazırlığı, Demokrasinin Gençlik Fotoğraflarına Yansımaları

17  Katılımınız için teşekkürler…


"Kayseri İl Milli Eğitim Müdürlüğü 2012 Yılı Teklif Çağrısında Kabul Edilen AB Projelerinin Açılış ve Bilgilendirme Toplantısına Hoşgeldiniz 04.10.2012." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları