Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Yechicken Kurumsal Kimlik  Yechicken markası Türkiyedeki 2 milyar dolarlık fastfood sektöründe Amerikan sermayeli restoran zincirlerine alternatif olarak.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Yechicken Kurumsal Kimlik  Yechicken markası Türkiyedeki 2 milyar dolarlık fastfood sektöründe Amerikan sermayeli restoran zincirlerine alternatif olarak."— Sunum transkripti:

1

2 Yechicken Kurumsal Kimlik  Yechicken markası Türkiyedeki 2 milyar dolarlık fastfood sektöründe Amerikan sermayeli restoran zincirlerine alternatif olarak kurulmuştur. KFC, Popeyes gibi restoran zincerleri ile aynı altyapıyı içeren konsept bir çalışmadır. Özellikle günümüz şartlarında hızlı yaşam prensipleri benimsemiş genç nüfus Türkiye nüfusu içindeki %40 aşan oranı hesaba katıldığında fastfood sektörünün önümüzdeki yıllarda daha da büyüyeceği aşikardır. Yechicken markası tamda bu noktada genç kitleyi hedef alan konsept çalışmaları ve büyük markalardan sıyrılmasını sağlayan segmentasyon farkı ile %100 Türk menşeili bir marka olarak şekillenmiştir.

3 Yechicken Sistemi  Kurumsal Logo(1-1)  Kurumsal Kıyafet(1-2)  Kurumsal Ambalaj Ürünleri(1-3)  Mimari Yapı(1-4)  Kurumsal Elektronik Haberleşme(1-5)  Çağrı Merkezi Altyapısı (1-6)  Franchise sistemi için oluşturulmuş veri bankası (server) altyapısı (1-7)  Ürün Tedariği ve çözüm ortakları bileşeni (1-8)

4 1-1 Pesinden kosturan lezzet

5 1-2

6 1-3

7 1-4 Mimari Yapı  Mimari yapı çalışmaları yapılırken oluşturulan konsept dışında özellikle elektrik ve kanalizasyon altyapısında zaman içinde oluşabilecek bütün handikaplara karşı çözüm mekanizmaları oluşturulmuştur. Örneğin her cihaza ayrı tesisat çekilerek birinin arızalanması durumunda diğerlerini etkilemesi önlenmiştir ve yahut kanalizasyondaki herhangi bir tıkanma durumuna karşı müdahale kapakları oluşturulmuştur. Tüm bu çalışmalar fastfood sisteminin getirmiş olduğu gerekliliklerdir. Fastfood sektöründe sistemin duraksaması gibi bir durum söz konusu olamayacağı için sisteme sekteye uğratabilecek tüm olumsuzluk ihtimallerine karşı önlem alınması gerekmektedir. Bu projede bu durumun üzerinde itina ile durulmuştur.

8 1-4

9

10

11 1-5 Kurumsal Elektronik Haberleşme  Bu sistemde verilecek olan franchiselar ile ana merkez arasında ürün tedariği, anlık talepler ve restoranın işleyişi ile ilgili verilerin aktarılması konusunda kurumsal bir mail hattı oluşturulmuştur. Oluşturulan bu hat sayesinde büyümenin getireceği dezavantajlar öncelikli önlemler alınarak minimum düzeye çekilmesi amaçlanmıştır.

12 1-6 Çağrı Merkezi Altyapısı Bu çalışmada öncelikli amaç paket servis için gelen çağrılara kurumsal bir yaklaşımla cevap vermektir. Bu amaç doğrultusunda 444’lü çağrı hattı oluşturulmuş karşılama mesajı ile doğru yönlendirme sağlanması amaçlanmıştır. Kurulan altyapı oluşabilecek sıkıntılara karşı müşteri memnuniyetini ve sistem içindeki kontrol mekanızmalarını arttırmak için konuşma kayıtlarını tutmaktadır. En önemlisi bu sistem büyüme ile birlikte paket sevis organizsyonunun merkezden yönetilmesini sağlayacaktır.

13 1-7 Franchise sistemi için oluşturulmuş veri bankası (server) altyapısı Server altyapısı merkezin tüm restoranların satış, stok, personel giriş çıkışı gibi verilerini saklarken aynı zamanda gün ay ve yıl bazlı olarak satış analizlerini yapabilme imkanı sunmaktadır. Dolayısı ile büyüme ile birlikte merkez, ürün tedariğinde bu analizleri baz alarak sevkiyat yapabilcektir. Ayrıca yapılan analizler doğrultusunda gün bazlı veya lokasyon bazlı kampanyalar düzenlenerek daha bilinçli satış stratejileri oluşturulacaktır.

14 1-8 Ürün Tedariği ve Çözüm Ortaklığı Bileşeni Büyümenin getirdiği en büyük dezavantajlardan biride hammadde sevkiyatının düzenlenmesidir. Yechicken sistemi bunun bilinci ile kurulmuştur. Farklı lokasyonlardaki açılacak restoranlara günlük haftalık ve aylık olarak ürün sevkiyatını gerçekleştirebilecek çözüm ortakları ile çalışmaktayız. Bunlar şu şekilde formülize edilebilir:

15 1-8 Bütün gıda ve sarf malz. sevkiyatı ürün cinsine göre günlük, haftalık ve aylık periyotlarla başlangıç olarak Marmara İç anadolu ve Ege bölgelerindeki açılacak olan lokasyonlara istat gıda tarafında yapılmaktadır. Bütün reklam ve bilişim çalışmaları fiajans tarafından her bölgeye uygulanacaktır.


"Yechicken Kurumsal Kimlik  Yechicken markası Türkiyedeki 2 milyar dolarlık fastfood sektöründe Amerikan sermayeli restoran zincirlerine alternatif olarak." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları