Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

BİR İŞLETMENİN HEDEFİ 1.Müşteri kazanmak 2.Müşterileri firmada tutmak 3.Müşterileri arttırmak.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "BİR İŞLETMENİN HEDEFİ 1.Müşteri kazanmak 2.Müşterileri firmada tutmak 3.Müşterileri arttırmak."— Sunum transkripti:

1 BİR İŞLETMENİN HEDEFİ 1.Müşteri kazanmak 2.Müşterileri firmada tutmak 3.Müşterileri arttırmak

2 TEMEL SORU ŞU; BAŞARILI FİRMALARIN ARKASINDAKİ GÜÇ NEDİR ? FARKLILIK TEMELİNDE BİR PAZARLAMA ANLAYIŞI KENDİNİZE ÖZGÜLÜK YARATMA

3 Mü ş teri Rakip Ş irket

4 HANGİ PAZARDA FAALİYET GÖSTERİYORSUNUZ ? NE YAPIYORSUNUZ ? NE YAPMALISINIZ ?

5 HAYATLARINI KOLAYLA Ş TIR KULLANIM ALANI KULLANIM SÜREC İ SORUNU ÇÖZME HAYATI KOLAYLA Ş TIRMA

6 DO Ğ RU B İ R REKABET ÜSTÜNLÜ Ğ Ü RAK İ B İ NE GÖRE SEN İ FARKLILA Ş TIRAN NED İ R

7 PAZARLAMA M İ YOPLU Ğ UNU A Ş GERÇEKTE HANG İ İŞİ N İ Ç İ NDES İ N İ Z ?

8 İŞİ N İ Z İ YEN İ DEN KE Ş FED İ N İŞİ N İ Z İ N ALT UNSURLARI NELERD İ R ?

9 TOPLAM ÇÖZÜM Şİ RKET İ OL İ HT İ YACIN ÖTES İ NE ÇIK, SORUNLARI ÇÖZ.

10 ÜRÜNÜNÜ SATIN ALACAKLAR KİMLER? BÖLÜMLENDİR HEDEFLE KONUMLANDIRMA

11 TÜKETİCİLERİN İHTİYAÇLARINI ÖĞREN VE KARŞILA ANCAK; ESAS OLAN GİZLİ İHTİYAÇLARI GÖREBİLME TÜKETİCİLER ÜRÜNÜNÜZDEN NE FAYDA ELDE EDECEKLER

12 K A H V E Y İ D E Ğ İ L D U M A N I N I S A T !

13 HERKES OLMAYANI ARAR !

14 REKLAM VE PAZARLAMA DUYGULAR, D İ KKAT, Ö Ğ RENME VE HAFIZA

15 ÖNCE TUTUM YARAT DAVRANI Ş SONRA

16 PAZARLAMA BA Ş ARISI: İ LG İ ALANI + GERÇEKL İ K ALANI

17 DÖRT MEVS İ M PAZARLAMA Kapanma/ zamanı De ğ i ş me zamanı Yarı ş ma zamanı Dura ğ anla ş ma

18 İ KNA ETME POZ İ T İ F ALGI YARATMA

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34

35

36


"BİR İŞLETMENİN HEDEFİ 1.Müşteri kazanmak 2.Müşterileri firmada tutmak 3.Müşterileri arttırmak." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları