Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Dijital Dünya Verilerine Genel Bakış Dünya Nüfusu : 6.930.000.000 Dünyadaki İnternet Kullanıcıları : 2.095.000.000 Dünyadaki Domain Sayısı: 135.384.000.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Dijital Dünya Verilerine Genel Bakış Dünya Nüfusu : 6.930.000.000 Dünyadaki İnternet Kullanıcıları : 2.095.000.000 Dünyadaki Domain Sayısı: 135.384.000."— Sunum transkripti:

1

2

3 Dijital Dünya Verilerine Genel Bakış Dünya Nüfusu : Dünyadaki İnternet Kullanıcıları : Dünyadaki Domain Sayısı: Tr’deki İnternet Kullanıcı Sayısı: Tr’deki Facebook Kullanıcı Sayısı: Tr’deki Twitter Kullanıcı Sayısı: Tr’deki Linkedin Kullanıcı Sayısı:

4 SOSYAL MEDYA = İNSAN

5 -Sosyoloji -Psikoloji -Alışkanlıklar -Ekonomik şartlar

6 NELER OLUYOR?

7 WEB2.0 ile birlikte kullanıcılar izleyici kimliklerinden katılımcı kimliklerine geçiş yapıyorlar.

8 NELER OLUYOR? Tüketici alışkanlıkları ve rekabet koşulları değişiyor.

9 Tek Taraflı İletişim Ölçümlenemez Çift Yönlü İletişim Ölçümlenebilir Geleneksel Medya Online Medya

10 MARKALAR NEDEN SOSYAL MEDYA’DA OLMALI?

11 -Herkes orada, tüketici ve rakip -Satın alma eğilimi yüksek -Arkadaş ve seçme eğilimi var -Haber alma ve bilgi paylaşımı -Alışkanlıklar ve yaşantılar değişiyor

12 MARKANIZA UYGUN MECRALAR HANGİLERİ?

13 -Hangi mecra ne amaçla kullanılıyor? -Hedef kitle hangi mecrada? -Her mecra da olmalı mıyım? -Her marka sosyal medyada olmalı mı?

14 DOĞRU SOSYAL MECRALARI KULLANMAK?

15 -Facebook, -Twitter, -Linkedin, -Pinterest, - Google+, - Youtube, - Foursuquare, -Instagram

16 Sosyal medya Paylaşımcı bir ortamdır!

17 Ayrıca; Sosyal medya! Erişilebilirdir. Etkileşim vardır. Günceldir. Kalıcılık vardır. Ölçülebilirdir.

18 MARKALAR İÇİN SOSYAL MEDYA NEDEN ÖNEMLİ? -Fan sayısı -Konumlandırma -İç görü -Sadakat -Reklam -Algı-bilinirlik -Pazarlama -Ölçümleme -Satış -

19 SOSYAL MEDYA HESAP YÖNETİMİ PLANLAMASI NASIL OLMALI?

20 Sosyal Mecralar İçerik Türü İletişim Dili Dinleme Topluluk Yönetimi Yaratıcı Uygulamalar Monitoring Optimizasyon Kriz Yönetimi

21 SOSYAL MEDYA = DİJİTAL PAZARLAMA

22 DİJİTAL PAZARLAMA’NIN 2013 YILINDA, PAZARLAMA BÜTÇELERİNDEN ALACAĞI PAY %30!

23 ALTERNATİF DİJİTAL PAZARLAMA MECRALARI?

24 -Bloglar -Adwords -Seo -Viral videolar - marketing -Mobil marketing - Forumlar -Ads. -Qr Code -Advergame -Wiki

25 UNUTMAYIN; HER MARKANIN BİR RUHU VE KARAKTERİ VARDIR.

26 Bir markanın karakterini anlamlandırmak için, markayı bir ünlüye benzetmek işleri oldukça kolaylaştırır...

27 Dijital Pazarlama Stratejisi Geliştirirken Nelere Dikkat Etmeliyiz?

28 -Rakip analizi -Ürün global mi yerli mi? -Hedef kitle hangi mecrada? -İçerik belirlenmeli(1 ay izlenmeli) -Kullanıcılarla konuşmalı, onları dinlemeli gerekiyorsa kampanya dilini değiştirmeli -Zamanlama yapmalı, günlük aktif zamanları belirlemeli -Proje takvimi oluşturmalı -Marka takvimi oluşturulmalı -Şeffaf olmalı, özür dilemeyi bilmeli, -Dil ve ton belirlemeli -Etik kurallara önem göstermeli

29 PEKİ TÜM BU İŞLERİ KİM YAPACAK?

30 SOSYAL MEDYA UZMANI NE İŞ YAPAR?

31 -İyi metin yazar,içerik üretir. -Analisttir, raporlama yapar. -Yaratıcıdır. -Sosyal bir insandır ve sosyolojiden anlar. -Stratejisttir. -Araştırmacıdır. -Pazarlamacıdır. -Disiplinlidir. -Takip eder, trendleri izler. -Proje yönetir.

32 DAHA AKİTİF KULLANIR SOSYAL MEDYAYI? KİM

33 CEVAP ?

34 ALEX DE SOUZA

35


"Dijital Dünya Verilerine Genel Bakış Dünya Nüfusu : 6.930.000.000 Dünyadaki İnternet Kullanıcıları : 2.095.000.000 Dünyadaki Domain Sayısı: 135.384.000." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları