Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

MEDYANET DISPLAY REKLAM ÜRÜNLERİ Facebook/MedyaNet360.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "MEDYANET DISPLAY REKLAM ÜRÜNLERİ Facebook/MedyaNet360."— Sunum transkripti:

1

2 MEDYANET DISPLAY REKLAM ÜRÜNLERİ Facebook/MedyaNet360

3 MedyaNet, Türkiye’nin en geniş online reklam ağıdır. Display, Mobil, Online Video, Performans Odaklı Dijital Pazarlama olmak üzere 4 dijital alanda hizmet vermektedir. MedyaNet IAB Türkiye üyesidir. Hakkımızda

4 Felsefemiz Reklamverenlere ve yayıncılara dijital dünyada yarattığımız değer ve tecrübe ile şeffaf bir hizmet sunmaktayız. Reklamverenlerin dijital reklamcılıkta çözüm ortağı olarak maksimum potensiyellerine ulaşmaları için çalışmaktayız.

5 TÜRKİYE DİJİTAL ORTAMI

6 18 MİLYON+ GENİŞBANT KULLANIMI Türkiye’de Online Nüfus 35 milyon kullanıcı TC Ulaştırma Bakanlığı

7 Türkiye’de Online Nüfus Internet Penetrasyonu: %45 Dünyada 13. sırada Avrupada 5. sırada

8 Türkiye’de Online Nüfus: cinsiyet dağılımı Gemius

9 Türkiye’de Online Nüfus: yaş dağılımı Gemius

10 Avrupa’da en yüksek « ENGAGEMENT »a sahip 3. ülke Türkiye’de Online Nüfus: reklam etkileşimi Comscore

11 Türkiye internet kullanıcılarının yaklaşık %50’i internetten gazete ve haber okumaktadır. Türkiye AB SES grubu internet kullanıcılarının yaklaşık %60’ı internetten gazete ve haber okumaktadır. Türkiye internet kullanıcılarının yaklaşık %30’u internetten TV, film, video izlemek te veya bedava indirmektedir. Türkiye yaş arası internet kullanıcılarının %20’si internetten radyo dinlemektedir. Türkiye’de Online Nüfus: online davranışlar Gemius

12 MedyaNet Display

13 41 yayıncı tekil kullanıcı sayfa görüntülenmesi Türkiye Internet kullanıcılarının %86*’sına erişim *Gemius İlk bakışta;

14 Yayıncılar

15 Spor Haber TV Kanalları Teknoloji Kadın Sağlık Seyehat ve Tatil Otomobil Eğlence Rehber ve Kaynak Sosyal Ağ Yiyecek& İçecek Yiyecek& İçecek Oyun Erkek Müzik Portal Finans Kategoriler

16 Bilinirlik yaratma Markalı içeriğin deneyimletilmesi Bilgi toplama Çizgi üstü aktivitelerin tamamlanması ya da geliştirilmesi Ürünle ilgili satınalma kararına yönlendirme ve kazanılan medya kapabilitesi yaratmak Display Reklam Modelleri

17 Standart banner Rich media Advertorial Sponsorluk Mailing MedyaNet Display Reklam Modelleri

18 Standart Banner

19 Gösterim bazlı yayınlar (CPM) - Bombardıman - Portal bazlı Tıklama bazlı yayınlar (CPC) Banner: Kampanya Modelleri & Fiyatlandırma

20 Yayıncının Sitesinde Gösterim Hacmi (toplam & unique) Click Hacmi (Toplam & unique) CTR CPC Banner: Raporlama

21 Fark edilir Küçük dosyalar Tıklanabilir – Call to action Parlak renkler Az yazı Tasarımın püf noktaları & Yönlendirme Nereye yönlendirdiğiniz çok önemli!

22 Banner: Başarılı Banner Örneği

23 Rich Media

24 Anlat bana, ben unuturum.. Gösterirsen, belki hatırlarım.. Dahil et ve anlayayım... Konfüçyüs

25 Gördüklerini 30% Görüp duyduklarını 50% Görüp, duyup, dokunduklarını 70-90% hatırlarsın!

26 Rich media etkisi

27 Markalı içeriğin deneyimletmesi Çizgi üstü aktivitelerin tamamlanması ya da geliştirilmesi Data Toplamak Kazanılan medya kapabilitesi yaratmak Rich Media: Kullanım Amacı

28 Rich Media, site ziyaretlerini üç-kat arttıyor; Video kullanılırsa, altı-kat arttırıyor Formatlar bazında site ziyaretleri 600% 500% 400% 300% 200% 100% 0% Standart BannerRich MediaRich Media + Video x3 x6

29 Impression Bazlı Satın Alma! Fiyat ve Satınalma Modelindeki Esneklik

30 Herkese her seferinde göstereceğim Yayın Modelleri

31 Hedefleme CoğrafiDavranışsal

32 Kategorik kullanım Yayın Modelleri

33 Frequency Capping Yayın Modelleri

34 Retargeting Yayın Modelleri

35 Rich Media: Kampanya Modelleri Rising Stars

36 Yaratıcı çalışmanın ağırlığı (banner & rich media) Kullanılacak banner yeri Rich Media: Kampanya Fiyatlandırma

37 Yayıncının Sitesinde Gösterim Hacmi (toplam & unique) Click Hacmi (Toplam & unique) CTR CPC Etkileşim Oranı, hacmi,süresi, maliyeti Rich Media: Raporlama

38 Multimedia kullanımı Interaktivite Kampanyaya uyumlu İlişki yaratacak Rich Media: Tasarımın Püf Noktaları & Yönlendirme

39 MedyaNet Rich Media: MedyaNet Adserver altyapısı ile sunulan rich media modülü; reklamverenlerin zenginleştirilmiş dijital reklam içeriklerinin, uygun bütçelerle geniş kitlelere ulaşmasını sağlar. MedyaNet Adserver altyapısı ile yayınlanan rich media örnekleri:

40 Advertorial

41 Bilinirlik / farkındalık yaratma İçerikle bütünleşik marka konumlaması:daha entegre, daha güvenilir Ürün, hizmet, servis, aktivite ile ilgili daha detaylı bilgi verilmesi Advertorial: Kullanım Amacı «İçerik kraldır!»

42 Advertorial: Kampanya Modelleri & Fiyatlandırma Gün bazlı fiyatlandırma Portal bazlı fiyatlandırma

43 Yayıncının Sitesinde Haber görüntülenme hacmi Haber detay clicklenme hacmi Haber paylaşım oranı Sayfada kalış süresi Click Hacmi (Toplam & unique) CTR CPC Advertorial: Performans / Ölçüm Kriterleri

44 Başarılı örnek: UIP – Battleship Advertorial

45 Advertorial: Tasarımın Püf Noktaları & Yönlendirme Uygun mecra seçimi Reklam gibi görünmemesi Dikkat çekici görsel Kısa ve net başlık spot kullanımı Portal içeriğine uyum olması Detay sayfa kısa ve anlaşılır bilgi verilmesi Detay bilgi için yönlendirme yapılması

46 Sponsorluklar

47 Bilinirlik / farkındalık yaratma İçerikle bütünleşik marka konumlaması Sponsorluklar: Kullanım Amacı

48 Yayıncının Sitesinde Erişim, frekans Gösterim Hacmi (toplam & unique) Click Hacmi (Toplam & unique) CTR CPC Etkileşim Oranı, hacmi,süresi, maliyeti Yeniden gelme oranı Paylaşım oranı Sponsorluklar : Performans / Ölçüm Kriterleri

49 Sponsorluklar : Kampanya Modelleri & Fiyatlandırma Mecra ve proje bazlı fiyatlandırma

50 Sponsorluklar: Başarılı Örnekler

51 Mailing

52 Direct marketing Bilinirlik / farkındalık yaratma İçerikle bütünleşik marka konumlaması Hedefleyebilme, kişiselleştirebilme Mailing: Kullanım Amacı

53 Yayıncı Tarafında Gönderim adedi,maliyeti Açılma oranı, maliyeti Etkileşim Oranı, hacmi,süresi, maliyeti Mailing: Performans / Ölçüm Kriterleri

54 Facebook/MedyaNet360


"MEDYANET DISPLAY REKLAM ÜRÜNLERİ Facebook/MedyaNet360." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları