Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

HAKKIMIZDA Türkiye’de sektöründeki önde gelen kuruluşlardan biri olan SARAY BİSKÜVİ, tesislerinin büyüklüğü ve teknolojisi ile dünya bisküvi ve çikolata.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "HAKKIMIZDA Türkiye’de sektöründeki önde gelen kuruluşlardan biri olan SARAY BİSKÜVİ, tesislerinin büyüklüğü ve teknolojisi ile dünya bisküvi ve çikolata."— Sunum transkripti:

1

2 HAKKIMIZDA Türkiye’de sektöründeki önde gelen kuruluşlardan biri olan SARAY BİSKÜVİ, tesislerinin büyüklüğü ve teknolojisi ile dünya bisküvi ve çikolata üreticileri arasında yer almaktadır. Dünya’ya açılmış bir gıda üretim tesisi olan Saray’da çağdaş bir üretim ve işletme anlayışı egemendir. “ Just in Time ”, yani “tam zamanında” üretim yaklaşımı tesisin pazar koşullarına bağlı olarak, hızlı bir biçimde üretim miktarını ayarlayabilmesini ifade eder. Tam zamanında üretim yaklaşımı, dünya pazarındaki anlık değişimlere, hızlı tepki vermeyi kolaylaştırmaktadır.

3  Saray markasının yurt içindeki ve yurt dışındaki başarısının arkasında ürün kalitesi ile müşteri memnuniyeti ilkesi ve rekabetçi firma politikası yatıyor. Saray ürünleri en küçük yerleşim birimindeki bakkallardan, en büyük alışveriş merkezlerindeki hipermarketlere kadar Türkiye’nin dört bir yanındaki satış noktalarında tüketicisi ile buluşmaktadır.  Her biri kendi segmentinde lezzet ve kalite öncüsü olarak kabul edilen 400’ü aşkın ürün çeşidine sahip bulunan SARAY’ın AR-GE departmanı her yıl 40’ı aşkın yeni ürünü tüketicilerle buluşturuyor.  Türkiye’de, büyük ulusal zincir mağazaların yanı sıra yöresel marketlerin raflarında da bulunduğu gibi, yurt dışında da Merkez İhracat birimi, İstanbul İhracat Müdürlüğü ve yurtdışı distribütörleri aracılığıyla 70’i aşkın ülkeye Saray markalı ürünleri ihraç ediyor ve bu ülkelerdeki tüketicilerin lezzet ve tat anlayışına uygun olarak kendi Ar-Ge laboratuarlarında geliştirdiği ürünlerini sunuyor. Aynı zamanda Saray markası 120 ye yakın ülkede tescil edilmiştir. Güçlü duruşunu tescilli markası ile sürdürmektedir. Ar-Ge çalışmalarıyla sektörde öncü konumda bulunan Saray, aynı zamanda yurtdışındaki üretim tesisleriyle Türkiye’nin gücünü uluslararası arenada temsil ediyor.

4  ÖYKÜMÜZ 1959 ‘DA BAŞLAR 1959 yılında tohumu toprağa düşen bir ulu çınar. Baba Kamil Özdağ’ın müteşebbis ruhuyla doğum yeri olan Karaman’da başlayan bir süreç. Özdağ Ailesi Karaman’ın yerli eşrafından ve tanınmış tüccar ailelerinden biridir. Kamil Özdağ ailesinin de desteği ile kendi yüksek çabalarını ve kabiliyetini birleştirerek gıda ticareti yapmak üzere ticari hayata atılmış, gıda ürünlerinin bir kısmıyla ilgili adından söz ettirecek başarıya ulaşmıştır. Dürüst sözüne güvenilen, kaliteye, hizmete, yenilik ve reklama önem veren anlayışı ile kısa zamanda yöresinde saygı duyulan bir esnaf olmuştur.  1981 yılında şekerleme üretimiyle endüstriyle hayata adım atan Saray Bisküvi ve Gıda Sanayi A.Ş. bugün Karaman ve Kırklareli üretim tesislerinde yaklaşık m2 kapalı alanda ve alanında uzman, yaklaşık 2 bin kişilik bir ekiple günlük 400 ton kurulu kapasiteye ulaşan tesislerinde üretim yapmaktadır.

5

6  VİZYONUMUZ;  Dünya tüketicileri için, farklı, kaliteli, enerjik, sağlıklı ve her yaş grubuna hitap ederek güven veren SARAY markalı ürünler sunarak, bir dünya gıda devi haline gelmektir. MİSYONUMUZ; Uluslararası boyutlarda, insana hizmet ilkesinin ışığında faaliyetlerimize yön vermek..

7  Kalite garantisi anlayışı;  “ YILLARIN KALİTESİ ve GÜVENİYLE… ” cümlesiyle sloganlaşmıştır…

8  SE-K-A SAR VAKFI (Semiha-Kamil-Adnan Özdağ Eğitim, Sağlık ve Sosyal Hizmet Vakfı) SEK-A-SAR Vakfı DİKİLEN FİDANLARIN ÜLKENİN GELECEĞİ olduğu bilinciyle büyük çaplı ağaçlandırma çalışmalarını planlı şekilde yürütüyor… EĞİTİME DESTEK  Karaman’da kurulacak olan Karamanoğlu Mehmet Bey Üniversitesi için Fen-Edebiyat Fakültesi bina inşaatı tamamlanmış ve teslim edilmiştir. Bakanlar kurulu kararı ile de Kamil Özdağ Fen Fakültesi olarak eğitime başlayacaktır.bilinciyle büyük çaplı ağaçlandırma çalışmalarını planlı şekilde yürütüyor…  TRAFİK

9  » Saray Bisküvi'de Çevre Yönetim Sistemi'nin sürekliliğini sağlamak,sürekli gelişmeyi sağlamak » Alınacak tedbirlerle çevreye verilecek olumsuz etkileri gidermeye çalışmak, bütün faaliyet ürün ve hizmetlerimizde çevre etkilerine uygunluğunu sağlamak, » Reklam ve ilanlarla Çevre Politikasının çalışanlarımıza ve kamuoyuna duyurulmasını sağlamak » Atıkların tekrar değerlendirilmesini sağlayarak kirlenmeyi asgariye indirmek, » Yenilikleri yakından izleyerek iyileştirmeyi sürekli kılmak, » Çevre mevzuatlarına ve firmamızın çevre yönetmeliğine uymak, » Ekolojik dengeyi korumayı esas alan faaliyet ve hizmetleri yerine getirmek, » Verilecek eğitimlerle çalışanlarımızın çevre bilincine sahip olmasını sağlamak, » Rutin olarak çevre amaç ve hedeflerini izleyerek gerçekleştirmeye çalışmak, » Enerji ve tabii kaynak kullanımını azaltmak

10 -Yaklaşık 100 ülkede Saray markası ve alt markaları olan Çikilop, Prens, Gold, Tink, Sörf vb. ürünleri ile şirketimize tescillidir. - Saray, gıda sektöründen gelme, Anadolu'nun büyük ve köklü ailelerinden ÖZDAĞ ailesinin girişimidir. - Karaman, Kırklareli, Ukrayna ve Suudi Arabistan'da olmak üzere 4 tesisi bulunmaktadır. - Günlük 500 ton üretim yapabilme kapasitesi vardır -400 adetin üzerinde ürün üretilmektedir - Bisküvi, çikolata, kek, şekerleme, sakız, kraker, barlar, kaplamalı ürünler ve gofret çeşitlerinde üretim yapılmaktadır. - Saray'ın belli başlı markaları; Çikilop, Eldenele, Sörf, Tink, Gold, Buyrun, Collection, Çikonella, Tatpare, Roll Rex, Vagoon, Pool, Çıtır, Bistella, Pizza, Prens, Bebedili.

11 ÇİKOLATA ÖZEL SERİSPECİEL BİSKÜVİLER

12 ÇİKOLATALI BARLAR  MARSHMALLOW

13  KEKLER  GOFRETLER

14  KRAKERLER  KREMALILAR

15  PETİBÖR-BİSKÜVİ  ŞEKER-SAKIZ

16  KRUVASAN  LİGHT ÜRÜN

17  (MARKET-MAYIS 2007)

18  (İNSTORE-ARALIK 2006)

19  (CUMAERTESİ )

20  - ÖZNUR ATAK  -KEVSER KÜTÜKÇÜ


"HAKKIMIZDA Türkiye’de sektöründeki önde gelen kuruluşlardan biri olan SARAY BİSKÜVİ, tesislerinin büyüklüğü ve teknolojisi ile dünya bisküvi ve çikolata." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları