Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Bankacılık ‘ta Yeni CRM Yaklaşımları M

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Bankacılık ‘ta Yeni CRM Yaklaşımları M"— Sunum transkripti:

1 Bankacılık ‘ta Yeni CRM Yaklaşımları M
Bankacılık ‘ta Yeni CRM Yaklaşımları M. Armağan GÜRKAN VeriPark Satış ve Pazarlama Müdürü

2 Gündem VeriPark Başarı Hikayesi; Bankacılıkta Aktivite Tabanlı Yönetime Geçiş

3 VeriPark Türkiye’nin finans odaklı yazılım evi 1998’de kuruldu
260 kişilik bir ekip Istanbul, Dubai ve Mısır merkezli, İzmir’de geliştirme ekibi Çok kanallı Bankacılık’ta Türkiye’de pazar lideri Online Finans ve Finans CRM projeleri alanında Türkiye’de en çok proje yapmış, pazar lideri firma Türk bankacılığı bu kadar başarılı konumdayken aslında biz de finans sektörüne çözüm üreten bir yazılım evi olarak çok şanslıyız. Sadece finansal performans olarak değil, bankalarımız hizmet olarak da diğer dünya bankalarının ilerisinde. Bu yüzden de bu rekabetçi ve üstün hizmet kalitesini sağlayan ortamda kullanılmak üzere çözümler hazırlıyoruz. Kurulduğu ilk yıldan itibaren VeriPark finans sektörüne çözüm geliştiriyor, ilk proje Pamukbank internet bankacılığından, şimdi 30’a yakın bankada çalışan bir çoklu kanal mimarisi ürününe geldik, ikinci büyük ürün bankacılık CRM uygulaması VeriTouch , bir birini tamamlayan ürünler bu çalıştığımız bankalara da rekabet avantajı getiriyor © 2004 VeriPark

4 VeriPark Online Bankacılık Referansları

5 VeriPark Finans CRM Uygulamaları alanında Microsoft’un Dünya çapında iş ortağı!!
Türkiye de 2004 yılında geliştirmelerine başladığımız ve 2007 de Finansbank projesi ile VeriTouch ürünümüz microsoftla birlikte artık globalde tüm bankalara pozisyonladığımız bir ürün haline geldi. Geçen yıl tüm dünyadaki dynamics partnerları arasından en üstün başarı gösteren çözüm ortağı ödülü, 2010 ve 2011 yıllarında Finans alanında dünyada yılın en iyi çözüm ortağı seçildik ve dynamics crm alanında dünyada implementasyon yapan partnerlar arasında ilk 30 luk gruptayız

6 Sunumun başında bahsettiğim gibi Türkiye ‘de bu salonda yer alan katılımcıların yönettiği bankacılık çok ileri ve bu bizi hep daha fazla ne yaparızı düşünerek bizi ürünü farklılaştırma yönünde düşünmeye itiyor ve ürünün gelişmesinde yardımcı oluyor. Bu yüzden sunuma Mükemmel Müşteri deneyimi ve Yeni CRM Yaklaşımları adını verdik. Mükemmel Müşteri Deneyimi ile Hizmet ve Süreçlerde Fark Yaratma; Satışları ve Operasyonel Verimliliği Arttırma

7 Aktivite Tabanlı Müşteri Odaklı Yaklaşıma Geçiş!!
Sunumun başında bahsettiğim gibi Türkiye ‘de bu salonda yer alan katılımcıların yönettiği bankacılık çok ileri ve bu bizi hep daha fazla ne yaparızı düşünerek bizi ürünü farklılaştırma yönünde düşünmeye itiyor ve ürünün gelişmesinde yardımcı oluyor. Bu yüzden sunuma Mükemmel Müşteri deneyimi ve Yeni CRM Yaklaşımları adını verdik. Aktivite Tabanlı Müşteri Odaklı Yaklaşıma Geçiş!!

8 VeriTouch Referansları

9 VeriTouch –Bankacılık’ta Yeni CRM Yaklaşımları
Uçtan Uca Bankacılık Müşteri’yi 720 derece izleme Bireysel/Özel/Yatırım/Kobi/Kurumsal Bankacılık Satış Otomasyonu Kampanya Planlama, Ölçümleme, Sahaya Aktivite İndirme Sosyal Medya ile Entegre Kampanya/ Satış Şikayet/ Yönetimi Tüm birimler için tek ekran Outlook, mobilde, web de aynı deneyim Müşteri Memnuniyetini Tek Uygulama ile Sağlama Alternatif Kanalların Back-Office’i

10 720 Derece- BİREYSEL Tek Müşteri Görünümü

11 720 Derece- Tüm İlişkiler Ve Müşteri Portföyü Tek Ekranda

12 720 Derece- Tüm İlişkiler Ve Müşteri Portföyü Tek Ekranda

13 720 Derece- Tüm İlişkiler Ve Müşteri Portföyü Tek Ekranda

14 Bankada CRM ile İlgili Tüm Birimler Gününü Buradan Yönetiyor

15 Kampanya- Satış- Kanallar Entegre Credit Card Cross Sell Campaign
720 Derece Kampanya Kampanya- Satış- Kanallar Entegre Credit Card Cross Sell Campaign

16 Deadline ve atama kuralları ile günlük aktivite takibi
720 Derece Satış- Sahayı Online İzleme Ürün Hedefleri ve Aktivite Hedefleri Birlikte Deadline ve atama kuralları ile günlük aktivite takibi Müşteri toplantı notlarını tek bir yerden yönetme Otomatik takip aksiyonları ve görevleri yaratma Outlook takvimi ve aktiviteleri ile entegre Müşteri ile ilgili leri ve bilgilendirmeleri Outlook dan takip Satış gücü hedefleri ve takibi Kaç dış arama yaptı Kaç müşteri ziyareti yaptı (yeni/eski müşteri) Kaç yeni fırsat yarattı Kaç yeni başvuru aldı Ne kadar satış yaptı Kaç ürünü aktive etti/sattı

17 Kanallarla Entegre Şikayet
ve Talep Yönetimi

18 Sosyal Medya ile Entegre CRM Twitter/Facebook/LinkedIn

19 Dynamics CRM 2011 Kullanıcı dostu ve gelişmiş önyüz
Outlook ile birlikte çalışma Gelişmiş kurum içi birlikte çalışılabilirlik Tüm cihazlardan kullanabilme © 2011 VeriPark

20

21 70 Özel Bankacılık Kullanıcısı
Finansbank CRM 2007 yılında Özel Bankacılık için kullanılmaya başlandı CRM’den önce bir Bölge Yöneticisi 75 müşteriyi yönetiyordu CRM’den sonra bir Bölge Yöneticisi 100 müşteriyi yönetir hale geldi Banka Bireysel Bankacılık için 70 Bölge Yöneticisine sahip CRM olmadan, 95 Bölge Yöneticisinin aynı portfolyo ya hizmet vermesi gerekirdi CRM Finansbankın 25 tamzamanlı çalışandan tasarruf etmesini sağladı Yıllık masraf tasarrufu 70 kullanıcılı bir CRM projesinden 900,000 Euro 70 Özel Bankacılık Kullanıcısı 900,000 Euro Tasarruf Şu anda 1,960 kullanıcı

22 DubaiBank: “En gelişen Banka”
27 banka arasında 21. likten 2.liğe yükseldi Servis kalitesi - UAE Bank Kıyaslama Çalışması 2009: 2009 yılında Dubai Bank Ethos Consultancy’s Bank Kıyaslama Çalışmasında Dubai Bank 2.liğe ulaştı. Dubai Bank ‘En İyi İslami Banka’ ve ‘En Gelişen Banka’ ödülüne hak kazandı.Tüm dağıtım kanalları istisnai sonuçlar elde etti. Şube performansı %18.1 artış gösterdi. 2008’de %71.3 olan değer, 2009’a %89.4’e yükseldi. Çağrı merkezi performansı %48 artış gösterdi. 2008’de %41.9 olan değer, 2009’a %89.9’e yükseldi. Websitesi performansı %11.8 artış gösterdi. 2008’de %68.7olan değer, 2009’a %80.5’e yükseldi. Çağrı Merkezi performansında %48’lik artış Şube performansından %18’lik artış Source:

23 Satış takımı verimliliği %25 oranında arttı
Garanti Emeklilik Katkı payı %40 arttı Garanti Bankası şubelerinde sigorta ürünleri satmak istedi CRM 550 şubede, 650 kullanıcı ile kullanılmaya başlandı 335,000 özel emeklilik sahibi 2,5 milyon hayat sigortası sahibi Kampanya yönetimi ve satış süreçlerini otomatize Müşterinin 360 ekran görüntüsü sağlandı Pazar Payı %1 arttı Satış takımı verimliliği %25 oranında arttı

24 Teşekkürler…… www.veripark.com twitter.com/veripark
l


"Bankacılık ‘ta Yeni CRM Yaklaşımları M" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları