Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sinem BESLER BT Direktör Yardımcısı.  Altınyıldız Hakkında  Projeyi Gerçekleştirme Nedenlerimiz  Ürün Seçim Kriterlerimiz & Neden Paperwork?  Hangi.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Sinem BESLER BT Direktör Yardımcısı.  Altınyıldız Hakkında  Projeyi Gerçekleştirme Nedenlerimiz  Ürün Seçim Kriterlerimiz & Neden Paperwork?  Hangi."— Sunum transkripti:

1 Sinem BESLER BT Direktör Yardımcısı

2  Altınyıldız Hakkında  Projeyi Gerçekleştirme Nedenlerimiz  Ürün Seçim Kriterlerimiz & Neden Paperwork?  Hangi Birimlerde Kullanıyoruz?  Altınyıldız’da PaperWork Kullanımı  Paperwork’ün Öne Çıkan ve Çok Kullanılan Özellikleri  PaperWork Öncesi-Sonrası  PaperWork ile Yeni Fazlar GÜNDEM

3 Kuruluş Yılı : 1952 İlk İhracat Yılı : 1956 Halka Açılış Yılı : 1991 Markalar : Network, Fabrika, Que, Altınyıldız Classics, Arzu Kaprol, Beymen Business, T-Box, Divarese 2010 yılının son çeyreğinde Çerkezköy’deki yeni üretim tesislerine taşınan Altınyıldız m kapalı alanda, Tekstil ve Hazır Giyim alanlarında faaliyet göstermektedir. ALTINYILDIZ HAKKINDA

4  2010 yılı üretim rakamları Tekstilde %31 lik artış ile 9,5 milyon metre, Hazır Giyimde ise %43 lük artış ile 1,5 milyon adet olarak gerçekleşmiştir.  2011 yılı üretim rakamları Tekstilde %44 lük artış ile 13,7 milyon metre, Hazır Giyimde ise % 27 lik artış ile 1,9 milyon adet olarak gerçekleşmiştir.  2010 yılı brüt karlılığı %37 artarak 143,2 milyon TL, 2011 yılı brüt karlılığı ise %59 artarak 228,1 milyon TL olmuştur.  2010 yılı Grup’un çalışan personel sayısı 2676 kişi, 2011 yılı 3171 kişidir. RAKAMLARLA ALTINYILDIZ

5 REKLAMLARLA ALTINYILDIZ

6  2000’den fazla aktif tedarikçi ile çalışılıyor olması,  Gelen faturalar ve irsaliyelerin lokasyonlar arasında ve ofisler arasında taşınırken yaşanan zaman kayıpları,  Fatura onay-kontrol süreçlerinin istenilen süratte takip edilememesi,  Muhasebe işlemlerinin evrak dolaşımının ve onayının gecikmesi nedeniyle istenilen zamanda tamamlanamaması, PROJEYİ GERÇEKLEŞTİRME NEDENLERİ

7  Sürekli elden ele dolaşan belgelerin zaman içinde yıpranması,  Fiziksel arşivlerin sel, yangın gibi tehditlere açık olması,  Belgelerin digital ortama aktarılması ve onay süreçlerin daha etkin yönetilmesi ihtiyacı,  Arşive giderek sürekli doküman arama sırasında yaşanan zaman kayıpları,  Kağıt kullanımının azaltılması. PROJEYİ GERÇEKLEŞTİRME NEDENLERİ

8  GGSoft’un sadece Doküman Arşiv ve Yönetimi konusunda uzmanlaşmış bir yazılım firması olması,  PaperWork’ün yerli bir ürün olması,  GGSoft’un referansları ve başarılı projeleri,  Ulaşılabilir maliyetleri,  GGSoft’un tecrübeli ekibi ve desteği. ÜRÜN SEÇİM KRİTERLERİMİZ & NEDEN PAPERWORK?

9 HANGİ BİRİMLERDE KULLANILIYOR? Bilgi Teknolojileri Muhasebe ve Finans İnsan Kaynakları Tekstil Üretim Konfeksiyon Üretim Satış & Pazarlama Marka Yönetimi Satınalma

10 ALTINYILDIZDA PAPERWORK KULLANIMI DocFlow Modülü’nün Kolaylıkları  İş akışına ait dokümanların da akışla birlikte gezdirilebilmesi,  Yeni doküman tipi ve akışların kodlama yapmadan kolaylıkla tasarlanabilmesi,  Çeşitli web servislerinden gelen bilgi kullanılarak doküman akışının yönlendirilebilmesi,  Doküman akışlarına ait detaylı raporlama yapılabilmesi,  Akışların o an kimde beklediği, neden beklediği gibi durumlar grafiksel olarak izlenebilmesi.

11 ALTINYILDIZ’DA PAPERWORK

12 ALTINYILDIZ’DA PAPERWORK KULLANIMI  Projenin ilk fazında gelen faturalar süreci devreye alınmıştır.  Proje verimli ekip çalışması ile yaklaşık 4 ay sürmüştür.  İş süreçlerine ait 22 doküman akışı çalışmakta ve her geçen gün yeni süreçler tarafımızca tasarlanarak kullanılmaktadır.  PaperWork kullanıcıları tarafından 22 döküman akışında yaklaşık akış PaperWork DocFlow üzerinde yürütülmektedir.

13 ÖRNEK DOKÜMAN AKIŞI

14 PAPERWORK GENEL ÖZELLİKLERİ

15 PAPERWORK ÖNCESİ-SONRASI  Belgelere ulaşım süresi son derece kısaldı ve güvenliği arttı.  Kağıt tasarrufu sağlandı.  «Kağıtsız ofis» kavramına adım atıldı.  Belge kayıpları önlendi.  Onay mekanizmaları ile dolaylı olarak müşteri memnuniyeti artırıldı.  Kişi bağımsız çalışma avantajı sağlandı.  Lokasyonlar arasındaki (Çerkezköy-Yenibosna) harcanan süre ortadan kalktı.

16  Sözleşme takibi yapılacak.  Sipariş Talep Formları devreye alınacak.  Personel izin takibi alt yapısı hazırlanıyor.  SAP ile entegrasyon planlanıyor. PAPERWORK İLE YENİ FAZLAR

17 TEŞEKKÜRLER TEŞEKKÜRLER


"Sinem BESLER BT Direktör Yardımcısı.  Altınyıldız Hakkında  Projeyi Gerçekleştirme Nedenlerimiz  Ürün Seçim Kriterlerimiz & Neden Paperwork?  Hangi." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları