Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Düzgün Marketçilik olarak 1998 yılından bu yana müşterilerin tercih ettiği, sürekli büyüyen ve gelişen, bölgemizde Vizyon sahibi bir işletmeyiz.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Düzgün Marketçilik olarak 1998 yılından bu yana müşterilerin tercih ettiği, sürekli büyüyen ve gelişen, bölgemizde Vizyon sahibi bir işletmeyiz."— Sunum transkripti:

1

2

3 Düzgün Marketçilik olarak 1998 yılından bu yana müşterilerin tercih ettiği, sürekli büyüyen ve gelişen, bölgemizde Vizyon sahibi bir işletmeyiz.

4 Bugün bulunduğumuz konuma gelmemizde müşteri odaklı çalışmanın etkisinin ne kadar fazla olduğunu ifade etmemiz gerekir.

5 Müşterilerimize rahat, ferah, temiz ve huzurlu bir ortamda, çeşitlilik, sürekli bulunabilirlik, uygun fiyat kalite ve kaliteli hizmeti bir arada sunarak alışverişi eğlenceye dönüştürmeyi hedefledik.

6 Hizmet alanındaki en önemli projelerimizden biri de, “Kasa başı poşetleme ve poşetlerin müşteri araçlarına veya servis araçlarımıza taşınması hizmetimiz” dir.

7 Biz çoğu zaman eziyete dönüşebilen alışverişi, bir eğlenceye dönüştürebilmek için alışverişin sonunu tatlıya bağladık.

8 Nasıl mı ? Günün yorgunluğu sonrasında yapılan alışverişin son noktası kasalar ve çıkış bölgesidir. Nasıl ki mutlu sonla biten filmlerde hep filmin sonu akılda kalırsa, biz de kasa başında vermiş olduğumuz hizmet ile müşterilerimizin hep aklında kalmayı ve tercih listesinde tek şık olmayı başardık.

9 Zorlu rekabet şartlarında piyasada var olmak ve başarılı olmak için “İLKE” li çalışmanın gerekliliği bilinen bir gerçektir.

10 Düzgün Marketçilik olarak ilkelerimiz arasında “MÜŞTERİYE KALİTELİ HİZMET SUNMAK” İlk sıralarda yer almaktadır. Bu kapsamda Kasa arkası poşetleme ve anında servis hizmeti işletmemizin değiştirilemez ilkesidir.

11 Ayrıca; Müşterinin alışveriş noktasını tercih etme sebepleri arasında; kalite, uygun fiyat, çeşitlilik gibi maddelerin yanı sıra HİZMET VE VERİLEN HİZMETİN SÜREKLİLİĞİ önemli bir yer kaplamaktadır.

12 Yaptığımız araştırmalara ve gözlemlere göre müşterilerimiz alışverişlerini genelde akşam mesai bitiş saatlerinden sonra ve hafta sonları yapmaktadır.

13 Bu bilgiler ışığında tüm şubelerimizde kasa arkasında sürekli olarak en az birer personel, akşam saatleri ve hafta sonları her kasa arkasında birer personel bulundurarak müşterilerin alışverişlerini tamamladıktan sonra aldıklarının poşetlenmesi ve akabinde müşteri araçlarına veya servis araçlarına taşınması sağlanmaktadır.

14 Çünkü; Müşterilerimiz misafirlerimizdir. Örf ve adetlerimize göre misafir kapıda güler yüzle karşılanır, en iyi şekilde ağırlanır, kapı önüne kadar geçirilir ve “bunu saymayız, tekrar bekleriz” denerek ziyaretten duyulan memnuniyet dile getirilir.

15 Günün yorgunluğu ve stresi ile alışverişe gelen müşterilerimize VIP hizmet sunarak alışverişte stresi mutlulukla değiştirdik.

16 Ayrıca, müşteri servislerimizi minibüs tarzı büyük araçlar yerine hafif ticari otolar (berlingo – doblo gibi) tercih ederek, başka işletmelerdeki gibi müşteriyi servis hizmetinden yararlandırmak için belli bir tutarda alışveriş yapmaya zorlamıyor ve alışveriş sonrasında belli bir süre bekleterek insanları tıkış tıkış bir araca doldurmuyoruz. Her müşteriyi ayrı ayrı taşıyoruz.

17 Bu hizmetlerimiz bölgemizde bizi rakiplerimizden farklı kılmış ve marka değerimizi artırmıştır.

18 Bugün kasa arkası poşetleme ve müşteri hizmetlerini işletmemizde çalışan 200 ü aşkın personelimizin kendine en önemli görev addetmiştir.

19 Biz hizmet içi eğitim ve iş başı eğitim programlarımızda bu konuyu sürekli işlemekteyiz.

20 Biliyoruz ki; perakendecilikte başarı ancak müşteri odaklı projelerle yakalanabilir.

21 ……………..

22

23

24 Teşekkür ederiz.


"Düzgün Marketçilik olarak 1998 yılından bu yana müşterilerin tercih ettiği, sürekli büyüyen ve gelişen, bölgemizde Vizyon sahibi bir işletmeyiz." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları