Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

MARKETING MEDIA VİZYONUMUZ • Müşterilerimiz bizim ortağımızdır.En etkili sonuca en avantajlı bütçe ile ulaşmak hedefimizdir. Bunu gerçekleştirirken marka.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "MARKETING MEDIA VİZYONUMUZ • Müşterilerimiz bizim ortağımızdır.En etkili sonuca en avantajlı bütçe ile ulaşmak hedefimizdir. Bunu gerçekleştirirken marka."— Sunum transkripti:

1

2 MARKETING MEDIA

3 VİZYONUMUZ • Müşterilerimiz bizim ortağımızdır.En etkili sonuca en avantajlı bütçe ile ulaşmak hedefimizdir. Bunu gerçekleştirirken marka değeri bilincini en alt personelimizden en üst kademedeki personelimize kadar benimseriz. Hızlı, en etkili metot ve projeleri önerir ölçülebilir hedeflerler ile çalışırız. Markanız ve ürünleriniz bizim için de aynı önemi taşır. MİSYONUMUZ • Dürüst, güvenilir bir partnerlik sunarak iş ortaklarımızın Tüm Türkiye de hedeflerine en etkin ve uygulanabilir metotlar da ulaşmalarını sağlamaktır.

4 DIREKT MARKETING  DÖRT P 1998 yılında kurulmuştur.2011 yılında FDM Media ile birleşerek yoluna devam etmektedir.  FDM-DÖRTP Hizmet verdiği firmaları bir partner olarak kabul eder.  Tüm uygulamalarında hedef realizasyon mantığını yürütür.  Tüm uygulamaları Tailor made dir.  Dırekt Marketing Uygulamalarını pazarlamanın geleceği olarak görür.Bu bakışla teknoloji,nitelikli personel,yeterli alt yapısını,tecrübesiyle birleştirir.  Tüm uygulamalarında Analiz ve raporlamanın öneminin farkındadır.  Projeler alınan brief doğrultusunda hazırlanabileceği gibi hazır projenin doğru ve etkili şekilde tüketiciyle buluşmasını da sağlar.

5 BÖLGESEL YAPILANMA  BÖLGE MÜDÜRLÜKLERİ  İSTANBUL (MERKEZ)  İSTANBUL (İRTİBAT BÜROSU)  ANKARA (İÇ ANADOLU BÖLGE)  İZMİR (EGE BÖLGE)  ADANA (AKDENİZ BÖLGE)  Bölge Müdürlüklerinde,Tüm organizasyondan sorumlu Ajans kadrosunda olan yönetici niteliğinde bir Bölge Müdürü,Ofis ve depo vardır.

6 TEMSİLCİLİKLER  TEMSİLCİLİKLER  BURSA TEMSİLCİLİĞİ  ANTALYA TEMSİLCİLİĞİ  GAZİANTEP TEMSİLCİLİĞİ  SAMSUN TEMSİLCİLİĞİ  KAYSERİ TEMSİLCİLİĞİ AYRICA BÖLGESEL HINTERLAND YÖNETİMİNDE AKTİVİTESEL İHTİYACA GÖRE HOME OFFICELER Temsilciliklerde Bölge Müdürü yok, Supervisor, ofis ve depo bulunmaktadır.

7 MERCHANDISINGINSTOREOUTDOOREVENT

8 MERCHANDISING  Yönetim – Organizasyon Wella,Tukaş,Fortis,Kingdom,Nisfood,  Raporlama -Bordroloma Hobby, Şölen

9 INSTORE  Sampling  Satış Destek  Hediyeli Satış  Özel Teşhir Uygulamaları  Kazı Kazan,Çarkıfelek

10 OUTDOOR  Door to Door  Kapıda satış  Ürün numune dağıtımı  Anket Çalışmaları  Abone kazanım çalışması

11  Road show  Gerilla marketing uygulamaları  Distrübitör çalışması  Okul projeleri  Fuar organizasyon  Milli Piyango Çekiliş Organizasyonu  Sosyal sorumluluk projeleri  Lansmanlar EVENT

12 rapor RAPORLAMA

13 rapor RAPORLAMA  Partnerliğini yaptığımız markalar ile sahanın en hızlı ve doğru şekilde buluşması için Manuel raporlama dışında teknolojik raporlama çözümleri sunulmaktadır.  Teknolojik Raporlamada profosyonel bir sistem olan posreport sistemi kullanılmaktadır.  Sayfaya kullanıcı adı ve şifre ile giriş yapılır..  Her kullanıcıya ayrı kullanıcı adı ve şifre tanımlanır.  Müşteri ve aktivite bilgileri, satış formları, satış raporları, aktiviteye ait fotoğraflar tek bir ortamda saklanır ve filtreleme yöntemiyle istenilen zaman bulunabilir.  İnternet bağlantısının olduğu her yerden günün herhangi bir saati kolaylıkla erişim sağlanabilir.  Sistemdeki raporlar günlük, haftalık, aylık vb. istenilen formatta alınabilir. Bu raporlar excel, word, power point gibi belgelere de dönüştürüp çıktısı alınabilir.  Almak istediğiniz rapor için birçok sayıda kriter belirlenebilir ve bu kriterler üzerinden filtreleme yapılabilir.

14 rapor EĞİTİM  Partnerliğini yaptığımız markaların özellikle full time kadrolarına düzenli olarak Tüketici ilişkileri,Tüketici kimdir,Beden Dili ve kullanımı Satış Teknikleri Merchandising Nedir? Merchandising Uygulamaları Örnek Caseler ile gibi konularda anlaşmalı olunan profosyonel Eğitim şirketi ile iş birliği içinde Düzenli Eğitim hizmeti verilmektedir..

15 PROJE VE UYGULAMALAR  Sampling - Lansmanı olan bir markanın yada mevcut piyasa da olan bir markanın tanıtım ve satış desteği amacıyla yapılan tüm tattırma organizasyonlardır. Yapılan tattırmalar ile ‘Benim tadım en iyi tat’ denilen çalışmalar olan Sampling organizasyonların da maksimum titizlikle hareket edilmektedir.

16  Satış destek-Satış noktası içinde yapılan demostrasyon ve satış destek aktivitelerinin tümüdür.  Örnek Firmalar ;Eczacıbaşı,Reckitt Benckiser,Şölen,Sanset,Hobby, Tukaş,Wella,Doğadan,Efes Pilsen,Hayat Kimya

17  Door to Door –Anket Çalışmaları – Hedef kitlenin yaşadığı bölgelerde,lansman yapılan bir markanın yada mevcut piyasada olan bir markanın tanıtım, anket ya da satış destek çalışmalarının kapı kapı çalışma metoduyla gerçekleştirilmesi dir.  Örnek Firmalar –Reckitt Benckiser,Aygaz,Danone,Saka Su,Eczacıbaşı

18  Out Door ve Pazar yeri –AVM çalışmaları-Hedef kitlenin gezdiği,alışveriş yaptığı cadde sokak,Pazar yeri ve alışveriş merkezlerinde yapılan demostarsyon tanıtım ve show ağırlıklı çalışmalardır.  Örnek Referanslar –Eczacıbaşı,Nestle,Doğadan,Hayat Kimya,Sanset,Efes Pilsen,Aygaz,Paro

19  Rood show- Tanıtım amacıyla yapılan event ağırlıklı organizasyonlardır.Eğlenceli yarışmalar,müzik ve animasyonla desteklenen çalışmalardır.Firmanın beklentisine göre eklenebilecek çeşitli organizasyonlarla (indirim kuponu,hediyeli aktivite vb )satış ile de çalışma tamamlanabilir.  Örnek Firmalar –Nestle,P&G,Eczacıbaşı, Wella

20  Okul çalışmaları-Hedef kitlenin Eğitim gördüğü ana okulu,ilk öğretim,lise,kolej ve üniversitelerde yapılan tanıtım çalışmalarıdır.Yapılan aktivite bir sosyal aktivite yada oyun ile de birleştirerek daha etkili hala getirilmektedir.  Örnek Firmalar –Nestle,Danone, Ülker,Eczacıbaşı

21  Teşhir ve Gerilla Çalışmaları –Satış noktası içinde yapılan teşhir yarışma organizasyonları ve Hedef kitle ile markanın beklenmedik bir zaman da buluşmasını sağlayan farklı mecralarda yapılan (Pazar yeri,Cadde,Sokak,Trafik ışıkları)  Örnek Firmalar –Reckitt Benckiser,

22  Bayram çalışmaları –Dini bayramlar öncesi ağırlıklı olarak Key Account ve yerel mağazalarda gerçekleştirilen satış destek ağırlıklı çalışmalardır. Şölen’e yaklaşık 5 yıldır Bayram çalışmaları ile destek verilmektedir.Bayram öncesi tüm teşhirlerin açılması,stok takibi,mağaza yönetimi ve satış hizmeti verilmektedir.

23 REFERANSLAR

24

25

26


"MARKETING MEDIA VİZYONUMUZ • Müşterilerimiz bizim ortağımızdır.En etkili sonuca en avantajlı bütçe ile ulaşmak hedefimizdir. Bunu gerçekleştirirken marka." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları