Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

CWIZ CALL CENTER. CWIZ ÇAĞRI MERKEZİ Kalitenizle Göz Doldurun Hizmet.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "CWIZ CALL CENTER. CWIZ ÇAĞRI MERKEZİ Kalitenizle Göz Doldurun Hizmet."— Sunum transkripti:

1 CWIZ CALL CENTER

2 CWIZ ÇAĞRI MERKEZİ Kalitenizle Göz Doldurun Hizmet

3 CWIZ IP CALL CENTER Kolay Yönetim Kolay KurulumProfesyonel Yönetim Kolay Entegrasyon Raporlama İzleme HERŞEY ELİNİZİN ALTINDA CWIZ ÇAĞRI MERKEZİ

4 Nasıl Çalışır?

5 CWIZ ÇAĞRI MERKEZİ - Yönetim Arayüzü- WEB Arayüzünden Yönetim Birden fazla kuyruk oluşturabilme Agentlar arası çağrı dağıtım seçenekleri Robot Operatör Görüşme Kayıt Kuyruk Yönetimi

6 Robot Operatör CWIZ ÇAĞRI MERKEZİ -Yönetim Arayüzü-

7 Agent Ekranı Sisteme tanımlı agentlar kendi ekranlarından çağrı takibi yapabilirler Telefon veya ekrandan login- logout Ekrana kullanıcı adı ve şifre ile giriş Farklı telefondan çağrı karşılayabilme Mola seçenekleri Gelen çağrı numarasını (caller ID) görme Kuyruktaki bekleyen çağrı sayısını ve müsait agent sayısını görebilme Tamamlnanan ve kayıp çağrıları görebilme Verimlilik durumunu izleyebilmes Anlık mola süresini izleybilme CWIZ ÇAĞRI MERKEZİ Agent

8 Anlık agent durum izleme (Agentların login-logut-pause-konuşma hali durumları) Anlık kuyruk durumu izleme (Arayan numara ve kuyruk sırası) Pasif dinleme Bekleyen ve aktif çağrı göstergeleri Agent durumuna müdahale edebilme Verimlilik göstergeleri Erişilebilirlik oranları CWIZ ÇAĞRI MERKEZİ Supervisor / Wallboard

9 Servis Düzeyi Raporu Bekleme süresi servis seviyesi Konuşma süresi servis seviyesi Transfer edilen çağrı sayısı Tarih filtreleme Toplam arama sayısı Cevaplanan arama sayısı ve yüzdesi Kayıp çağrı sayısı ve yüzdesi Max –min ve ortalama kuyruk süresi Grafik raporlar CWIZ ÇAĞRI MERKEZİ Raporlama

10 Kayıp Çağrı Raporları Kayıp çağrıların yüzdesi Kayıp çağrı zamanı Kuyruk bilgisi Caller ID bilgisi Kuyrukta beklediği süre (sn) CWIZ ÇAĞRI MERKEZİ Raporlama Kayıt Çağrı Raporu

11 CWIZ ÇAĞRI MERKEZİ Raporlama Agent Raporu Karşılanan çağrı sayısı Kayıp çağrı sayısı Konuşma süresi Dış arama sayısı Ortalama konuşma süresi

12 Call Center Gelen Arama Listesi Call Center Gelen Arama Raporları Sayı ve süre seçenekleri Kuyruklar arası çağrı dağılımı Agentlar arası çağrı dağılımı Çağrı yönü ve operatör dağılımları Ençok çağrı gelen il ve ülke özet raporu CWIZ ÇAĞRI MERKEZİ Raporlama

13 Call Center Ses Kayıt Raporları ve Dinleme Tarih, saat, agent ve numara bilgisine göre filtreleme Kayıt uzunluğu (sn) Çağrı yönüne ait bilgi Görüşülen numara bilgisi CWIZ ÇAĞRI MERKEZİ Raporlama

14 -IVR ve Ses Tanıma Sistemleri -Özel Entegrasyon Projeleri CWIZ ÇAĞRI MERKEZİ CWIZ Call Center Bağlantılı Çözümler -CWIZ WEB’den ARA

15 MS- CRM Entegrasyonları Özel CRM Entegrasyonları Müşteri Database Entegrasyonları Raporlama Entegrasyonları CWIZ ÇAĞRI MERKEZİ Özel Entegrasyon Projeleri

16 CWIZ WEB’den ARA Nasıl Çalışır? WEB Sitesi Portal Gönderisi Kısaca tüm WEB ortamlarından aranın...

17 REFERANSLARIMIZDAN BAZILARI

18 TEŞEKKÜR EDERİZ


"CWIZ CALL CENTER. CWIZ ÇAĞRI MERKEZİ Kalitenizle Göz Doldurun Hizmet." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları