Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

CWIZ IVR ÇÖZÜMLERİ. IVR Nedir? Belli standartları taşıyan karşılama ve arama senaryoların gerek sesli etkileşim, gerekse tuşlama yolu ile bilgi alışverişine.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "CWIZ IVR ÇÖZÜMLERİ. IVR Nedir? Belli standartları taşıyan karşılama ve arama senaryoların gerek sesli etkileşim, gerekse tuşlama yolu ile bilgi alışverişine."— Sunum transkripti:

1 CWIZ IVR ÇÖZÜMLERİ

2 IVR Nedir? Belli standartları taşıyan karşılama ve arama senaryoların gerek sesli etkileşim, gerekse tuşlama yolu ile bilgi alışverişine olanak sağladığı yapılara IVR (Interacive Voice Response) denir IVR yapıları bağımsız senaryolarla çalışabileceği gibi, üçüncü parti uygulamalarla da entegre olarak yüksek katma değerli çözümler üretmeyi de sağlar.

3 CWIZ Dış Arama IVR Uygulaması - Bağımsız olarak çalışabildiği gibi, mevcut bir uygulama ile (CRM, ERP, muhasebe vs) etkileşimli olarak çalışabilir - Text to Speech alternatifi ile işlev zenginliği sunar -Standardize edilmiş arama senaryolarının kısa zamanda geniş kitlelere ulaştırılmasını sağlar

4 CWIZ IVR ile Neler Yapabilirsiniz? • Borç bildirimi ve vade hatırlatması yapabilirsiniz. Farklı operasyonlarda sözkonusu olabilecek ödeme/geri ödemede yaşanan zorlukları minimuma indirmek için gecikmiş borç bildirimi otomatik olarak yapılabilir. (Taksit, prim, aidat vs) Müşterinin belirlenen bir zaman diliminde ödeme yapıp yapamayacağı konusunda kendisinden bilgi toplamak da mümkündür.

5 CWIZ IVR ile Neler Yapabilirsiniz? • Mevcut müşterilerinize kampanya bildirimlerinizi veya reklam yapabilirsiniz. Mevcut bir ürün/hizmetinizle ilgili dönemsel kampanya duyuruları yapılabilir ve kampanyaya katılıp katılmayacağı bilgisi müşteriden toplanabilir

6 CWIZ IVR ile Neler Yapabilirsiniz? • Anket ve Araştırma Projeleri Yapabilirsiniz. Tüketici alışkanlıklarının izlemesi ve dönemsel ihtiyaç analizleri yapılarak yeni ürün çalışmalarına zemin hazırlanabilir. Bunun dışında kullanıcıların uygulamalarınız, ürünleriniz ve şirketiniz hakkındaki yaklaşımları belirlenerek, düzenleyici ve geliştirici çalışmalara hız verilebilir

7 CWIZ IVR ile Neler Yapabilirsiniz? • Bilgi doğrulama ve güncelleme yapabilirsiniz. Tüm şirketler için en önemli konudur veri doğruluğu ve güncelliği… Müşterilerinizin sizde kayıtlı bilgilerini güncellemek için tek tek aramak yerine sisteminizde kayıtlı bilgilerini CWIZ’e okutarak doğrulğu konusunda teyit alabilirsiniz. Eğer bilgiler yanlışsa o anda canlı bir operatöre veya çağrı merkezine aktarılarak güncelleme yapılabilir.

8 CWIZ IVR ile Neler Yapabilirsiniz? • Doğrudan pazarlama ve satış operasyonları için yararlanabilirsiniz. Hedef kitleniz otomatik olarak aranarak, çok kısaca yakın vadeli avantajlar aktarılır ve konunun ilgisini çekip çekmediği öğrenilebilir. Hatta ilgisini çeken kişiler aktif olarak o anda çağrı merkezine aktarılır ve işlem (üyelik-satış vs) gerçekleştirilebilir. Bu durumu daha verimli hale getirmek için arama yapılacak kitle gruplanarak her grup için ayrı bir anons ve mesaj yapısı kullanılabilir. Yani gençlere mp3 player kampanyanızı aktarırken, araç sahiplerine avantajlı araç kitinizi duyurabilirsiniz.

9 CWIZ IVR ile Neler Yapabilirsiniz? • Müşteri memnuniyeti ve bağlılığını artırmaya yönelik çalışmalar yapabilirsiniz. Müşterilerinizin doğumgünü, yıldönümü veya özel günlerinde otomatik olarak sistem tarafından aranması ve sadece o müşteriye yönelik günlük/haftalık bir avantajın duyurumu gerçekleştirilebilir. Örneğin özel gün sahibi müşterinizin o gün restoranınızdaki/ otelinizdeki harcaması ile ilgili bir jesti paylaşabilirsiniz..

10 Dış Arama IVR Nasıl Çalışır? - Aranacak numaralar belirlenir ve gruplanır. - Aranacak gruplara verilecek bilgiyi içeren senaryolar hazırlanır 1 -Numara bilgileri ve senaryolar sisteme yüklenir 2 Türk Telekom GSM Diğer Ses Operatörleri -Belirlenen zaman dilimlerinde aramalar yapılarak ilgili anonslar, cevap veren numaralara otomatik olarak okunur 3 -Anonsların içinde tuşlama ile geri bildirim almayı gerektiren kısımlar varsa aranan kişiden bu bilgiler alınır 4 -Tüm aramalara ait durumlar raporlanır. (Cevap veren-vermeyen, yanlış numaralar, tuşlama sayıları vb) 5

11 Nelerden Tasarruf Edersiniz? CWIZ Dış Arama IVR sistemi operasyonun başlangıcından itibaren kazandırmaya başlar... Nelerden tasarruf edersiniz?... - Personel ve yönetim maliyeti - Ekipman yatırım maliyeti - Görüşme maliyeti - Yer Ve - Zaman

12 • 1 personel ile günde ortalama100 arama yapabilirsiniz... • CWIZ IVR sizin için saatte müşterinizi arayabilir!!! (GÜNDE ARAMA !!!)* • ARAMA SONUÇLARINDA “0” HATA !!! Kazancınız!.. *30 kanal eş zamanlı arama kapasitesine sahip sistem baz alınarak hesaplanmıştır

13 Raporlama • Yanıt veren müşteri sayısı Gerçekleştirilen operasyon sonucunda CWIZ size minimumda aşağıdaki raporları sunar. Senaryo ve işleyişinize göre rapor çeşitliliğiniz artabilir – özelleştirilebilir. • Yanıt vermeyen müşteri sayısı • Hatalı numara bilgisi. • Yapılan kampanyaya katılım onay/red sayısı.. • Yapılan toplam arama sayısı • Etkileşimli operasyonlarda aktarılan çağrılar.

14

15 CWIZ Gelen Arama IVR Uygulaması - Bağımsız olarak çalışabildiği gibi, mevcut bir uygulama ile (CRM, ERP, muhasebe vs) etkileşimli olarak çalışabilir - Text to Speech (Yazıyı sese dönüştürme) ve Speech Recogniotion (Ses Tanıma) alternatifi ile işlev zenginliği sunar - Arayanların canlı bir operatöre ulaşmadan, adımları belirli standart işlemleri gerçekleştirmesini sağlar

16 CWIZ Gelen Arama IVR ile Neler Yapabilirsiniz? • Sorgulama ve Bilgi Alma İşlemlerini Yaptırabilirsiniz - Fiyat bilgisi sorugulama - Kampanya – puan bilgisi sorgulama - Sesli posta alternatifi

17 CWIZ Gelen Arama IVR ile Neler Yapabilirsiniz? • Interaktif işlemler yaptırabilirsiniz -Kredi kartı ile borç ödeme -Şikayet ve öneri hattı -Uzak noktalara tek merkezden erişim altyapısı

18 Nasıl Çalışır? -Eğer istenirse sistem son aşamada veya anonsların beli yerlerinde arayanı bir operatöre aktarabilir. 5 -Gelen çağrıyı otomatik olarak CWIZ IVR sistemi karşılar Anons arayana sesli olarak seçenekleri sunar 2 -Arayan istediği bilgilere ulaşana kadar, sistem seçenekleri sunmaya devam eder 3 -Eğer arayanın bilgi girişi ile sorgulama veya işlem yapması gerekiyorsa, CWIZ bu bilgileri başka bir sistemden sorgulayarak işlemi gerçekleştirebilir xx xx - IVR hizmeti verilecek numara aranır 1

19 Raporlama -Her bayiye gelen toplam arama sayısı -Cevaplanan Arama sayısı, numarası ve konuşma süresi -Kayıp çağrılar ve bekleme süreleri -Ortalama bekleme süresi -Servis seviyesi kontrolü -Görüşme kayıt rapoları -Voice Mail

20 Neden CWIZ IVR Çözümleri -Hızlı, esnek ve kaliteli proje konumlandırma -Esnek raporlama altyapısı (Anlık ve erişilebilir) -Yüksek IP know-how’u sayesinde verimli kapasite kullanımı ve IP yönetim deneyimi -Proje bazlı operasyonel deneyim -Türkçe arayüzler, ihtiyaca ve talebe göre özelleştirilen arayüzler

21 TEŞEKKÜR EDERİZ


"CWIZ IVR ÇÖZÜMLERİ. IVR Nedir? Belli standartları taşıyan karşılama ve arama senaryoların gerek sesli etkileşim, gerekse tuşlama yolu ile bilgi alışverişine." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları