Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Çağrı Kayıt ve Analiz Programı. Firmanızın telefon trafiğinin kayıtlarını tutar Her görüşmeyi, kullandığınız operatöre göre gerçeğe çok yakın ücretlendirir.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Çağrı Kayıt ve Analiz Programı. Firmanızın telefon trafiğinin kayıtlarını tutar Her görüşmeyi, kullandığınız operatöre göre gerçeğe çok yakın ücretlendirir."— Sunum transkripti:

1 Çağrı Kayıt ve Analiz Programı

2 Firmanızın telefon trafiğinin kayıtlarını tutar Her görüşmeyi, kullandığınız operatöre göre gerçeğe çok yakın ücretlendirir. Tamamen web tabanlıdır. Raporları ve çağrı detaylarını olarak ulaştırır. Şubeli yapıları ve hibrit sistemleri destekler. (Tüm santral marka ve modelleriyle uyumludur) Şirketin yönetim hiyerarşisi programa yetkilendirmede birebir uygulanabilir. (örneğin bölge satış müdürü kendisine bağlı illerdeki sadece satış personelinin görüşmelerini görebilir.) İlk Bakışta…

3 Dahili telefon rehberine kayıtlar iş ve özel olarak girilebilmesi sayesinde çalışanların özel görüşmeleri ayrıca raporlanabilir. Operatör seçici yazılım aracı sayesinde, yapılan her görüşme alternatif operatör tarifesiyle ücretlendirilir ve ne kadar avantaj sağlayacağı önceden hesaplanabilir. Santralin hangi yönde kapasitesinin ne seviyede kullanıldığını raporlayarak, VoIP yatırımlarında gerekli kapasite öngörüsünü yapabilmeyi sağlar. Ayrıca…

4 Callipso Analyzer tek bir sunucu bilgisayara kurulur. Bütün raporlar, bilgisayar ağına bağlı ve internet tarayıcısına sahip herhangi bir PC’den alınabilir. Kullanıcılar için ayrıca istemci yazılımı kurmaya gerek yoktur. Kullanıcı Dostu Arayüz…

5 Enterprise paketiyle, genişleyen kurumlarda yeni şubeler kolaylıkla sisteme eklenebilir ve raporlanabilir. Şube verileri RS232 / seri port üzerinden veya IP üzerinden alınabilir. Sınırsız Şube Entegrasyonu…

6 Callipso Analyzer Enterprise çok noktalı işletmeler için özel olarak tasarlanmış bir uygulamadır. Şube santrallerinden toplanan tüm CDR bilgisi merkezi veritabanına girilir ve uzak lokasyonlardan raporlanabilir. Callipso Analyzer Enterprise çok seviyeli yetkilendirme özelliği sayesinde tüm kullanıcıların kendi yetkileri çerçevesinde erişimine olanak tanır. Gerçek Zamanlı Kayıt…

7 Farklı Yetki Seviyeleri ile Farklı Oturumlar Açabilme… Callipso Analyzer Enterprise ile farklı yetki seviyeleri yaratılıp bu yetki seviyelerinde oturum açan kullanıcının neler görebileceği tamamen program yöneticisi tarafından belirlenebilir.

8 Callipso Analyzer’ın esnek tasarlanmış veri tabanı yapısında, kullanıcılarınızı şirket, şube, maliyet merkezi ve kullanıcı grupları başlıkları altında sınıflandırarak ayrıntılı raporlar üretebilirsiniz. Kullanıcıları Gruplara Ayırabilme…

9 Standart (şehiriçi, şehirlerarası, GSM) gibi yönlerin haricinde kendi arama yönünüzü kendiniz oluşturabilirsiniz. Örneğin belli müşteri isimleri girip altına telefon numaralarını ekleyerek, görüşme listelerken bu müşteriye doğru yapılan aramaları filtreleyebilirsiniz Arama Yönü Tanımlayabilme…

10 Santralinizin dış hat portlarına Türk Telekom hatları, VoIP cihazı, Farklı operatörlerin GSM terminalleri ve UMTH operatörleri bağlı olabilir. Tüm hatlarınız için ayrı bir tarife yapısı kullanarak gerçek sonuçlara yakın değerlerde ücretlendirme yaptırabilirsiniz. Dış Hatlarınıza Farklı Tarifeler Seçebilme…

11 Analog hatlarda 12 Khz ücretlendirme sinyali yada ISDN hatlarda AOC bilgisinin aktif olduğu ve telefon santralince desteklendiği durumlarda ücretlendirme kontör bilgisine göre yaptırılabilir. 12 Khz Kontör Sinyal Desteği…

12 Callipso Analyzer Enterprise Türk Telekom, Turkcell, Telsim, Avea tarifeleri yüklü halde gelir. Gerektiğinde kendi tarifenizi oluşturabilir, mevcut UMTH tarifelerini sisteme yükleyebilirsiniz. Özgür Tarife Seçeneği…

13 Şirketinizin belirlenen ayda yaptığı görüşmeleri, sistemde yüklemiş alternatif operatör tarifeleri ile ücretlendirilse oluşacak rakamsal farkları hesaplar. Bu çalışma için her yön için (şehir içi, şehirler arası, milletler arası, GSM) başka bir alternatif operatör seçilebilir. Farklı Operatörleri Karşılaştırma…

14 Büyük yapılarda tarifelerin yanlış tanımlanması büyük rakamsal farklılıklara sebep olabilir. Bu aracı kullanarak geçmişe yönelik milyonlarca kayıdı yeniden ücretlendirebilirsiniz. Geçmişe Dönük Ücretlendirme…

15 Callipso Analyzer Enterprise 2002 yılından günümüze dek sürekli geliştirilen bir yazılım ürünüdür. Türkiye’nin en büyük bankaları, mağazaları ve holdinglerinin de kapsayan referanslarının talepleriyle şekillenmiş çok çeşitli rapor seçenekleri sunmaktadır. Kapsamlı ve Zengin Raporlar…

16 Callipso Analyzer oluşturduğunuz raporları otomatik olarak vereceğiniz adreslerine MS Excel veya HTML formatında olarak periyodik şekilde gönderebilmektedir. Raporların network üzerinde belirli bir yere kayıt edilmesi de mümkündür. Otomatik Gönderme…

17 Gün içinde yapılan görüşme trafiğine göre hat yoğunluğunu ölçer ve aynı anda meşgul olan hat sayısına göre dış hat ihtiyacınızın fazlalık ve gerekliliğine karar vermenizde yardımcı olur. Dış hatlarınızı verimli kullanılmanızı sağlar… Hat Yoğunluğunu Ölçümü…

18 Şubelerinizin son durumlarını kontrol ederek en son hangi tarihte veri geldiğini ve şubenin son durumu hakkında bilgi verir. Böylece data kaybına zamanında müdahale imkanı sağlanır. Alarm Servisleri…

19 Çok şubeli yapılarda, şube santralinden RS232 bağlantısıyla alınan verilerin IP üzerinden merkez sunucuya gönderen bir cihazdır. Üzerinde bulunan buffer sayesinde ağdan kaynaklanan sorunlarda veri kayıplarını önler. Santral ile PC mesafesi uzak olan ortamlarda da tercih edilebilir. Callipso Box Çözümü…

20 Entegrasyon Sağladığımız Markalar…

21 Bazı Referanslarımız...

22 Teşekkürler


"Çağrı Kayıt ve Analiz Programı. Firmanızın telefon trafiğinin kayıtlarını tutar Her görüşmeyi, kullandığınız operatöre göre gerçeğe çok yakın ücretlendirir." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları