Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

İNTERNETTE STRATEJİK PAZARLAMA. WEB SİTENİZ FİRMANIZIN “PAZARLAMA ROBOTU” Pazarlamanın firmanız için üstlendiği en önemli misyon “Satışları Arttırmak”tır,

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "İNTERNETTE STRATEJİK PAZARLAMA. WEB SİTENİZ FİRMANIZIN “PAZARLAMA ROBOTU” Pazarlamanın firmanız için üstlendiği en önemli misyon “Satışları Arttırmak”tır,"— Sunum transkripti:

1 İNTERNETTE STRATEJİK PAZARLAMA

2 WEB SİTENİZ FİRMANIZIN “PAZARLAMA ROBOTU” Pazarlamanın firmanız için üstlendiği en önemli misyon “Satışları Arttırmak”tır, Satışları Arttırmak ise; Güçlü Bir “Kurumsal Prezentasyon” Güçlü “Reklam ve Halkla İlişkiler” Siteniz sanal ortamda her an şirketi için çalışan bir Pazarlama Robotudur. Strateji geliştirir, stratejilerini yerine getirmek için reklam, tanıtım, halkla ilişkiler ve kampanyalar düzenleyerek gerçekleştirmeye çalışır, ölçme ve değerlendirme ile sonuçları takip ederek sürekli stratejilerini günceller. Başarılı “Müşteri İlişkileri Yönetimi” Dolayısıyla; Satış Kotalarınızı gerçekleştirebilmek için Yeni Müşteri edinmenizi sağlar, Doğru Stratejiler Geliştirebilmeniz için size Ölçme ve Değerlendirme için kaynak sağlar Müşteriler ile firmanız arasında interaktif bir iletişim sağlayarak Müşteri İlişkileri Yönetimi süreçlerinize fayda sağlar. ile mümkündür Web Sitesi Arama Motoru Reklamcılığı İnteraktif Uygulamalar

3 GÜÇLÜ BİR KURUMSAL PREZENTASYON

4 Müşterileriniz firmanız hakkında ilk izlenimi ve bilgiyi web sitenizden edinir. Müşterinizi etkilemek için çok kısa bir zamanınız var; Sözle bile anlatamayacağınız birçok şeyi yazı resim animasyon ve video yardımıyla en güçlü prezentasyona dönüştürme şansınız var. İlk bakışta ne iş yaptığınızı ifade ettiyseniz biraz zaman kazandınız, Müşteriniz şimdi işiniz ile ilgili detaylara geçiyor, Ürün ve Hizmetlerinizi hiyerarşik olarak kaybolmadan incelemeye çalışıyor, Bahsettiğiniz şeyleri gerçekten dediğiniz gibi yapıp yapmadığınızı anlamaya çalışıyor, Sizinle iletişime geçmeden önce nihayi sonuca (fiyat, teslimat, sipariş) ulaşmaya çalışıyor, Mecburen sizinle iletişime geçmesi gerekiyor ise iletişime geçeceği firmaya karar vermek için sizi diğerlerinden ayıran farkları ve avantajlarını görmek istiyor,

5 GÜÇLÜ REKLAM VE HALKLA İLİŞKİLER

6 SPONSOR BAĞLANTILAR SIRALAMA SORGU SONUÇLARI ARAMA KELİMESİ TOPLAM SİTE Ürün – Hizmetlerinizi arayan müşterilerinizin karşısına çıkarsınız. Bazen müşterinin aradığı değil ama alternatifi olan daha iyi bir çözüm sunarsınız. Bazen anonim bir markayı (selpak, pimapen, kalebodur) arayan müşteriye kendi markanızı sunarsınız. Zayıflama ilaçları arayan bir müşteriye spor aleti sunmak daha yapıcı ve etkin bir çözümdür. Anonim marka arayan müşteriye kendi markanızı daha büyük fırsatlarla birlikte sunarsınız. Kendinizi sınırlamayın hayal gücünüz “ne arayan” müşteriye ulaşmanızı söylüyorsa ulaşabilirsiniz.

7 GÜÇLÜ REKLAM VE HALKLA İLİŞKİLER Arama Sonuçlarında Dilediğiniz Zaman Dilediğiniz Lokasyona Dilediğiniz Kadar Kişiye Dilediğiniz Dilde Dilediğiniz Mesaji Dilediğiniz Kampanyayı Dilediğinizde Belli Yaş Gruplarına Dilediğinizde Bir Cinsiyete Tamamen dinamik ve anlık planlayarak ulaşacaksınız…

8 ANAHTAR KELİMELER ARANINCA SEKTÖREL WEB SİTELERİ GEZİLİNCE GAZETE VB. MEDYA MECRALARINDA Firma Adı Sektörü Lokasyonu Lokasyonu + Sektörü Ürün Adları Firma Hakkındaki Siteler Sektör Hakkında Yayın Yapan Siteler Lokasyon Hakkında Yayın Yapan Siteler Lokasyonu + Sektörü Hk. Yayın Yapan Siteler Sözkonusu Ürünler Hk. Yayın Yapan Siteler Site Geneli Seçimi Belli Bir Kategori (Ekonomi, Siyaset, Spor…) Demografik Seçim (Kadın / Erkek / Yaş) SOSYAL NETWORKLERDE Site Geneli Seçimi Belli Bir Kategori (Ekonomi, Siyaset, Spor…) Demografik Seçim (Kadın / Erkek / Yaş) Yalnızca Hedeflenen Konu / Kelimelerde tam olarak seçtiğiniz reklam mesajı veya kampanya Tüm Dünya Yalnızca Avrupa Yalnızca Türkiye Yalnızca Marmara Blg. Yalnızca İstanbul Yalnızca X İlçenin 30 Km Çapı Yalnızca X Cadde/ler veya tam olarak belirleyeceğiniz birden fazla kıstastan oluşan tam olarak seçtiğiniz lokasyonlarda… GÜÇLÜ REKLAM VE HALKLA İLİŞKİLER

9 Haber Sitelerinde Sosyal Network Sektörel Alışveriş Eğlence Video Paylaşım Spor Bilim ve Kültür Yalnızca Arama Motorunda yapılan aramalarda çıkmak sizin için yeterli değil ise; Aynı zamanda özellikle Halkla İlişkiler (PR) niteliği taşıyan haber, duyuru ve iletilerinizi potansiyel müşterilerinizin ziyaret edeceği İçerik Ortaklarında yayınlayın. Yüzlerce Önemli Site Göreceksiniz ki sayısı 26 Milyonu geçen internet kullanıcıları Cironuz içerisinde önemli bir yer teşkil etmeye başlıyor…

10 BAŞARILI MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ

11 Müşteri Seçimi Müşteri Edinme Müşteri Koruma Müşteri Derinleştirme En karlı müşterimiz hangisidir? Belirli bir müşteriye en etkili yoldan satışı nasıl gerçekleştirebiliriz? Bir müşteriyi ne kadar süreyle elimizde tutabiliriz? Kazanılmış bir müşterinin sadakat ve karlılığının uzun süre korunması ve müşteri harcamalarındaki payın yükseltilmesi için gereken adımlar? * Segmentasyon * Kampanya Planlari * Marka ve Müşteri Planlamaları * Yeni Ürün Lansmanları * “Lead” Yönetimi * İhtiyaç Analizleri * Teklif Oluşturma * Kapanış Adımları * Sipariş Yönetimi * Teslim * Taleplerin Organizasyonu * Problem Yönetimi, Refleks Sistemi * Müşteri İhtiyaç Analizleri * Çapraz Satış Kampanyaları BAŞARILI MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ Hazırlanan Segmentasyona göre Reklam ve Halkla İlişkiler işliyor. Kampanyalar planlanıyor, marka ve ürün lansmanları yapılıyor. Müşteri Firmayı buluyor… Müşteriye sunulacak fırsat ile Firmayı aramasını ve/veya veritabanına kaydolması sağlanıyor… Müşteriye işletme detaylarında sunulan satış sonrası hizmetlere ek olarak sitede interaktif özellikler sunuluyor… Süreç içerisinde sözkonusu müşteri ve/veya benzer müşteri gruplarının satınalma alışkanlıklarına göre alternatif ürün- hizmet sunuluyor… Başarılı bir Müşteri İlişkileri Yönetimi firmanın müşteriyi tanımasından geçer ve firma tanıdığı müşteriye özel olduğunu hissettirir. Bunu sağlarken; müşteri seçiminden, kazanılan müşteriye çapraz satış yapılana kadar olan süreçte müşteri ile sürekli interaktif bir iletişimde olmak, bunun içinde web sitesini aktif olarak kullanmak ucuz ve etkili bir yöntemdir. Site üzerinde müşteriden alınacak bilgiler, anketler, müşterinin ürün hakkındaki görüşleri ve kişisel özellikleri her an kullanılabilir bir kaynaktır. ARAMA MOTORU REKLAMCILIĞI SİTEDEKİ İNTERAKTİVİTE MEVCUT MÜŞTERİYE KAMPANYALAR İndirim Kuponları, Promosyon Kodları, Testler, Üyelik… Sipariş Formları, Üye İndirimleri, Ürün/Hizmet Geçmişi İzleme…

12 FORM 1 BAŞARILI MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ Anahtar Kelimeler İle Sektörel Web Sitelerinde Gazete vb. Mecralarda Sosyal Networklerde Reklam ve Halkla İlişkiler mesajınız dönüyor ve müşteriniz tıklıyor. Bu aşamada müşterinize ya en güçlü olduğunuz ürün/hizmetinizi bir fırsatla birlikte sunup satın aldıracak veya bilgilerini elde edip CRM’inizle takip edeceksiniz. “ ” Promosyon Kodunuz ile gelin % 20 indirim kazanın! Bu kampanya satışa dönüşsün veya dönüşmesin Hem istatistiki hem kişi bazında müşterilerinizin en çok hangi ürün/hizmetinizi talep ettiğini, en çok hangi kampanyanızın etkileyici olduğunu, en iyi satışın hangi kombinasyonlarla elde edildiğini görecek. Satışa dönüşmeyen müşterileri tekrardan deneyecek. Satışa dönüşen müşterileri ise daha uzun süre elde tutup daha fazla ürün/hizmet satmak için hem sanal hem de gerçek ortamda çalışmaları sürdürebileceksiniz. FORM 2 Biz Sizi Arayalım! FORM 3 Online Sipariş verin % 10 indirim kazanın! FORM 4 Ücretsiz Danışmanlık – İhtiyaç Analizi… ve daha fazlası…

13 SONUÇ

14 Sonuç olarak sanal platformda sitenizin Pazarlama Robotunuz olarak faaliyet gösterebilmesi için sürekli etkin olarak kullanılması… Bunu da gerçekleştirebilmek için iyi bir “Çözüm Ortağınız” olması gerekir… ÇÖZÜM ORTAĞINIZ; Web sitenizin Dinamik, Aktif ve Etkin olarak Pazarlama yapabilmesi için; GELİN ÇÖZÜM ORTAĞINIZ OLALIM! Güçlü Bir “Kurumsal Prezentasyon” Güçlü “Reklam ve Halkla İlişkiler” Başarılı “Müşteri İlişkileri Yönetimi” sağlamalı, çalışmaları planlamalı, uygulamaları geliştirmeli, Firmanız ile sürekli etkileşim içinde olarak geliştirmeli, takip etmeli ve raporlamalıdır. YENİ MÜŞTERİLER EDİNİN! MEVCUT MÜŞTERİNİZİ VE SATINALMA ALIŞKANLIKLARINI TANIYIN! BAŞARILARINIZI KOPYALAYIN, CİRONUZU ARTTIRIN…

15 SONUÇ TEŞEKKÜRLER…


"İNTERNETTE STRATEJİK PAZARLAMA. WEB SİTENİZ FİRMANIZIN “PAZARLAMA ROBOTU” Pazarlamanın firmanız için üstlendiği en önemli misyon “Satışları Arttırmak”tır," indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları