Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

KURUMSAL BANKACILIK TÜRKİYE İŞ BANKASI A.Ş. 3 MAYIS 2010.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "KURUMSAL BANKACILIK TÜRKİYE İŞ BANKASI A.Ş. 3 MAYIS 2010."— Sunum transkripti:

1 KURUMSAL BANKACILIK TÜRKİYE İŞ BANKASI A.Ş. 3 MAYIS 2010

2  Değerleri  İletişimleri  Potansiyelleri  Yaşam Evreleri Nasıl ? Müşteriler hakkında bilgi topla ve tanı Müşterileri katkı, ihtiyaç, davranış, yaşam evresi bazında ayrıştır İlişkiyi başlat ve sürekli öğren Öğrendiğin bilgiler doğrultusunda kişiselleştirilmiş çözümler sun  İhtiyaçları Müşteri İlişkileri Yönetimi Farklı Müşterilere Farklı Davranabilmektir Müşteriler Farklıdır Müşteri İlişkileri YönetimiMüşteri İlişkileri Yönetimi

3 KURUMSAL BANKACILIK İŞ BİRİMİ KURUMSAL BANKACILIK PAZARLAMA VE SATIŞ BÖLÜMÜ KURUMSAL BANKACILIK ÜRÜN BÖLÜMÜ TİCARİ BANKACILIK İŞ BİRİMİ TİCARİ BANKACILIK PAZARLAMA BÖLÜMÜ TİCARİ BANKACILIK ÜRÜN BÖLÜMÜ TİCARİ BANKACILIK SATIŞ BÖLÜMÜ BİREYSEL BANKACILIK İŞ BİRİMİ BİREYSEL BANKACILIK PAZARLAMA BÖLÜMÜ BİREYSEL BANKACILIK ÜRÜN BÖLÜMÜ BİREYSEL BANKACILIK SATIŞ BÖLÜMÜ ÖZEL BANKACILIK İŞ BİRİMİ ÖZEL BANKACILIK PAZARLAMA BÖLÜMÜ SERMAYE PİYASALARI BÖLÜMÜ - ÖZEL BANKACILIK ÜRÜN BİRİMİ ÖZEL BANKACILIK SATIŞ BÖLÜMÜ İş Birimi Yapılanmasıİş Birimi Yapılanması

4 Bireysel Müşteriler Kurumsal ve Ticari Müşteriler Kurumsal Ticari KOBI Mikro Tüzel Çok Varlıklı Varlıklı Kitlesel Varlıklı Kitlesel Mikro (Bireysel) Özel Bankacılık İş Birimi Ticari Bankacılık İş Birimi Bireysel Bankacılık İş Birimi Kurumsal Bankacılık İş Birimi Müşteri SegmentasyonuMüşteri Segmentasyonu

5 Kurumsal Müşteri KriteriKurumsal Müşteri Kriteri  Cirosu 30 milyon USD ve üzeri veya  Kredi Limiti 10 milyon USD ve üzeri olan firmalar Bankamızca kurumsal müşteri olarak değerlendirilirler.

6 Sektörel Farklılıklar Çok Uluslu/Yerel Grup Şirketi Ürün Kullanımı Ciro Büyüklüğü

7 Telekom, Medya, … Enerji, P&P, … Nakliyat, Altyapı,… İnşaat, Turizm,… Dağıtım, Gıda,… Sektörler Çapraz Satış Girişim Sermayesi Yatırım Bankacılığı Nakit Ürünleri Proje Finansmanı Döviz İşlemleri Kurumsal Koordinasyon ve Çözümler

8 KURUMSAL BANKACILIK İŞ BİRİMİ Kurumsal Bankacılık Pazarlama ve Satış Bölümü Müşteri İlişkileri Yönetimi Birimi Stratejik Planlama, Performans ve Kanal Yönetimi Birimi Kurumsal Bankacılık Ürün Bölümü Fiyatlama ve Yapılandırılmış Ürün Yönetimi Birimi Nakit Yönetimi ve Dış Ticaret Finansmanı Ürünleri Yönetimi Birimi Kurumsal Bankacılık İş Birimi Organizasyon ŞemasıKurumsal Bankacılık İş Birimi Organizasyon Şeması

9  Pazarlama ve ürün stratejisini oluşturmak  Pazar araştırmalarından faydalanılarak kurumsal bankacılık etkinliğini artırmak  Müşteri odaklı satış kültürünün geliştirilmesini sağlamak  Yeni ürün ve hizmetleri geliştirmek  Müşteri memnuniyetini sağlamak  Fiyatlama yapmak Kurumsal Bankacılık FaaliyetleriKurumsal Bankacılık Faaliyetleri

10 Kurumsal Bankacılığın Bankamız Toplamındaki PayıKurumsal Bankacılığın Bankamız Toplamındaki Payı

11 Kurumsal Bankacılık Nakit Yönetimi Ürün ve Müşteri Fiyatlaması Dış Ticaret ve Finansmanı Risk Yönetimi- Türev ve Yapılandırılmış Ürünler Proje Finansmanı ve Yapılandırılmış Finansman Portföy Yönetimi Kurumsal Bankacılık HizmetleriKurumsal Bankacılık Hizmetleri

12 MÜŞTERİYE ÖZEL ÇÖZÜMLER INTERNET ŞUBE TAHSİLAT ÇÖZÜMLERİ E-TAHSİLAT PROJESİ E-İMZA UYGULAMASI WEB SERVİS OTOMATİK SÜPÜRME VERGİ / SGK PRİM TAHSİLATI SWİFT ÜZERİNDEN MÜŞTERİ HESAP ÖZETLERİ DOĞRUDAN BORÇLANDIRMA ELEKTRONİK ORTAMDA İTHALAT TRANSFERLERİ MT-940 ELEKTRONİK EKSTRE E-DEVLET KAPISI UYGULAMASI SCORE UYGULAMASI

13 Nakit Yönetimi / E-Bankacılık Uygulamaları Nakit Yönetimi / E-Bankacılık Uygulamaları

14 Kurumsal Bankacılık Stratejileri Kurumsal Bankacılık Stratejileri /9 Pazar Payı Büyüme Karlılık Aktif Kalitesini Muhafaza Fırsatların Değerlendirilmesi & Muhtemel Konjonktürel İyileşmeye Hazırlık Likidite Yönetimi 2008/ /12 Verimliliğin Artırılması & Etkin Gider Yönetimi 2010 Aktif Kalitesini Muhafaza Karlılık Büyüme Konjonktür Çerçevesinde Fırsatların Değerlendirilmesi

15 TEŞEKKÜRLER


"KURUMSAL BANKACILIK TÜRKİYE İŞ BANKASI A.Ş. 3 MAYIS 2010." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları