Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

E-TİCARET SATIŞ SİTELERİ. E-TİCARET “Doğrudan fiziksel bağlantı kurmaya ya da fiziksel değiş tokuş işlemine gerek kalmadan tarafların elektronik olarak.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "E-TİCARET SATIŞ SİTELERİ. E-TİCARET “Doğrudan fiziksel bağlantı kurmaya ya da fiziksel değiş tokuş işlemine gerek kalmadan tarafların elektronik olarak."— Sunum transkripti:

1 E-TİCARET SATIŞ SİTELERİ

2 E-TİCARET “Doğrudan fiziksel bağlantı kurmaya ya da fiziksel değiş tokuş işlemine gerek kalmadan tarafların elektronik olarak iletişim kurdukları her türlü ticari iş etkinliği”  Pazarlama  Satış  Internet’ten ürün, hizmet alma  On-line kamu hizmetleri  Gümrük işlemleri  Bankacılık E-İŞ E-Ticaret

3

4

5 İŞLEM MALİYETİ (1) -Kredi kartı güvenliği - Hızlı teslimat - Düşük fiyat - Nakliye masrafının azlığı - Parayı geri ödeme garantisi - Kişisel bilgilerin saklanması - Önemli kredi kartlarına erişim - Satıcının güvenilirliği hakkında bilgi TEŞVİK PROGRAMLARI (4) -Hediye dağıtımı - Sık ziyaret edilen sayfalar - Ücretsiz deneme - Eğlence - Online klüp üyeliği yararları - Online indirime dönüşen kuponlar SİTE TASARIMI (3) - 3D ürün simülasyonları - Eğitimli, lisanslı değerlendirici - Sanal tur/deneyim - Sesli onaylama - Özel “deneme mağazaları” - Ücretsiz şikayet hatları İNTERAKTİVİTE (2) - Ürünleri inceleme - Bilgiyi tarama ve update etme - Hangi kişisel bilgilerin toplandığını bilme - Satıcının kişisel bilgi alma hakkını seçme E-TİCARET SATIŞ SİTELERİNİN BAŞARISI

6

7 Landsend.com 1995 açılış, 100 ürün Tüm satışların % 20’si Internet’ten Dünyanın en önemli kıyafet satım sitesi Yaşam tarzı ve ölçüye göre kıyafet Online alışverişte canlı soru sorma

8

9

10

11

12 (2004), ayda 55 gönderi, diğer e-sitelerle – e-store, hepsiburada, naturey- birlikte 115 parça ürün/ ABD, Japonya, İsviçre

13

14

15

16

17

18

19 (2004), ayda 55 gönderi, diğer e-sitelerle – e-store, hepsiburada, naturey- birlikte 115 parça ürün/ ABD, Japonya, İsviçre

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31 SONUÇ  Firmanız müşterinin yaşamını nasıl daha iyi hale getiriyor?  Problemleri çözmeye odaklanın, teklifinizi ihtiyaçlar çevresinde oluşturun  Açık, şeffaf, paylaşımcı ve dürüst müsünüz?  Beklentileri zamanından önce belirleyerek karşılayın.  Kimseyi bir şeye zorlamayın. Kullanmak istedikleri kaliteli bilgiyi sunun.  Pazarlama başarınızı gelen talep sayısı ile değil, düşüncelerinizin yayılma hızıyla ölçün.  Hikayenizi medyaya değil doğrudan ilgili kesimlere ulaşarak anlatın.  Satış döngünüze dayalı bilgi yerine, müşterinin ihtiyaç duyduğunda erişebileceği mükemmel web içerikleri  Sürekli, yorulmadan iletişim

32 TEŞEKKÜRLER Zeynep İYİLER-Bölge Md. Yrd. İGEME Marmara Bölge Müdürlüğü Tel: Fax:


"E-TİCARET SATIŞ SİTELERİ. E-TİCARET “Doğrudan fiziksel bağlantı kurmaya ya da fiziksel değiş tokuş işlemine gerek kalmadan tarafların elektronik olarak." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları