Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
1
Burkay Yapağcıoğlu
2
2 Etkili Dijital Pazarlama Silahı
Burkay Yapağcıoğlu Natro Web Hosting Pazarlama Yöneticisi Burkay Yapağcıoğlu
3
Eğitmen Hakkında Pazarlama Yöneticisi
Pazarlama ve İş Geliştirme Uzmanı Satış Uzmanı
5
Nedir ? Dijital Mecraları kullanarak tüketicilere tanıtım ve pazarlama yapmaktır . İnternet Web Sitesi Sosyal medya Cep telefonları, tabletler Dijital billboard E-Posta Blog ve sosyal ağlar için yapılan uygulamalar
6
Dijital Pazarlama Uygulamaları
Web Sitesi kurarak sanal dünyada yer almak ve erişilebilir olmak Arama motorlarında anahtar kelimeler satın alarak müşterilerinizi sitenin ana sayfasına veya ilgili varış sayfalarına yönlendirmek Arama motorlarında doğal arama sonuçlarında yer almak için optimizasyon yapmak Online ve mobil mecraları pazarlama amaçlı kullanmak Yaratıcı banner reklamlar, advergaming vb uygulamalar Diğer sitelerle satış ortaklığı yapmak E-posta pazarlaması Düzenli e-bülten göndermek Sosyal ağlarda ,bloglarda, paylaşım sitelerinde yer almak Ağızdan ağıza pazarlama yapmak Akllık cihazlar için uygulama oluşturmak
7
Burkay Yapağcıoğlu
8
Bir Arama motorundan çok daha fazlası …
10
Adwords, potansiyel ,ilgili müşterileri web sitenize çekerek işletmenizi büyütmenize olanak sağlayan Google’ın reklamcılık programıdır . Burkay Yapağcıoğlu
13
Reklamınızı internetteki sitelerde görüntüleyin !
Burkay Yapağcıoğlu
15
Reklam harcamalarınızı yönetmenize ve kontrol etmenize yardımcı olur
Neden Google Adwords ? İnternet kullanıcılarının %85’inden fazlası Google üzerinden arama yapıyor Kısa sürede yeni müşteriler edinmenize ve işletmenizi büyütmenize yardımcı olur Ürünlerinizi ve hizmetlerinizi satın alma olasılığı en yüksek kullanıcılara, satın almaya hazır oldukları zaman göstermenize olanak tanır Potansiyel müşterilerin sizi Google’da ve diğer bir çok web sitesinde bulmasına olanak sağlar Reklam harcamalarınızı yönetmenize ve kontrol etmenize yardımcı olur Reklamınızın nerede görüntüleneceğini seçebilir, kendinize uygun bir bütçe belirleyebilir ve reklamınızın etkisini ölçebilirsiniz. Kullanıcılar yalnızca reklamınıza tıklayıp sitenizi ziyaret ederse ödeme yaparsınız Hareket halindeki müşterileri çekmenize yardımcı olur Çevrenizdeki ve yurtdışındaki müşterileri kolaylıkla hedeflemenize olanak sağlar Burkay Yapağcıoğlu
16
Başlamadan Önce Burkay Yapağcıoğlu
17
Burkay Yapağcıoğlu
18
Burkay Yapağcıoğlu
19
Burkay Yapağcıoğlu
21
Satış Burkay Yapağcıoğlu
22
Marka Bilinirliği Burkay Yapağcıoğlu
23
Web site Ziyareti Burkay Yapağcıoğlu
24
Spesifik Ölçülebilir Gerçekçi
Burkay Yapağcıoğlu
25
Hedefe Nasıl Giderim ? Burkay Yapağcıoğlu
26
Temel Kavramlar Burkay Yapağcıoğlu
27
KAMPANYA Bütçeyi, yer hedefleme ayarlarını ve diğer ayarları paylaşan bir reklam grubu (reklamlar, anahtar kelimeler ve teklifler) kümesidir. AdWords hesabınızda, yayınlanan bir veya birden çok reklam kampanyası olabilir. Cikolatadunyasi.com Burkay Yapağcıoğlu
28
Reklam Gurubu Hesap düzeninizin önemli bir parçası olan bir anahtar kelime, reklam ve teklif kümesidir. Her reklam kampanyası bir veya daha fazla reklam grubundan oluşur. Burkay Yapağcıoğlu
29
Reklam Burkay Yapağcıoğlu
30
Müşterilerim Beni Hangi Kelimelerle Arıyor ?
Anahtar Kelimeler Müşterilerim Beni Hangi Kelimelerle Arıyor ? Çikolata Ucuz çikolata Bitter çikolata Üsküdar’da bitter çikolata Sütlü çikolata siparişi Hediye çikolatalar Burkay Yapağcıoğlu
31
Burkay Yapağcıoğlu
32
Google Adwords Çalışma Mantığı
Burkay Yapağcıoğlu
33
Parayı Veren Düdüğü Çalar
Burkay Yapağcıoğlu
34
KALİTE PUANI Burkay Yapağcıoğlu
35
Ne Kadar Alaka , O kadar KÖFTE !
Burkay Yapağcıoğlu
36
Parayla Saadet olur mu ? Burkay Yapağcıoğlu
37
Reklam Sıralaması : Kalite Puanı *Maksimum TBM
Reklam Sıralaması, : Teklif tutarınız ve Kalite Puanınız kullanılarak hesaplanır. Reklam Sıralaması : Kalite Puanı *Maksimum TBM Burkay Yapağcıoğlu
38
Başarı İçin ! Burkay Yapağcıoğlu
39
1)Adwords Hesabınızı Yapılandırın
Burkay Yapağcıoğlu
40
Doğru Anahtar Kelimeler Seçin
Burkay Yapağcıoğlu
41
3) Dikkat Çekici Reklamlar Yazın
Burkay Yapağcıoğlu
42
4) Doğru Açılış Sayfalarına Yönlendirin
A-LA-KA ! Burkay Yapağcıoğlu
43
5) TAKİP- Analiz Burkay Yapağcıoğlu
44
Burkay Yapağcıoğlu
45
TEŞEKKÜRLER BURKAY YAPAĞCIOĞLU
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.