Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Çağrı Merkezi Satış Ekranı Hangi proje için kullanılacak ise o isim seçilecek. (Yetki Bazlı)

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Çağrı Merkezi Satış Ekranı Hangi proje için kullanılacak ise o isim seçilecek. (Yetki Bazlı)"— Sunum transkripti:

1 Çağrı Merkezi Satış Ekranı Hangi proje için kullanılacak ise o isim seçilecek. (Yetki Bazlı)

2 Müşteri Temsilcisi Durumu

3 Görüşme Ekranı Referans İste Adı Soyadı Telefon Şikayet/Öneri TC Kimlik No İkinci Ad Cinsiyeti E-Mail BayBayan Yanlış Numara Kabul Etmedi Kararsız Daha Sonra Ara Bilgi Güncelleme Her ekranda sabit alan Kaydet ve Çık Aksiyon Detayları Kayıtlı Aksiyon Görüşme Detayı SATTIM Ulaşılamadı Bu ekran default olarak gelecektir.

4 Referans İste butonu tıklandığında aşağıdaki ekranın açılması gerekmektedir. Adı Soyadı Telefon Cinsiyeti E-Mail BayBayan Mesleği ÇıkışYeni Referans EkleKaydet ….. Müşterinin Referası Referans Müşteri Kayıt Ekranı Referans Müşteri Kayıt Ekranından referans müşteri kaydedildiği zaman referans veren müşteri için kaç adet referans verdi ise toplamı ile …. Referans Müşteri verdi şeklinde otomatik aksiyon kaydı yapılımalıdır. Referans kaydı yapılan müşteri adayının 1.aksiyon kaydı Referans Müşteri olarak otomatik olarak kaydetsin. Açıklama bölümüne hangi müşterinin olduğu yazılsın. Referans Müşteri Kayıt Ekranı Kaydetmeden çıkmak istediğinize emin misiniz? Evet KaydetmeHayır Kaydetme

5 Şikayet/Öneri Butonu tıklandığında aşağıdaki ekranın gelmesi gerekmektedir. Şikayet/Öneri Formu Şikayet Formu Öneri Formu Destek tablolarından parametrik olarak tanımlanması sağlanmalıdır. Konu Açıklama Şikayet/Öneri Formu Kaydetmeden çıkmak istediğinize emin misiniz? Evet KaydetmeHayır Kaydetme Kaydet butonuna basıldığında (x) çıkılabilsin. Kaydet dışında iptal veya (X) basıldığında pop-up olarak uyarı ekranı açılsın. Kaydet butonu ile müşteriye otomatik aksiyon kaydı gerçekleşsin ve görüşme detaylarına açıklama kısmında yer alan not atılsın

6 SATTIM Sattım Butonu tıklandığında otomatik olarak bir sonraki ekrana geçiş sağlanmalıdır. Yanlış Numara Kabul Etmedi Kararsız Daha Sonra Ara Bilgi Güncelleme Ulaşılamadı Yeni bir ekran açılmalıdır. Ekranda; İlgilenmiyor Benzer Kartı Var Pahalı Buldu Sigortası Aynı Hiz. veriyor. Kredi Kartı Aynı Hiz. veriyor. Diğer Yeni bir ekran açılmalıdır. Ekranda; Mail İstiyor Web Sitesini İncelemek istiyor. Dİğer 1 Saat Sonra Ara 1 Gün Sonra Ara Aşağıdaki Tarihte Ara Bir yakınına danışacak Mail İstiyor Aksiyonu tıklandığında, e-mail butonunda yazan adrese otomatik olarak e-mail gönderilecektir. Ayrıca aşağıdaki tarihte ara aksiyonunun da kullanılma zorunluluğu sağlanacaktır. Web Sitesini İncelemek İstiyor Aksiyonu tıklandığında, aşağıdaki tarihte ara aksiyonunun da kullanılma zorunluluğu sağlanacaktır. Yeni bir ekran açılmalıdır. Ekranda; Tüm kırılımların bir sonraki slayttaki gibi düzenlenmelidir. Kredi Kartı

7 İLGİLENMİYOR Benzer Kartı Var Back-UpDiğer Pahalı Buldu Sigortası Aynı Hiz. veriyor. Kredi Kartı Aynı Hiz. veriyor. Diğer Zorunlu Seçilmesi gereken alan Zorun alan tıklandığında başlığın Müşteri Kabul Etmedi/İlgilenmiyor yazması gerekmektedir.

8 Eğitim Doğum Tarihi Çocuk Sayısı Medeni Hali Sigorta İlkOrtaLise Üniversite

9 Eğitim EvetHayır EvetHayır EvetHayır EvetHayır EvetHayır EvetHayır

10 2. Görüşme Ekranı Referans İste Adı Soyadı Telefon Şikayet/Öneri TC Kimlik No İkinci Ad Cinsiyeti E-Mail BayBayan Kabul Etmedi Kararsız Daha Sonra Ara Bilgi Güncelleme Her ekranda sabit alan Kaydet ve Çık Aksiyon Detayları Kayıtlı Aksiyon Görüşme Detayı TEKLİF OLUŞTUR

11 Konut Yardım AdresiFatura AdresiKart Teslim Adresi Posta Kodu İlçe İl Posta Kodu Semt Adres Listesi Adres Tipi Adres Bilgileri Kaydetmeden çıkmak istediğinize emin misiniz? Evet KaydetmeHayır Kaydetme Ülke Türkiye Posta KoduMahalle Cadde Sokak

12 Plaka Marka Model Model/Yıl Araç Listesi Yukarıdaki veriler bu alanda table olarak gözükmelidir. Araç Yardım Default olarak tikli olarak gelecektir.

13 Adı Soyadı Telefon Cinsiyeti E-Mail BayBayan Mesleği ÇıkışYeni Birey EkleKaydet ….. Müşterinin Aile Bireylerii Yakınlık Derecesi Combo box olacaktır. Yakınlık Derecesi Şikayet/Öneri Formu Kaydetmeden çıkmak istediğinize emin misiniz? Evet KaydetmeHayır Kaydetme

14 SATIŞ EKRANI Referans İste Adı Soyadı Telefon Şikayet/Öneri TC Kimlik No İkinci Ad Cinsiyeti E-Mail BayBayan Kabul Etmedi Kararsız Daha Sonra Ara Bilgi Güncelleme Her ekranda sabit alan Kaydet ve Çık ÇEKİM YAP Kart Tipi Ek Hizmet Adı TC Kimlik No kayıtlı değil ise uyarı msj. çıkmalı. Kart Tipi Kart Sah.Adı Soyadı

15 KREDİ KARTI ÇEKİM EKRANI Referans İste Adı Soyadı Telefon Şikayet/Öneri TC Kimlik No İkinci Ad Cinsiyeti E-Mail BayBayan Kabul Etmedi Kararsız Daha Sonra Ara Bilgi Güncelleme Her ekranda sabit alan İşlem Tipi Combo box olacak Kredi kartı No Kart tipi Çekilecek Tutar Satış Tipi Bankadan dönen mesaj çıkmalı Kaydet ve Çık


"Çağrı Merkezi Satış Ekranı Hangi proje için kullanılacak ise o isim seçilecek. (Yetki Bazlı)" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları