Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanGunduzalp Fahri Değiştirilmiş 9 yıl önce
1
“Kadınların İşgücü Piyasasına Kazandırılmaları ve Ekonomik Olarak Güçlendirilmeleri” (KWELE)
2
MAMAK BELEDİYESİ “Kadınların İşgücü Piyasasına Kazandırılmaları ve Ekonomik Olarak Güçlendirilmeleri” (KWELE) LdV Yenilik Transferi Projeleri Proje Sahibi: Mamak Belediyesi
3
Projenin Amacı Kadınların ofis yönetimi konusunda bilgi ve beceri kazanmaları için cinsiyete duyarlı bir öğrenme modelinin geliştirilmesi ve denenmesi.
4
Projenin Ortakları Proje, Mamak Belediyesi’nin Koordinatörlüğünde aşağıdaki ortaklarla işbirliği içinde yürütülecektir. 1. EDUSER Danışmanlık (Türkiye) 2. Kolping Training Institute Württemberg (Almanya) 3. BD Center Consulting Pawel W. (Polonya) 4. Ballybeen Women’s Center (Kuzey İrlanda) 5. VFA – Valter Fissamber and A. Ltd (Yunanistan) 6. EuroFortis Ltd (Letonya) 7. MESVAK - -Müteşebbis Gelişim Vakfı (Türkiye)
5
Projenin Genel Hedefleri “Katılımcılara kişisel gelişim, istihdam edilebilirlik ve Avrupa İş Piyasasına katılıma yardımcı olan bilgi, beceri ve niteliklerin elde edilmesi ve uygulanmasında temel mesleki eğitim ve ileri mesleki eğitim imkanı sağlamak”“Katılımcılara kişisel gelişim, istihdam edilebilirlik ve Avrupa İş Piyasasına katılıma yardımcı olan bilgi, beceri ve niteliklerin elde edilmesi ve uygulanmasında temel mesleki eğitim ve ileri mesleki eğitim imkanı sağlamak” “Mesleki eğitim sistemini, kurumları ve uygulamadaki kalite amaçlı ve yenilikçi gelişmeleri desteklemek”“Mesleki eğitim sistemini, kurumları ve uygulamadaki kalite amaçlı ve yenilikçi gelişmeleri desteklemek”
6
Projenin Özel Amaçları Kadınları sosyal ve mesleki becerilerle donatmakKadınları sosyal ve mesleki becerilerle donatmak Kadınlara yönelik istihdam modellerini geliştirmek ve desteklemek,Kadınlara yönelik istihdam modellerini geliştirmek ve desteklemek, AB ve ülke düzeyinde işgücü piyasasında kişilerin eğitim seviyesinin yükseltilmesine katkıda bulunmak,AB ve ülke düzeyinde işgücü piyasasında kişilerin eğitim seviyesinin yükseltilmesine katkıda bulunmak, Avrupa’da Eğitim ve Mesleki Eğitim Sağlayan Kuruluşları yenilikçi ve kadına yönelik yaklaşımlara ve çalışmalara yönlendirmek bu tür çalışmalarda işbirliği yapmak,Avrupa’da Eğitim ve Mesleki Eğitim Sağlayan Kuruluşları yenilikçi ve kadına yönelik yaklaşımlara ve çalışmalara yönlendirmek bu tür çalışmalarda işbirliği yapmak, Kadın istihdamına karşı olumsuz kültürel norm ve tutumların yok edilmesine katkı sağlamak.Kadın istihdamına karşı olumsuz kültürel norm ve tutumların yok edilmesine katkı sağlamak.
7
Transfer Edilecek Modeller 1 Geleceğe Adımlar- Ballybeen Kadın Merkezi (Kuzey İrlanda):Geleceğe Adımlar- Ballybeen Kadın Merkezi (Kuzey İrlanda): –Dezavantajlı kadınların sosyal ve ekonomik hayata katılımını sağlayan yenilikçi bir yaygın eğitim modelidir. –Kadınların öz güvenlerini kazanmaları, Ofis Uzmanı Sertifikası almaları ve diğer beceriler ile donanmaları için gerekli olan 4 basamaklı bir yaygın eğitim programıdır.
8
Transfer Edilecek Modeller 2 Avrupa İçin Uygun- Kolping Eğitim Enstitüsü (Almanya):Avrupa İçin Uygun- Kolping Eğitim Enstitüsü (Almanya): –“Avrupa Ofis Yönetimi” için mesleki niteliklere ve sertifikaya yönlendiren eğitim programıdır. –Genç annelere, yarı zamanlı 6 ay boyunca eğitim sağlamayı amaçlayan yenilikçi bir modeldir.
9
Transfer Edilecek Modeller 3 Cinsiyet Uzmanları - BD Danışmanlık Merkezi (Polonya):Cinsiyet Uzmanları - BD Danışmanlık Merkezi (Polonya): –“Cinsiyet Uzmanı” profesyonel yeterliliğini kazandırmaya yönelik yenilikçi bir eğitim metodu”dur.
10
Mamak Belediyesi’nin Rolü Koordinasyon ve OrganizasyonKoordinasyon ve Organizasyon Proje faaliyetlerinin Genel YönetimiProje faaliyetlerinin Genel Yönetimi Ortaklararası İletişimOrtaklararası İletişim Bütçe YönetimiBütçe Yönetimi Valorizasyon (Tanıtım, Yaygınlaştırma ve kıymetlendirme)Valorizasyon (Tanıtım, Yaygınlaştırma ve kıymetlendirme)
11
Projenin Toplam Süresi 2 Yıl (24 Ay) Başlangıç Tarihi: 2 Ocak 2008
12
Proje Kapsamında Uygulanacak İş Paketleri İP1: Yönetim ve Koordinasyon (24 Ay)İP1: Yönetim ve Koordinasyon (24 Ay) İP2: İzleme ve Değerlendirme (24 Ay)İP2: İzleme ve Değerlendirme (24 Ay) İP3: Valorizasyon (Tanıtım, Yaygınlaştırma ve Kıymetlendirme) (24 Ay)İP3: Valorizasyon (Tanıtım, Yaygınlaştırma ve Kıymetlendirme) (24 Ay) İP4: Modellerin Uyarlanması ve Uygulanması (5 Ay)İP4: Modellerin Uyarlanması ve Uygulanması (5 Ay) İP5: Cinsiyete Duyarlı Eğitim Kavramının Aktarımı ve Geliştirilmesi (4 ay)İP5: Cinsiyete Duyarlı Eğitim Kavramının Aktarımı ve Geliştirilmesi (4 ay) İP6: Teorik ve Pratik Eğitimlerin Gerçekleştirilmesi (6 Ay)İP6: Teorik ve Pratik Eğitimlerin Gerçekleştirilmesi (6 Ay) İP7: Sınav ve Belgelendirme (5 Ay)İP7: Sınav ve Belgelendirme (5 Ay)
13
Proje Toplam Bütçesi 304,328 Avro
14
Ortakların Bütçeleri ve Kontak kişiler Mamak Belediyesi (Türkiye) Nihat Yıldız 60,419.5 Avro Kolping Training Institute (Almanya) Karin Beckham 33,209 Avro VFA – Valter Fissamber Associates (Yunanistan) Anna Koniotaki 39,439 Avro EuroFortis Ltd.(Letonya) Adela Sediva 27,489 Avro BD Center Consulting Pawel Walawender (Polonya) Magdalena Pokrzywa 46,349 Avro EDUSER Danışmanlık (Türkiye) Aişe Akpınar 49,702 Avro MESVAK (Türkiye) Nurretin Konaklı 16,429.50 Avro Ballybeen Women’s Centre (Kuzey İrlanda) Tanya Hughes 31,309 Avro %25 Ortak Katkısı Öngörülmektedir.
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.