 Öğrencinin; 1. Adı:Ahmet Fatih 2. Soyadı:Seven 3. Sınıfı:9/C 4. Numarası:1339  Öğretmenin; 1. Adı:Ramazan 2. Soyadı:  Okul:Ali Güral Lisesi.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
A TEMASI OKUL HEYECANIM
Advertisements

SAYGILI OLMALIYIZ ZİYA FIRINCIOĞULLARI
ZOR İNSANLARLA BAŞA ÇIKMA
Nilüfer Değerler Eğitimi Projesi (Nildep)
KARTAL BELEDİYE BAŞKANLIĞI KREŞLER MÜDÜRLÜĞÜ
SAYGI SORUMLULUK ÖZGÜVEN YARDIMSEVERLİK
DEĞERLERİMİZİ YAŞATIYORUZ, DEĞERLERİMİZİ YEŞERTİYORUZ!
Zor insanla başa çıkma yolları
Saygılı Olma Konusunda...
SOSYAL BİLGİLER 5 ÜNİTE NO:1 HAKLARIMI ÖĞRENİYORUM
ANLATMAYA BAĞLI EDEBİ METİNLERDE DİL VE ANLATIM
DAYANIŞMA.
İLETİŞİM SORUNLARI.
4. SINIF II. ÜNİTE: TEMİZ OLALIM
SAYGI KALABA ANADOLU LİSESİ.
KİŞİLER ARASI İLETİŞİM -2-
SELÇUKLULAR ( ) ANADOLU SELÇUKLULARI ( ) EĞİTİM.
Bursa Nilüfer Fatih Anadolu İmam Hatip Lisesi
EĞİTİM AİLEDE BAŞLAR Davranışlarımızla çocuğumuza model olmalıyız.
Yetkinlikler Yetkinlikler belirli bir görevi başarıyla yerine getirebilmek için beklenen ortak kurumsal davranış ve tutumları tanımlanmaktadırlar.
DİN ANLAYIŞINDAKİ YORUM FARKLILIKLARININ SEBEPLERİ
ÇAĞDAŞ ÖĞRETMEN PROFİLİ
ÖĞRETMEN: BETÜL KARAVELİOĞLU
Sınıf etkinliklerine katılım ve görev paylaşımı
Sözlükte "iletişim" ne demek?
İLETİŞİM ENGELLERİ.
AİLENİN OKUL BAŞARISINA KATKISI
BAŞKALARININ İNANÇLARINA HOŞGÖRÜLÜ OLMAK
BU 2 RESİMDEN HANGİSİ OLMAK İSTERDİNİZ??? ÖĞRETMENLERİM VE ARKADAŞLARIM ARASINDA OKULDA ÖĞRETMENLERİM VE ARKADAŞLARIM ARASINDA EN ÇOK SEVİLEN ÖĞRENCİ.
AHMET ERDEM ANADOLU LİSESİ NİLÜFER /BURSA B. Ayça Turan 11-E -250
Çocuk Hakları ve önemi Arzu Mahmud VII.
ŞİDDETİN ÖNLENMESİNDE ÖĞRENCİLERİMİZE BAZI ÖNERİLER
A İ LE VE İ LET İ Ş İ M: ÇATIŞMA ÇÖZME YÖNTEMLER İ Özhan Aytaç Rehberlik / Psikolojik Danışman.
HOŞGÖRÜSÜZLÜĞÜN NETİCESİ
Vefa; insana duyulan sevgidir..
AİLEDE SAYGI.
Aileye Karşı SEVGİ VE SAYGI
DEĞERLER EĞİTİMİ SEVGİ VE SAYGI.
BEN DİLİ SEN DİLİ.
GÖRGÜ VE NEZAKET KURALLARI
OKULLARDA ÖĞRENCİLERİN UYMASI GEREKEN KURALLAR
Sosyal Bilgiler İletişim
Kişisel Rehberlik Uygulamaları
KENDİNİ TANIMA Ses tonumuzun ve davranışlarımızın, yani iletişimde mesajlarımızın % 90'ının kontrolünü elimizde tutabilmemiz ancak kendimizi tanımamızla.
İnsan İradesi ve Kader İnsanı diğer varlıklardan ayıran en temel özellikler, -akıl -irade AKIL, iyiyi kötüden, güzeli çirkinden, doğruyu yanlıştan ayırt.
OKUL HEYECANIM İLKÖĞRETİM HAFTASI
Zamanında uyumalı, zamanında uyanmalı, okula geç kalmamalıyız.
ÖFKENİ KONTROL ET 1. Üzgün olduğunuzda neler yaparsınız ? Söyleyiniz.
İ L E T İ Ş İ M ve E M P A T İ Dr. Mustafa Aydın BAŞAR.
HOŞGÖRÜ VE SAYGI.
SAYGI VE SEVGİYE DEĞER BİR VARLIK İNSAN
EMPATİ.
Kişisel Rehberlik.
EV KURALLARI.
İSLAM DÜŞÜNCESİNDE YORUMLAR 11. SINIF
SAYGI NE DİR?. SAYGI NE DİR? Dilimizde bu kelime hürmet karşılığı kullanılmaktadır Dilimizde bu kelime hürmet karşılığı kullanılmaktadır . Saygı bir.
IV. Ünite Ahlak Felsefesi ETİK.
AMA HAKSIZLIK BU !!! 1 1. Arkadaşlar toplu yaşanan ortamlarda kurallara uymamız gerekmektedir. Örneğin; okul kantinlerinde alışveriş yaparken sıradaki.
İLETİŞİM ENGELLERİ.
İLETİŞİM VE İNSAN İLİŞKİLERİNDEKİ ROLÜ
SAYGI.
KÖY MANTALİTESİ = KÖY DÜŞÜNÜ
NEDEN MİSAFİR DİYORUZ? NEDEN MİSAFİR DAİMA HAKLIDIR?
DİNLER ARASINDAKİ İLİŞKİ. Dinler arasındaki ilişkiler,küreselleşen dünyada son derece önemli ve lüzumlu bir konudur.Herkes,birbirini olduğu gibi kabul.
GÖRGÜ VE NEZAKET KURALLARI GÖRGÜ VE NEZAKET KURALLARI HAZIRLAYANLAR: İREM CERYAN ve ÖZGENUR ERDAĞ.
Bugün neler öğreneceğiz?
Bugün neler öğreneceğiz?
Hazırlayan ve Sunan: Gökçe PINAR JENERASYON TEORİSİ.
İNSAN İLİŞKİLERİNİ DÜZENLEYEN KURALLAR
Sunum transkripti:

 Öğrencinin; 1. Adı:Ahmet Fatih 2. Soyadı:Seven 3. Sınıfı:9/C 4. Numarası:1339  Öğretmenin; 1. Adı:Ramazan 2. Soyadı:  Okul:Ali Güral Lisesi

 Hoşgörü, insanların birbirlerinin düşüncelerine, inançlarına ve yaşam felsefelerine saygı duyması, anlayışlı olması demektir. Yaşadığımız dünyada kişilerin uyum ve düzen içinde yaşayabilmeleri için hoşgörü şarttır. Hoşgörünün olmadığı bir yerde asayişten söz edilemez.  Her insanın kendi fikirleri, hayata bakış açısı ve mantalitesi vardır. Dünyadaki milyonlarca insanın aynı düşüncede olması beklenemez. Her kişi farklı fikirlere sahip olduğu için insanların birbirlerinin düşüncelerine saygılı olması gerekmektedir. Kişilerin birbirine karşı bu saygısına hoşgörü diyoruz. Öncelikle kavramamız gereken şudur ki; bir konuda fikir sahibi olduğumuz zaman karşımızdaki insanın bizimle aynı görüşte olmadığını kabullenmemiz ve ona göre davranmamız gerekir. Hoşgörünün olmadığı bir dünyada kargaşa görülür. Mevlana Celaleddin Rumi, hoşgörünün en önemli temsilcisi olarak kabul edilir.  Her insan hoşgörü sahibi olmanın güzelliğini kavramalıdır. Unutulmamalıdır ki gelişme ancak farklı düşüncelerin çatışmasıyla ortaya çıkar. Her yeni düşünce akımı yeni bir gelişme adımı olarak görülmelidir. Hoşgörü hayatın önemli bir parçasıdır.

 HOŞGÖRÜ İÇİN NE YAPMALI?  Haddimizi bilmeli, insanları olduğu gibi Kabul etmeliyiz.  İnsanlara değer vermeli ve değer verdiğimizi ifade etmeliyiz.  İnsanlara anlayışlı davranmalıyız. İnsanların farklılıklarına saygılı olmalıyız.  İnsanların farklılık ve kusurlarıyla alay etmemeliyiz.  İnsanların ayıp ve kusurlarını açıklamaktan kaçınmalıyız.

 HOŞGÖRÜ İÇİN NE YAPMAMALI?  Kendimizi üstün görüp diğer insanları küçük görmemeliyiz.  İnsanları anlamadan onlar hakkında karar vermemeliyiz.  İnsanlarla alay etmemeli ve onlara lakap takmamalıyız.  İnsanların hak ve özgürlüklerini kısıtlamamalıyız.  İnsanların farklı düşünce ve inançlarını engellememeliyiz

Zalimlik Güvensizlik Açgözlülük Anlaşmazlık Yobazlık Katı Yüreklilik Kavgacılık Geçimsizlik Bencillik Sertlik Hırçınlık Uyumsuzluk Hoşgörüsüzlük