MİLLİ EĞİTİMDE KAZANDIRILMAYA ÇALIŞILAN AHLAKİ DEĞERLER ÖĞRENCİLER

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Yaşam kalitesini korumak Alkol hakkında faydalı bilgiler
Advertisements

DEĞERLER EĞİTİMİ Prof. Dr. Emin Karip Milli Eğitim Bakanlığı
CUMHURİYET ORTAOKULU BENCHMARKİNG 4.ALT GRUP. 1-OKUMA SAATLERİ Okullarımızda okuma saatleri planlanarak başlatıldı.. Dönerli ve 7.ve 8 sınıflarda 7.saatte.
K. K. T. C MİLLİ EĞİTİM, GENÇLİK VE SPOR BAKANLIĞI EYLÜL 2010.
OKULDA VE EVDE DAYANIŞMA
T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI ANTALYA HALK SAĞLIĞI MÜDÜRLÜĞÜ
A.Ü.İ.F.. AİLEMİZ A.Ü.İ.F. ANNEM ve BABAM ABİMABLAM KIZ KARDEŞİM ERKEK KARDEŞİM BEBEK A.Ü.İ.F.
DAYANIŞMA.
Ebru Keser(1102) Sıla Kahraman(1100) Beden Eğitimi Performans ödevi
Temel Eğitici Nitelikleri
Hazırlayan: Dr. Ali KUZUDİŞLİ
T.C. KOCAELİ VALİLİĞİ İL Mİllİ Eğİtİm Müdürlüğü
KENDİLERİNE YETİŞKİN SORUMLULUKLARI VERMEDEN, AMA YETİŞKİNLERE DAVRANDIĞINIZ GİBİ DAVRANINIZ İndigolar açık ve dürüsttürler. Mükemmellik değil, dürüstlük.
Aileler için bir kültür kaynağıdır Çocukların düşünce alanını genişletir Çocukları düşünmeye teşvik eder Çocukların estetik zevklerini geliştirir Çocukların.
AİLENİN OKUL BAŞARISINA KATKISI
SINIF KURALLARIMIZ.
T.C. İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük İLETİŞİM VE İNSANİ İLİŞKİLER
Kartal Şehit Er Serhat Şanlı Ortaokulu Öğrencilerinin hazırlamış olduğu Emek Vermekle alakalı şiir-yazı ve resimlerimiz…
AİLE EĞİTİMİ SEMİNERİ.
2014 YILI KUTLU DOĞUM HAFTASI KAPSAMINDA -SAKARYA İL MÜFTÜLÜĞÜ VE – SAKARYA İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ İŞBİRLİĞİ İLE ORTAOKUL, İMAM HATİP ORTAOKULU, LİSE.
KIYMETLİ VELİLERİMİZ PLANLI VE VERİMLİ ÇALIŞMA
DEĞERLER EĞİTİMİ.
3-B Sınıfı Veli Toplantısına Hoşgeldiniz
ORTAK SINAVLAR UYGULAMA TAKVİMİ Sınav Dönem Ve Tarihi Mazeret Sınavı Tarihi Sınav Sonuçlarının İlanı I. Dönem Kasım 2014.
ÖDEV-BAŞARI Sevgili Öğrenciler;Ödevin eğitim hayatınızda çok önemlidir. Ödevin amaçları şunlardır Derse hazırlıklı gelmek Derste öğrenilen konuları pekiştirmek.
MEHMET SİNAN DERELİ ORTAOKULU
ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ SİSTEMİ. O eğitim öğretim yılında sadece 8. sınıf öğrencileri uygulanacak olan merkezi ortak sınavlara gireceklerdir. O 8.
DÖRTYOL GEVHER NESİBE MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ NİSAN, 2015
ISPARTA / YALVAÇ MEHMET NECATİ AKEL
ORTAK SINAVLAR ÖĞRENCİ ANKETİ DEĞERLENDİRME RAPORU SINAV YÖNETİMİ, MORAL MOTİVASYON VE REHBERLİK DAİRE BAŞKANLIĞI OCAK 2015.
ORTAOKULA GEÇİŞ.
KAMAN İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ Eğitim Öğretim Yılı Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş  (TEOGS) Sınavına Hazırlık Ve Başarıyı Artırma.
Hasan Özbay İmam Hatip Ortaokulu
MODELİN AMAÇLARI ÖĞRENCİ ÖĞRETMEN VE OKUL İLİŞKİSİNİ GÜÇLENDİRMEK.
eğİtİm öğretim yIlI yaz dönemİ meslekİ eğİtİm çalIşmasI
HAKKI PINAR İLK OKULU EĞİTİM ÖĞTETİM YILI
TEMEL EĞİTİMDEN ORTA ÖĞRETİME GEÇİŞ SİSTEMİ (TEOG)
FEHMİ GÜR MÜDÜR YARDIMCISI (Öğrenci İşleri). MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI ÖRGÜN VE YAYGIN EĞİTİMİ DESTEKLEME VE YETİŞTİRME KURSLARI YÖNERGESİ Amaç MADDE 1-
İnternet ! Dünyamızı değiştiriyor Eşsiz bir bilgi kaynağı, kütüphane Bir tıkla uzakları yakınlaştıran Bazen okul, bazen banka şubesi, bazen alışveriş.
TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ SİSTEMİ SEMİNERİNE HOŞGELDİNİZ EĞİTİM ÖĞRETİM YILI YUNUS EMRE ORTAOKULU REHBERLİK SERVİSİ.
EĞİTİM ÖĞRETİM YILI HEPİMİZ İÇİN HAYIRLI VE UĞURLU OLSUN EĞİTİM ÖĞRETİM YILI HEPİMİZ İÇİN HAYIRLI VE UĞURLU OLSUN HOŞ GELDİNİZ.
OKUL YÖNETİMİ Dr. Kerim Karabacak
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME BİRİMİ NİLGÜN OĞUZHAN TEOG SINAVINA KADAR YAPILAN UYGULAMALAR.
Prof. Dr. Rana ÖZEN KUTANİS
TÜRK MİLLİ EĞİTİM SİSTEMİNDE KAZANDIRILMAYA ÇALIŞILAN AHLAKİ DEĞERLER
T.C. SAKARYA ÜNİVERSİTESİ SİYASAL BİLGİLER FAKÜLTESİ ÇALIŞMA EKONOMİSİ VE ENDÜSTRİ İLİŞKİLERİ ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN AHLAKİ GÖRÜNÜMÜ ÖDEVİ SEDA TÜRK.
KAYNAŞTIRMA/BÜTÜNLEŞTİRME UYGULAMALARI VE BEP SEMİNERİ
SINIF KURALLARIMIZ.
İLÇELER NET VE ORTALAMA KARŞILAŞTIRMALARI
İSLAM DÜŞÜNCESİNDE YORUMLAR 11. SINIF
Brifing Dosyası Öğretim Yılı. PERSONEL BİLGİLERİ YÖNETİM OKUL MÜDÜRÜ Avni ŞENGÜL (Hizmet yılı : 14 ) MÜDÜR YARDIMCISI Nurullah YEŞİLMEN (Hizmet.
MILLETIN GÖZ BEBEĞI TÜRKIYE’NIN AYDıNLıK GELECEĞI YUNUS EMRE İMAM HATİP ORTAOKULU.
GAZİ ÜNİVERSİTESİ VAKFI ÖZEL ORTAOKULU
DAVRANIŞ PROBLEMLERİ VE
MADANOĞLU ORTAOKULU 1.DÖNEM DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ PERFORMANS ÖDEVİ Konu:İbadet nedir?,niçin ve kim için yapılır,yaraları nelerdir sorular Öğretmen.
Şakir ÇINKIR, Funda NAYIR
ÖĞRETMENİM ÖĞRETMENLER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN.
Güzel Söz Söyleyelim Hikmet SIRMA.
YAŞ ÖĞRENCİLERİNİN GELİŞİM ÖZELLİKLERİ
KUBBE MİHRAP MİNARE ŞADIRVAN MİNBER.
İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ NİHAT TOPKARA BİZİM SINIF TARİH DERSİNDE.
BASKETBOL BASKETBOL TARİHİ BASKETBOL SAHASI ÖLÇÜLERİ
ESKİŞEHİR İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
HZ. YUSUF Din proje odevi. İCINDEKIKER.
SAĞLIKLI BİR YAŞAM İÇİN ZİHİNSEL,DUYGUSAL VE SOSYAL SAĞLIĞIN ERGEN BİREYLER AÇISINDAN ÖNEMİ.
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AHLAK ALGILARI
MEB DERGİ MAKALE İNCELEMESİ SAYI 211
Programdan Sorular.
TÜRKİYE'DE ERGEN PROFİLİ
DİN KÜLTÜRÜ ve AHLAK BİLGİSİ Selman ÇAKIR / DKAB Öğretmeni
Sunum transkripti:

MİLLİ EĞİTİMDE KAZANDIRILMAYA ÇALIŞILAN AHLAKİ DEĞERLER ÖĞRENCİLER

1.Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi dersinin ahlakınızı geliştirdiğini düşünüyor musunuz? Dr. Nuri Bayar Ortaokulu Hakkı Demir Ortaokulu

2.Öğretmenleriniz size olumlu yönde örnek oluyor mu? Dr. Nuri Bayar Ortaokulu Hakkı Demir Ortaokulu

3.Davranışlarınızın ahlaki boyutunu ailenizde kazandığınızı mı düşünüyorsunuz? Dr. Nuri Bayar Ortaokulu Hakkı Demir Ortaokulu

4. Toplumda ahlaki yasakların bulunması gerektiğini düşünüyor musunuz? Dr. Nuri Bayar Ortaokulu Hakkı Demir Ortaokulu

5. Yapabileceğinizi düşündüğünüz okul projelerinizi veya ödevlerinizi başkalarına yaptırmak sizce normal bir davranış mıdır? Dr. Nuri Bayar Ortaokulu Hakkı Demir Ortaokulu

6. Kendinize yapılmasını istemediğiniz bir davranışı başka bir arkadaşınıza yapar mısınız? Dr. Nuri Bayar Ortaokulu Hakkı Demir Ortaokulu

7. Kopya çekmek size göre hakkınız mıdır? Dr. Nuri Bayar Ortaokulu Hakkı Demir Ortaokulu

8. Arkadaş seçiminizde arkadaşlarınızın ahlaklı olmasına özen gösteriyor musunuz? Dr. Nuri Bayar Ortaokulu Hakkı Demir Ortaokulu

9. Yaşıtlarınızın ahlakını aşağıdakilerden hangisi en çok etkiler? Dr. Nuri Bayar Ortaokulu Hakkı Demir Ortaokulu

MİLLİ EĞİTİMDE KAZANDIRILMAYA ÇALIŞILAN AHLAKİ DEĞERLER ÖĞRETMENLER

1. DİN Kültürü ve Ahlak Bilgisi dersin öğrencilerin ahlakı için faydalı oluyor mu? Dr. Nuri Bayar Ortaokulu Hakkı Demir Ortaokulu

2.Sizce ahlaki davranışların oluşmasında okulun yeri var mıdır? Dr. Nuri Bayar Ortaokulu Hakkı Demir Ortaokulu

3. Toplumda ahlaki yasakların bulunması gerektiğini düşünüyor musunuz? Dr. Nuri Bayar Ortaokulu Hakkı Demir Ortaokulu

4. Sizce ahlaki değerler topluma göre değişir mi? Dr. Nuri Bayar Ortaokulu Hakkı Demir Ortaokulu

5. Günümüzde gençliğin ahlakını aşağıdakilerden hangisi daha çok etkilemektedir? Dr. Nuri Bayar Ortaokulu Hakkı Demir Ortaokulu

6. İnternetin zararlarından korunmak için öğrencilere bilgi veriyor musunuz? Dr. Nuri Bayar Ortaokulu Hakkı Demir Ortaokulu

7.Öğretmen arkadaşlarınızın ve sizin davranışlarınızın öğrencilere olumlu örnek olduğunu düşünüyor musunuz? Dr. Nuri Bayar Ortaokulu Hakkı Demir Ortaokulu

8. Ahlaki kuralların kazanılmasında hangisi daha önemlidir? Dr. Nuri Bayar Ortaokulu Hakkı Demir Ortaokulu

9. Ahlaki davranışlar ve sorumluluklar noktasında Milli Eğitim öğrencilere hedef ya da hedefler veriyor mu? Dr. Nuri Bayar Ortaokulu Hakkı Demir Ortaokulu

10. Öğrencilerin ödev veya projelerini yapmaları konusunda kendinizi yeterli buluyor musunuz? Dr. Nuri Bayar Ortaokulu Hakkı Demir Ortaokulu

SONUÇ: Genel değerlendirme yapıldığı zaman; Davranışlarını ahlaki boyutunu ailede kazanıldığı düşüncesi her iki okulda da hakimdir. Toplumda ahlaki yasakların bulunması gerektiğine her iki okulda da olumlu yaklaşılmaktadır. Her iki okulda verilen okul projelerinin başkaları tarafından yapılmasının doğru olmadığını düşünmektedir. Kopya çekmek konusunda iki okulda farklı düşünmektedir. Öğrenciler ahlaklarını en çok arkadaş çevresinin etkilediğini düşünmektedir. Her iki okulda da Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi dersinin öğrencilerin ahlakını geliştirdiği kanısına varılmaktadır.

Öğretmenler Ahlaki davranışları okulda kazanıldığını düşünmektedirler. Toplumda ahlaki yasalar bulunması gerektiğini düşünüyorlar. Arkadaş grubunun gençliğin ahlakını etkileyen en önemli unsur olduğunu düşünmektedirler. Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi dersi dışındaki derslerde de ahlaki değerlere vurgu yapılması gerektiğini düşünmektedirler. Öğretmenler ahlaki kuralların kazanılmasında en önemli etken olarak düşünülmektedir.

HAZIRLAYANLAR BEYZANUR PEKTAŞ B120306053 BUSEGÜL POLAT B120306057 ESRA KOCACIK B120306129