“Ders Kitabı İnceleme” … Yayınları Numara İsim Soyisim.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Gözün kısımlarını yerleştirme oyunu
Advertisements

TEST ÇÖZME TEKNİKLERİ VE SINAV İPUÇLARI.
SİNGAPUR MATEMATİĞİ BİLGİLENDİRME SEMİNERİ
ÖZKAN BİRER BEYKENT OKULLARI EDİRNE BEYKENT OKULLARI
Çocuğunuza Dair Hayallerinize Değecek Bir Okul
Bilgi Yönetimi İnternete Dayalı Önlisans Programı TBD 21. Türkiye Bilişim Kurultayı, 6 Ekim 2004, Ankara Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi.
EĞİTİM SETİ TANITIMI.
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Öğretim Materyallerinin Tasarlanması, Hazırlanması ve Seçimi Dr. Süleyman Sadi SEFEROĞLU Hacettepe Üniversitesi,
ÖĞRETİM PROGRAMLARINDA ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
ÖĞRETİM MODELLERİ S.59-74; 1-Carroll’in Okullarda Öğrenme Modeli 2-Bloom’un Tam Öğrenme Modeli 3-Gardner’in Öğretimde Çoklu Zeka Kuramı Kaynak;Öğretimi.
Bilimsel Metinler Nasıl Okunur ve Anlaşılır?
Problem Çözme Süreci.
Üst Düzey Düşünme Becerilerine Odaklanma
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı 3
AKILLI TAHTA’NIN PEDAGOJİK OLARAK KULLANIMI
KAPSAMLI SAĞLIK BAKIMI
MEB HİZMET İÇİ EĞİTİM SEMİNERİ
Bilimsel Bir Makale Nasıl Yazılır ve Yayımlanır Robert A
UZAKTAN EĞİTİMDE YAZILI-BASILI ORTAMLAR
PROBLEME DAYALI ÖĞRENME
DERECELİ PUANLAMA ANAHTARLARININ HAZIRLANMASI
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
ÜNİTE ÖZETİ Öğrenciler çevrelerinde gördükleri teknolojik araçlar hakkında bilgi edinecekler. Yeni teknolojik araçlar tanıyacaklar. Tanıdıkları araçların.
YEŞİM KULA ÖMER MART İLKÖĞRETİM OKULU REHBER ÖĞRETMENİ
PROGRAM YETERLİLİKLERİ MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ. YÜKSEKÖĞRETİM YETERLİLİKLER ÇERÇEVESİ 1.Belli bir alanda genel ortaöğretimde kazanılan bilgi, beceri ve.
Bloom’un (bilişsel) Taksonomisi
Değerler Eğitimi Sevgi-Saygı ayında. Bu konuda bir sunu hazırlayınız.
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİNDE AKTİF EĞİTİMDE MESLEKSEL BECERİLERİN KAZANILMASI T. Çiçek, A. Seyrankaya, İ. Cöcen, H. Yenice, U. Malayoğlu, A. H. Onur, B. Kahraman,
4. SINIF ÖĞRETİM PROGRAMI VE DERS KİTAPLARININ İNCELENMESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ Atakan BAYLAM.
ÇEVRE DOSTU POŞET TASARLAYALIM
6.SINIF 2.ÜNİTE ADRES DEFTERİM
Malzeme Bilimi & Mühendisliği online veritabanı © Trans Tech Publications Inc.
Sistem Analizi Sistem Analisti
Bildiri Adı 1.Yazar PhD student, South Russian University, IMBL Management in ……………….., Rostov-Na-Donu, Russian Federation, 2.Yazar PhD.
GİRİŞ Hayat bilgisi dersinde eğitim-öğretim sürecinin başarılı bir biçimde gerçekleşmesi ve kazanımların öğrencilere kazandırılması için önemli.
KISIM I Matematik Öğretme: Temeller ve Perspektifler
KISIM 4 Sınıfta Biliş BÖLÜM 15 Fen Bilimlerinde Bilişsel Yaklaşımlar.
“Ders Kitabı İnceleme” … Yayınları Numara İsim Soyisim.
KISIM I Matematik Öğretme: Temeller ve Perspektifler
2 .BÖLÜM ÖĞRENME KURAMLARI VE YENİ MEB PROGRAMI Hazırlayanlar: Ahmet Ataç Gülenaz Selçuk Cihan Çakmak İhsan Yılmaz.
Özel Gereksinimli Öğrenciler ve Fen Öğretimi
GÖRKEM KARAKUŞ HAT İ CE AKGÜL ALPEREN AKGÜNEŞ BEK İ R GÜL.
Pazarlama Araştırmalarına Giriş ve Araştırma Süreci
Bitirme Tezi/Mühendislik Tasarımı Proje Türkçe Başlığı
SOSYAL BİLGİLERDE BECERİ EĞİTİMİ
Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi
BÜTÜNLEŞİK ÖĞRETİM MARETYAL TASARIMI
7th International Congress of Research in Education
Bilimsel Araştırma Yöntemleri Durum Çalışması
ETKİLİ DERS DİNLEME VE ÇALIŞMA YÖNTEMLERİ
GÖREV ANALİZİ.
PROJE BAŞLIĞI Proje Kısa Tanıtım Proje Planı Yöntem Sonuç
Fen Öğretiminin Genel Amaçları Prof. Dr. Fitnat KAPTAN Arş. Gör. Dr
1. Hafta: Tanışma ve dersin içeriğinin tanıtılması
KONTROL SİSTEMLERİ DERSİ LABORATUVARI PROJE SUNUSU
<Proje Başlığınızı buraya yazınız>
Bitirme Tezi/Mühendislik Tasarımı Proje Türkçe Başlığı
FİZİK-1DERSİ UYGULAMA PROJE SUNUSU
Problem Çözme ve Algoritmalar
Öğretim Teknolojisi ve Öğretim Tasarımı
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
PROJE BAŞLIĞI (Times New Roman 36 Punto) (Proje No)
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
ARGÜMANTASYON.
Yazı Tahtası Hem öğrencinin hem de öğretmenin aynı anda aynı konu üzerinde çalışabilmesine olanak sağlayan en etkili sınıf içi iletişim aracıdır. Her öğretmen,
Bilimsel Araştırma Yöntemleri
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
<Proje Başlığınızı buraya yazınız>
Sunum transkripti:

“Ders Kitabı İnceleme” … Yayınları Numara İsim Soyisim

Sunum hazırlama yönergesi Ölçütlerle – Uyumlu bulgular varsa dairelerin içini boş bırakın. – Uyumsuz bulgular varsa dereceli bir şekilde dairelerin içini kırmızı ile doldurun. – Ölçüt konusu devam ediyorsa başlık slaydını çoğaltarak devam ediniz. Örneklendirmek için görsellerle tasarım özelliklerine uyarak destekleyin. Sunulan bilgiler günceldir.

İçeriğin Bilimsel Olarak Yeterliliği Sunulan bilgiler günceldir.

İçeriğin Bilimsel Olarak Yeterliliği Bilimsel olarak hatalı ve yanlış bilgi yoktur.

İçeriğin Bilimsel Olarak Yeterliliği İşlemlerde, deneylerde ve bilimsel süreçlerde işlem veya hesaplama hatası yoktur.

İçeriğin Bilimsel Olarak Yeterliliği Alanda kullanılan teknik ve yöntemler öğrencilerin gelişim düzeylerine uygun bir biçimde verilir.

Kavram yanılgıları Öğrencilerde sıklıkla görülen kavram yanılgılarını giderici uyarı ve açıklamalar verilir.

Kavram yanılgıları Kavram yanılgıları oluşmaz.

Problem çözme, akıl yürütme ve teknoloji kullanma becerisi Rutin olmayan türden problemler yer almaktadır (oranı verilmeli).

Problem çözme, akıl yürütme ve teknoloji kullanma becerisi Farklı cevap türlerini içeren türden problemler yer almaktadır (Çözümsüz, çok çözümlü, eksik yada fazla bilgi içeren, …).

Problem çözme, akıl yürütme ve teknoloji kullanma becerisi Teknoloji kağıt kalem ortamına göre daha etkili bir şekilde kullanılmaktadır.