ULUSLARARASI ÖĞRENCİ YURDU İŞLEMLERİ İŞ AKIŞ SÜRECİ.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
1. KADEME E ANTRENÖRLÜĞÜ İÇİN
Advertisements

Bölüm koordinatörünün gidilecek kuruma bildirmesi için gerekli olan bilgiler bölüm koordinatörüne ulaştırılır. Ad , Soyad Doğum tarihi Fakülte Bölüm Gideceği.
T.C KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ Yüksek Lisans ve Doktora Öğrencileri İçin Akış Şeması Tuşları Kullanarak akışı takip.
HAYIR HAYIR HAYIR Staj Yeri Buldun mu? EVET EVET
GENEL SHY-6A TİCARİ HAVA TAŞIMA İŞLETMELERİ RUHSAT AKIŞ DİYAGRAMI
ADAY ÖĞRENCİ BAŞVURU BELGELERİNİN HAZIRLANMASI Adet Aday Öğrenci Başvuru Formu (Duyurular Bölümündeki linkten indirebilirsiniz) 2- 2 Adet Transkript.
ADIYAMAN İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
Farabi Değişim Programı Bilgilendirme Toplantısı
DERNEK KURMAK Yasal Prosedür.
Erasmus Koordinatörler Toplantısına Hoşgeldiniz
KAYIT ORGANİZASYONU.
KAYIT ORGANİZASYONU ÖĞRENCİ İŞLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI
KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
NASIL ERASMUS ÖĞRENCİSİ OLURUM … Bölüm 1 Dış İlişkiler Koordinatörlüğü
Ahmet Hakan BAYRI İstanbul Üniversitesi Cerrahpaşa Tıp Fakültesi
TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
TAŞINIR GİRİŞ VE ÇIKIŞ İŞLEMLERİNİN
Taşınırların Giriş İşlemleri.
TAŞINIR GİRİŞ VE ÇIKIŞ İŞLEMLERİNİN
TAŞINIRLARIN GİRİŞ İŞLEMLERİ Akış Şeması
T.C MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI STRATEJİ GELİŞTİRME BAŞKANLIĞI
Ödeme Talep Formu hazırlanırken dikkat edilmesi gereken hususlar
STAJ ÇALIŞMASI VE ESASLARI Mesleki Ve Teknik Eğitim Yönetmeliği Md 58
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ
Yurtdışı Eğitim Şartları-Diploma Denkliği
DOĞRUDAN TEMİN 22 (d).
DOĞRUDAN TEMİN 22 (abc).
AÇIK İHALE USULÜ İŞ AKIŞ SÜRECİ
GÜNDÜZ BAKIMEVİ KAYIT İŞLEMLERİ İŞ AKIŞ SÜRECİ.  Gündüz Bakımevi, Üniversitemiz personelinin okul öncesi dönem çocuklarına hizmet vermek ve akademik.
PERSONEL KİMLİK KARTI ÇIKARTMA İŞLEMLERİ İŞ AKIŞ SÜRECİ
ÜNİVERSİTE İÇİ SPOR ŞENLİKLERİ İŞLEMLERİ İŞ AKIŞ SÜRECİ.
TAŞIMA ŞİRKETİ BÜROSU/ GÜMRÜKTE AYRILAN BÖLÜM
STAJ YAPACAK ÖĞRENCİLERİMİZ AŞAĞIDA BELİRTİLEN ADIMLARI TAKİP EDEREK STAJ İŞLEMLERİNE BAŞLAYABİLİRLER.
MUSTAFA KEMAL G.DOĞDU KAMPÜSÜ MİSAFİRHANE İŞLEMLERİ İŞ AKIŞ SÜRECİ
AKADEMİK KONUKEVİ İŞLEMLERİ İŞ AKIŞ SÜRECİ.  Üniversiteye Ulusal ve Uluslararası antlaşmalar kapsamında geçici görevle gelen öğretim elemanlarının konaklaması.
ÖĞRENCİ YEMEK BURSU İŞLEMLERİ İŞ AKIŞ SÜRECİ
ÖĞRENCİ KİMLİK KARTI ÇIKARTMA İŞLEMLERİ İŞ AKIŞ SÜRECİ.
ÖDEME EMRİ BELGESİNİN EKLERİ VE TANIMLARI
 5, 6, 7 inci sınıflara yönelik olarak Parasız Yatılılık ve Bursluluk Sınavı, 28 Mayıs 2016 tarihinde Türkiye saatiyle saat 10.00’da yapılacaktır.
ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ ULUSLARARASI İLİŞKİLER BİRİMİ FARABİ DEĞİŞİM PROGRAMI BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
İHRACAT İŞLEMLERİ VE MUHASEBELEŞTİRİLMESİ II
Sunum Planı KULLANIMA VERME VE SORUMLULUK :
667 Karar Sayılı KHK Uyarınca Kapatılan Üniversitelerden ÖSYM Tarafından Yerleştirilen Ö ğ renciler 30/09/2016 Sunum: Ö ğ renci İ şleri Dairesi Başkanlı.
Gebze Teknik Üniversitesi Resmi Posta Gönderi Formu
ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ
MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ
STAJ İŞLEMLERİ STAJ YAPACAK ÖĞRENCİLERİMİZ AŞAĞIDA BELİRTİLEN ADIMLARI TAKİP EDEREK STAJ İŞLEMLERİNE BAŞLAYABİLİRLER.
İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
İŞLETME DEFTERİ NAZAN PAT
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI
AKADEMİK KONUKEVİ İŞLEMLERİ İŞ AKIŞ SÜRECİ
KISMİ ZAMANLI ÖĞRENCİ ÇALIŞTIRILMASI İŞLEMLERİ İŞ AKIŞ SÜRECİ
SALON TAHSİSİ İŞLEMLERİ İŞ AKIŞ SÜRECİ
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI
ÖĞRENCİ TOPLULUĞU ETKİNLİKLERİ İŞLEMLERİ İŞ AKIŞ SÜRECİ
ÖĞRENCİ BUTİĞİ İŞLEMLERİ İŞ AKIŞ SÜRECİ
MUSTAFA KEMAL G.DOĞDU KAMPÜSÜ MİSAFİRHANE İŞLEMLERİ İŞ AKIŞ SÜRECİ
Seyahat Acentaları Kuruluş ve Sayısı
REHBERLİK YÖNETMELİK-2
MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ ULUSLARARASI İLİŞKİLER KOORDİNATÖRLÜĞÜ
2018 KPSS- Ortaöğretim (KAMU PERSONEL SEÇME SINAVI) GÖREVLİ EĞİTİMİ
YABANCI DİL BİLGİSİ SEVİYE TESPİT SINAVI (2018 YDS) GÖREVLİ EĞİTİMİ
MEVLANA DEĞİŞİM PROGRAMI NEDİR
ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ
STAJ İŞLEMLERİ STAJ YAPACAK ÖĞRENCİLERİMİZ AŞAĞIDA BELİRTİLEN ADIMLARI TAKİP EDEREK STAJ İŞLEMLERİNE BAŞLAYABİLİRLER.
YÜKSEK ÖĞRETİM KURUMLARI ARASINDA
AFYONKARAHİSAR İL HAKEM KURULU
Ankara Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Gıda Mühendisliği Bölümü
Çankırı Karatekin Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire
EĞİTİM-ÖĞRETİM YILINDA ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİNE YURT DIŞINDAN BAŞVURU YAPACAK ULUSLARARASI ÖĞRENCİLER İÇİN BAŞVURU İŞLEMLERİ.
Sunum transkripti:

ULUSLARARASI ÖĞRENCİ YURDU İŞLEMLERİ İŞ AKIŞ SÜRECİ

 Üniversitemize yerleşen uluslararası öğrenciler, Uluslararası İlişkiler Birimi tarafından; Daire Başkanlığımıza yazı ile bildirilir.

 Yurda başvuran öğrenciler liste üzerinden kontrol edilir. Yurtta barınması onaylanan öğrencilerden başvuru belgeleri istenir.

BAŞVURU BELGELERİ  1 adet öğrenci belgesi  1 adet Pasaport fotokopisi  2 adet vesikalık resim

 Başvuru belgelerini tamamlayan öğrencinin kaydı yapılır.

 Yurtta barınan öğrencilerin odalarında bulunan sarf ve demirbaş malzemeler zimmetlenir.

 Yurda kaydı yapılan öğrencilere kimlik bildirme belgesi doldurulup Muhtarlığa ve Polis Karakoluna teslim edilir.

 Öğrencilere, yurtta uyulması gereken yazılı kuralların bulunduğu Türkçe ve İngilizce metin; okutulur, imzalatılır ve bir suret teslim edilir.

 Her öğrenciye bir dosya açılır ve konaklama süresince tüm bilgiler burada dosyalanır.

 Yurt Yönetim Kurulu tarafından belirlenen aidat ve depozito ücretleri öğrencilere ilanen duyurulur. Öğrenciler tarafından peşin olarak ödenen yurt aidat ve depozitoların dekontları Yurt Amirliğine teslim edilir.

 Ödemenin yapıldığı hesap numarası ve yatırılan miktar kontrol edildikten sonra teslim alınan dekont için tahsilat makbuzu düzenlenir.

YURTTAN AYRILIŞ  Yurttan ayrılmak isteyen öğrencinin girişte zimmetle teslim aldığı malzemeler kontrol edilir.

 Malzemeler tam ve sağlam mı? Kontrol edilir. Malzemenin eksiksiz ve sağlam iade alındığına dair tutanak düzenlenir. Malzemeler sağlam veya tam değilse bedelinin depozito ücretinden kesilmesi için Başkanlığa yazılır.

 Yurttan ayrılan öğrenciler için ayrılış formu düzenlenerek muhtarlık ve polis merkezine teslim edilir. Öğrencinin kimlik bildirme belgesi alınarak dosyalanıp, arşivlenir.

 Yurttan ayrılan öğrencilerin odaları temizlenerek yeniden kullanım için hazır hale getirilir.

MEVZUAT  ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİ YURTLARI YÖNETMELİĞİ

SAYGILARIMIZLA,