BAŞARIYI OKULLA YAKALA PROJESİ (BOYAP)

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
ÇAN İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
Advertisements

2007 / 30 SAYILI MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİMDE TANITIM VE YÖNELTME ÇALIŞMALARI GENELGESİ DOĞRULTUSUNDA İLÇEMİZ İLKÖĞRETİM VE ORTAÖĞRETİM KURUMLARINDA YAPILMASI.
REHBERLİK HİZMETLERİNİN ÖRGÜTLENMESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ
K. K. T. C MİLLİ EĞİTİM, GENÇLİK VE SPOR BAKANLIĞI EYLÜL 2010.
T.C. SARUHANLI KAYMAKAMLIĞI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ SINAVLARA HAZIRLANMA VE BAŞARIYI ARTIRMA EYLEM PLANI.
ÖZEL KAŞGARLI MAHMUT İLKÖĞRETİM OKULU
2010-ÖSYS Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Sistemi. 1.AŞAMA: Yükseköğretime Geçiş Sınavı (YGS) 2.AŞAMA: Lisans Yerleştirme Sınavları (LYS)
LİSE 1. SINIF (9. SINIF) ORTAK ALAN.
YARIN SİZDEYİZ PROJESİ
TÜRK TELEKOM ORTAOKULU REHBERLİK SERVİSİ
MOTİVASYONU VE BAŞARIYI ARTTIRMA PROJESİ
Sınav Rehberliği Konusunda
YGS LYS BAŞVURULARI. Yükseköğretime Geçiş Sınavı (YGS) Başvuru Tarihleri : 2-15 Ocak 2013 Yükseköğretime Geçiş Sınavı (YGS) Tarihi, Saati ve Süresi :
YGS / LYS RAHMİ SİNANKILI.
TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ SİSTEMİ (TEOG) 2014
TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ SİSTEMİ
OKUL VELİ EL ELE PROJESİ ŞAPHANE 2012
TES-İŞ ADAPAZARI ANADOLU LİSESİ
AKSU İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
“Başarının zeka ile bir ilgisi yoktur.” Albert Einstein
HANGİ ALAN-HANGİ MESLEK?
MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİMİN TANITIMI VE YÖNLENDİRMESİNE İLİŞKİN
KAMAN İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ Eğitim Öğretim Yılı Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş  (TEOGS) Sınavına Hazırlık Ve Başarıyı Artırma.
DERS SEÇİMİ GALATASARAY LİSESİ REHBERLİK SERVİSİ.
GELİŞİM İÇİN DEĞİŞİM PROJESİ”
Ders seçimi veli, “öğrenci” tarafından yapılır.
BENER CORDAN İLKÖĞRETİM OKULU
8.YIL SONRASINDAKİ ALTERNATİFLER8.YIL SONRASINDAKİ ALTERNATİFLER.
2013 ÖSYS Ö Ğ RENC İ SEÇME VE YERLEŞT İ RME S İ STEM İ.
MERKEZİ SINAV SİSTEMİ 2014 İsabey Atatürk Ortaokulu & İlkokulu.
T.C. KOCAELİ VALİLİĞİ İL Mİllİ Eğİtİm Müdürlüğü
Türkiye de Bir İlk “OKULUM DESTEKLENİYOR HAYALİM GERÇEKLEŞİYOR” OKUL GELİŞİM PROGRAMI Nisan 2010 Uygulama Toplantısı Mustafa YÜRÜK OGP Koordinatörü.
8. SINIF SINAVLA GİRİLEN LİSELER ASKERİ LİSELER ÖZEL YETENEK SINAVIYLA GİRİLEN LİSELER SINAVSIZ GEÇİŞ GENEL LİSELER.
SBS 2013 YENİ SEVİYE BELİRLEME SINAVI BİLGİLENDİRME SEMİNERİ KASIM 2012.
PROJESİ VEZİRKÖPRÜ AKADEMİK BAŞARIYI ARTTIRMA VABA
SBS YBP SBS (SEVİYE BELİRLEME SINAVI) ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ SİSTEMİ (OGES)
TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ SİSTEMİNİ TANIYALIM! YUNUS EMRE ORTAOKULU REHBERLİK SERVİSİ.
MERKEZİ SINAV SİSTEMİ 2014 TEOG
TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ SİSTEMİ (TEOG)
FEHMİ GÜR MÜDÜR YARDIMCISI (Öğrenci İşleri). MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI ÖRGÜN VE YAYGIN EĞİTİMİ DESTEKLEME VE YETİŞTİRME KURSLARI YÖNERGESİ Amaç MADDE 1-
E Ğİ T İ M KAL İ TES İ N İ YÜKSELTMEYE YÖNEL İ K EYLEM PLANI.
DEĞERLER ŞEHRİ KAYSERİ PROJESİ
Hazırlayan: Ufuk ŞENSOY ZAİM Giresun Mimar Sinan Anadolu Lisesi Rehber Öğretmeni ÖSYS SINAV S İ STEM İ (YGS – LYS)
Rehberlik Servisi ŞARKÖY ANADOLU L İ SES İ. Nedir Bu ÖSYS? Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Sınavı  Üniversiteye girmek isteyen öğrenciler arasında eleme.
KAHRAMANMARAŞ BİLGİYLE BULUŞUYOR
TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ 8.SINIF VELİ BİLGİLENDİRME SUNUSU
Öğretim Yılında 8. sınıfta okuyan öğrenciler, Ortaöğretime (Liseye) yeni sınav sistemi olan TEOG ile yerleştirileceklerdir.
YÜKSEKÖĞRETİME GEÇİŞ SINAVI (YGS) 1. BASAMAK SINAVI.
2013 ÖSYS Ö Ğ RENC İ SEÇME VE YERLEŞT İ RME S İ STEM İ.
İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
CUMHURİYET ANADOLU LİSESİ
ÖLÇME DEĞERLENDİRME VE SINAV HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
EĞİTİMDE İYİ ÖRNEKLER.
* Türkçe testinde dil bilgisinden, Temel Matematik testinden geometriden ne kadar soru geleceği net olarak belli değildir. Dil bilgisinden ortalama 5-6,
ATA ANADOLU LİSESİ. TEK KİTAPÇIKLI 160 SORULUK BİR SINAV SORU BAŞINA 1 DAKİKA SÜRE KONULAR AĞIRLIKLI OLARAK 9.SINIF KAZANIMLARI SORULAR ANLAMA VE YORUMLAMAYA.
ATA ANADOLU LİSESİ. TEK KİTAPÇIKLI 160 SORULUK BİR SINAV SORU BAŞINA 1 DAKİKA SÜRE KONULAR AĞIRLIKLI OLARAK 9.SINIF KAZANIMLARI SORULAR ANLAMA VE YORUMLAMAYA.
TÜRKİYE’DE YÜKSEKÖĞRETİME GEÇİŞ SİSTEMİ VE SON DEĞİŞİKLİKLER
2016 ÖĞRENCİ SEÇME VE YERLEŞTİRME SİSTEMİ (ÖSYS)
YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI SINAVI
Yükseköğretim Kurumları Sınavı
Yükseköğretim Kurumları Sınavı
İlk oturumda, adaylar Temel Yeterlilik Testi’ni alacaklardır
Y ÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI
YÜKSEK ÖĞRETİM KURUMLARI SINAVI(YKS)
SİMAV İBNİ SİNA MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
TIMSS (Uluslararası Matematik ve Fen Eğilimleri Araştırması)
YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI SINAVI (YKS2018). TEMEL YETERLİLİK TESTİ (ZORUNLU) ALAN YETERLİLİK TESTİ.
BALıKESIR ÖLÇME DEĞERLENDIRME
BALıKESIR ÖLÇME DEĞERLENDIRME MERKEZI İZLEME DEĞERLENDİRME DEĞİŞİM GELİŞİM.
Sunum transkripti:

BAŞARIYI OKULLA YAKALA PROJESİ (BOYAP)

PROJE ÖZETİ Projenin Süresi 2015-2016 Eğitim-Öğretim Yılı Başlangıç/Bitiş Tarihi 01/09/2015- 31/07/2016 Projenin Ana Fikri (Proje Özeti) Proje kapsamında ilimizin tüm ilçelerindeki ortaokullarda temel eğitimden orta öğrenime geçiş sınavı (TEOG), liselerde ise YGS ve LYS’ye yönelik açılacak olan yetiştirme kurslarının aylık değerlendirme faaliyetlerinin gerçekleştirilmesi planlanmaktadır. Proje kapsamında planlanan öğrenci, veli, öğretmen ve idarecilere yönelik rehberlik etkinliklerini gerçekleştirerek akademik başarının yükseltilmesine katlı sağlanması hedeflenmektedir. Proje kapsamında İl ve İlçe Milli Eğitim Müdürlükleri yöneticileri tarafından tüm okullar ziyaret edilerek idareci, öğretmen ve öğrencilerin motivasyonlarının ve açılacak kursların verimliliğinin artırılması hedeflenmektedir.

Projenin Amaçları 1-Ulusal seviyede yapılan sınavlarda (TEOG, YGS ve LYS) ilimizin başarısını ve eğitim kalitesini artırmak. 2-Eğitimin niteliğini geliştirmek için tüm eğitim paydaşlarının işbirliğini artırmak, ekip çalışmasını geliştirmek. 3-Öğrencilerin ulusal sınav sistemlerine göre hazırlanmalarını sağlayarak başarılarını artırmak. 4-Çeşitli rehberlik faaliyetleri gerçekleştirerek öğrencilerin sınav başarılarının artmasına katkı sağlamak. 5-Planlanan çeşitli faaliyetlerle idareci, öğretmen, veli ve öğrencilerin, kısacası toplumun tüm kesimlerinin eğitime bakış açılarını daha olumlu hale getirmek. 6-Eğitim faaliyetlerinin farklı mekânlarda daha geniş kesimlere yayılmasını sağlayarak fırsat eşitliği oluşturmak.

Projedeki Görevi ve Sorumlulukları 1.15.1. İl Milli Eğitim Müdürlüğü(AR-GE Birimi) 23/09/2014 tarih ve 4145909 sayılı Millî Eğitim Bakanlığı Örgün ve Yaygın Eğitimi  Destekleme ve Yetiştirme Kursları Yönergesinde belirtilen görevleri yapmak. 1.15.2. İlçe Milli Eğitim Müdürlükleri   1.15.3.Kurs Merkezi Okul Müdürlükleri

PROJE TEMEL FAALİYET VE ÇALIŞMALARI BAŞARIYI OKULLA YAKALA (BOYAP) ÇALIŞMA TAKVİMİ KONU FAALİYET TARİH ETKİNLİK AMAÇ AÇIKLAMA YETİŞTİRME KURSLARI Yetiştirme Kurslarının Başlaması 03.10.2015 Öğrencilerin kişisel sosyal ve akademik başarılarını artırmak Kurslar, 23/09/2014 tarih ve 4145909 sayılı Millî Eğitim Bakanlığı Örgün ve Yaygın Eğitimi Destekleme ve Yetiştirme Kursları Yönergesi göre açılacaktır. REHBERLİK ÇALIŞMALARI Verimli Ders Çalışma Teknikleri 01-31.10.2015 Okullarda öğrenciye yönelik rehberlik çalışmaları Öğrencilerin alanında uzman kişilerden edineceği bilgilerle akademik çalışmalarda daha bilinçli bir çalışma ortamı hazırlamak Rehberlik ve Araştırma Merkezi Rehber öğretmenleri tarafından rehber öğretmeni olmayan okullar belirlenip bu okullara yönelik çalışmalar yapılacaktır. Değişen Sınav Sistemleri ve Puanlama Biçimleri 01-30.11.2015 Zamanı Verimli Kullanma 01-31.12.2015 Doğru Test Çözme Teknikleri 01-31.01.2016 Sınav Kaygısı ve Stresi Önleme 01-28.02.2016 Sınav Motivasyonu 01-31.03.2016 Mesleki Rehberlik 01-30.04.2016 Doğru Tercih Yapma Teknikleri 01-31.05.2016 KİŞİSEL GELİŞİM SEMİNERLERİ Alanında uzman kişiler tarafından eğitimde farkındalık oluşturmak amacıyla halkın geneline yönelik ARGE birimi tarafından ortaklarla işbirliği halinde eğitim faaaliyetlerinin düzenlenmesi amaçlanmaktadır. Kasım 2105 İl geneli katılıma açık seminer düzenlemek Eğitim bilincini yükseltmek İl Milli Eğitim Müdürlüğü ARGE Birimi tarafından koordine edilecektir. Şubat 2016 Mayıs 2016 KARİYER GÜNLERİ Okullar kendi bünyesinde öğrencilere örnek olabilecek kişileri ayarlayarak kendi öğrencilerine yönelik tertip edeceklerdir. Kasım 2015-Ocak 2015 Eğitim bilincini oluşturmak Her okul kendi bünyesinde alanında uzman konuşmacıları belirleyip düzenleyecektir. Mart 2015 -Mayıs 2016 YÖNLENDİRİCİ VE SORUMLU İDARECİLİK TÜM OKULLARIN ZİYARET EDİLMESİ 03.10.2015 15.06.2016 Okul ziyaretleri Öğrencilerin ve ilimizin akademik başarısına olumlu yönde katkı sağlamak Proje kapsamasında İl ve ilçe milli eğitim müdürlükleri tarafından belli bir plan dahilinde uygun zamanlarda bütün okulların ziyaret edilerek idareci, öğretmen ve öğrencilerin motivasyonlarının artırılması hedeflenmektedir. SINAV ANALİZLERİNİN YAPILMASI DÜZEY BELİRLEME SINAV UYGULAMASI EKİM 2015 Okullarda her ayın son haftası düzenli olarak değerlendirme sınavları yapılacaktır. Mevcut durmun değerlendirilmesini yapmak, eksiklikleri gideermek ve sonraki eğitim öğretim dönemindeki çalışmaları planlamak Sınav analizleri her sınavdan sonra okullar tarafından yapılacak ve dosyalanacak, dosya halinde dönem sonlarında il ve ilçe milli eğitim müdürlüğü ilgili birimlerine gönderilecektir. DEĞERLENDİRME SINAVI UYGULAMASI KASIM 2015 DEĞERLENDİRME SINAVI UYGULAMASI ARALIK 2015 OCAK 2016 ŞUBAT 2016 MART 2016 NİSAN 2016 MAYIS 2016

OKUL ZİYARETLERİ İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜR YARDIMCILARI VE İL-İLÇE MEM ŞUBE MÜDÜRLERİ TARAFINDAN OKULLARIN ZİYARET ÇALIŞMALARINI KAPSAMAKTADIR.

KARİYER GÜNLERİ VE REHBERLİK FAALİYETLERİ ÖĞRENCİLERE YÖNELİK OKUL İDARESİ TARAFINDAN DÜZENLENECEK ÇALIŞMALARDIR.

KİŞİSEL GELİŞİM SEMİNERLERİ İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ ARGE BİRİMİ TARAFINDAN İL MERKEZİNDE YAPILACAK ÇALIŞMALARDIR.

DEĞERLENDİRME SINAVI ANALİZLERİ

ORTAOKUL DENEME SINAVI ANALİZ FORMU KAHRAMANMARAŞ / ……………..……………………………....İLÇESİ…………………………………….ORTAOKULU DENEME SINAVI ANALİZ FORMU SIRA ŞUBE DENEME SIRASI TÜRKÇE MATEMATİK SOSYAL BİLGİLER FEN BİLİMLERİ İNGİLİZCE DİN KÜL. veAHL. BİL. DOĞRU YANLIŞ 1   2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 GENEL ORTALAMA NOT: DENEME SINAVI ANALİZ FORMUNA 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SONUÇLARI İŞLENECEKTİR.

YGS DENEME SINAVI ANALİZ FORMU KAHRAMANMARAŞ /………………………………….......İLÇESİ ……………………………………………………………………….LİSESİ YGS DENEME SINAVI ANALİZ FORMU SIRA ŞUBE TESTİN KAPSAMI TÜRKÇE TESTİ TEMEL MATEMATİK TESTİ FEN BİLİMLERİ TESTİ SOSYAL BİLİMLER TESTİ FİZİK KİMYA BİYOLOJİ TARİH   COĞRAYA FELSEFE DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ DENEME SIRASI DOĞRU YANLIŞ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 GENEL ORTALAMASI NOT: DENEME SINAVI ANALİZ FORMUNA 12. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SONUÇLARI İŞLENECEKTİR.

LYS DENEME SINAVI ANALİZ FORMU KAHRAMANMARAŞ /……………………………………İLÇESİ …………………………….LİSESİ LYS DENEME SINAVI ANALİZ FORMU SIRA ŞUBE DENEME SIRASI MATEMATİK SINAVI (LYS 1) FEN BİLİMLERİ SINAVI (LYS-2) EDEBİYAT-COGRAFYA SINAVI (LYS-3) SOSYAL BİLİMLER SINAVI (LYS-4) YABANCI DİL SINAVI (LYS-5) MATEMATİK GEOMETRİ FİZİK KİMYA BİYOLOJİ TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI COĞRAFYA-1 TARİH COĞREFYA-2 DİN KÜL. ve AHLAK BİL. FELSEFE GURUBU İNGİLİZCE PİSİKOLOJİ SOSYOLOJİ MANTIK DOĞRU YANLIŞ 1   2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 GENEL ORTALAMA NOT: DENEME SINAVI ANALİZ FORMUNA 12. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SONUÇLARI İŞLENECEKTİR.

DEĞERLENDİRME SINAVI ANALİZLERİ ORTAOKUL 8. SINIF VE LİSE 12. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN GİRMİŞ OLDUKLARI DEĞERLENDİRME SINAVLARI İÇİN YAPILACAKTIR.

MEMNUNİYET ANKETLERİ

ÖĞRENCİ MEMNUNİYET ANKETİ ANKET SORULARI   TAM (5) ÇOK (4) ORTA (3) AZ (2) HİÇ (1) 1 Yetiştirme kursunda dersler zevkli geçmektedir. 2 Yetiştirme kursunda derslerin işlenişinde farklı yöntemler kullanılmaktadır. 3 Yetiştirme kursunda anlamadığım konuyu rahatlıkla öğretmenlerime sorabiliyorum. 4 Okulun içi ve dışı temiz ve düzenlidir. 5 Yetiştirme kursunda uygulanan sınav soruları ve yapılan değerlendirmeler öğrencilerin başarısını ölçmektedir. 6 Yetiştirme kursunda edindiğim bilgilerin eğitim/öğretim hayatımda işime yarayacağımı düşünüyorum. 7 Yetiştirme kursunda görev yapan öğretmenler güvenilir insanlardır. 8 Yetiştirme kursunda eğitim araç ve gereçleri kursun amacına uygun kullanılmaktadır. 9 Yetiştirme kursunda yapılacak çalışmalar ve bunları kimin yapacağı belirlenmiştir. 10 Yetiştirme kursunda dersler etkili ve verimli bir şekilde işlenmektedir. 11 Yetiştirme kursunda okul idaresi ve öğretmenler ölçme ve değerlendirmeye büyük ilgi gösterir. 12 Yetiştirme kursundaki faaliyetler beklentilerimi karşılamaktadır. 13 Yetiştirme kursunda öğretmenler öğrencileri birey olarak dikkate alır. 14 Yetiştirme kursundaki eğitim/öğretim etkinliklerinin kalitesi yüksektir. 15 Yetiştirme kursundaki öğretmenlerimiz görevlerini severek ve içtenlikle yapmaktadır. 16 Yetiştirme kursundaki öğretmenler, derslerine önem vermekte ve iyi hazırlanmaktadır. 17 Yetiştirme kursunda öğrenciler, öğretmenlerden ders ve ders dışı konulara ilişkin rahatça yardım alabilmektedir. 18 Yetiştirme kursunda öğretmenlerimiz derslerine düzenli olarak zamanında gelirler. 19 Yetiştirme kursunda sorumlu öğretmenler öğrencilerin başarı durumuyla ilgilenmektedir. 20 Yetiştirme kursunda öğretmenler, sınav sistemlerindeki yenilikleri ve gelişmeleri öğrencilerle paylaşmaktadır. 21 Yetiştirme kursunda öğretmenler, öğrencilerin derslerdeki durumlarına (eksiklikleri, ilerlemeleri, performansları, v.b.) ilişkin olarak öğrencileri ve velileri düzenli olarak bilgilendirmektedir. 22 Yetiştirme kursunda ana ve yardımcı kaynaklar yeterlidir. 23 Yetiştirme kursunda okul idaresi öğrencilerin sorun ve önerilerine karşı duyarlıdır. 24 Yetiştirme kursunda öğrencilere planlı çalışma alışkanlığı kazandırılmaktadır. Katkılarınız için teşekkür ederiz.

ÖĞRETMEN MEMNUNİYET ANLETİ ANKET SORULARI   TAM (5) ÇOK (4) ORTA (3) AZ (2) HİÇ (1) 1 Yetiştirme kurslarında gönüllü olarak görev aldım. 2 Yetiştirme kursları öğrenci başarısına olumlu katkı sağlayacaktır. 3 Okulumuzda, açılan yetiştirme kurslarıyla ilgili verimliliğini artırıcı çalışmalar yapılmaktadır. 4 Yetiştirme kurslarındaki sınıf mevcutları istenen düzeydedir. 5 Yöneticilerin okul ziyaretlerinin kurs verimliliğini artıracağına inanıyorum. 6 Yetiştirme kursu ile ilgili kullanılacak kaynaklar yeterlidir. 7 Yetiştirme kurslarının öğrencilerin sosyalleşmesine olumlu katkı sağlayacağına inanıyorum. 8 Açılan yetiştirme kursları veliler tarafından da desteklenmektedir. 9 Yetiştirme kurslarının hafta içi ders çıkışında açılması verimliliği artırmaktadır. 10 Yetiştirme kurslarının hafta sonları açılması verimliliği daha da artıracaktır. 11 Yetiştirme kurslarında görev alacak öğretmenlerin komisyon tarafından belirlenmesi kursların verimliliğini artıracaktır. 12 Yetiştirme kurslarında seviye sınıflarının oluşturulması öğrencilerin başarı düzeyini yükseltecektir. 13 Yetiştirme kurslarındaki ders saatleri yeterli düzeydedir. 14 Kurstaki programların okuldaki ders yoğunluğuna göre ayarlanması verimliliğimi artıracaktır. 15 Yetiştirme kurslarında nöbetçi öğretmen ve güvenlikçiye ihtiyaç duyulmaktadır. 16 Yetiştirme kurslarında beslenme ve ulaşım sıkıntısı yaşanmamaktadır. 17 Yetiştirme kurslarındaki ders programı yerleştirme puanındaki dersin ağırlığına göre ayarlanmaktadır. 18 Yetiştirme kursu için kurs merkezi okulun fiziki ve teknolojik altyapısı yeterlidir. 19 İl/ilçe milli eğitim müdürlükleri yetiştirme kurslarının tüm sorunlarıyla ilgilenmektedir. 20 Yetiştirme kurslarında rehber öğretmenler de görevlendirilmelidir. Katkılarınız için teşekkür ederiz.

MEMNUNİYET ANKETLERİ KURS AÇILAN BÜTÜN SINIF SEVİYELERİNE VE KURS ÖĞRETMENLERİNE UYGULANACAKTIR

ANKET VE DENEME SINAVI ANALİZLERİ ÖNEMLİ!!! PROJEYE AİT DEĞERLENDİRME SINAV ANALİZLERİ VE ANKET UYGULAMALARI YIL SONUNDA YAPILACAK VE ELDE EDİLEN BİLGİLER RAPORLAŞTIRILARAK 3 HAZİRAN 2016 TARİHİNE KADAR RAPORLAŞTIRILARAK İLÇE MEM STRATEJİ BÖLÜMLERİ ARACILIĞIYLA 24 HAZİRAN 2016 TARİHİNE KADAR İL MEM ARGE BİRİMİNE ULAŞTIRILACAKTIR.

2014-2015 ÖRNEK FAALİYETLER

2014-2015 ÖRNEK FAALİYETLER

2014-2015 ÖRNEK FAALİYETLER

BİLGİNİZE… PROJE İLE İLGİLİ ÇALIŞMALARA İL MEM WEB (http://kmaras.meb.gov.tr) SİTESİ ARGE LİNKİNDEN ULAŞILABİLİR.

KAHRAMANMARAŞ İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ İLETİŞİM KAHRAMANMARAŞ İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ AR-GE BİRİMİ 0344 216 4690 0344 216 4692 arge46@meb.gov.tr projelerekibi46@meb.gov.tr RAMAZAN ŞİŞMAN PROJE İL KOORDİNATÖRÜ