ÖZEL FLORYA KOLEJİ.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
AİLELERİN EĞİTİM SÜRECİNE KATILIM ÇALIŞMALARI
Advertisements

Her Grup için Hedefler Belirlenir
YILLIK PLAN; Sütunlar; Satırlar;
VIP ETÜT MERKEZİ ZOR BİZİMLE KOLAYDIR.
Çocuğunuza Dair Hayallerinize Değecek Bir Okul
REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA SERVİSİ ETKİNLİKLERİ
YAŞAYAN İNGİLİZCE.
FESKOM AKADEMİ CANLI ONLINE EĞİTİM
NİZİP HÜSEYİN YALÇIN ÇAPAN ANADOLU LİSESİ
EĞİTİM SETİ TANITIMI.
ÖĞRENCİ BİLGİLENDİRME
HAKKIMIZDA Tam zamanlı İngilizce eğitimi English Kids Academy ile artık çok kolay Kurumumuz 1981 yılından beri yayıncılık alanında edindiği tecrübeyi.
 Ü lkemizde gerek orta ö ğretime gerekse y ü ksek ö ğretime ge ç işte ç oktan se ç meli test tekniği uygulanmaktadır. Bunun doğal bir sonucu olarak ö.
3D DEFTER VE SES.
Eğitimde Bilişim Teknolojisi Kullanımı ve Temel Kavramlar
Proje Tabanlı Öğrenme Modeli ve Bilgisayar Destekli Eğitim
Ankara ünİVERSİTESİ hazIRLIK SİSTEMİ
Eğitim Öğretimde Planlama
HAZIRLAYAN EMEL DOKUR MERMERDAŞ
 Thinkquest; öğretmenlerin kendi eğitim müfredatına, planına,thinkquest eğitim projesini ekleyip,gelişen ve değişen 21 yüzyıla ayak uydurmasında yetenek.
HALİL DEMİRSOY SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLİĞİ
5. VE 6.SINIFLAR YOĞUNLAŞTIRILMIŞ İNGİLİZCE PROGRAMI (YİP) BİLGİLENDİRME İNGİLİZCE ZÜMRESİ.
Company name UZAKTAN E Ğİ T İ M. İ Ç İ NDEK İ LER Uzaktan Eğitimde Öğretmen Rolleri Uzaktan Eğitimin Kullanım Alanları? Uzaktan Eğitim Nasıl Yapılır?
KARİYER SAYFASI 12. SINIF-MEZUN PROGRAMLARI 11. SINIF PROGRAMLARI 10. SINIF PROGRAMLARI 9. SINIF PROGRAMLARI.
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı 2
Koordinatörler Toplantısı - 14 Mayıs 2009 Hayatboyu Öğrenme Programı-Erasmus Desteklenen Faaliyetler: Yoğun Programlar (IP) ve Diğer Proje Faaliyetleri.
Önce Dil Öğrenmeyi Öğrenin Önce Dil Öğrenmeyi Öğrenin Gerekli Zamanı Ayırın Gerekli Zamanı Ayırın Kullanacağınız Materyalleri Edinin Kullanacağınız Materyalleri.
DİL ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
Comenius Okul Ortaklıkları Projesi
Yrd. Doç. Dr. Özcan PALAVAN
Uzaktan Eğitim Çalışmaları ve Başlanan e-Eğitim Projesinin İçeriği
PORTFOLYO DEĞERLENDİRME
BAŞAKŞEHİR EMİN SARAÇ ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ İNGİLİZCE PROJE SINIFLARI İngilizce Proje sınıflarının temel hedefi; Öğrencilerimizin mezun olduklarında.
ÖDEV-BAŞARI Sevgili Öğrenciler;Ödevin eğitim hayatınızda çok önemlidir. Ödevin amaçları şunlardır Derse hazırlıklı gelmek Derste öğrenilen konuları pekiştirmek.
FESKOM AKADEMİ CANLI ONLINE EĞİTİM
Yrd. Doç. Dr. Özcan PALAVAN
KONUTKENT İLKOKULU. Comenius, Avrupa Birliği Bakanlığı bünyesindeki Türkiye Ulusal Ajansı tarafından yürütülen ve finanse edilen bir programdır. Uluslararası.
Etkinlikler ve Örnek Formlar
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA YÖNTEMLERİ
Professor Kay Livingston İstanbul. İskoçya’daki Dil Politikası Avrupa Birliği’nin 1+2 modeline dayalı olarak okullarda dil öğretimi ile ilgili bir.
Öğrenme Düzeyi Araştırması 3:
(EBA) EĞİTİM BİLİŞİM AĞI BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
MODELİN AMAÇLARI ÖĞRENCİ ÖĞRETMEN VE OKUL İLİŞKİSİNİ GÜÇLENDİRMEK.
ADAPAZARI REHBERLİK ARAŞTIRMA MERKEZİ. VERİMLİ DERS ÇALIŞMA YÖNTEMLERİ.
KOCAELİ ANADOLU LİSESİ YETİŞTİRME KURSLARI (12
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA YÖNTEMLERİ
MATEMATİK GEOMETRİ EĞİTİM ÇALIŞMALARIMIZ  5. Sınıftan itibaren matematiğin günlük yaşamdaki önemi üzerinde duruyoruz.  Eğitim yılının başında 5.sınıftan.
BİLİM VE SANAT MERKEZLERİ YÖNERGE’SİNE GÖRE İŞLEYİŞ.
MORE ENSTİTÜ UZAKTAN EĞİTİM
Kestanelik Çok Programlı Lisesi VERİMLİ DERS ÇALIŞMA YÖNTEMLERİ.
KAYNAŞTIRMA/BÜTÜNLEŞTİRME UYGULAMALARI VE BEP SEMİNERİ
 Eğitimin geleceğe açılan kapısı olan Eğitim Bilişim Ağı, Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü tarafından yürütülen çevrimiçi bir sosyal eğitim.
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ DERS KİTAPLARI
GÜLNAZ İBRAHİM GÜNGÖR TARA KIZ TEKNİK VE MESLEK LİSESİ.
05 Kasım 2010, Muş BOLOGNA SÜRECİ ve MUŞ ALPARSLAN ÜNİVERSİTESİ DENEYİMİ.
2 .BÖLÜM ÖĞRENME KURAMLARI VE YENİ MEB PROGRAMI Hazırlayanlar: Ahmet Ataç Gülenaz Selçuk Cihan Çakmak İhsan Yılmaz.
MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI Talim veTerbiye Kurulu Başkanlığı
Hazırlık Sınıfı Hazırlık Sınıfı 1. Kurs Olarak Uygulama
SOSYAL BİLGİLERDE BECERİ EĞİTİMİ
WEB ARAÇLARI KONYA 2017.
Programın Karşılaştırılması Sunusu
TÜRKÇE DERSİ İlkokul ve Ortaokul 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ve 8. Sınıflar
Eğitimde Teknoloji Kullanımı
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
Din Kültürü v Ahlak Bilgisi
Cemal Artüz İmam Hatip Ortaokulu
Portfolyo çocuğun kişisel başarılarını, ilgi ve yeteneklerini, çaba ve ilerlemelerini çoklu ve çeşitli araçlar kullanarak oluşturduğumuz bir dokümantasyon.
Dijital Öyküleme
İÇERİK Giriş Parçalı Geçiş Sistemi
Light Up, ilkokul ve ortaokul öğrencileri için hazırlanmış,
Sunum transkripti:

ÖZEL FLORYA KOLEJİ

YABANCI DİLLER BÖLÜMÜ İNGİLİZCE ALMANCA İSPANYOLCA

MİSYON VE VİZYONUMUZ Uluslararası standartta Motivasyonu, öz bilinci, öz disiplini yüksek, keyif alarak öğrenen Dili içselleştirebilen, iletişim aracı olarak kullanabilen Avrupa Dil Portfolyosu kriterlerine uygun Akademik-iş performanslarını ve yaşam kalitelerini yükseltebilen bireyler yetiştirmektir.

Her öğrenci özeldir. Öğrenemeyen öğrenci yoktur Her öğrenci özeldir. Öğrenemeyen öğrenci yoktur. Doğru kanalı bulmak önemlidir. Bireysel farklılıklar göz önünde bulundurularak dersler çoklu zeka türlerine göre işlenir. Konu anlatımları görsel, işitsel, kinestetik yöntemlerle zenginleştirilir.

Öğrencinin motivasyonu arttırılır, potansiyeli keşfedilir. Öncelikle Türkçe’den farklı dillerin de bulunduğu keşfettirilir. Yaşadığı çevrede veya sosyal medyada karşılaştığı farklı dillerdeki kelimeler ve kalıplar fark ettirilir. Dili öğrenmesi için gerekli sebepler öğrencilerle birlikte incelenir. Anadili edinimdeki doğal ortam veya doğal süreç öğrenme yöntemleri uygulanır.

ANAOKULU İNGİLİZCE PROGRAMI Intensive Language Programme(ILP) (Yoğunlaştırılmış İngilizce Programı) Hikayelerle kavrama Dramalar Oyunlar Şarkılar Tekerlemeler Mutfak etkinliği (Cooking) Grup tekrarı (Chorus repetition) Doğal ortamda içselleştirme(Corners) El becerilerini kullanma etkinlikleri (Hands on activities) Akıllı tahta uygulamaları (Smartboard activities) Tüm fiziksel tepki –TPR (Total physical response) Aktivite tabanlı (Activity based learning)

ÖZEL FLORYA ANAOKULLARI Öğretmenin doğru model olması hedeflenir ve bunun için İngilizce öğretmenleri sınıf içinde ve dışında öğrenciler ile sadece İngilizce dilini kullanarak iletişime girerler. Kavramları ve içerikleri öncelikle kendi ana dilinde sonra İngilizce konu, kelime ve kalıp eşleştirmeleri yapılır.

Kelimeleri doğru telaffuz etmesi için öğretmenlerimiz güncel kalıpları net, anlaşılır ve uygun koşullarda defalarca tekrar ederler. Öğrencilerimizin bulunduğu mekanların tümü öğrenme ortamıdır düşüncesi ile panolar ve sınıf içi duvarları aktif kullanılır. Kitaplar, hikayeler, tekerlemeler, şarkılar ana dilinde işlenen konulara paralel seçilir.

Konsept partiler ve yıl sonu Fun Day organizasyonları ile öğrendiği dili anlaması ve kullanabilir hale gelmesi sağlanır. Maker panayırında hazırladıkları deney ile hem eğlenip hem öğrendiler. Portfolyo sunumlarında öğrendiği hikayelerden, kalıplardan ve şarkılardan derlemeler yapılır.

1. 2. ve 3. SINIFLAR İNGİLİZCE PROGRAMI İngilizce sesleri ayırt edebilmesi, kelimeleri tanıması, doğru telaffuz edebilmesi hedeflenir. Bunun için ses çalışmaları (Phonics) yapılır. Seviyesine uygun en az 20 hikaye kitabı okuması ve buna yönelik Book Review formlarını tamamlaması hedeflenir. Hafta sonu ödevleri farklı kaynaklar kullanılarak veya öğretmenlerinin kendi ses kayıtları ile hazırlanır.

Mutlu ve öğrenmeyi seven çocuk İnteraktif - YLP online ödevleri ile öğrencilerimiz ses kaydı yapabilirler, video izleyebilir veya diyaloglar içerisinde yer alabilirler. Bu yıl kullanılacak GLOBED Reading A-Z/Raz Kids programları kitap okuma, ses kaydı yapma ve hikaye oluşturma programıdır. Öğrencilerimiz, yıl içerisinde öğrendikleri dile yönelik hazırladıkları portfolyolarını ebeveynlerine sunarlar.

3. sınıf itibariyle Cambridge University Young Learners STARTERS sınavlarına hazırlanan öğrencilerimizin sadece kendi okul profilimiz içerisinde değil dünya standardında test edilmesi sağlanır. Bunun için velilere bilgilendirmeler yapılır ve Kasım ayı itibariyle planlı bir şekilde tüm becerilerde yetiştirilir.

İLKOKUL 4. SINIFLAR İNGİLİZCE PROGRAMI Okuma, anlama, dinleme, yazma ve konuşma becerileri büyük anlamda gelişen öğrencilerimizin yorum yapabilmesi, fikir paylaşabilmesi, sorununu dile getirebilmesi için sınıfta ikili ve grup çalışmaları yapılarak akıcı konuşmasını yüreklendirecek ortamlar hazırlanır. 400 kelimelik hikaye kitabını okuyup anlayabilmeleri ve ilgili soruları cevaplayabilmeleri için yıl içerisinde en az 15 kitap okunmalarına yönelik çalışmalar yapılır.

Verilen yönergelere uygun kompozisyon ve mail yazmaları, notlar kullanarak iletişime girmeleri, başvuru formlarında kişisel bilgilerini tamamlamalarına yönelik adım adım yazma çalışmaları yapılır. Devlet müfredatına paralel çalışmalar; hafta sonu çalışma kağıtları, test çözümleri ve yaprak testlerle desteklenir. Okulistik sınav sonuçlarının % 100 olması için kelime ve kalıp tekrarlarına önem verilir.

Arkadaşlık bilincinin oluşturulması için farklı ülkelerdeki yaşıtlarıyla kart, mektup ve maillerle iletişime girmeleri sağlanır. Bu yazışmalar ve sınıf içi aktiviteleri karşılıklı paylaşılır. 4. sınıf portfolyo sunumlarında, öğrencilerimizin grup dinamiği içinde karşılıklı diyaloglar yapabilmeleri sağlanır.

Akademik Başarılara Adım Adım Cambridge University Young Learners MOVERS sınavlarına yönlendirilen öğrencilerimizle haftada 3 ders ek çalışmalar yapılır. Destination Imagination (DI) çalışmalarına yönelik fikir üreticiliği bilinci oluşturulur. Ulusal ve uluslararası DI turnuvalarına katılımları desteklenir.

3.ve 4. SINIF ALMANCA PROGRAMI Farklı diller öğrenmenin yaşam boyu devam eden bir süreç olduğunun farkına varmalarını sağlamak için, Almanca dersini sevmeleri ve ilgi duymaları hedeflenir. Kelimeleri doğru telaffuz edebilmesi için temel iletişim becerilerine yönelik dinleme, seslendirme ve drama çalışmaları yapılır. Kişisel isteklerini dile getirebilmesi, kendisi ve ailesi hakkında detaylı bilgiler verebilmesi için ortamlar hazırlanır.

2015-2016 EĞİTİM VE ÖĞRETİM YILI PLANLAMALARIMIZ Anasınıfı ve 1. sınıf öğrencilerimiz uluslararası Trinity London sınavlarına katılacaklar, 2. sınıflarımız ‘Storybirds’ e-book projesi 3. sınıflarımız ‘Everyone Is A Teacher ’ projesi 4. sınıflarımız ‘Gamification’ projesi hazırlayacaklar.

2015-2016 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI KULLANILACAK ON-LINE PROGRAMLAR YLP ( Your Learning Place ) Class Dojo (Class Management System) GLOBED ( Reading A-Z / Raz Kids ) Cambridge LMS ( Learning Management System)

ÖZEL FLORYA ORTAOKULU 5.SINIF HAZIRLIK PROGRAMI 12 saat (6+6) Main Course 4 saat Mixed Abilities (Skills) (Fen-Tarih-Coğrafya)Genel Kültür 4 saat Native Speaker (Konuşma becerileri) 1 saat İnteraktif Bilgisayar Programı (Your Learning Place) 1 saat Ozzy Teacher eşliğinde Resim dersi 1 saat Todd Teacher eşliğinde Müzik dersi

750 kelimelik hikaye veya bilimsel kitapları okuyup, karakter analizi ve içeriği hakkında yorumlar yapabilirler. En az 100 kelimelik giriş, gelişme ve sonuç bölümlerinden oluşan kompozisyonlar yazabilirler. Cambridge University Young Learners FLYERS sınavlarına katılmaları hedeflenir. Kasım ayı itibariyle tüm becerilere yönelik çalışma ve etüt programı hazırlanır.

6.7.ve 8.SINIF İNGİLİZCE PROGRAMI Öğrencilerin ihtiyaçlarına ve öğrenme biçimlerine yönelik gruplandırmalar yapılır. Okul açıldığı ilk hafta konu tekrarları yapıldıktan sonra STS ile ihtiyaç grupları belirlenir. Her sınıfın öğrenci profiline yönelik seçilen materyaller, grupların desteklenmesi gereken becerilerine(okuma-yazma dinleme-dil bilgisi-konuşma) uygun olarak planlanır.

İKİ FARKLI PROGRAM TAKİBİ Florya Koleji olarak takip ettiğimiz Yabancı Dil Programımıza ek olarak mutlaka Devlet Programına yönelik test kitapları, yaprak testler çözülür. Okulistik sınav sonuçları her bir öğrenci için incelenir. Öğrencinin tespit edilen eksik konuları ve hataları planlanan gruplar içerisinde giderilir. Test ödevleri verilir. Düzenli yapılan ödevler ödüllendirilirken, hatalı yaptıkları sorular incelenerek farklı kaynaklardan yeniden ödevlendirme yapılır.

Ulusal ve uluslararası organizasyon ve projelere katılabilmeleri için amaca yönelik geziler düzenlenir.

Güncel olayların takibi, öğrendiği dillerin kullanım alanlarını keşfedebilmesi ve serbest okuma alışkanlığı kazanabilmesi için sınıf içerisinde İngilizce gazete ve dergi okuma saatleri planlanır. Reading Corner planlaması-Günlük Gazete Takibi yapılır.

Cambridge University ESOL Sınavlarında ; 6. sınıfta KET - 7. sınıfta PET - 8. sınıfta TEOG +FCE çalışmaları, sözlü ve yazılı denemeler, hafta sonu sınav öncesi sınav simülasyonu gerçekleştirildi. Teknoloji kullanımına yer verilen derslerimizde farklı ülkelerdeki yaşıtları ile sınıf içerisinde online görüşmeler yapıldı.

2014-2015 CAMBRIDGE UNIVERSITY ESOL EXAMS GURUR TABLOMUZ

3 YIL ÜST ÜSTE KURUMUMUZA SUNULAN TEŞEKKÜR BELGESİ

FLORYA KOLEJİ CAMBRIDGE SINAV MERKEZİ

ÖZEL FLORYA ORTAOKULU ALMANCA PROGRAMI Öğrencilerin ihtiyaçlarına ve öğrenme biçimlerine yönelik gruplandırmalar yapılır. Okulların açıldığı ilk hafta STS ile ihtiyaç grupları belirlenir. Dil öğreniminin yaşam boyu devam eden bir süreç olduğunun farkına varabilmeleri için hangi ülkelerde Almanca’nın kullanıldığı, ticaret ve endüstri alanında ne kadar yaygın olduğu fark ettirilir.

Almanca konuşulan bir ülkeye gittiğinde, restorantta, mağazada, hastanede, trafikte kendi oryantasyonunu sağlayabilmeleri hedeflenir. Bunun için okuduğu ve dinlediği metni anlayıp yorumlayarak, günlük konuşma kalıplarıyla ilgili çıkarım yapabilmeleri, e-mail ve teşekkür mektubu gibi kısa kişisel metinler yazabilmeleri sağlanır.

FIT IN DEUTSCH SINAVLARI Eğitimine Almanya’da devam etmek isteyen öğrencilerimiz Fit in Deutsch sınavlarına katılarak bunu belgelerler. Almanca dilini geliştirmek ve ilerletmek isteyen her öğrenciye bu konuda destek olunur. Bu yıl, 7A sınıfı öğrencilerinin Fit in Deutsch sınavına katılmaları planlanmaktadır.

ÖZEL FLORYA ANADOLU LİSESİ İNGİLİZCE PROGRAMI Birinci hedefimiz, öğrencilerimizin farklı diller öğrenmeyi seven ve hayatının ilerleyen safhalarında bu dilleri anlayan, konuşan bireyler olmalarını sağlamaktır. Bunun için grup ve proje çalışmaları, ses kayıtları ile kendilerinin farkına varmaları, izlenen videoların canlandırılması, turistlerin bulunduğu mekanlara gezilerin planlanması, konuşmayı heveslendirmek için doğal ortamların oluşturulması, sınıf içi ve sınıflar arası münazaraların, yarışmaların organize edilmesi ve MUN konferanslarına yönlendirmeler yapılır.

LİSE PROGRAMINA GENEL BAKIŞ İlk hafta öğrencilere uygulanan STS sonucuna paralel, ihtiyaçlarına yönelik gruplandırmalar yapılır. 9. sınıfta amaç daha önce katılmadığı Cambridge University ESOL Sınavlarının KET ve PET basamaklarını tamamlatmaktır. 9. ve 10. sınıf sonunda hazır olduğunu düşündüğümüz öğrencilerimiz FCE, TOEFL Sınavlarına hazırlanır. Bu yıl 50 öğrencimiz TOEFL Junior Standard sınavına katıldı.

11.sınıfta IELTS ve TOEFL sınavlarının ilk denemeleri yapılır. 12. sınıfta programa uyumlu giden öğrencilerimiz, yurt içi ve yurt dışı üniversitelerinin uyguladığı yabancı dil sınavları veya 130 ülkede kabul gören TOEFL sınavını geçebilirler. Yıl içerisinde buna yönelik örnek Proficiency ve TOEFL denemeleri yapılır.

Dil Sınıflarında; okuduğunu anlama ve dilbilgisine yönelik eksikleri LYS Dil Programı takip edilir. Yıl içerisinde planlanan ek ders çalışmaları ile kelime, okuduğunu anlama ve dilbilgisine yönelik eksikleri birebir giderilir. Okulda yapılan LYS deneme sınavlarının yanında farklı sınavlara girmeleri desteklenir. Yurt içi ve yurt dışı üniversiteleri ile ilgili sunumlar organize edilir.

ÖZEL FLORYA ANADOLU LİSESİ ALMANCA PROGRAMI Globalleşen dünyamızda yeni diller öğrenmenin heyecanı ve faydaları fark ettirilir. Almanca dilin de temel soruları, mesajları, medyada verilen bilgileri dinleyip, anlayabilmeleri ve konuşabilmeleri hedeflenir. Günlük yaşamda alışılmış olan ricaları, talepleri, bireysel isteklerini dile getirebilmeleri hedeflenir.

Dil becerisi yüksek olan öğrenciler, Chamisso kitap okuma yarışmalarına yönlendirilir ve bu doğrultuda hazırlık çalışmaları yapılır.

MODEL UNITED NATIONS(MUN) BİRLEŞMİŞ MİLLETLER KONFERANSLARI Lise öğrencilerimize yaşıtlarının yurt dışında neler yaptığını ve farklı dünya görüşlerini de keşfedebilmeleri için MUN Konferanslarına katılmaları konusunda destek olunur. Anadilleri İngilizce olan yaşıtları ile sadece güncel konuları değil, politik meseleleri tartışırlar. Araştıran, soruşturan, sorumluluğunu bilen ve haklarını savunan bireyler olmaları için ilk adımlar atılır.

MUN Junior MODEL BİRLEŞMİŞ MİLLETLER 7. sınıf öğrencilerimiz ile kulüp çalışmaları olarak başlayacak MUN Junior çalışmalarını yurt dışına taşımak hedeflerimiz arasında yer almaktadır. 2016 Şubat ayında Selanik’teki MUN Konferansı için başvurumuz Haziran ayında yapıldı ve onaylandı.

ÖĞRENCİLERİMİZİN KATILDIĞI MUN KONFERANSLARI ACMUN 2010 - Yunanistan-Selanik SAIMUN 2011 - İrlanda-Dublin RRIMUN 2012 - İngiltere-Londra MILANMUN 2012 - İtalya-Milano BCNMUN 2013 - İspanya-Barselona MUNOB 2014 - Romanya-Bükreş MUNISH 2014 - Hollanda – The Hague /Lahey MILANMUN 2015 - İtalya-Milano BCNMUN 26-28 Kasım 2015 - İspanya-Barselona ACMUN Şubat 2015- Yunanistan-Selanik

MUN KONFERANSLARI’NDAN RENKLİ KARELER YUNANİSTAN İTALYA

HOLLANDA İRLANDA

İSPANYA İTALYA

OXFORD BIG READ YARIŞMASINDA MARMARA BÖLGE FİNALİSTLERİ 2012-2013 senesinde 3 öğrencimiz ilk 10’a girerek Marmara bölge finalisti olmuştur. 2013-2014 yılında da 7.sınıf öğrencimiz “Doğa Sude Tekcan” Türkiye birincisi olmuştur. 2014-2015 yılında 8 öğrencimiz Marmara bölge finalisti olmuştur.

2014-2015 MUN ve Oxford Big Read Yarışmasına katılan öğrencilerimiz

TOEFL Junior / TOEFL Primary

İNGİLTERE YAZ OKULU PROGRAMIMIZ Dilini öğrendiği ülkenin kültürünü yerinde keşfedip iletişim kurabilmek ve kendi ayakları üzerinde durabilmek ayrı bir keyiftir. Gezmek, eğlenmek, keşfetmekse bu işi zevkli hale getiren unsurlardır. İstekli öğrencilerimiz öğretmenleri eşliğinde Londra’ya yaz tatilinde gitme imkanı bulurlar.

Almanca ve İngilizce Drama Kulübü öğretmenlerinin yazıp yönettiği oyunlar yıl sonu gösterisinde sahnelenir, öğrencilerin toplum önünde konuşabilme ve drama becerileri geliştirilir.

İSPANYOLCA 3. Yabancı Dil öğrenme ayrıcalığı fark ettirilir. Kulübü tercih eden İlkokul ve Ortaokul öğrencilerimize İspanyolca öğrenmenin keyif aşılanır. Ayrıcalıklı olduklarını yıl sonu gösterisinde sergiledikleri performans ile keşfederler.

Yabancı Dili sadece anlayan değil, Dünya standartlarında konuşabilen bireyler yetiştirmek FLORYA KOLEJİ YABANCI DİL ÖĞRETMENLERİNİN birinci hedefidir.