Bu işletmede hizmet tüketicinin otoparka girişiyle başlamaktadır. Otopark personeli tüketiciyi karşılıyor ve yer bulmasında yardımcı oluyor.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
SERVİSTE UYULMASI GEREKEN KURALLAR ve SERVİS TÜRLERİ
Advertisements

İSTANBUL MEDİPOL ÜNİVERSİTESİ
TÜKETİCİ HAKLARI.
YENİ MOBİL YAZICILAR. Mobil Yaşam Gittikçe Büyüyor • çeyrekte toplam akıllı telefon kullanımı 1 milyar cihaza ulaştı. • 2015 yılında bu rakamın.
MILLENIUM MARKETING SUNUMU
ERP PROGRAM TANITIM Öncelikle ERP nedir?
Pazarlama Karma Elemanları: DAĞITIM
3. ALICI DAVRANIŞI Alıcı satınalma davranışı, 1960'lardan sonra pazarlamacılar için popüler bir çalışma alanı olmuştur. Alıcının tüm pazarlama sistemi.
Personel İhtiyacının Belirlenmesi ve Planlanması
Müşteri-Sektör-Rekabet
İş sağlığı ve güvenliğiniz için vazgeçilmez çözüm. Elektrik kesintilerinde, çalışanlarınızı ve iş yerinizi riske atmayın.  Elektrik kesintilerinde otomatik.
Hizmet Pazarlamasında Fiziksel Kanıtlar – Talep, Kapasite Yönetimi
Olay Komutanı. Olay Komutanı Planlama Bölümü Şefi Operasyon Bölümü Şefi Lojistik Bölümü Şefi Finans/ Yönetim Bölümü Şefi.
YONT401 YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ
PROMOSYON  Kökeni Latince promotio kelimesinden gelen promosyonun anlamı fikir,öne çıkarmak olarak tercüme edilir.  Bir firmanın ya da bir arzın tanıtılması.
FİYATLANDIRMA STRATEJİLERİ
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
Hizmet Pazarlamasında Tutundurma Kavramı
DAĞITIM (PAZARLAMA) KANALLARI TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİ
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
İhtiyaçlarımız.
Yalı Mah. Kumlu Yalı Cad Erdek/BALIKESİR
ELEKTRONİK TİCARET TÜRLERİ
MERAK ETTİKLERİNİZ.  Okulumuz Milli Eğitim Bakanlığına bağlı resmi bir kurumdur.  Bütün öğretmenlerimiz üniversite mezunudur.  Okulumuza ay (3-6)
 Otopark görevlisi veya kontrolör yetkilendirme  PERSONEL.
MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI VAL D’EUROPE - ETUDE CLIENTELE - Juin 2008
Hayat Sebla Blokları D Blok Kat:3 Kiralık Fırsat Daire
VAL D’EUROPE - ETUDE CLIENTELE - Juin 2008
VAL D’EUROPE - ETUDE CLIENTELE - Juin 2008
1. Alışverişlerimizi ne ile yaparız ?
Pazarlama ve Temel Kavramlar
Bölüm 2 – Ürün Olarak Hizmetler, Hizmetlerin Özellikleri, ve Hizmet Pazarlama Karması Yrd. Doç. Dr. Gülçin BİLGİN TURNA.
Bölüm 10 – Hizmetlerin Fiyatlandırılması
Bilişim sistemlerinin türleri
Devletin Piyasaya Müdahalesi ve Fiyat Kontrolleri
2.BÖLÜM NİHAİ Tüketici, Örgütsel Tüketici, Tüketici Satınalma Karar Süreci ve Tüketici Davranışlarını Etkileyen Faktörler Nihai pazarlar ve Nihai tüketici.
Mühendislik Ekonomisi
İLETİŞİM FAKÜLTESİ AKADEMİK PERSONEL 1 PROFESÖR 7 YARDIMCI DOÇENT 16 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ (ÖYP) 1 ÖĞRETİM GÖREVLİSİ 3 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ, (1 50 d) (1 DOÇENT,
  Satış sonrası hizmetler bir ürün satıldıktan sonraki süreçte müşteriye sunulan teknik destekler olarak değerlendirilebilir. Bu hizmetler arasında garanti,
TİCARİ MAL HAREKETLERİ ve MUHASEBELEŞTİRİLMESİ
Başlamak için sorular:
GİRİŞ İnsanlar seyahat ederken çok geniş bir yelpazede turizm hizmetlerine ihtiyaç duyarlar. Bu hizmetler uçak biletlerini, araç kiralamayı, konaklama.
In-Store Retail Analytics Başar Öztayşi
KİTAP SATICISI Samet METE İŞ KURALLARI Kitap kaydı oluşturulmalıdır. Her kitabın adı, ISBN kodu, yazarı, türü, yayınevi, basım tarihi, baskı.
Yeni ofis kırtasiye malzemeleri ve aksesuarları satın.
Hücre ve Organel Benzetimi
CETASOFT YAZILIM ŞİRKETİ PROGRAM TANITIMI
SAVURGANLIK YAPMAYINIZ
Tutundurma, iletişime dayanır ve ikna edici yanı vardır. Doğrudan satışları kolaylaştırma amacına yönelik olduğu kadar, tutum ve davranışlara da yöneliktir.
PAZARLAMANIN ÖNEMİ.
Depo Elleçleme Personel Eğitimi
KKTC GİRİŞİMCİLİK PROJESİ - ÖNCELİK 2 İŞ PLANI
Sam Walton tarafından 1962 yılında kurulmuş Amerikan perakende satış yapan mağazalar zinciridir yılında Walmart büyük kazandıracak olan borsaya.
2017.
BÖLÜM: 1 PAZARLAMA VE SATIŞ.
Mühendislik Ekonomisi
İşletme Yönetimi.
Ziyafet ve İkram Hizmetleri
Seyahat İşletmeleri Yönetimi ve Ulaştırma Sistemleri
TURİZM PAZARLAMASI Emir Hilmi Üner.
ELEKTRONİK TİCARET E TİCARET NEDİR ? E-Ticaret ‘ te dikkat edilmesi gereken kurallar 1.
PAZARLAMA KANALLARI VE FİZİKSEL DAĞITIM
KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE MALİYET ANALİZİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Mağaza Satış Danışmanlarına Taşpınar Akademi Altın Tavsiyeler.
İŞLETMEDE BİLGİ SİSTEMLERİ
KKTC GİRİŞİMCİLİK PROJESİ - ÖNCELİK 2 İŞ PLANI
FİYATLANDIRMA STRATEJİLERİ
Stratejik Gıda Hizmetleri Danışmanlığı/Tasarımı Amacımız; Hizmet Standardını sağlamak; Zincir mağaza olarak tüketicilerin gideceği diğer AUM mağazalarında.
Sunum transkripti:

Bu işletmede hizmet tüketicinin otoparka girişiyle başlamaktadır. Otopark personeli tüketiciyi karşılıyor ve yer bulmasında yardımcı oluyor.

Sonraki adım alışveriş merkezine giriştir; Güvenlik görevlileri nazik bir karşılama ile kontrol yaparlar. Daha sonra tüketici tercihlerine ve önceliklerine göre katlara yönelir ve ihtiyacına uygun magazalara girer. Burada da genelde satış danışmanları tarafından karşılanır, alternatifleri de ğ erlendirir ve satın alma karar süreci başlar.Bundan sonra da kasa ve ödeme süreci ile devam eder.

Alışverişten başka yeme-içme ve sinema gibi aktivitelerden yararlanmak isteyebilir. Eger söz konusu yemek yeme ihtiyacı ise restaurant personeli tarafından karşılanır ve siparişi alınır. İ htiyacını karşılayan tüketici buradan ayrılır. Tüketici buradan sinemaya gitmek istiyor. Burada da gitmek istedigi filmi ve salonu seçtikten sonra gişe görevlisinden biletini alır ve daha sonra salon görevlisi yerine oturmasına yardımcı olur ve filmi izledikten sonra bu hizmet süreci de sona eriyor.

Tüketicinin başka bir aktivite yapmadı ğ ını varsayarsak; şimdiki süreç alışveriş merkezinden ayrılma otoparka gidiş sürecidir.

Görünmeyen süreçler müşteri takip sistemi ve ürün barkod sistemidir. Bu sistemler tüketicinin ödeme yaptı ğ ı zaman devreye girerler.