Bu işletmede hizmet tüketicinin otoparka girişiyle başlamaktadır. Otopark personeli tüketiciyi karşılıyor ve yer bulmasında yardımcı oluyor.
Sonraki adım alışveriş merkezine giriştir; Güvenlik görevlileri nazik bir karşılama ile kontrol yaparlar. Daha sonra tüketici tercihlerine ve önceliklerine göre katlara yönelir ve ihtiyacına uygun magazalara girer. Burada da genelde satış danışmanları tarafından karşılanır, alternatifleri de ğ erlendirir ve satın alma karar süreci başlar.Bundan sonra da kasa ve ödeme süreci ile devam eder.
Alışverişten başka yeme-içme ve sinema gibi aktivitelerden yararlanmak isteyebilir. Eger söz konusu yemek yeme ihtiyacı ise restaurant personeli tarafından karşılanır ve siparişi alınır. İ htiyacını karşılayan tüketici buradan ayrılır. Tüketici buradan sinemaya gitmek istiyor. Burada da gitmek istedigi filmi ve salonu seçtikten sonra gişe görevlisinden biletini alır ve daha sonra salon görevlisi yerine oturmasına yardımcı olur ve filmi izledikten sonra bu hizmet süreci de sona eriyor.
Tüketicinin başka bir aktivite yapmadı ğ ını varsayarsak; şimdiki süreç alışveriş merkezinden ayrılma otoparka gidiş sürecidir.
Görünmeyen süreçler müşteri takip sistemi ve ürün barkod sistemidir. Bu sistemler tüketicinin ödeme yaptı ğ ı zaman devreye girerler.