Türk-İslam Arkeolojisi

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
ORTAOKUL SONRASI EĞİTİM SEÇENEKLERİ
Advertisements

Öznur TOPER Hacettepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü

T.C. DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ MESLEK YÜKSEKOKULU. HEDEFİMİZ Öğrencilerimizi; Çağdaş bilgi ve mesleki beceri ile donatmak, Nitelikli, ahlaklı, kültürlü ve sorumlu.
SÜLEYMAN ŞAH ÜNİVERSİTESİ SÜREKLİ EĞİTİM MERKEZİ
Yapabildiklerimiz Yapabildiklerimiz
HAKKIMIZDA Tam zamanlı İngilizce eğitimi English Kids Academy ile artık çok kolay Kurumumuz 1981 yılından beri yayıncılık alanında edindiği tecrübeyi.
Uzmanlık Öğrencisi Eğitimi “Strateji” M. Erdal GÜZELDEMİR
PROJE TABANLI ÖĞRENME.
EĞİTİM TEKNOLOJİLERİNDE TEMEL KAVRAMLAR
NEDEN Yıldırım Beyazıt Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Hemşirelik Bölümü ? .
Kız Teknik ve Meslek Lisesi Seramik ve Cam Teknolojisi Alanı
Karabük Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü
Comenius Programı Onur AYDEMİR
MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ
ENDÜSTRİYEL TASARIM Endüstriyel Tasarım eğitimi, tüketim pazarına yönelik, seri üretilebilecek her türlü kullanım eşyasının tasarımını içerir. Otomotiv.
ÇOCUK GELİŞİMİ BÖLÜMÜ Çocuk gelişimi ve eğitimi alanı, özellikle okul öncesi eğitim kurumlarını kapsar.
ATATÜRK ÇOK PROGRAMLI LİSESİ
İLİMİZDE BULUNAN ANADOLU-ANADOLU TEKNİK VE MESLEK LİSELERİ
KOÜ TIP FAKÜLTESİ ÇOCUK CERRAHİSİ ANABİLİM DALI STRATEJİK PLAN TASLAĞI
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Farmakoloji Anabilim Dalı Stratejik Planı Misyon
ÇOCUK GELİŞİMİ VE EĞİTİMİ
Okulumuz Nallıhan Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi 6 Kasım 1989 tarihinde 2 şube olarak Hemşirelik Bölümü ile eğitim öğretime başlamıştır.
2015 Doğru Tercih Hoşgeldiniz.
Adana Bilim ve Teknoloji Üniversitesi
BAHÇEŞEHİR İMKB MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ MÜDÜRLÜĞÜ
PERFORMANS DEĞERLENDİRMESİ
TEOG SINAVI VE TERCİH İŞLEMLERİ
GIDA MÜHENDİSLİĞİNE GİRİŞ
ÖNCELİK 6 : HAYAT BOYU ÖĞRENME İZLEME ve DEĞERLENDİRME SİSTEMİNİN GELİŞTİRİLMESİ
Pazarlama Ve Perakende Bölümü Alan Tanımı
TURİZMDE EĞİTİM SORUNLARI
Öğretmenlik Mesleği.
BESYO.
SOSYOLOJİ BÖLÜMÜ. İnsanlık tarihinin en büyük organizasyonu olan toplumların; yapısını, gelişimini, değişimini, örgütlenme şekillerini ve kültürel dünyasını.
ÇOCUK GELİŞİMİ VE EĞİTİMİ ALANI
Psikolojik Danışman Kimdir? Nasıl Yetiştirilmelidir? Yardımcı Lider Psikolojik Danışmandan Grupta Beklenilenler.
BÖLÜM 1 Sosyal Bilgiler Nedir?. BÖLÜM 1 Sosyal Bilgiler Nedir?
Tekstil Mühendisliği Bölümü EGE ÜNİVERSİTESİ MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ TEKSTİL MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ.
AİLE VE TÜKETİCİ HİZMETLERİ ALANI
Okula neden devam ediyorsunuz? “Eğitim görmek için.”… Okul bizi hayata hazırlamada laboratuvar görevi görür. Sorunlara uygun çözüm yolları geliştirmemize.
Hemşirelik ve Bakım Hizmetleri Bölümü Çocuk Gelişimi Programı.
05 Kasım 2010, Muş BOLOGNA SÜRECİ ve MUŞ ALPARSLAN ÜNİVERSİTESİ DENEYİMİ.
Özel Gereksinimli Öğrenciler ve Fen Öğretimi
ORGANİZE SANAYİ BÖLGESİ MESLEKİ TEKNİK EĞİTİM MERKEZİ
Sağlık Fiziği Anabilim Dalı. Program Adı: Sağlık Fiziği Programın bağlı olduğu Enstitü: Sağlık Bilimleri Enstitüsü Bağlı olduğu Anabilim Dalı: 2012 den.
EDİRNE’NİN KÜLTÜR VE TURİZM POTANSİYELİ Balkan Yarımadası'nın güneydoğu kesimindeki Trakya Bölgesinde yer alan Edirne, Doğu-Batı ulaşım yolları üzerindeki.
MUHASEBE VE VERGİ UYGULAMALARI BÖLÜMÜ. Muhasebe ve Vergi Programı öğrencileri; ▫Muhasebe programı mezunlarına "Muhasebe Meslek Elemanı" unvanı verilmektedir.
Emre Özgen Bilkent Üniversitesi Psikoloji Bölüm Başkanı
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ.
FAKÜLTEMİZ HAKKINDA Fakültemiz tarihinde kabul edilen ve tarihinde Sayılı Resmi Gazetede yayınlanan Bakanlar Kurulu Kararı.
SİYASET BİLİMİ VE KAMU YÖNETİMİ BÖLÜMÜ TEMMUZ 2017
ÇOCUK GELİŞİMİ BÖLÜMÜ Çocuk gelişimi ve eğitimi alanı, özellikle okul öncesi eğitim kurumlarını kapsar.
Sorumlu Mahalleler Projesi İş Planı Eğitimi Bu proje T. C
Eğitim Kültür Alanında İnkılaplar
İnşaat Mühendisliği Bölümü
VETERİNER HEKİMLİĞİ TARİHİ
İSTANBUL BİLGİ ÜNİVERSİTESİ
MESLEKLERİ TANIYALIM DÖRT YILLIK LİSANS PROGRAMLARI ‘D’
MESLEKLERİ TANIYALIM DÖRT YILLIK LİSANS PROGRAMLARI ‘D’
Mezunlarımızın İş İmkanları Nelerdir?
İslam kültür ve medeniyetinde yönetim anlayışının esasları.
YARATICI DRAMANIN ÖGELERİ 1.Lider/Öğretmen
BÖLÜM HAKKINDA 2004 yılında kurulan bölümümüzde; dilin bir araç olarak kullanıldığı sözel anlatımlar, geleneksel gösteri sanatları, toplumsal uygulamalar, festivaller.
HAVA TRAFİK KONTROL BÖLÜMÜ
Büro Yönetimi ve Yönetici AsistanLIğI PROGRAMI
Makine Resim Ve Konstrüksiyon Programı ve amaçları
«Makine Teknikerliği» nedir?
2018 Yılı Performans Sunumu
Sunum transkripti:

Türk-İslam Arkeolojisi Türk-İslam Arkeolojisi, temelleri arkeoloji bilimine, sanata ve kültüre dayanan 2014 yılında kurulmuş yeni bir bölümdür. Bölümümüz, adı, içeriği ve temsil ettiği dönem itibariyle Türkiye’de ve Dünya’da bir ilktir.

Türk-İslam Arkeolojisi Bölümümüzün önceliği, Türk-İslâm Medeniyetinin ürünü olan taşınır ve taşınmaz kültür varlıklarının korunması ve yaşatılmasıdır. Bu kapsamda, öğrenciler, teorik öğretimin yanı sıra uygulama şansına da sahip olacak; kazı çalışmaları ile birlikte öncelik sırasına göre oluşturulacak laboratuvarlarda kaybolan ya da kaybolmaya yüz tutmuş sanat dallarında uygulama yapma şansı bulacaklardır.

Türk-İslam Arkeolojisi Dört yıllık lisans öğretimi öncesinde sunulan isteğe bağlı yabancı dil hazırlık programı, öğrencilere küreselleşen dünyada ikinci hatta üçüncü bir dil öğrenme fırsatı sunarak benzerleri arasında fark yaratacaktır.

Türk-İslam Arkeolojisi 2015-2016 öğretim yılından itibaren lisans eğitimine başlayacak bölümümüzün öğretim anlayışını ve içeriğini kısaca şu şekilde özetlemek mümkündür. Teori ve pratik sayesinde kalıcı ve etkili öğretim. Arkeolojik kazı çalışmalarına katılım ve bire-bir öğrenme fırsatı.

Türk-İslam Arkeolojisi Alan araştırmaları ile yerinde öğrenme fırsatı. Uygulama laboratuvarlarında pratik ve beceri geliştirme şansı. Teknik çizim ve görsel belgeleme konusunda teorik ve uygulama imkanı.

Mezunlar Ne İş Yapar? Üniversitelerde Akademisyen, Belediyelerin KUDEP Birimlerinde Uzman, Kültür ve Turizm Bakanlığına Bağlı Kurum ve Kuruluşlarda Uzman ve Uzman Yardımcısı, Eski Eserlerin Restorasyonunda Danışman olarak çalışma imkanlarına sahiptir. Ayrıca, bölümde verilen uygulamalı eğitimle kazanılan becerilerin geliştirilmesi halinde ilgili alanlarda serbest çalışma imkanına sahip olacaklardır.