PROGRAM ADI : SİHİRLİ MUTFAK PROGRAM YAYIN GÜNÜ : CUMARTESİ YAYIN SAATİ : 12:30-13:15 PROGRAM SÜRESİ : 45 dakika YAYIN KANALI : FOX PROGRAM SUNUCUSU :

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Toplu SMS Toplu MMS Hedefli Mesaj Sesli Mesaj / IVR Akıllı Yetenekler
Advertisements

Küçük İşletmeler için Pazarlama Araçları
1997’den bu yana; hizmet verdiğimiz marka ve kurumların amaçlarına uygun planlamalar, somut çözümlemeler, yenilikçi fikirler ve ölçülebilir sonuçlar sunar;
BRS, Türkiye’de bir ilki başlatarak birçok firmadan alınacak hizmetleri tek bir kuruluştan alınmasını sağlayacak profesyonel bir kadroyla iyi bir hizmeti.
Strateji Tasarımı İlker acar.
Sosyal Medya.
Proje Önerileri 08 Ekim 2012.
PRIME AJANS m.
Web Tasarımı Temelleri ve Teknikleri
REKLAMCILIK Hafta 5.
REKLAM KAMPANYALARI VE UYGULAMALARI
BÖLÜM X HALKLA İLİŞKİLER.
MARKA YÖNETİMİ HAFTA VI.
KANAL-TV.
GİRİŞİMCİ SUNUMU.
2010/8 SAYILI ULUSLARARASI REKABETÇİLİĞİN GELİŞTİRİLMESİ DESTEĞİNE YÖNELİK URGE PROJE YÖNETİMİ EĞİTİM PROĞRAMI T.C. EKONOMİ BAKANLIĞI İhracat Genel Müdürlüğü.
PROMOSYON  Kökeni Latince promotio kelimesinden gelen promosyonun anlamı fikir,öne çıkarmak olarak tercüme edilir.  Bir firmanın ya da bir arzın tanıtılması.
Spor’un Gelişmesini İstiyorsak…
HAFTA I.
YÜKSEK SADAKAT KONSERİ
OYA KARAAĞAÇ ARYA SPONSORLUK VE İLETİŞİM DANIŞMANLIĞI
NEDEN LEZZETLİ HEDİYE? 3. YIL BAKANLIK ONAYLI TAMAMEN ORGANİK 14 FARKLI LOKASYONDA ÜRETİM ISO STANDARTI MEMNUN MÜŞTERİLER KURUMSAL KOLAYLIKLAR.
BLOGLAR ARACILIĞIYLA Pazarlama SEDAT BAŞDAĞ. Kelimenin ilk oluşumu, "Web" ve "Log" kelimelerinin birleşmesinden oluşmuş, “Weblog” olarak isimlendirilmiştir.
HAFTA III KISIM 4. Raketler 118x115 boyutlarında Işıklı ve cam çerçeveli.
GİRİŞİMCİ YAVUZ SELİM MURATOĞLU.
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
2. Pazarlama Planının Hazırlanması
Sponsorluk 1.
Tavşanlar ülkesinde o gün okullar açılıyormuş
MARKA YÖNETİMİ HAFTA VI.
Defacto ünlü biri olsaydı....?
TÜRKİYE’NİN EMLAK SİTESİ
YÜKSEK SADAKAT KONSERİ
ALİ-HASAN COŞKUN meslekİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
VESTEL YEREL MEDYA SUNUMU
İstanbul Su ürünleri ve Hayvansal Mamuller İhracatçıları Birliği 2015
ARÇELİK Ankastre Fırın Proje Önerileri. modaturkiye.com PV : imp / ay UV : kişi / ay * Belirtilen trafik ve tekil kişi rakamları Google.
MUM IŞIĞINDA ŞARKILAR. Projenin içeriği: Türk sanat müziğinin klasikleşmiş ama yeni nesil tarafından da hala beğeni ile dinlenen eserleri, günümüz Türk.
Pazarlama İletişimi Altunışık-Özdemir-Torlak.
MÜŞTERİ İÇİN DEĞER YARATMA
Mobil pazar verileri – Abone sayısı ve penetrasyon – Mobil abone profili – Mobil trafik hacmi – Mobil gelir – Aylık kullanım miktarı – Mobil yatırım.
Pazarlama İlkeleri.
Müşteri Odaklı Mobil Pazarlama ve Mobil Reklam
İZİNLİ PAZARLAMA.
Reklam ve Halkla İlişkiler
MÜŞTERİ İÇİN DEĞER YARATMA. “Müşteri değeri olgusu, müşteri tatmini unsurlarına ek olarak, ürünün rakipler arasından nasıl seçildiğini, seçim kriterlerinin.
NİCE YAŞLARA – Anneye Doğum Günü Hediyeleri.
Firma adı İsminiz eposta adresiniz Bu slide’da ne iş yaptığınızı söyleceksiniz!!! ELİF KALAYCI, ESKİŞEHİR 24/11/2014.
 Daha fazla iç ve dış satış.  Yüksek karlılık (EBITDA).  Yüksek şirket değeri.
 12 Kanalda kullanılan Airence Mixer  Audio Technica marka 3 adet mikrofon  Technics marka 2 adet kulaklık  1 adet Yayın geciktirici.
Ufuk Bayram ile Business Class 3 AĞUSTOS’tan itibarenHaftaiçi hergün saat 20:20’de Kanal Yani elevizyonda.
Faaliyet gösterdiğimiz hizmet sektöründe en büyük eksikliğin kalifiye iş gücü olduğundan yola çıkarak; ‘Aslolan insana verilen değerdir’ anlayışıyla kaliteli,
Bir çok girişimci, yeni bir iş kurarken çoğu zaman hazırlık yapmaz. Yani bir iş planı yapmaz, bir iş modeli oluşturmaz. Ülkemizde yeni kurulan işlerin.
1 GİRİŞİMCİ SUNUM TASLAĞI. 1. İletişim Formu 2. Şirket Hakkında Bilgi 3. Genel Bilgi 4. Sektör ve Pazar Hakkında 5. Teknoloji ve Patent Hakkında 6. Rakip.
ÜRÜN YERLEŞTİRME NEDİR?
Temel Bilgiler İlgili Çalışmalar Araştırmanın Yöntemi Bulgu ve Sonuçlar Araştırmanın Kısıtları ve Gelecek Çalışmalar.
KATILIM SOSYAL GÜVENLİK HUKUKU VE DANIŞMANLIĞI
Sektör Profesyonelleri Danışmanı
Ayşegül ARSLAN.
KKTC GİRİŞİMCİLİK PROJESİ - ÖNCELİK 2 İŞ PLANI
ALİBABA GROUP Hazırlayan : Mehmet özdemirler
Teknoloji ve Tasarım Dersi
İŞ PLANI ÖRNEĞİ HAZIRLAMA
PAZARLAMA İLETİŞİMİ (Pİ)
KKTC’DE GİRİŞİMCİLİK PROJESİ
SOSYAL MEDYA DANIŞMANLIĞI. Sosyal Medya Danışmanlığı; Markanızın Sosyal medya ortamındaki hedef kitlelerini analiz edip hazırlayan, Hedef kitlelerinizin.
Proje Adı | Şirket Adı | Sunucu Adı
İNOVASYON Yeni veya önemli ölçüde değiştirilmiş ürün veya sürecin; yeni bir pazarlama yönteminin; ya da iş uygulamalarında yeni yöntemlerin uygulanmasıdır.
KKTC GİRİŞİMCİLİK PROJESİ - ÖNCELİK 2 İŞ PLANI
Eğitmen Eğitimi Semineri İş Akışı
Sunum transkripti:

PROGRAM ADI : SİHİRLİ MUTFAK PROGRAM YAYIN GÜNÜ : CUMARTESİ YAYIN SAATİ : 12:30-13:15 PROGRAM SÜRESİ : 45 dakika YAYIN KANALI : FOX PROGRAM SUNUCUSU : EBRU ŞALLI YAPIM : BİR YAPIM İLKNUR SÖZBİR GSM: EBRU ŞALLI

PROGRAM İÇERİĞİ Bildiğiniz bütün ezberleri bozmaya, tatlı bir mutfakla tanışmaya ne dersiniz? Bu programda her şey çok tatlı…. Sihirli Mutfakta her şey çok lezzetli, çok güzel. Birbirinden güzel pastalar, kekler, kurabiyeler yapmak, sevdiklerinize sevgiyle, sıcacık, birbirinden güzel tatlılar ikram etmek ister misiniz. O zaman Sihirli Mutfağı sakın kaçırmayın… Bu program parmak ısırtır…..Laf aramızda bu programdan sonra misafirleriniz hiç eksik olmayacak. Programda tarifler kadar sohbet de tatlı…Ebru Şallı Programında birbirinden ünlü Pasta ve Süsleme sanatı ustalarının yanı sıra ünlü sanatçıları da konuk olarak alacak ve FOX izleyicilerine tatlı dakikalar yaşatacağız. Tariflerimizin arasında baklavadan, sevgililer günü pasta ve kurabiyelerine,birbirinden lezzetli börek tariflerine kadar her türlü özel tarifede yer verdiğimizi sakın unutmayın. Tabi Çocuklarımıza özel tarifler de her bölümümüz içerisinde özel bir köşe… Bu köşemiz ile çocuklarınızın süper anneleri olmaya ne dersiniz. Tariflerimiz o kadar leziz ve o kadar hoş ki.… Özel günleri ile daha da tatlandırmaya var mısınız….

Demet Şener & İbrahim Kutluay Emel Acar Mehmet Ali Erbil & Tuba Erbil Mehmet Aslantuğ & Arzum Onan Demet Akbağ Ayşe Özgün Sinan Çetin Hepsi 1 Grubu Birol & Burcu Güven Bennu Gerede & Çocukları Ufuk Yıldırım & Sonay Dikkaya Süheyl Uygur & Burçin Orhon Uygur Program Konuklarımıza Örnek İsimler

SUNAR – SUNDU ……………… = 20 saniye REKLAM ÖNÜ VE SONU Program süresince 2 kuşak Reklam Yer almakta. Her iki kuşağın başında DEVAM EDECEK ve DEVAM EDİYOR TEASERLARI.. ( 5 x 4= 20 saniye) PROGRAM İÇİNDE 3 ADET BANT REKLAM ( 8 x 3 = 24 saniye) HAFTALIK TANITIM ( minimum 6 adet ) Programın haftalık Tanıtımlarının başında Sponsor Logosu. ( 8 x 6 = 48 saniye) PROGRAM İÇİNDE SPONSOR ÜRÜNLERİNİN KULLANILMASI Programda Sponsor Ürünlerinin kullanılması, ürünlerin ön plana çıkarılması, Sponsor firmanın isteği doğrultusunda ön plana çıkarılacak ürün veya ürünlere yönelik tariflerin hazırlanması. PROGRAM KONUĞUMUZA VE HER HAFTA BİR İZLEYİCİMİZE ÜRÜN SEPETİ HEDİYE EDİLMESİ.( RTÜK kuralları çerçevesinde hediyenin altının çizilmesi, anons edilmesi) Sunucunun kullanacağı mutfak önlüğünde Marka Ambleminin (isim olmadan) kullanılması. Program PR çalışmalarının sponsor firma ile paylaşılması. 2- CO-SPONSORLUK GÖRSELLERİ Program İçinde Co-Sponsor Ürünlerinin kullanılması Ürünlerin ön plana çıkarılması, altının çizilmesi, Ürün üzerine konuşulması Konuklara Hediye Sepeti verilmesi Hediye tanıtımı içerisinde 5 sn. görsel Tanıtım yayınlanması Program Sonunda Logo Yayınlanması 3- PROGRAM İÇİNDE ADVERTORİAL TANITIM ( Tanıtım Standı kurulması ve Ebru Şallı ile birlikte Ürün Yetkilisinin Ürünü anlatımı ) 1- ANA SPONSORLUK GÖRSELLERİ

Sponsorluk Bütçesi içinde yer alan başlıklar: -Kanal Yayın Bedeli -Program Sunucusu -Yapım ve yapım ekibi - Prodüksiyon Giderleri ANA SPONSORLUK BEDELİ (AYLIK) YTL+ KDV CO-SPONSORLUK BEDELİ (AYLIK) YTL + KDV SPONSORLUK BÜTÇESİ

NEDEN SPONSOR OLMALISINIZ? ŞİRKETİNİZİN RAKİPLERİNİZDEN FARKLI YÖNLERİNİ ÖNE ÇIKARIN Şirketinizi ve farklılığınızı göstermek, kim olduğunuzu, ne yaptığınızı ve sizin neyi farklı yaptığınızı anlatmanıza yardımcı olacaktır. Sponsorluk; iyi bir marka, müşterilere çok yönlü mesaj ve etkin pazarlama materyalleri yaratmak için şarttır. Bunlara sahip olursanız hedef kitleniz üzerinde güçlü bir etki bırakırsınız ve kalabalıktan ayrılırsınız. Böylece daha kolay hatırlanırsınız. Farklılıklar yaratmak hedef müşterilerinizin sizi ve şirketinizi bu farklılıklarla özdeşleştirmesini sağlar. Dalınızda uzman olduğunuzu onlara gösterirseniz sizi tercih etme ihtimalleri artar. Farklılıklarınızı belirlerken tüm bu sorulara cevap verirseniz siz de şirketinizi ve işinizi daha iyi anlar ve müşterilerinizle daha iyi ilet-işim kurarsınız. Ayrıca pazarlama ve tanıtım süreçlerinizi daha basitleştirmiş, kolaylaştırmış olursunuz Girişimci için "kendine güven" büyük bir silahtır. İş hayatının içinde bu güven giderek artar. Kendine güven her birey için şarttır. Medyanın kullanılması ve sponsorluk uygulaması sayesinde her pazarda rekabetçi konumunuzu korumaya bir adım daha yaklaşmış olursunuz.

Sponsorluğun Ana Amaçları Kurumsal itibara Katkı Bilinirlik / Görünürlük Arttırma Sosyal Fayda Yaratmak Marka Sadakatini Arttırmak Satışa Destek