PROGRAM ADI : SİHİRLİ MUTFAK PROGRAM YAYIN GÜNÜ : CUMARTESİ YAYIN SAATİ : 12:30-13:15 PROGRAM SÜRESİ : 45 dakika YAYIN KANALI : FOX PROGRAM SUNUCUSU : EBRU ŞALLI YAPIM : BİR YAPIM İLKNUR SÖZBİR GSM: EBRU ŞALLI
PROGRAM İÇERİĞİ Bildiğiniz bütün ezberleri bozmaya, tatlı bir mutfakla tanışmaya ne dersiniz? Bu programda her şey çok tatlı…. Sihirli Mutfakta her şey çok lezzetli, çok güzel. Birbirinden güzel pastalar, kekler, kurabiyeler yapmak, sevdiklerinize sevgiyle, sıcacık, birbirinden güzel tatlılar ikram etmek ister misiniz. O zaman Sihirli Mutfağı sakın kaçırmayın… Bu program parmak ısırtır…..Laf aramızda bu programdan sonra misafirleriniz hiç eksik olmayacak. Programda tarifler kadar sohbet de tatlı…Ebru Şallı Programında birbirinden ünlü Pasta ve Süsleme sanatı ustalarının yanı sıra ünlü sanatçıları da konuk olarak alacak ve FOX izleyicilerine tatlı dakikalar yaşatacağız. Tariflerimizin arasında baklavadan, sevgililer günü pasta ve kurabiyelerine,birbirinden lezzetli börek tariflerine kadar her türlü özel tarifede yer verdiğimizi sakın unutmayın. Tabi Çocuklarımıza özel tarifler de her bölümümüz içerisinde özel bir köşe… Bu köşemiz ile çocuklarınızın süper anneleri olmaya ne dersiniz. Tariflerimiz o kadar leziz ve o kadar hoş ki.… Özel günleri ile daha da tatlandırmaya var mısınız….
Demet Şener & İbrahim Kutluay Emel Acar Mehmet Ali Erbil & Tuba Erbil Mehmet Aslantuğ & Arzum Onan Demet Akbağ Ayşe Özgün Sinan Çetin Hepsi 1 Grubu Birol & Burcu Güven Bennu Gerede & Çocukları Ufuk Yıldırım & Sonay Dikkaya Süheyl Uygur & Burçin Orhon Uygur Program Konuklarımıza Örnek İsimler
SUNAR – SUNDU ……………… = 20 saniye REKLAM ÖNÜ VE SONU Program süresince 2 kuşak Reklam Yer almakta. Her iki kuşağın başında DEVAM EDECEK ve DEVAM EDİYOR TEASERLARI.. ( 5 x 4= 20 saniye) PROGRAM İÇİNDE 3 ADET BANT REKLAM ( 8 x 3 = 24 saniye) HAFTALIK TANITIM ( minimum 6 adet ) Programın haftalık Tanıtımlarının başında Sponsor Logosu. ( 8 x 6 = 48 saniye) PROGRAM İÇİNDE SPONSOR ÜRÜNLERİNİN KULLANILMASI Programda Sponsor Ürünlerinin kullanılması, ürünlerin ön plana çıkarılması, Sponsor firmanın isteği doğrultusunda ön plana çıkarılacak ürün veya ürünlere yönelik tariflerin hazırlanması. PROGRAM KONUĞUMUZA VE HER HAFTA BİR İZLEYİCİMİZE ÜRÜN SEPETİ HEDİYE EDİLMESİ.( RTÜK kuralları çerçevesinde hediyenin altının çizilmesi, anons edilmesi) Sunucunun kullanacağı mutfak önlüğünde Marka Ambleminin (isim olmadan) kullanılması. Program PR çalışmalarının sponsor firma ile paylaşılması. 2- CO-SPONSORLUK GÖRSELLERİ Program İçinde Co-Sponsor Ürünlerinin kullanılması Ürünlerin ön plana çıkarılması, altının çizilmesi, Ürün üzerine konuşulması Konuklara Hediye Sepeti verilmesi Hediye tanıtımı içerisinde 5 sn. görsel Tanıtım yayınlanması Program Sonunda Logo Yayınlanması 3- PROGRAM İÇİNDE ADVERTORİAL TANITIM ( Tanıtım Standı kurulması ve Ebru Şallı ile birlikte Ürün Yetkilisinin Ürünü anlatımı ) 1- ANA SPONSORLUK GÖRSELLERİ
Sponsorluk Bütçesi içinde yer alan başlıklar: -Kanal Yayın Bedeli -Program Sunucusu -Yapım ve yapım ekibi - Prodüksiyon Giderleri ANA SPONSORLUK BEDELİ (AYLIK) YTL+ KDV CO-SPONSORLUK BEDELİ (AYLIK) YTL + KDV SPONSORLUK BÜTÇESİ
NEDEN SPONSOR OLMALISINIZ? ŞİRKETİNİZİN RAKİPLERİNİZDEN FARKLI YÖNLERİNİ ÖNE ÇIKARIN Şirketinizi ve farklılığınızı göstermek, kim olduğunuzu, ne yaptığınızı ve sizin neyi farklı yaptığınızı anlatmanıza yardımcı olacaktır. Sponsorluk; iyi bir marka, müşterilere çok yönlü mesaj ve etkin pazarlama materyalleri yaratmak için şarttır. Bunlara sahip olursanız hedef kitleniz üzerinde güçlü bir etki bırakırsınız ve kalabalıktan ayrılırsınız. Böylece daha kolay hatırlanırsınız. Farklılıklar yaratmak hedef müşterilerinizin sizi ve şirketinizi bu farklılıklarla özdeşleştirmesini sağlar. Dalınızda uzman olduğunuzu onlara gösterirseniz sizi tercih etme ihtimalleri artar. Farklılıklarınızı belirlerken tüm bu sorulara cevap verirseniz siz de şirketinizi ve işinizi daha iyi anlar ve müşterilerinizle daha iyi ilet-işim kurarsınız. Ayrıca pazarlama ve tanıtım süreçlerinizi daha basitleştirmiş, kolaylaştırmış olursunuz Girişimci için "kendine güven" büyük bir silahtır. İş hayatının içinde bu güven giderek artar. Kendine güven her birey için şarttır. Medyanın kullanılması ve sponsorluk uygulaması sayesinde her pazarda rekabetçi konumunuzu korumaya bir adım daha yaklaşmış olursunuz.
Sponsorluğun Ana Amaçları Kurumsal itibara Katkı Bilinirlik / Görünürlük Arttırma Sosyal Fayda Yaratmak Marka Sadakatini Arttırmak Satışa Destek